Συνεντεύξεις -Παρουσιάσεις Α3

  • Thread starter A3970
  • Ημερομηνία δημιουργίας
O Xεκιμογλου ξετρυπωσε μια πολυ μεγαλη ειδηση κατ'εμε.Την συμμετοχη σε ενα πολυ μεγαλυτερο σχημα.Γιατι για αγορα δεν νομιζω να εκτεθει πχ στην Croatia μην ξεροντας τι θα βρει μπροστα του διοτι η Α3 απο οτι εχουμε διαπιστωσει εκ του εγχωριου σκηνικου ειχε "μεγαλες" βοηθειες εκ των ανω.Πιστευω οτι η Α3 εχει φτασει στο τοπ των δυνατοτητων της και μια επεκταση προς Μ.Ανατολη δεν μπορει να πραγματοποιηθει οταν υπαρχουν εταιρειες μεγαθηρια εκει.Γι'αυτο θα περιοριστει στον ρολο που της εχουν αναθεσει (κυριως η LH)ως περιφερειακου μεταφορεα και feeder ειτε της LH ειτε της TK.
 
Έτσι είναι, το είχα επισημάνει τότε ότι ο Χεκίμογλου έβγαλε είδηση αλλά ήθελε συνέχεια το θέμα. Μετέπειτα, σε κάποια συνέντευξη τύπου αν θυμάμαι καλά είχε επανέλθει ο ίδιος ή κάποιος άλλος (ο Υφαντής του euro2day :?: ) και ο Βασιλάκης είχε δώσει έμφαση στο μεγάλωμα της Α3 μέσω απόκτησης κάποιας αεροπορικής σε ακτίνα 2 ωρών απ΄την ΑΤΗ (πιθανόν ήδη υπήρχαν επαφές με/για την OU) και έπειτα στη συμμετοχή της Α3 -μόνο αν της ζητηθεί όμως- σε κάτι μεγαλύτερο.

Συμφωνώ ότι πλησιάζει ταβάνι στο κομμάτι του hub, το τουριστικό έχει ακόμη ψωμί αλλά είναι πολύ εποχικό, ενώ και ο συνεχώς αυξανόμενος ανταγωνισμός νομοτελειακά κάποια στιγμή θα αρχίσει να κόβει επιβάτες. Η Α3 θα χρειαστεί σύντομα μέγεθος αν μείνει στο πλάνο της για 70-80 α/φη και 20-25 εκατομμύρια επιβάτες/χρόνο, και κατα την ταπεινή μου άποψη "κουμπώνει" καλύτερα με την IAG και όχι με star ή sky κι ούτε βεβαίως με κάποια απ΄τις meb3. To θέμα να είναι να ρίξει απο δω μεριά καμιά ματιά η IAG...
 
Η Α3 20-25 εκ.επιβατες να δει δεν προκειται.Τα μεγαλα "αφεντικα"στην Ευρωπη για Star ειναι η LH,TK.Γιατι για να φτασει αυτα τα νουμερα θα πρεπει να κοπουν απο καπου αλλου.Βεβαια το ανοιγμα για να φτασει αυτα τα νουμερα(εαν κανει το βημα) θα ειναι πολυ μεγαλο και φοβαμαι οτι ισως "σκασει" σε καποια ατυχη στιγμη για το παγκοσμιο αεροπορικο(Αν θυμασαι την εποχη του Πολεμου του Κουβειτ τι ζημιες ειχαν γινει σε ολες τις αεροπορικες εταιριες).
Το πιθανοτερο ειναι να συνεχισει στον ιδιο ρολο που της εχει αναθεσει η LH γιατι αν τυχον τα σπασει μαζι της η θελησει να γινει "χαλιφης στην θεση του χαλιφη" να μην ξεχναμε οτι η LH εχει και λογο στην Fraport(που πηρε τα αεροδρομια).
Οσο για τη IAG ειχε πολλες ευκαιριες να μπει στον "ελληνικο χωρο"αλλα θα υποθεσω οτι βλεποντας τον φαβοριτισμο της Γερμανιας στα ελληνικα αεροπορικα δρωμενα δεν επιχειρησε το βημα.
 
Η Αιγαίου αν θέλει να πιάσει τα 20 - 25 εκατομμύρια επιβάτες τότε θα τους πιάσει και δεν θα ρωτήσει την άδεια κανενός στην Αστροσυμμαχία.

