SXM 2011: Στη Maho αδέλφια, στη Maho!!!

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.183
Likes
1.601
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
5 Μαρτίου:

Η μέρα της αναχώρησης από το Παρίσι ήταν γεγονός. Μετά από ένα εύκολο πρωινό ξύπνημα γύρω στις 06.30 και αποχαιρετώντας από το παράθυρο του ξενοδοχείου μας τα 3 ιστορικά αεροσκάφη του Orly (ακόμα στα σκοτεινά :oops: ) πήραμε το βανάκι του ξενοδοχείου για το Terminal όπου και είχαμε όλοι ραντεβού στα counters της Air Caraibes. Βλέπετε, το e-check in δε λειτουργούσε στο site της εταιρίας οπότε έπρεπε να πάμε νωρίς για να πιάσουμε τα παράθυρα. Εκεί ήταν μια (κατά τ' άλλα) ευγενέστατη υπάλληλος, όπου όμως φαίνεται ότι νόμιζε πως η πτήση για SXM θα γινόταν με το EMB 190 της εταιρίας (ή ακόμα χειρότερα με το ΑΤ7)! :rolleyes:

Πρώτος πήρε σειρά ο BILLYKRAN30 και απαίτησε (ευγενέστατα πάντα :twisted: ) παράθυρο. Η υπάλληλος αφού κοίταξε πολύ προσεκτικά την οθόνη με το seat plan του αεροσκάφους, απάντησε καταφατικά για το παράθυρο και του έδωσε το 40F!!! Εκεί αρχίσαν οι μουρμούρες, αφού προσπαθούσαμε να καταλάβουμε πως είναι δυνατόν σε Α333 το F να είναι παράθυρο!!! Αφού ξαναρωτήθηκε η υπάλληλος αν το F είναι παράθυρο, εκείνη ξανακοίταξε το μόνιτορ και μας επιβεβαίωσε ότι όντως είναι παράθυρο. Δεύτερος πήγα εγώ όπου προσπάθησα σε Αγγλικά αλλά και Γαλλικά να της εξηγήσω ότι θέλω κι εγώ παράθυρο. Πάλι καταφατικό γνέψιμο και πάρε κι εσύ ένα 41F!!! "Είστε σίγουρη ότι το F είναι παράθυρο;" την ξαναρώτησα. Και αυτή συνέχισε να γνέφει καταφατικά. Αφού πήραμε όλοι τα "παράθυρά" μας, πήγε τελευταίος και ο Socrates με τη σύζυγο, οι οποίοι ζήτησαν ένα παράθυρο και μια θέση δίπλα σε αυτή του παραθύρου. Ε, λοιπόν σας πληροφορώ ότι η θέση δίπλα στο παράθυρο που έδωσε στην Κυρία Socrates ήταν το μοναδικό παράθυρο από όλους μας!!! :rant:

Πηγαίνοντας στο gate είδαμε άλλα 2 Α333 της Air Caraibes να περιμένουν επιβάτες για άλλους εξωτικούς προορισμούς καθώς και ένα Α330 της Corsair το οποίο και φωτογράφησα, αλλά οι κυρίες που έκαναν την επιβίβαση με ενημέρωσαν ότι απαγορεύεται η φωτογράφηση στα gates!!! Άλλο πάλι και τούτο! Τέλος πάντων, δεν έδωσα και πολύ σημασία και μπήκα στο Α333.

Όπως ήταν φυσικό, το F ήταν διάδρομος της μεσαίας τριάδας καθισμάτων και τα παράθυρα ήταν τα "K"! :wall: Δυστυχώς το αεροπλάνο ήταν αρκετά γεμάτο (γύρω στο 90% πληρότητα) και τα παράθυρα ήταν όλα πιασμένα. :evil: Έτσι αναγκαστικά βολευτήκαμε στους διαδρόμους!
Κατά τ' άλλα, το αεροσκάφος ήταν τζιτζί! Πεντακάθαρο μέσα-έξω, προσωπικές οθόνες, πολύ πλούσιο IFE, ευρύχωρα καθίσματα, μεγάλο seat-pitch κλπ. Εντύπωση μου έκανε το μαξιλαράκι του καθίσματος όπου το έκανες ότι ήθελες (ρύθμιση ύψους και ρύθμιση των άκρων του μαξιλαριού ώστε να ανοίγουν και να κλείνουν για τέλεια εφαρμογή του κεφαλιού-λαιμού σε αυτό). Η θέα του πολύχρωμου winglet με την μπανανιά ήταν ιδιαίτερα ελκυστική, αλλά και το μπλε του κινητήρα.

