ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ PPL

vangelisb

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
28/07/2008
Μηνύματα
13
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
TRA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGRP
Καλημέρα σας η ερωτησή μου είναι η εξής
Αντε και κατάφερες να μαζέψεις-δανειστής-κλέψης για να βγάλεις το PPL, μετά πόσες ώρες και χρήματα χρειάζοντε ώστε να μπορείς να
συντηρής το πτυχίο ετησίος;

Ευχαριστώ έκ των προτέρων
 
Η νομοθεσία ορίζει 12 ώρες τη διετία + 1 πτήση με εκπαιδευτή ή 0-12 ώρες + 1 πτήση με εξεταστή.
Αυτό όμως δεν έχει ουσία. Τι το θέλεις το πτυχίο αν δεν πετάς?
Στην πραγματικότητα για να έχει νόημα και να μπορείς να είσαι ασφαλής χειριστής χρειάζεσαι τουλάχιστον 1 πτήση το μήνα. Αυτό άλλωστε είναι και προϋπόθεση για να σου δώσουν αεροπλάνο να πετάξεις από οποιαδήποτε σχολή ή αερολέσχη.
 
Και για να μην ανοίξω καινούριο θέμα αν και θα βγώ off topic στο παρόν, τι χρειάζεται για να συντηρήσει κάποιος το fATPL του, κάθε χρόνο ?
Εκτός απο το medical, πόσες πτήσεις χρειάζεται και αν αυτές πρέπει να είναι με μονοκινητήριο ή δικηνητήριο.
 
Το ρωτάω διότι εάν ήθελε παραπάνω ώρες ορισμένοι δεν θα μπορούσαν όπως και εγώ να καλύψουν αυτό το ποσό
διότι μην ξεχνάμε πως η κάθε ώρα κοστίζει περίπου από 150 έως 200 ευρώ
Έτσι εάν ήθελε 20 ώρες ετησίως 180 * 20 = 3600 τον χρόνο
λίγο ασύμφορο για κάποιον που το ετήσιο εισόδημα του/της είναι 9000

Αλλά με 12 ώρες στα 2 χρόνια είναι κάπως εφικτό

P.S Τα ποσά είναι στο περίπου και ενδέχεται να αλλάζουν από περιοχή σε περιοχή
 
Σχετικά με το ATPL (f) μην ξεχνάς ότι στην ουσία είναι CPL IR MEP με ATPL theory credit. Έτσι οι ώρες πτήσης που χρειάζονται είναι αυτές για να συντηρηθούν τα CPL IR και MEP. Συνεπώς χρειάζονται ώρες πτήσης με σχέδιο IFR καθώς επίσης ώρες σε πολυκινητήριο (φυσικά μπορείς να τα συνδυάζεις).

Σχετικά με το PPL όπως είπα για να ανανεώσεις το πτυχίο σου μπορείς να έχεις και 0 ώρες στα 2 χρόνια αρκεί να έχεις πετάξει μια φορά με εξεταστή. Το ερώτημα όμως που τίθεται είναι: γιατί να το πάρεις το PPL αν δεν έχεις σκοπό να πετάς?
Το σκεπτικό έχει ως εξής:
Αν δεν πετάς τακτικά καμία σοβαρή σχολή ή αερολέσχη δεν πρόκειται να σου δώσει αεροπλάνο μόνο σου. Άρα πάλι θα πετάς με εκπαιδευτή. Συνεπώς γιατί να μπείς στη διαδικασία και τα έξοδα του PPL αφού μπορείς και χωρίς πτυχίο, όποτε εσύ θέλεις να κάνεις την πλάκα σου, να πηγαίνεις στην αερολέσχη - σχολή και να πετάς με έναν εκπαιδευτή. Πιο φτηνά θα σου κοστίσει και τελικά απ' ότι καταλαβαίνω τις ίδιες ώρες θα πετάς.
 
sierra_sotiropoulos":1i1nf09v said:
Η νομοθεσία ορίζει 12 ώρες τη διετία + 1 πτήση με εκπαιδευτή ή 0-12 ώρες + 1 πτήση με εξεταστή.
Αυτό όμως δεν έχει ουσία. Τι το θέλεις το πτυχίο αν δεν πετάς?
Στην πραγματικότητα για να έχει νόημα και να μπορείς να είσαι ασφαλής χειριστής χρειάζεσαι τουλάχιστον 1 πτήση το μήνα. Αυτό άλλωστε είναι και προϋπόθεση για να σου δώσουν αεροπλάνο να πετάξεις από οποιαδήποτε σχολή ή αερολέσχη.
Η νομοθεσία ορίζει 12 ώρες ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ σύν μία ώρα με εκπαιδευτή ή αντί αυτού 1 ώρα με εξεταστή.
 
Σχετικά με το ATPL (f) μην ξεχνάς ότι στην ουσία είναι CPL IR MEP με ATPL theory credit. Έτσι οι ώρες πτήσης που χρειάζονται είναι αυτές για να συντηρηθούν τα CPL IR και MEP. Συνεπώς χρειάζονται ώρες πτήσης με σχέδιο IFR καθώς επίσης ώρες σε πολυκινητήριο (φυσικά μπορείς να τα συνδυάζεις).

Πόσες είναι αυτές οι ώρες κάθε χρόνο και ποιό το κόστος τους ?
 
Top