Τα "αφεντικά" στην Ευρώπη δεν είναι και πολύ αγαπημένα μεταξύ τους. Η Λουφτχάνσα δεν βλέπει με καλό μάτι την γιγάντωση της ΤΗΥ αλλά δεν μπορεί και να την σταματήσει. Αυτό δείχνει ότι η Λουφτχάνσα μπορεί να ζητήσει, να απαιτήσει και να πιέσει ακόμη την Αιγαίου να πάρει μια κατεύθυνση αλλά δεν μπορεί να την επιβάλλει. Εκτός και αν είναι βασικοί μέτοχοι στην εταιρία όπως συμβαίνει με την Swiss και την Austrian.

Αυτές οι δύο τελευταίες έχουν μια πολύ αξιοπρεπή παρουσία σε παγκόσμιο επίπεδο και ειδικά η Swiss.... Άρα ακόμη και αν η Αιγαίου γινόταν θυγατρική της Λουφτχάνσα και έκανε ακριβώς ότι της υπαγόρευε, θα υπήρχαν και πάλι μεγάλα περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης.

Σε τελική ανάλυση, αν οι κ.κ. Βασιλάκηδες και Σια αποφασίσουν ότι το να αναπτυχτεί και άλλο η Αιγαίου θα είναι επικερδές και συμφέρον θα το κάνουν. Τόσο απλά.

Θα συμφωνήσω επίσης ότι δίνουμε ιδιαίτερη σημασία σε μια απομαγνητοφώνηση ενός "ζωντανού" λόγου όπου μπορεί και να ειπωθεί και κάτι ή να φύγει προς τα έξω με λάθος τρόπο. Νομίζω ότι όλο το νόημα είναι στην ανάγνωση between the lines. Το γεγονός είναι ότι επιδιώκεται η ανάπτυξη της εταιρίας και μάλιστα ξέρουμε ποιά εταιρία θαυμάζει ο κ. Βασιλάκης και τα χρώματά της δεν είναι κιτρινομπλέ....

Κατ' εμέ, η επόμενη λογική κίνηση που θα πρέπει να γίνει είναι η ενίσχυση του hub με συχνότητες, εκεί πάσχει απελπιστικά η Αιγαίου. Πετάει σε 100 προορισμούς ( χονδρικά ) στο εξωτερικό, αλλά στη μεγάλη τους πλειοψηφία με ελάχιστες συχνότητες. Πρέπει να μπεί και στην λογική της καθημερινής συχνότητας σε όσο πιο πολλούς προορισμούς και μάλιστα all year around. Θα βοηθούσε ίσως ένας νέος μικρότερος τύπος αεροσκαφών...

Τα υπερατλαντικά επίσης είναι το επόμενο must. Η Αιγαίου έχει ( για μένα πάντα ) ένα μεγάλο πλεονέκτημα, και αυτό είναι το χαμηλό της εργατικό κόστος σε σχέση με άλλες ευρωπαικές εταιρίες. Πιστεύω ότι μπορεί με μερικές καλές και μετρημένες κινήσεις να τα "χτυπήσει" , π.χ. το κλασσικό Νέα Υόρκη αλλά και Σικάγο ( UA hub ) . Υπάρχουν πάμπολλά μεταχειρισμένα αεροσκάφη σε καλές τιμές για λίζινγκ, το πετρέλαιο είναι σε ιστορικά χαμηλά, και γενικότερα η συγκυρία είναι καλή. Μεγαλύτερος παράγοντας φόβου η ρευστή πολιτική κατάσταση στην χώρα.

Και προς ανατολάς μπορεί να κάνει κάτι σε αγορές όπως η Κίνα η Κορέα αλλά και η Ιαπωνία. Το Γιοχάνεσμπουργκ δεν νομίζει ότι συμφέρει επιχειρησιακά, είναι ιδιαίτερη περίπτωση.

Σε τελική ανάλυση, όλα τα παραπάνω είναι θεωρίες ενός μη ειδικού, αλλά σε κάθε περίπτωση δεν είναι ανέφικτα...
 
