Συμβόλαιο EADS με το Πεντάγωνο

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας

Akis

Administrator
Staff member
Εγγραφή
22/11/2002
Μηνύματα
5.138
Likes
392
Περιοχή
Dortmund
Website
www.airliners.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
Όπως ανακοινώθηκε σήμερα η EADS, μητρική της Airbus, έκλεισε συμβόλαιο 35 δισ. δολαρίων για την κατασκευή αεροσκαφών ανεφοδιασμού για τις Ένοπλες Δυνάμεις των ΗΠΑ! Βάσει των όρων του συμβολαίου, η κοινοπραξία θα παράσχει έως και 179 αεροσκάφη ανεφοδιασμού στη βάση των Airbus A330 (KC-45A). Τα πρώτα αεροσκάφη αναμένεται να εισέλθουν στην υπηρεσία το 2013.

Στα αγγλικά: http://www.dw-world.de/dw/article/0,214 ... 59,00.html

Μεγάλη ήττα για την Boeing!!!
 
Καλα νεα! Αλλα οκ οχι και μεγαλη ηττα για την Boeing ολα τα μαχητηκα των ΗΠΑ ειναι Boeing και βγαλανε καλα λεφτακια απο το F22
 
Στην αρχη νομιζα οτι μιλαγες για το ελληνικο Πενταγωνο, γιατι τους ειδα και εδω στην Αθηνα τους εκπροσωπους της Airbus. Ισως εχουμε νεα στο μελλον.
 
Συμφωνα με το in.gr

Η απώλεια του συμβολαίου από πλευράς Boeing έχει προκαλέσει αντιδράσεις στις ΗΠΑ.

Από την πλευρά του ο εκπρόσωπος του Αμερικανικού Πενταγώνου εξήγησε ότι η προσφορά της EADS είχε πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με την αντίστοιχη προσφορά της Boeing.

Αμερικανοί γερουσιαστές εξέφρασαν την οργή τους για το γεγονός ότι χάνονται συμβόλαια για την αμερικανική οικονομία, αλλά και για το γεγονός ότι «ξένοι εργαζόμενοι θα κατασκευάσουν ένα εξαιρετικά σημαντικό αεροσκάφος για τις Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας».



Τι να κανουμε κυριοι γερουσιαστες, εδω στην Ευρωπη βγαζουμε καλυτερα προιοντα.....
Εκτος αν βγηκαν κατω απο το τραπεζι πολλααα λεφτα.....
 
Όλα τα μαχητικά της ΗΠΑ είναι Boeing; Είναι λίγο τραβηγμένο αυτό

A-10 --> Fairchild (τώρα αγορασμένη από μια άλλη ανήκουστη)
F-15 --> McDonnell (οκ άντε πες Boeing τώρα, αν και αμφιβάλλω ότι πρόλαβε η Boeing να κατασκευάσει F-15 για τις ΗΠΑ)
F-16 --> Lockeed Martin
F-22 --> Boeing + Lockheed Martin
F-35 --> Lockheed Martin

και αν βάλουμε και 1-2 που αποσύρθηκαν πρόσφατα (F-14 από την Grumman και F-117 πάλι από την Lockheed), θα έλεγα ότι μετά το KC-135, η Boeing έχει φάει τρελή ήττα στα πολεμικά αεροσκάφη....

Του Ναυτικού (F/A-18, A.C και Super) άμα θέλουμε είναι, αλλά και πάλι είναι λίγα σε σχέση με τα της Αεροπορίας τους...Τέλος πάντων, με το 787 να καθυστερεί...και να καθυστερεί...και να καθυστερεί, με την απώλεια του νέου τάνκερ (αν και υπάρχουν ακόμα 2 προγράμματα για KC που μπορεί να τα λάβει "αντισταθμιστικά"), και με το τελευταίο καρφί στο φέρετρο του 767 να μπαίνει (δηλαδή πρακτικά αυτή τη στιγμή να πουλάνε μόνο 737 και 777), σίγουρα οι ιθύνοντες θα πρέπει να δικαιολογήσουν τα λεφτά τους σύντομα...
 