Η εταιρία αποδείχθηκε επίσης πολύ καλή και στο service (οι αεροσυνοδοί ήταν εξυπηρετικότατες), το φαγητό (αρκετά πλούσιο και σε ποιότητα και σε ποσότητα) αλλά και άλλες λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά σε μια εταιρία όπως: μεταλλικά μαχαιροπήρουνα με σκαλισμένο το όνομα και το logo της εταιρίας, πλαστικό φλιτζάνι για τον καφέ με επίσης ζωγραφισμένο το logo και το όνομα, κουβέρτα και μαξιλάρι στα χρώματα της εταιρίας, τσαντάκι-νεσεσέρ με το όνομα της εταιρίας που περιείχε lanyard (κορδόνι λαιμού) με το logo, κάλτσες κίτρινες ή μπλε, ωτοασπίδες, μάσκα ματιών για τον ύπνο (και αυτή με το logo), μίνι οδοντόβουρτσα και οδοντόκρεμα.

Υπήρχε όμως ένα μελανό σημείο: η καμπίνα είχε πολικό ψύχος! Δεν γνωρίζω το γιατί, πάντως όλοι οι επιβάτες είχαν κουκουλωθεί με κουβέρτες, γάντια, κασκόλ, έξτρα κάλτσες και σκούφους. Παρά τις διαμαρτυρίες της πλειοψηφίας των επιβατών, η κατάσταση παρέμεινε έτσι έως το τέλος του ταξιδιού. Η προσμονή μας όμως για την άφιξη στο SXM μας ζέσταινε όλους κι έτσι οι ώρες πέρασαν σχετικά εύκολα όταν και αρχίσαμε την κάθοδο μας για την Juliana της καρδιάς μας... :thx:
 

fotis

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/02/2007
Μηνύματα
1.715
Likes
1
Περιοχή
Athens/Munich
Website
www.videoart.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
IMP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDM
GP707":2kii2x2j said:
...Υπήρχε όμως ένα μελανό σημείο: η καμπίνα είχε πολικό ψύχος! Δεν γνωρίζω το γιατί, πάντως όλοι οι επιβάτες είχαν κουκουλωθεί με κουβέρτες, γάντια, κασκόλ, έξτρα κάλτσες και σκούφους. Παρά τις διαμαρτυρίες της πλειοψηφίας των επιβατών, η κατάσταση παρέμεινε έτσι έως το τέλος του ταξιδιού...
Δε γνωρίζεις το γιατί;
Το "καλά να περάσετε" που σας είπαμε πριν φύγετε το θυμάσαι;
 

Hastaroth

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
28/06/2004
Μηνύματα
2.271
Likes
0
Περιοχή
Urantia
GP707":2ug02x3i said:
Πρώτος πήρε σειρά ο BILLYKRAN30 και απαίτησε (ευγενέστατα πάντα :twisted: ) παράθυρο. Η υπάλληλος αφού κοίταξε πολύ προσεκτικά την οθόνη με το seat plan του αεροσκάφους, απάντησε καταφατικά για το παράθυρο και του έδωσε το 40F!!! Εκεί αρχίσαν οι μουρμούρες, αφού προσπαθούσαμε να καταλάβουμε πως είναι δυνατόν σε Α333 το F να είναι παράθυρο!!! Αφού ξαναρωτήθηκε η υπάλληλος αν το F είναι παράθυρο, εκείνη ξανακοίταξε το μόνιτορ και μας επιβεβαίωσε ότι όντως είναι παράθυρο. Δεύτερος πήγα εγώ όπου προσπάθησα σε Αγγλικά αλλά και Γαλλικά να της εξηγήσω ότι θέλω κι εγώ παράθυρο. Πάλι καταφατικό γνέψιμο και πάρε κι εσύ ένα 41F!!! "Είστε σίγουρη ότι το F είναι παράθυρο;" την ξαναρώτησα. Και αυτή συνέχισε να γνέφει καταφατικά. Αφού πήραμε όλοι τα "παράθυρά" μας, πήγε τελευταίος και ο Socrates με τη σύζυγο, οι οποίοι ζήτησαν ένα παράθυρο και μια θέση δίπλα σε αυτή του παραθύρου. Ε, λοιπόν σας πληροφορώ ότι η θέση δίπλα στο παράθυρο που έδωσε στην Κυρία Socrates ήταν το μοναδικό παράθυρο από όλους μας!!! :rant:
Ετσι είναι η ζωή,κύριε πρόεδρε (και συνάδελφε εν τή μουσική).Αλλοι τρώνε πόρτα,εσείς φάγατε παράθυρο......