Παντως σε απεργιες που ειχαν γινει στην Γερμανια η Α3 ειχε βοηθησει με πτησεις την LH ειδικα στο εσωτερικο της και την ειχε ευχαριστησει και δημοσια η LH(αυτο το θυμαμαι καλα γιατι το ειχα διαβασει σε αεροπορικο σαιτ,απλα δεν θυμαμαι ποσα χρονια πριν).
Αρα υπαρχει μια σχεση ας πουμε.Η σχεδον "μονοπωλιακη" εσωτερικη αγορα μεχρι προσφατα(με την εισοδο της Ryanair) εδωσε καποιο boost στην εταιρεια αλλα αν θελησει η Ryan να ισοπεδωσει τις τιμες και να παρει την πιτα του εσωτερικου απλως η Α3 δεν θα μπορει να ακολουθησει.Τα εσωτερικα δρομολογια εχουν πολυ "ψωμι" και αν συνδυαστουν με connection flights μονο τοτε εχει καλες προοπτικες(οπως εκανε η αειμνηστη ΟΑ οταν πχ το δρομολογιο για Ροδο των 19.30 το 70% ηταν inbound).
Και θα συμφωνησω ως προς τις συχνοτητες.Στις διαφημησεις βγαινει οτι πεταμε σε 100 προορισμους αλλα με 3 η 4 δρομολογια την εβδομαδα αμα δεν εχεις συνδυασμο πτησεων κανεις μια τρυπα στο νερο.
Ως προς το χαμηλο εργατικο κοστος δυστυχως και απο ιδια αποψη και εμπειρια δεν συμβαδιζει παντα με την ποιοτητα.Οταν ο αλλος ειναι κακοπληρωμενος και καθεται γιατι εχει ανεργια 25% εξω και δεν θα βρισκει δουλεια(ειδικα αν ειναι ανω των 30)δεν μπορει ουτε να αποδωσει ουτε πισω απο ενα ψευτικο χαμογελο να βγαλει τον επαγγελματισμο του.Αρα αν θελει να επεκταθει προς μακρινα δρομολογια θα πρεπει να προτιμησει εμπειρο και καλοπληρωμενο προσωπικο.Γιατι να σε εχει με 700Ε και να πετας Ν.Υορκη και να εχεις να εξυπηρετησεις 300 επιβατες με ολα τα καλα και τα κακα τους εκει δεν σηκωνει φερελπουσες ιπταμενες σερβιτορες που μπορεις να χρησημοποιησεις σε κοντινα δρομολογια.
 
AirServ":3pki42xt said:
... να μην ξεχναμε οτι η LH εχει και λογο στην Fraport(που πηρε τα αεροδρομια).
Οσο για τη IAG ειχε πολλες ευκαιριες να μπει στον "ελληνικο χωρο"αλλα θα υποθεσω οτι βλεποντας τον φαβοριτισμο της Γερμανιας στα ελληνικα αεροπορικα δρωμενα δεν επιχειρησε το βημα.
Το ξανάπαμε, υπάρχουν κανόνες και επιτροπές της ΕΕ, φουστιές δεν θα περάσουν.
Η ΙΑG έχει σούπερ δίκτυο για Αμέρικα άρα καλύπτει και με το παραπάνω εκείνη την πλευρά. Στας ευρώπας έχει τη VY που πάει σούπερ και θα δώσει την κλίμακα που χρειάζεται η Α3 ενώ υπάρχει και η ΙΒ που δεν μας πολυαφορά. Η Α3 μπορεί να παίξει -στο μέτρο του δυνατού- φυσικά το ρόλο της ΙΒ, εκμεταλλευόμενη φυσικά και έλλειψη σλοτ στο LHR, και να συνδέσει την ΑΤΗ με την πρωτοδεύτερες πόλεις της ασίας. Το θέμα είναι να δει προς τα εδώ ο Walsh, δεν το θεωρώ απίθανο, μιάς κι απο αριστερά υπάρχει η AZ/EY και απ΄τα δεξιά η ΤΚ. Η ΑΤΗ στη μέση είναι "λουκούμι".

6circles":3pki42xt said:
Αυτές οι δύο τελευταίες έχουν μια πολύ αξιοπρεπή παρουσία σε παγκόσμιο επίπεδο και ειδικά η Swiss.... Άρα ακόμη και αν η Αιγαίου γινόταν θυγατρική της Λουφτχάνσα και έκανε ακριβώς ότι της υπαγόρευε, θα υπήρχαν και πάλι μεγάλα περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης.
Δεν το νομίζω και δεν το πιστεύω. Δεν ξέρω αν και τι είδους co-op υπάρχει με τη LH αλλά οι γερμανοί απ΄την πλευρά τους δεν δείχνουν να καίγονται ιδιαίτερα. Έχουν τα δικά τους με τις 1432 θυγατρικές τους, έχουν την επέλαση των λόκηδων στη Γερμανία, έχουν και την ΤΚ.

Σε τελική ανάλυση, αν οι κ.κ. Βασιλάκηδες και Σια αποφασίσουν ότι το να αναπτυχτεί και άλλο η Αιγαίου θα είναι επικερδές και συμφέρον θα το κάνουν. Τόσο απλά.
Έχει ήδη αποφασιστεί και υπάχει μάλιστα και πλάνο σχεδόν 10ετίας, πράγμα πρωτόγνωρο βέβαια για τη χώρα μας.

