Συμψιφησμός των χρεών της ΟΑ απο την ΕΕ

gioair

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
20/09/2006
Μηνύματα
63
Likes
0
Διέψευσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή τον ισχυρισμό του ευρωβουλευτή του ΣΥΝ Δ. Παπαδημούλη ότι η ΕΕ δεν αποδέχεται τις αποφάσεις του Αρείου Πάγου (πράξεις Διαιτησίας), σύμφωνα με τις οποίες το ελληνικό κράτος οφείλει να επιστρέψει στην ΟΑ 565 εκ. ευρώ για την υποχρεωτική μετεγκατάσταση στα Σπάτα και 24,5 εκατ. ευρώ για την διεξαγωγή δρομολογίων σε άγονες γραμμές την περίοδο 2000-01, σύνολο δηλαδή κοντά στα 590 εκατ. ευρώ.

Εκπρόσωπος του αρμοδίου επιτρόπου για τις μεταφορές Ζακ Μπαρό.......

Μακάρι να πάνε όλα καλά και να έχει ένα καλό τέλος αυτή η ιστορία :D

Πηγή
http://www.capital.gr/news.asp?details=234783
 
ολα θα κριθουν τελος του μηνα στην Αθηνα οταν θα ερθει ο αρμοδιος επιτροπος για συναντηση με τον υπουργο...
οσο αναφορα τα χρεη ας μην το θιξουμε καλυτερα γιατι οπως φαινεται αυξανονται με γεωμετρικη προοδο...


ΤΟΝ ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟ των χρεών του Δημοσίου προς την Ολυμπιακή Αεροπορία με τις θεωρούμενες από την Κομισιόν παράνομες κρατικές ενισχύσεις που έχει λάβει η εταιρεία από το ελληνικό κράτος, επιχειρεί να επιτύχει η κυβέρνηση.

Κρίσιμη για το εγχείρημα αυτό θεωρείται η επίσκεψη στο τέλος του μήνα (29-30 Μαρτίου) στην Αθήνα, του αρμοδίου επιτρόπου για τις Μεταφορές Ζακ Μπαρό, ο οποίος θα έχει συζητήσεις με τα συναρμόδια υπουργεία Οικονομίας και Μεταφορών. Η κυβέρνηση θα επιδιώξει «πολιτική λύση» για την Ολυμπιακή, προκειμένου να ανοίξει ο δρόμος για την πώληση της εταιρείας με την άδεια και της Κομισιόν, υποστήριζαν χτες πηγές του υπουργείου Μεταφορών.


απο ΤΑ ΝΕΑ
http://www.tanea.gr/print_article.php?e ... m=N54&aa=2
 
Να σημειώσω πως απορρώ με την βεβαιότητα κάποιων εδώ μέσα πως η Ολυμπιακή έχει κερδίσει 500€ από το δημόσιο. Η ΕΕ τόνισε πως η απόφαση του Αρείου Πάγου δεν είναι δεσμευτική-όπως πολύ σωστά προαναφέρθηκε- και πως κρίνει προτοφανές και περίεργο μια εταιρεία να διεκδικεί αποζημίωση από τον μοναδικό μέτοχο της. Για αυτό το λόγο ο ίδιος ο Ζακ Μπαρό(καλά το λέω; ), ο σχετικός επίτροπος τέλος πάντων θα κατέβει για αυτοψία τέλη του Μάρτη στην Ελλάδα.
Πραγματικά ελπίζω να βρεθεί μια λύση και να ιδιωτικοποιηθεί η εταιρεία γιατί αυτή είναι η μόνη ελπίδα κατ εμέ.
Ασχ. όταν είχε μεταφερθεί το αεροδρόμιο είχα πραγματικά απορρήσει που κανένας από την διοίκηση ή το υπουργείο δε σκέφτηκε πως μεταφέρουμε τον εθνικό μας μεταφορέα από το δικό της αεροδρόμιο σε ένα από τα ακριβότερα αεροδρόμια της Ευρώπης όπου είναι απλός φιλοξενούμενος και δεν πρότεινε κάτι γιαυτό. Πχ θα μπορούσε η Ολυμπιακή έστω και εικονικά να πει ότι δεν πάει στο νέο αεροδρόμιο μέχρι να εξασφαλίσει μια νορμάλ τιμολογιακή πολιτική ή κάτι τέτοιο προκειμένου να πέσουν τα τέλη ή να πουλήσει τις εγκαταστάσεις της στο Ελληνικό στην «Αθήνα 2004» ή να διεκδικήσει on time μια αποζημίωση για την αναγκαστική αυτή μετακίνηση, απώλεια επενδύσεων κτλ.
Τελικά το σκέφτηκαν μετά από 6 χρόνια...
 
Oti kai na pei h EE .. yparxoun "xartia" pou bohthane thn OAL se auth thn periptwsh. Makari na pane ola kala .
 