Από το σχετικό link :

"I cannot believe we would create French jobs in place of Kansas jobs."

Παραβλέποντας το γεγονός ότι θα δημιουργηθεί γραμμή παραγωγής και χιλιάδες θέσεις εργασίας στο Mobile της Alabama...
Η δημαγωγία πάει σύννεφο (εκτος και αν ο συγκεκριμένος γερουσιαστής είναι από το Kansas).
 
pingu":1jb92xde said:
Όλα τα μαχητικά της ΗΠΑ είναι Boeing; Είναι λίγο τραβηγμένο αυτό

A-10 --> Fairchild (τώρα αγορασμένη από μια άλλη ανήκουστη)
F-15 --> McDonnell (οκ άντε πες Boeing τώρα, αν και αμφιβάλλω ότι πρόλαβε η Boeing να κατασκευάσει F-15 για τις ΗΠΑ)
F-16 --> Lockeed Martin
F-22 --> Boeing + Lockheed Martin
F-35 --> Lockheed Martin

Το Α-10 δεν παράγεται πλέον, το F-15 θα τερματίσει την παραγωγή του μόλις ολοκληρωθεί μια παραγγελία της Ν. Κορέας και το F-22 είναι της Lockheed Martin μόνο. Έτσι, η Boeing έχει μόνο τα (E)F-18 για το Ναυτικό, τους Πεζοναύτες και την Αυστραλία.
Μάλλον αναμενόμενο ήταν να κερδίσει το Α330, καθώς ο συγκεκριμένος διαγωνισμός έγινε μετά την ακύρωση του προηγούμενου όπου είχαν αποκαλυφθεί μίζες και εσκεμμένη διόγκωση του κόστους από την Boeing.
Πράγματτι μεγάλη ήττα. Θυμίζω και την ακύρωση του επιθετικού/αναγνωριστικού ελικοπτέρου RAH-66 (της Boeing και αυτό) όπου στη θέση του αποκτήθηκαν ελικόπτερα από την Bell και Eurocopter (ΕΑDS America) .
 
Η Boeing βάζει τα φτερά, τα avionics και τμήμα του πίσω μέρους της ατράκτου στο F-22, και φυσικά το '91 της δόθηκε το συμβόλαιο μαζί με την LM. Είναι λοιπόν LM/Boeing. Τέλος πάντων, σημασία έχει ότι η Boeing αδυνατεί ακόμα και τώρα να βρεί σοβαρό πάτημα σε μαχητικά αεροσκάφη (είτε αυτά είναι fixed είτε rotary wing)....
 
Μαλλον. Και μιλαμε για πολυ χοντρο χρημα. Σιγα μην το δινανε στην EADS τα αμερικανακια. Το παρασκηνιο ειναι τρελο, οι επιτελικοι δινανε insider πληροφοριες στην Boeing και για την προσφρορα της EADS αλλα και για τεχνικες λεπτομεριες, ενω μετα την επαναπροκηρυξη του διαγωνισμου, αυτος ηταν κομμενος και ραμμενος στα μετρα του KC-767...

Λογικο ειναι μετα απο εναν κερδισμενο διαγωνισμο, να ερχεται η ενσταση, να βλεπεις τον ανταγωνιστη σου να κερδιζει εδαφος χωρις να αλλαζει κατι στο τελικο προϊον του (το οποιο υπερεχει μονο στον τομεα καταναλωσης καυσιμου και πουθενα αλλου), να εχεις βασιμες πληροφοριες οτι υπαρχει διαρροη στοιχειων προς αυτον.. Καπου απογοητευεσαι και κουραζεσαι. Κατι σαν την ελληνικη πραγματικοτητα δλδ.. Ειναι γεγονος ομως οτι σε αυτο τον διαγωνισμο κερδισαν τα λομπι και οχι το καλυτερο προϊον (αλλη μια ελληνικη πραγματικοτητα.. και υστερα λενε οτι δεν προσφερουμε τιποτε σα νεοελληνες στον κοσμο, σε αντιθεση με τους προγονους μας.. λολ)
 
Top