Συνεργασίες & Εμπορικές συμφωνίες Olympic Air

μα δεν παιζει ρόλο αν είναι η όχι μια εταιρεία μέλος iata για να έχει συνεργασίες με άλλες εταιρείες.
 
Άρα -όσο δεν είναι μέλος- δε δικαιούται να φέρει το λογότυπο της IATA στην ιστοσελίδα της.
 
εςδώ με έπιασες αδιαβαστο :oops:

δεν το γνωρίζω να σου πω την αλήθεια
 
Η συνεργασία της Olympic Air με τη Delta Airlines επεκτείνεται και στο εποχικό δρομολόγιο της Atlanta, το οποίο εφ' εξής θα πωλείται και με κωδικό OA (operated by DELTA).

Πρώτη πτήση από Atlanta στις 7 Απριλίου και επιστροφή από Αθήνα στις 8 Απριλίου.

..3.5.7 ATL ATH 1620# 1035 DL 138 767
..3.5.7 ATL ATH 1620# 1035 @OA8438 767

1..4.6. ATH ATL 1230 1725 @OA8439 767
1..4.6. ATH ATL 1230 1725 DL 139 767


Olympic Air: η Atlanta ψηλά!
 
Κοινοποιήθηκε χθες δελτίο τύπου από την Ολυμπιακή, αναφορικά με την εμπορική συμφωνία με την Etihad. Από 15 Μαΐου, τίθεται σε εφαρμογή το πρόγραμμα πτήσεων κοινού κωδικού, το οποίο σε πρώτο στάδιο περιλαμβάνει:

:arrow: Οι πτήσεις από Αθήνα προς Άμπου Ντάμπι, παίρνουν επιπρόσθετο κωδικό ΟΑ.
:arrow: Οι πτήσεις από Άμπου Ντάμπι προς JNB, CPT, MEL & SYD παίρνουν και κωδικό ΟΑ, υπό την προϋπόθεση ότι αποτελούν connecting flights με τις πτήσεις κωδικού ΟΑ από Αθήνα προς Άμπου Ντάμπι και αντιστρόφως.
:arrow: Οι πτήσεις από Αθήνα προς Ρόδο, Θεσσαλονίκη, Σόφια και Βουκουρέστι παίρνουν επιπρόσθετο κωδικό EY υπό την προϋπόθεση ότι η πτήση από το Άμπου Ντάμπι προς την Αθήνα και αντιστρόφως, έχει κωδικό EY.

Η δική μου απορία έγκειται ως προς τη διάρκεια της συμφωνίας, μια και επίκειται συγχώνευση με την Αιγαίου.
 
Χαράς την συνεργασία η πτήση ΕΥ601 από CPT & JNB ξεκινάει στις 9:45 και φτάνει AUH στις 23:55 και τότε πρέπει να περιμένεις 9 ώρες και 45 λεπτά μέχρι τις 9:40 το πρωί της άλλης μέρας για να πάρεις το αεροπλάνο για Αθήνα. Αυτό σημαίνει έξοδα ξενοδοχείου, δεν μπας και να έλθεις με άλλη εταιρεία και να γλυτώσεις την ταλαιπωρία.
Όσο για την Αυστραλία υπάρχουν μέρες που μπορείς να πας και να έλθεις με 2 ώρες αναμονή στο Άμπου Ντάμπι, αλλά υπάρχουν και μέρες που μπορεί να περιμένεις και 10 ώρες. Γι αυτό πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός τι πτήση θα διαλέξεις γιατί μπορεί να σου τύχει το γαλατάδικο.
 
Belavia, δεν εχεις δικιο για τις 10 ωρες για MEL/SYD γιατι οι ωρες που εχουν συμφωνηθει απ'οτι ειδα απο τις δυο εταιριες περιλαμβανουν κωδικο ΟΑ μονο στις βελτιστες συνδεσεις, πραγμα εξαιρετικα σημαντικο για την επιτυχια της συνεργασιας! Ενδεικτικα μου εστειλαν τις συνδεσεις που φαινονται και ειναι πολυ καλες:
ATHENS-MELBOURNE
01 ATH AUH 1430 2000 *OA8091
02 AUH MEL 2240/1815 *OA8060
2 ωρες και 40 λεπτα αναμονη (τιποτα δηλαδη, ουτε για planespotting δε φτανει :p )

MELBOURNE-ATHENS
01 MEL AUH 2215/0635 *OA8061
02 AUH ATH 0940 1330 *OA8092
Εδω 3 ωρες και 5 λεπτα. Οσες πτησεις ειχαν μεγαλες αποστασεις δεν φερουν οπως εμαθα κωδικο ΟΑ!

Επισης να προσθεσω και οτι η ΟΑ πηρε κωδικο σε πτησεις της DL για 11 ακομα προορισμους της Αμερικης μεσω JFK και ΑΤL!
 
Δεν καταλαβαίνω τπτ. Ετοιμάζετε να συγχωνευτεί με την Αιγαίου και να μπει στην Star Alliance αλλά υπογράφει συμφωνίες με εταιρίες της SkyTeam Delta και Etihad αλλά και με Egypt Air. :rolleyes: :rolleyes:
 
νομιζω οτι το ειχε τονισει ο μακεδονας... η ΟΑ θα "παρει" την αιγαιου και οχι η αιγαιου την ΟΑ οποτε ο Βγενο μπορει να κανει οτι γουσταρει γιατι δεν εχει περιορισμους... και μετα βλεπει τι τον συμφερει και διαλεγει "γωνιά"
 
Μου φαίνεται πως δεν έχει γίνει κατανοητό.
Ουσιαστικά η Αιγαίου αγοράζει την Ολυμπιακή.Και αυτό επειδή:
α)Η Αιγαίου θα αγοράσει την Ολυμπιακή στην τιμή που συμφωνήθηκε.
β)Η Αιγαίου θα καταβάλει ένα ποσό μετρητοίς και το υπόλοιπο θα χορηγηθεί μέσω ΑΜΚ , με το σύνολο των μετόχων που θα προκύψουν να περνάνε στα χέρια της ΜΙΓ.
γ)Το ποσοστό των μετοχών που προκύπτει και θα κατέχει η ΜΙΓ ανέρχεται σε 26,6% της νέας εισηγμένης εταιρείας.

Οπότε με την Αιγαίου να κατέχει το 73,4% ποιός έχει το πάνω χέρι;;;

Ιδού και το λίνκ:http://www.capital.gr/news.asp?id=914481
 
Top