Συμβάν με RF-4 στην Σαντορίνη

  • Thread starter aas59
  • Ημερομηνία δημιουργίας

aas59

First-Class-Member
Εγγραφή
10/10/2006
Μηνύματα
988
Likes
1
Περιοχή
HER
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGIR
Σήμερα το πρωί RF-4 βγήκε από τον διάδρομο .
Πιθανολογείται total loss του αεροσκάφους.
 

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.183
Likes
1.601
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Από ότι άκουσα, το RF-4 ήταν της 348 και είχε απογειωθεί απο Λάρισα. Έκανε αναγκαστική προσγείωση στη Σαντορίνη μετά από πρόβλημα στα υδραυλικά.
 

drosoulitis

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
07/01/2008
Μηνύματα
54
Likes
1
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ASL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSO
Σύμφωνα με τον Σκάι,
κατά τη διάρκεια της προσγείωσης το αεροσκάφος βγήκε εκτός διαδρόμου και τυλίχτηκε στις φλόγες.
Οι δύο χειριστές κατάφεραν να το εγκαταλείψουν έγκαιρα και είναι καλά στην υγεία τους.
http://www.skai.gr/master_story.php?id=83955

Συμφωνα με την ναυτεμπορική, ήταν φωτογραφικό fantom, και το ατύχημα έγινε στις 7 το πρωί.

Εικόνες κανείς? (αν και χλομό το κόβω)
Ξέρουμε αν το εγκατέλειψαν ποδαράτα ή με ejection?
 

aas59

First-Class-Member
Εγγραφή
10/10/2006
Μηνύματα
988
Likes
1
Περιοχή
HER
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGIR
drosoulitis":2pys5nyx said:
Συμφωνα με την ναυτεμπορική, ήταν φωτογραφικό fantom, .


Γιαυτό λέγεται και RF αν δεν ήταν θα λεγόταν σκέτο F.....
 

OAL260

Economy-Class-Member
Εγγραφή
17/08/2005
Μηνύματα
231
Likes
22
Να μην συζητήσουμε καλύτερα το παρακάτω... από τον flash

"Αεροπορικό ατύχημα κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής άσκησης ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ: Φωτογραφικό φάντομ έπαθε βλάβη στο υδραυλικό του σύστημα- σώοι οι δύο χειριστές, το εγκατέλειψαν εγκαίρως.

Εγινε αναγκαστική προσγείωση- με τον αυτόματο πιλότο- στο αεροδρόμιο Σαντορίνης. Το φάντομ «χτύπησε» στο διάδρομο και βγήκε εκτός, χωρίς να προκληθούν προβλήματα.
"
 

pingu

Business-Class-Member
Εγγραφή
31/08/2006
Μηνύματα
308
Likes
0
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Φωτό:

http://img258.imageshack.us/img258/7756/rf4ecrashedsantorini066rz9.jpg

Προφανώς, γεμάτο με καύσιμα το Phantom και χωρίς υδραυλικά, έσπασε τα συρματόσχοινα που είχαν σηκώσει στη Σαντορίνη, έφυγε εκτός ελέγχου και κατέληξε εκεί. Βλέποντάς το, μάλλον write-off..Κρίμα και είναι δεν είνα 2 εβδομάδες που είχαν τη γιορτή τους τα "Μάτια". Το επετειακό και τα μάτια μας :shock:
 

makedonas

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
06/09/2003
Μηνύματα
5.934
Likes
0
Website
avianewsgr.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDM
Ειναι κριμα βεβαια, αλλα αλλο ειναι το πιο σημαντικο. Οτι οι 2 πιλοτοι ειναι υγειεις και θα επανελθουν!
Οσο καλα συντηρημενο να ειναι ενα αεροσκαφος, πανρτα μπορει να υπαρχει αστοχια υλικου. Εδω οι γειτονες μας εξ ανατολων χανανε στις αρχες τα εργοστασιακα σαν τις μυγες... :twisted: (καλα εκει εφταιγε το οτι οι τεχνικοι δεν ειχαν κανει σωστη συναρμολογηση στις αντλιες καυσιμων, με αποτελεσμα κατω απο καποιοες συνθηκες αντι για καυσιμο αντλουσε φρεσκο αερα..)
 

pingu

Business-Class-Member
Εγγραφή
31/08/2006
Μηνύματα
308
Likes
0
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Και για να μην ξεχνιόμαστε, το αεροσκάφος ήταν το 71-763, newbuilt για την Ελλάδα (μέσω FMS μάλλον; Κρίνοντας από το s/n;) σχεδόν 40 χρόνια πρίν.
 

aas59

First-Class-Member
Εγγραφή
10/10/2006
Μηνύματα
988
Likes
1
Περιοχή
HER
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGIR
Τα RF είχαν περάσει (σχετικά πρόσφατα.....) από γενικό rebuilt .
 

al.porto

Business-Class-Member
Εγγραφή
08/10/2007
Μηνύματα
306
Likes
0
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Ό,τι συντήρηση και να πέρασαν, δε παύουν να είναι αεροσκάφη 40+ χρόνων και για μένα έπρεπε να είχαν αποσυρθεί κυρίως για λόγους κόστους.
Οι αεροπορίες σήμερα έχουν αντικαταστήσει ή αντικαθιστούν τα εξειδεκευμένα αυτά αεροσκάφη με ειδικά ατρακτίδια που καταλαμβάνουν την θέση ενός πυλώνα σε οποιοδήποτε μαχητικό.
Ο λόγος που παραμένουν τα συγκεκριμένα αεροσκάφη αλλά και τα Α-7Η σε υπηρεσία για να παραμένουν οι οροφές και οι αριθμοί των μοιρών στα προβλεπόμενα επίπεδα.
Μικρό το κακό λοιπόν από την στιγμή που δεν είχαμε θανάτους ή τραυματισμούς.
 
Top