Αν καταφέρω να είμαι στην τρίτη εκδρομή (όποτε γίνη αυτή) θα το έχω υπ'όψιν μου πάντως,να ζητήσω από την ευγενέστατη υπάλληλο θέση σε διάδρομο. :D
 

aakunz

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2003
Μηνύματα
3.839
Likes
1.345
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKC
Α πα πα, πού πήγατε και μπλέξατε με τους ερασιτέχνες ... H Air Caraibes έχει ανοικτό seatmap για όλες τις υπερατλαντικές πτήσεις της από τη στιγμή της κράτησης :3:
 

airborne

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
17/01/2008
Μηνύματα
19
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGPZ
GP707":dzd7nn9l said:
Πρώτος πήρε σειρά ο BILLYKRAN30 και απαίτησε (ευγενέστατα πάντα :twisted: ) παράθυρο. Η υπάλληλος αφού κοίταξε πολύ προσεκτικά την οθόνη με το seat plan του αεροσκάφους, απάντησε καταφατικά για το παράθυρο και του έδωσε το 40F!!! Εκεί αρχίσαν οι μουρμούρες, αφού προσπαθούσαμε να καταλάβουμε πως είναι δυνατόν σε Α333 το F να είναι παράθυρο!!! Αφού ξαναρωτήθηκε η υπάλληλος αν το F είναι παράθυρο, εκείνη ξανακοίταξε το μόνιτορ και μας επιβεβαίωσε ότι όντως είναι παράθυρο. Δεύτερος πήγα εγώ όπου προσπάθησα σε Αγγλικά αλλά και Γαλλικά να της εξηγήσω ότι θέλω κι εγώ παράθυρο. Πάλι καταφατικό γνέψιμο και πάρε κι εσύ ένα 41F!!! "Είστε σίγουρη ότι το F είναι παράθυρο;" την ξαναρώτησα. Και αυτή συνέχισε να γνέφει καταφατικά. Αφού πήραμε όλοι τα "παράθυρά" μας, πήγε τελευταίος και ο Socrates με τη σύζυγο, οι οποίοι ζήτησαν ένα παράθυρο και μια θέση δίπλα σε αυτή του παραθύρου. Ε, λοιπόν σας πληροφορώ ότι η θέση δίπλα στο παράθυρο που έδωσε στην Κυρία Socrates ήταν το μοναδικό παράθυρο από όλους μας!!! :rant:

Για να το διακομωδίσουμε και λίγο...

Μια χαρά την έκανε την δουλειά της η υπάλληλος!!
Θες παραθυράκι?? Πάρε το F(enetre) - παράθυρο εις την Γαλλικήν - σου! Άντε τώρα να την πείσεις ότι η θέση που σας έδινε δεν ήταν παράθυρο!

Το αν έκανε το πρώτο check in της καρρίερας της ελέγχεται!!!
 

BILLYKRAN30

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
07/10/2006
Μηνύματα
13
Likes
0
Website
www.air-born.gr
Δεν ξερω τι σκεφτοντουσαν οι υπολοιποι συνταξηδιωτες μου για την μικρη μελαμψη γαλλιδουλα που μας "εξυπηρετησε" αλλα απο εμενα εφαγε πολλα Fασκελα καθως και πολλες ευχες με καποια αλλη λεξουλα που ξεκιναει με F εχει τεσσερα γραμματα και τα δυο τελευταια ειναι CK.....
 