Μόνο στις Δημοκρατίες της Κεντρικής και Δυτικής Αφρικής (για Βόρεια και Νότια ούτε λόγος, πολλά έτη μπροστά!) μπορεί να επιδικαστεί αποζημίωση για "εικονικές" απώλειες, αφού δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Την βγάλαμε στο σφυρί και δεν ενδιαφέρθηκε κανείς. Λεφτά δεν υπάρχουν, κάθε χρόνο μέσα μπαίνει, ε, κάτι έπρεπε να βρεθεί για να την κρατήσουμε στη ζωή.

Ποιος νοήμων άνθρωπος θα βάλει τα χρήματά του σ' αυτόν τον μη ανταγωνιστικό καρατικοδίαιτο οργανισμό, που το μόνο που επιτελεί είναι κοινωνικό έργο προς τους εργαζόμενούς του, πλέον. Κρίμα και πάλι κρίμα. Και πριν πυροβολήσετε τον πιανίστα, αν σημειώσω ότι ταξειδεύω 60/40 ΟΑ/Aegean, ακριβώς επειδή δεν θέλω να πεθάνει. Και κάθε φορά, με το που βλέπω την ουρά στα γκισέ, με την πρώτη μη ανακοινωθείσα μισάωρη καθυστέρηση, τις τελείως αγενείς και ασουλούπωτες συνοδούς καμπίνας (με άλουστα μαλλιά και στίγμα ιδρώτα στις μασχάλες!!!) και τους συνοδούς με το βαριεστημένο ύφος και το μπυροκοίλι αναφωνώ αγανακτισμένος: αυτή ήταν η τελευταία φορά. Μετά ξεχνάω, πάλι ΟΑ, πάλι τα ίδια...

Και θέλουμε και να τη σώσουμε; Αφού μόνοι τους δεν θέλουν να σωθούν!
 
tupolev":7jqrgztl said:
Να σημειώσω πως απορρώ με την βεβαιότητα κάποιων εδώ μέσα πως η Ολυμπιακή έχει κερδίσει 500€ από το δημόσιο. Η ΕΕ τόνισε πως η απόφαση του Αρείου Πάγου δεν είναι δεσμευτική-όπως πολύ σωστά προαναφέρθηκε- και πως κρίνει προτοφανές και περίεργο μια εταιρεία να διεκδικεί αποζημίωση από τον μοναδικό μέτοχο της. Για αυτό το λόγο ο ίδιος ο Ζακ Μπαρό(καλά το λέω; ), ο σχετικός επίτροπος τέλος πάντων θα κατέβει για αυτοψία τέλη του Μάρτη στην Ελλάδα.

Έχω την εντύπωση ότι αυτός ο Ζακ Κουστώ («π» ίσως?, Lol) ή τουλάχιστον κλιμάκιο του βρίσκεται είδη στην Αθήνα. Από ότι προκύπτει πάντως επειδή κάπως έτσι το είδε η Ε.Ε. (ένεση δηλαδή), έχουν χαρακτηριστεί κάπως αυτά τα χρήματα. Δηλαδή πηγαίνουν στο ταμείο της εταιρίας όμως λογιστικά δεν μένει τίποτα δεδομένου ότι οφείλει περισσότερα. Το συμπέρασμα πάντως είναι ότι όποιος περιμένει CRJ από τα δικαστικά.... ας το πάρει σε μοντέλο να το φτιάξει γιατί για αγορά χρειάζεται κανονικά εγγυητής (το κράτος δηλαδή) που δεν παίζει ως σενάριο γιατί θα κράξει η commission. Τον Κουστώ - συγνώμη που τον καντηλιάζω - αλλά μου την δίνει που οι Γάλλοι μετά την 11/9 (το λέω συνεχώς και θα το λέω για πάντα) είχαν βγει ψυχρά και δήλωσαν ότι «φυσικά και θα επιδοτήσουμε την Air France»!!!! , και η commission πήγε σε κάτι μάντρες με υλικά οικοδομών για κάτι δουλειές.....
Απλά αυτά τα second class μέλη Ε.Ε. δεν τα ανέχομαι.
Το καλό με τους Γάλλους είναι ότι επιδότησαν αναλογικά όλες τους τις εταιρίες τότε γι’ αυτό δεν έγινε βαβούρα. Κάτι τραβηγμένο ίσως αλλά οικονομικότερο. Γιατί δεν τα κάνει του ΥΜΕ πλακάκια με ΟΑ και Α3 και να τους δώσει αναλογικές επιδοτήσεις (με τρόπο που ξέρει καλά το ΥΜΕ) και να είναι όλοι οκ, προκειμένου να δίνουν επιδοτήσεις στην ΟΑ + πρόστιμα στην Ε.Ε. που είναι ακριβότερο κουστούμι. (λέμε τώρα ε?)

Μια χαζή ερώτηση. Υπάρχει κάποιο Α320 στο μεγάλο υπόστεγο της Ο.Α.? Αν ναι τότε έχω πληροφορία.....
 
