Συναγερμός στο αεροδρόμιο της Ρόδου !

Παιδια, εγω μενω Ροδο και εχω ακουσει πολλα για το συμβαν. Εκεινη την ημερα/νυχτα ΕΙΧΕ τρομερο αερα και ειλικρινα μου εκανε τρομερη εντυπωση το οτι προσπαθησε να προσεγγιση, της Α3 και ΟΑ παραλληλα ειχαν ακυρωθει. Το βραδυ εκεινο εφευγε ο ξαδερφος μου απο Αθηνα για Ροδο με την πτηση CY641, σε πρωτη φαση εβαλαν την πτηση 23.15 και μετα οπως ηταν φυσικο την ακυρωσαν.

Τωρα για το βιντεο, κι εμενα δεν μου φαινεται τοσο τραγικα, πιο πολυ βλεπω να κανουν χαβαλε τα πιτσιρικια. Βεβαια για να ειμαστε και δικαιοι αλλο να εισαι μεσα και αλλο να το βλεπεις απο βιντεο.

Οσο για το οτι ο πυργος ειπε μην επιχειρήσεις και ο κυβερνητης επιχείρησε το βρισκω λιγο αστειο, δεν γινονται αυτα.
 
να ξεκαθαρίσω λίγο πως προέκυψε το οτι ο πύργος ελέγχου του είπε να φύγει το οποίο σε πρώτη ανάγνωση είναι εσφαλμένο . Η ενημέρωση που είχαν οι συγγενείς των επιβατών απο τους υπευθύνους όταν ρωτήθηκαν πως επέτρεψαν στην πτήση να προσγειωθεί όταν οι υπόλοιπες πτήσεις ακυρώθηκαν , ήταν πως ο πιλότος το κατεβάζει με προσωπική του ευθύνη.

Θα ήταν βεβαία πολύ διαφωτιστικό να είχαμε την συνομιλία , θα ελυνε πολλες αποριες .
 
Γιατί δεν λέμε το αυτονόητο: όλα αυτά μεταφράζονται σε επιπλέον ΚΟΣΤΟΣ γιά την Εταιρεία, οπότε δοκίμασε ο άνθρωπος μήπως μπορεί να το αποφύγει!!
 
Τα πράγματα είναι ιδιαίτερα απλά:
Ο πιλότος προσπαθεί να φτάσει με τη πιθανότητα τη στιγμή που θα επιχειρήσει να προσγειωθεί,να σταθεί τυχερός και να κάνει "άνοιγμα",δηλαδή να μην έχει για λίγο απαγορευτικό άνεμο,για εκείνες τις κρίσιμες στιγμές.
Οι κρατικές εταιρείες δεν υπολογίζουν τόσο το οικονομικό κόστος μιας τέτοιας ασφαλέστατης προσπάθειας.Οι ιδιωτικές,το υπολογίζουν αλλιώς ειδικά μετά από την "ιδιωτικοποίηση" της ΟΑ και τη συγκρότηση του ωραιότατου καρτέλ Α3+O.Air.Το καρτέλ πλέον ακυρώνει πολύ ευκολότερα γιατί δεν έχει ανάγκη να δείξει ότι "υπολογίζει" τους επιβάτες σε σχέση με τη κακιά ΟΑ της οποίας οι πιλότοι έβρισκαν πρόφαση το καιρό "για να τεμπελιάσουν" (σύμφωνα με το καρτέλ,για να μη παρεξηγηθώ).Τώρα όμως,με τις Κυπριακές Αερογραμές στο παιχνίδι,μια ημικρατική εταιρεία,τα δεδομένα αλλάζουν. :)
ΥΓ:Όποιος πραγματικά φοβάται,δε κινηματογραφεί με το τηλέφωνό του,πράξη που ρητά απαγορεύεται στη στη συγκεκριμένη στιγμή της πτήσης.Απλά,το κάνει για "χαβαλέ".-
 
Την απάντηση τη δίνω στο άλλο topic.

Σε κάθε περίπτωση οι συνθήκες ήταν full emergency.
 