Θα συμφωνήσω επίσης ότι δίνουμε ιδιαίτερη σημασία σε μια απομαγνητοφώνηση ενός "ζωντανού" λόγου όπου μπορεί και να ειπωθεί και κάτι ή να φύγει προς τα έξω με λάθος τρόπο. Νομίζω ότι όλο το νόημα είναι στην ανάγνωση between the lines. Το γεγονός είναι ότι επιδιώκεται η ανάπτυξη της εταιρίας και μάλιστα ξέρουμε ποιά εταιρία θαυμάζει ο κ. Βασιλάκης και τα χρώματά της δεν είναι κιτρινομπλέ....
Δεν ξέρω πλέον πόσο μπορεί να τη θαυμάζει τη LH, είναι φυσιολογικό να υπάρχει μια σχέση και συνεργασία αρκετά παλιά πλέον, όμως ο Βασιλάκης έχει υποδείξει τα 2 πράγματα που "φοβάται". Απ' τη μία η FR και απ΄την άλλη η ΤΚ και το νέο α/δ της IST. Η LH άργησε να πολύ να απαντήσει στις λόκο και ο μόνος προστατευτισμός της είναι τα ακριβά fees των FRA, MUC, ZRH, VIE και κανενός 2 ακόμη γερμανικών α/δ (DUS ας πούμε). Η IAG απ' την άλλη έδειξε προνοητικότερη και τσίμπησε τη VY.

Κατ' εμέ, η επόμενη λογική κίνηση που θα πρέπει να γίνει είναι η ενίσχυση του hub με συχνότητες...Θα βοηθούσε ίσως ένας νέος μικρότερος τύπος αεροσκαφών...
Μπαίνουμε σε δύσκολα μονοπάτια για μεγάλα παιδιά αλλά η Α3 το έχει δηλώσει ότι αυτό θα κάνει. Απλά δεν γίνεται μέσα σε 1-2 χρόνια, θέλει λεφτά, θέλει α/φη, θέλει προετοιμασία το θέμα μα πάνω απ' όλα θέλει αυτό που αναφέρεις παρακάτω. Για μικρότερα α/φη συμφωνώ, ίσως να έρθουν αργότερα ίσως και να μην έρθουν ποτέ όμως.

Τα υπερατλαντικά επίσης είναι το επόμενο must. Η Αιγαίου έχει ( για μένα πάντα ) ένα μεγάλο πλεονέκτημα, και αυτό είναι το χαμηλό της εργατικό κόστος σε σχέση με άλλες ευρωπαικές εταιρίες....Μεγαλύτερος παράγοντας φόβου η ρευστή πολιτική κατάσταση στην χώρα.
Η τελευταία σου φράση συνοψίζει πολλά. Όσο η κατάσταση είναι χύμα στο κύμα στην Ελλάδα δύσκολο το βλέπω. Μεγάλο ρίσκο με πολλά λεφτά στον αέρα. Αν όντως συνεργάζεται με την LH θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τη Eurowings για ένα διάστημα, λέω εγώ τώρα.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι η Α3 σχετικά σύντομα θα πρέπει να "κουνηθεί" και αυτό δεν είναι εύκολο την ώρα που η χώρα μας πάει στο διάολο κι ακόμη παραπέρα. Η FR θα συνεχίσει να αυξάνει πίεση, μόνο αν ο ΑΙΑ δώσει τέλη FRA θα κάνουν πίσω οι Ιρλανδοί, η ΤΚ και η IST συνεχίζουν να γιγαντώνονται και θεωρώ θέμα χρόνου να σκάσει και καμιά Wizz ή Vueling και τότε το παραμύθι πάπαλα...
 
Μια συνέντευξη του κ. Βασιλάκη εν πτήσει, μάλλον πριν 5 με 6 εβδομάδες περίπου.

https://www.youtube.com/watch?v=KAJElt3L0BY

Δεν λέει κάτι καινούργιο ( λογικό ) αλλά το πιο ενδιαφέρον είναι μετά τα 5 λεπτά περίπου, όπου αναφέρει ότι στόχος της Αιγαίου είναι πλέον όχι οι 100 διεθνείς προορισμοί ( τους ξεπέρασε ) αλλά οι..150. Και φυσικά ο συνήθης θαυμασμός για την ΤΗΥ. Και το κομμάτι υπερατλαντικά δρομολόγια παραμένει φυσικά στο ναι θέλουμε, αλλά....
 
Πρεπει να τον βάλουμε να διαβάσει avherald :D
 
Αυτη η THY ρε παιδί μου μια φορά τον μηνα δίνει το παρόν :twisted: :rant: :rant:
 
Top