Μια χαζή ερώτηση. Υπάρχει κάποιο Α320 στο μεγάλο υπόστεγο της Ο.Α.? Αν ναι τότε έχω πληροφορία.....[/quote]

Ναι υπαρχει. Παρκαρισμενο εδω και πεντε μερες....
 
Elliott LGAV":14e3y78e said:
Μια χαζή ερώτηση. Υπάρχει κάποιο Α320 στο μεγάλο υπόστεγο της Ο.Α.? Αν ναι τότε έχω πληροφορία.....

Είναι της LAT CHARTER το YL-BBC που χρησιμοποιεί περιστασιακά η Hellas Jet στη θέση του YL-BCB.
 
Παρασκευή πρωί ο Ζακ Μπαρό στο υπουργείο Μεταφορών

Ας ευχηθουμε επιτελους να λαβει τελος αυτο το μακροχρονιο σηριαλ με την ΟΑ και να εχουμε επιτελους μια λυση.Οπως λεει και στο αρθρο ερχεται προεκλογικη περιοδος οποτε ισως ειναι ενα επιπλεον κινητρο...

Φτάνει η "ημέρα της κρίσης" για τον όμιλο της Ολυμπιακής Αεροπορίας, καθώς την Παρασκευή το πρωί ο Ευρωπαίος επίτροπος για τις μεταφορές Ζακ Μπαρό θα διαβεί τα σκαλοπάτια του υπουργείου Μεταφορών.


Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Ευρωπαίος επίτροπος θα εμφανιστεί ισορροπιστής, δηλαδή θα παραπέμψει το θέμα συμψηφισμού των παράνομων κρατικών ενισχύσεων της Ολυμπιακής με τις οφειλές του Δημοσίου στις νομικές υπηρεσίες της ΕΕ.

Κάτι τέτοιο φαντάζει εξαιρετικά πιθανό, καθώς η ΕΕ φαίνεται ότι δεν επιθυμεί να "τραβήξει τελείως το σκοινί στο θέμα της Ολυμπιακής", επειδή η Ελλάδα διανύει προεκλογική περίοδο. Χαρακτηριστική ήταν η δήλωση στελέχους του υπουργείου Μεταφορών, "μην περιμένετε ότι θα βγει τίποτα".

Εν τω μεταξύ, το μεσημέρι αντιπροσωπεία των συμβασιούχων ιπτάμενων συνοδών και φροντιστών μετέβη στο υπουργείο Μεταφορών, όπου συναντήθηκε με τον γενικό γραμματέα Κ. Σταυρόπουλο, με θέμα την μονιμοποίησή τους.


http://www.capital.gr/news.asp?details=267139


και ρωτω τωρα εγω...πως θα αντιδρασει η Α3 σε περιπτωση διαγραφης των χρεων; θα κατσει με σταυρωμενα τα χερια η θα αρχισει τις προσφυγες και τις ενστασεις;
 
το θέμα δεν είναι πως θα αντιδράσει η aegean. H aegean είναι εταιρεία, έχει διοικητικό συμβούλιο, μετόχους, νομική υπηρεσία. Μπορεί να κάνει ό,τι της καπνίσει. Δικαίωμά της και μαγκιά της είναι.
Το θέμα είναι πως θα αντιδράσει το κ*λ*κράτος μας. Αν συμψηφιστούν τα χρέη-πράγμα που κατά την προσωπική μου εκτίμηση είναι εντελώς απίθανο-θα ιδιωτικοποιηθεί επιτέλους αυτή η εταιρεία;;;
Ή θα χαθούν κι άλλα χρόνια για να έχουμε πάλι επανάληψη της ίδιας ιστορίας;;;
Αλήθεια η «νέα Ολυμπιακή» δε δημιουργήθηκε με σκοπό να βοηθήσει την ιδιωτικοποίηση του ομίλου;
και 4 χρόνια μετά τι βλέπουμε; Τις «Ολυμπιακές Αερογραμμές» να συσσωρεύουν χρέη με τον ίδιο τρόπο που συσσώρευε και η «Ολυμπιακή Αεροπορία».
Κατά την προσωπική μου εκτίμηση τα χρέη δε θα διαγραφούν, οι ΟΑ δε θα ιδιωτικοποιηθούν ποτέ και απλά θα «καταστραφούν δημιουργικά». Μέχρι τότε θα απολαμβάνουμε διεθνή απομόνωση και τσουχτερές τιμές. Από κει και πέρα θα είναι ακόμη πιο δύσκολα τα πράγματα για όλους μας...
Για την «ΟΑ υπυρεσίες» δεν έχω κάποια εκτίμηση γιατί δε γνωρίζω. Αν πάντως ισχύουν οι ισχυρισμοί του config2 για τις συμβάσεις μεταξύ της «ΟΑ υπυρεσίες» και των ΟΑ και αν όντως καταργηθεί το μονοπώλειο τους στα περιφερειακά αεροδρόμια, δύσκολα κι εκεί τα πράγματα...
 
Top