Θα μου επιτρεψεις να πω ότι δεν υπάρχουν πάντα "ανοίγματα" και για όλα τα φαινόμενα. Μπορει οι χειριστές να εχουν κρίση και προσωπική εμπειρία για κάθε αεροδρόμιο που επιχειρούν αλλα όσον αφορα τους νοτιάδες στη Ρόδο δεν υπάρχουν "ανοίγματα" υπάρχει αρχή και τελος των φαινομένων σύμφωνα με τον καιρό (σύστηματα) που πέραν απο την περιοχή και σύνήθως η περίοδος συμφωνεί με τις προβλέψεις των μετεωρολόγων. Φυσικά και μπορεί να γίνει προσπάθεια προσέγγισης αλλα όταν το metar δίνει πχ vrb με ριπές μεχρι κ 40 kts δεν ειναι καθόλου "ευκολία ακύρωσης" το να ακυρωθεί το δρομολόγιο αντι να ξοδέψεις 5 τόνους καύσιμο για να πας μεχρι τα 500 πόδια και να γυρίσεις πίσω.Δεν ειναι θέμα ασφάλειας .... Όπως είπες μπορει να ήτανε "ασφαλέστατη" η προσέγγιση αφού έγινε go around αλλα άξιζε τον χρονο τα καύσιμα και την ταλαιπωρία των επιβατών; Κάθε εταιρία εχει αλλα κριτήρια και κάθε πτήση ειναι διαφορετική. Το να Μιλάμε γενικά και να κατηγοριοπιούμε τις εταιρίες σε κρατικές ιδιωτικές με βάση αν ακυρώνουν τα δρομολόγια η αν παν ως εκει και γυρνάνε πίσω δεν ειναι σωστό πιστεύω ... Και σε ρωτώ ήταν παράλογη η απόφαση των άλλων εταιριών να ακυρώσουν τα δρομολόγια ; Λες να Γινότανε να πιάσουν και να μην ήθελαν ; Αφού και λόγω καιρού να γινει η ακύρωση υποχρεωμένες ειναι να παρέχουν assistance στους επιβάτες. Όσον αφορα την παλιά ΟΑ που λες .... Θα σου διέφυγε το περιστατικό της με ATR στη Ρόδο με παρόμοιες συνθήκες ...
Δες τι συνθήκες ανέμου επικρατούσαν εκείνη τη στιγμή και βγάλε τα συμπεράσματα σου :)

SA 14/03/2013 12:50->
METAR LGRP 141250Z 06015G32KT 020V190 9999 FEW010 SCT025
BKN080 17/14 Q1004 WS R07 WS R25 RMK OVC180 R25
06014G29KT 010V170=
SA 14/03/2013 13:20->
METAR COR LGRP 141320Z VRB14G40KT 9999 FEW010 SCT025 BKN080
17/14 Q1003 WS R07 WS R25 RMK R25 10016G30KT 010V180=
SA 14/03/2013 13:50->
METAR LGRP 141350Z 08014G40KT 010V180 9999 FEW010 SCT025
BKN080 16/14 Q1002 WS R07 WS R25 RMK R25 10016G32KT
030V180=
 
Δεν είπα ότι ήταν παράλογη η απόφαση των άλλων εταιρειών.Λέω ότι σε παλιότερες περιόδους,μπορεί η AEGEAN να προσπαθούσε κυρίως για εμπορικούς λόγους.Δεν είναι σαφές;
Όσο για τη "τεμπελιά",μπορείς σε παρακαλώ να διαβάσεις ξανά τι έγραψα;Γιατί μάλλον συμφωνούμε.
Για το ATR,αν εννοείς αυτό με τη μετατόπιση του "κατωφλιού",κάτι γωρίζω.Αν είναι κάτι άλλο,δε το έχω υπόψη μου.
 
alex96":faktcxvk said:
Για το ATR,αν εννοείς αυτό με τη μετατόπιση του "κατωφλιού",κάτι γωρίζω.Αν είναι κάτι άλλο,δε το έχω υπόψη μου.
Κάποια στιγμή το πρώτο μισό του 25 είχε κλείσει για ανακατασκευή. ΤΟ ΑΤR της ΟΑ κατέβηκε στο χώμα του κλειστού διαδρόμου πέρασε 2 χαντάκια ευτυχώς μικρα απογειώθηκε και μετά προσγειωθηκε πάλι στη Ρόδο , αλλά στην ασφαλτό.

Το πόρισμα είπε ότι φταίγανε τα Χ που δεν ήταν σωστά τοποθετημένα.
Είχα ακουσει μαρτυρία επιιβάτη από το συμβαν.
<<Βλέπαμε τα χώματα και λέγαμε που πάει και μετά ακούμε ένα μπάμ...>>
Όσο για την τεμπελιά δεν ακουγόταν και πολύ κάτι τέτοιο στα μέρη μας. Οι πολλοί μιλούσαν για τυχοδιωκτισμό της Α3.
 
alex96":14rwrunm said:
ΥΓ:Όποιος πραγματικά φοβάται,δε κινηματογραφεί με το τηλέφωνό του,πράξη που ρητά απαγορεύεται στη στη συγκεκριμένη στιγμή της πτήσης.Απλά,το κάνει για "χαβαλέ".-

Τα ειπες ολα φιλε μου. Κι εγω πιο πολυ χαβαλε βλεπω να κανουν παρα οτιδηποτε αλλο.

Εγω ειμαι σιγουρος οτι ΑΝ υπηρχε εστω και ο πιο μικρος κινδυνος για τους επιβατες ο κυβερνητης δεν θα εμπαινε καν στον κοπο να το προσγειωση.

ΥΓ. Μπορω να βρω στο youtube 10 φορες πιο χειροτερα βιντεα απο οτι το παραπανω
 
Εαν δεν εχετε περασει τον καβο Μαλια με ATR υπο κακοκαιρια και προσεγγιση στα κυθηρα αυτο δεν ειναι τιποτα
 
Top