Socrates

First-Class-Member
Εγγραφή
28/02/2007
Μηνύματα
999
Likes
4
Περιοχή
KZI - KSO
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Τώρα δηλαδή, εγώ που είχα παράθυρο να μιλήσω;;; :mrgreen: :mrgreen:
 

Akis

Administrator
Staff member
Εγγραφή
22/11/2002
Μηνύματα
5.120
Likes
334
Περιοχή
Dortmund
Website
www.airliners.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
Πλέον το ρολόι μου δείχνει 11.45 και κάθομαι στο thalys για την επιστροφή. Οπότε, συνεχίζω το report με την επόμενη μέρα.

Σάββατο, 05.03.2011
Τελικά μπορεί να είχαμε ρυθμίσει τα ρολόγια μας, αλλά και χωρίς αυτά ήμασταν ξύπνιοι στην ώρα μας. Αφού κάναμε ένα καλούτσικο πρωινό στο ξενοδοχείο, μας μετέφερε το λεωφορείο του ξενοδοχείο στο ORY. Εκεί στις 7.30 η παρέα μας μεγάλωσε και με γρήγορα βήματα πήγαμε για checkin.

Φυσικά όλοι μας θέλαμε μια θεσούλα στο παράθυρο (ο κύριος στην θέση F παρακαλώ να αναλάβει) και τελικά μόνο ένας είχε τύχει. Ο κ. Socrates (την ιστορία την έγραψε ήδη ο GP707).

Εγώ είχα την 40J (boarding pass)και το παράθυρο του 40Κ είχα πάρει μια Γαλλίδα που ταξίδευε για FDF. Καλή συνεπιβάτης. Χωρίς πολλά λόγια, μιας και αυτή ... τι έκπληξη ... μιλούσε μόνο γαλλικά. Βέβαια χρειάστηκαν υπερπροσπάθειες από τον GP707 ώστε να “ηρεμήσει” τον επιβάτη BILLYKRAN30, αλλά αυτά θα σας τα γράψει ο ίδιος.

Από την πτήση πρέπει να ομολογήσω δεν θυμάμαι και πολλά. Μας μοίρασαν ακουστικά για το IFE του Α333 της Air Caraibes αλλά δεν μπορώ να πω πως το IFE με τρέλανε. Έπαιξαν ορισμένες καλές ταινίες π.χ. Social Network, Unstoppable κτλ. Το δεύτερο το είδα τελικά και ήταν καλό. Αλλά σε γενικές γραμμές υπάρχουν καλύτερα IFE. Κυρίως οι χάρτες και οι πινακίδες με τις πληροφορίες δεν έδιναν και πολλές πληροφορίες.

Το φαγητό μου άρεσε. Υπήρχαν για επιλογή ένα πιάτο με ψάρι και ένα με κότα. Επέλεξα το δεύτερο το οποίο ήρθε μαζί με πατάτα. Γευστικό. Παρόλο που ήμασταν ήδη αρκετές ώρες στο πόδι κατάφερα να κλείσω τα μάτια μου μόνο για λίγα λεπτά. Άλλοι έκαναν τις αγορές τους στο αεροσκάφος και δεν άφησαν κανένα μοντελάκι περίσσιο για τους καημένους Socrates και vasmad1. Όχι ότι ήταν σφάλμα των άλλων, μιας και ήταν σφάλμα της εταιρίες. Πάει και βάζει μόλις δύο μοντελάκια του A330 της σε πτήση προς SXM. Το θέμα πρέπει να το ξανασκεφτούν οι υπεύθυνοι της Air Caraibes.Ορίστε και μια φωτογραφία του εσωτερικού.

Μετά από όλα αυτά και αφού ήμασταν ορισμένοι κοντά σε μια αποβολή από το Α333, άρχισε και η κάθοδος προς SXM. Η μεγάλη στιγμή έφτασε. Μετά από τόσους μήνες προσμονής και χαράς, τώρα ήταν η σειρά μας να γευτούμε SXM, Maho Beach, Sunset Bar κτλ κτλ κτλ.

