Συντριβή 737-400 της Garuda

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.615
Likes
2.834
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Ειδα σημερα το πρωί την είδηση για συντριβή ενος 737-400 της Garuda στο αεροδρόμιο της Ιάβα, στην Ινδονησία.

http://world.flash.gr//cosmosl/2007/3/7/31494id/
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid= ... ubid=95751

Βεβαια τα παραπάνω άρθρα, όπως και το teletext του Mega γράφουν 747-400 :shock: (!!!) αλλά είδα τις πρώτες εικόνες απο το ατύχημα και ήταν 737-400 ;) .
Επίσης το άρθρο λέει ότι βγήκε απο τον αεροδιάδρομο (άντε πάλι :rant: ).

Αυτόπτης μάρτυρας ανέφερε ότι δευτερόλεπτα πριν ακουμπήσουν οι τροχοί στο διάδρομο, είχε πάρει φωτιά ένα από τα σκέλη.
Μετά το σταμάτημα του αεροπλάνου, άνοιξαν όλες οι πόρτες και έτσι προλαβαν να βγουν περίπου 90 απο τους 140 επιβαίνοντες.
 
Reg No PK-GZC Boeing 737-400 Cn 25664/2393


RIP
 
Πάντως αυτή η χώρα βρε παιδί μου, καταραμένη είναι. Όλοι οι λιμοί, σεισμοί και καταποντισμοί (με την κυριολεκτική 'εννοια και τα 3 :shock: ), συμβαίνουν εκεί. Τι τσουνάμια, τι σεισμοί (μόλις χθες έγινε ο τελευταίος με, κι εγώ δεν ξέρω πόσους νεκρούς), τι αεροπορικά και ακτοπλοικά δυστυχήματα...
Δεν μπορουν να σηκώσουν κεφάλι οι Ινδονήσιοι :? !
 
GP707":1iwbxrvb said:
Πάντως αυτή η χώρα βρε παιδί μου, καταραμένη είναι. Όλοι οι λιμοί, σεισμοί και καταποντισμοί (με την κυριολεκτική 'εννοια και τα 3 :shock: ), συμβαίνουν εκεί. Τι τσουνάμια, τι σεισμοί (μόλις χθες έγινε ο τελευταίος με, κι εγώ δεν ξέρω πόσους νεκρούς), τι αεροπορικά και ακτοπλοικά δυστυχήματα...
Δεν μπορουν να σηκώσουν κεφάλι οι Ινδονήσιοι :? !

Ενός κακού μύρια έπονται
 
Κατι πρεπει να κανουν στην Ινδονησια οι αρχες γιατι η συχνοτητα ατυχηματων αρχιζει και θυμιζει τις παλιες εποχες της ΕΣΣΔ με την διαφορα οτι τοτε ηταν παλιας τεχνολογιας και ελλειπως εξοπλησμενα TU 134 ,IL 18 κλπ ενω τωρα εχουμε πολυ νεωτερα και πιο ολοκληρωμενα α/c.......
 
TAKIS απο την περιγραφη του ατυχηματος δεν φενεται να φταιει καποιο συστημα του αεροσκαφους στο συγκεκριμενο. Δεν μου αρεσει να κανω εικασιες το συχαινομαι. Θα μπορουσε να ηταν και θεμα αεροσκαφους βεβαια δηλαδη gear collapse κλπ. Απλα στατηστικα τετοιου ειδους ατυχηματα εχει ευθηνη ο χειριστης (βλεπε Α320 LH, DC10 Martinair κλπ κλπ)
 
Δηλαδη εσυ δεν προβληματιζεσαι καθολου για την συχνοτητα ατυχηματων στην Ινδονησια που αν μη τι αλλο δειχνουν μια χαλαροτητα σε διαφορους κανονισμους κατα τη γνωμη μου θελεις εκπαιδευσης , θελεις συντηρησης......???

Δες το σβησιμο της φωτιας σαν εκδρομη!!!!!!!!!!!

http://www.cnn.com/video/player/player. ... e.fire.cnn
 
Το ορκιζομαι: Δεν πεταω με τιποτα που να εχει ΡΚ- επανω. Ειναι απιστευτοι οι τυποι...
 
απο οτι άκουσα, υπάρχουν 22 νεκροί εκ των οποίων οι 4 ήταν διπλωμάτες από την Αυστραλία και πήγαν στην Ινδονησία λόγω του σεισμού :( (Σκαϊ)
 
Top