Η προσγείωση μας βρήκε όλους στην θέση μας και με ένα φαρδύ χαμόγελο. Μόνο τον επιβάτη της θέσεις F τον βρήκε σε άλλη θέση. ;)

Η προσγείωση έγινε χωρίς πολλά παράξενα, μόνο με ένα αρκετά εντυπωσιακό φρενάρισμα στο τέλος. SXM, here we are ;)

Στάθμευση κάπου στον νέο αεροσταθμό σε φυσούνε και αποβίβαση. Γρήγορα βγήκαν τα πλέον μη αναγκαία μπουφάν (τα οποία ήταν αναγκαία καθ όλη την διάρκεια της πτήσης, μιας οι θερμοκρασίες στο αεροσκάφος ήταν πολικές) και μετά τον έλεγχο διαβατηρίων (με σφράγισμά του από την υπάλληλο) και παραλαβή των αποσκευών μας, ο προορισμός ήταν ένας. Maho!!!

Με τις βαλίτσες στα χέρια και τα τζιν στα πόδια περπατήσαμε τα λίγα μέτρα από τον αεροσταθμό στην Maho και σταθήκαμε κάτω από τον μεσημεριάτικο ήλιο δίπλα από το Sunset bar. Ο σκοπός μας ήταν η φωτογράφηση του A333 της Air Caraibes, δηλ. Του αεροσκάφους που μας έφερε στο ΣουΞουΜου. :mrgreen:
 

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.183
Likes
1.601
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Περιμένοντας το A333 να φύγει για να το αποχαιρετήσουμε, είδαμε να κατεβαίνει το MD-80 της τοπικής Insel Air. Σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα είχε αρχίσει και την τροχοδρόμηση για αναχώρηση και έτσι αποφασίσαμε ότι ήταν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για το πρώτο μας blast :banana: . Το MD-80 είναι γνωστό στους BlastFans ότι οι κινητήρες του (λόγω του ότι είναι στη μέση) προσφέρουν ανεπανάληπτες εμπειρίες. Ειδικά όμως το συγκεκριμένο είχε ένα λόγο παραπάνω: όπως αποδείχθηκε και τις επόμενες ημέρες, οι πιλότοι του συγκεκριμένου MD ήταν "δικοί μας" με αποτέλεσμα σε κάθε αναχώρηση να προτρέπουν τους spotters να συγκεντρωθούν από πίσω για blast. Έτσι και τώρα!!! Ο Κ2 άνοιξε το παράθυρο, μας χαιρέτησε και ήρθε κολλητά με το συρματόπλεγμα κάνοντας το φτερό να περάσει πάνω από τα κεφάλια μας!!! Φρένα και 30'' φουλ τα γκάζια για ένα super blast!!! :thx:

Για κακή της τύχη όμως, εκείνη την ώρα πέρναγε από πίσω μας, περπατώντας στη Maho για να πάει στο Sunset Beach Bar η Κα Socrates, η οποία είχε μεν ακούσει τα περί blast αλλά δεν είχε πάει το μυαλό της για τι ακριβώς ισχύ μιλάγαμε. Έτσι όταν το MD τα έχωσε, πέταξε κυριολεκτικά στον αέρα (και μετά στη θάλασσα) την αθώα σύζυγο! Εμείς βέβαια δεν είχαμε πάρει χαμπάρι μιας και ήμασταν αφοσιωμένοι στο να μην αφήσουμε τα κάγκελα και... πάμε για μπάνιο! Έτσι, μετά την απογείωση, είδαμε την "περί ου ο λόγος" μέσα στις άμμους και τα νερά, σε κατάσταση σοκ!!! Ο σύζυγος ανέλαβε την... ψυχολογική υποστήριξη και όλα τελειώσαν κάπου εκεί, με την Κυρία Socrates να ψελλίζει κάτι "στιχάκια" του τύπου "Είστε τρελοί", δεν ξανάρχομαι εγώ εδώ" και κάτι παρόμοια :mrgreen: !!!

Κατόπιν έφυγε και το Α333 και έτσι πήγαμε στο ξενοδοχείο για το τσεκ ιν.
 

Socrates

First-Class-Member
Εγγραφή
28/02/2007
Μηνύματα
999
Likes
4
Περιοχή
KZI - KSO
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Άπαιχτο το Blast του MD πάντως....επειδή "πήρα το βάπτισμα του πυρός" στο jet blast, άξιζε τον κόπο! Βέβαια η κρεβατομουρμούρα το βράδυ ήταν δεδομένη αλλά...είπαμε...άξιζε τον κόπο :great: :great:
 
Top