Συντριβή αεροσκάφους Α320 της EGYPTAIR

MerNion

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
20/08/2006
Μηνύματα
2.838
Likes
148
Περιοχή
Αθήνα
Website
athensairport.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της EGYPTAIR

Ορίστε και η διάψευση:

On May 23rd 2016 the French BEA as well as Egypt's Civil Aviation Authority, in response to media reports of an emergency call on Egypt's frequency, stated, that no such communication has been received on any frequency. Egypt's CAA said: "What was published on media today concerning a recording of a conversation between the pilot of EgyptAir MS804 and Cairo Air traffic control is totally false; the aircraft did not make any contact with Egypt’s Air traffic control. ... The air traffic control unit made contacts with some of the aircraft located in the airpace near of EgyptAir aircraft flight No. 804 to help communicate or sending any information about the aircraft and the Egyptian search and rescue units were notified at once."

Πηγή: avherald.com

Τώρα δεν πρέπει κάποιος ας πούμε να κάνει μια μήνυση στο συγκεκριμένο κανάλι και να αναγκαστεί να μας πει ποιός ήταν αυτός ο τάχα γάλλος αξιοματούχος;;
 

AGV

First-Class-Member
Εγγραφή
13/04/2011
Μηνύματα
580
Likes
170
Περιοχή
Ύπαιθρος
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της EGYPTAIR

Για περισσότερες πληροφορίες σας παραπέμπω στα παιδικά παιχνίδια "αμπεμπαμπλόμ", "τυφλόμυγα" κλπ.
Επίσης σε διάφορες επιστημονικές εργασίες σχετικές με την "εξουσία του τύπου" κλπ.
 

CHRISTOS55

First-Class-Member
Εγγραφή
12/01/2014
Μηνύματα
601
Likes
195
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της EGYPTAIR

Φίλε AGV θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου καθώς και με όσους άλλος έχουν την ίδια άποψη. Φίλε MerNion, δεν πρέπει να γίνει μήνυση μόνο στο συγκεκριμένο κανάλι αλλά σε όλα τα κανάλια και γενικά τα ΜΜΕ (πρόσφατα καταδικάστηκε δημοσιογράφος για διασπορά ψευδών ειδήσεων) καθώς επίσης και σε όλους αυτούς τους αυτόκλητους μαϊντανούς - διερευνητές και ειδικούς επί των αεροπορικών ατυχημάτων, που περιμένουν έξω από τα κανάλια πότε θα χυθεί αεροπορικό αίμα για να χτυπήσουν την πόρτα και να μπουν να αραδιάσουν την όποια βλακεία και σενάριο τους κατέβει στο κεφάλι. ΝΤΡΟΠΗ και μόνο ντροπή τους έχω να πω. Κάθε φορά οι ίδιοι και οι ίδιοι, κάποιοι εκ των οποίων όχι μόνο δεν έχουν αεροπορική παιδεία, κάποιοι δεν έχουν πλησιάσει α/φος, κάποιοι δεν έχουν πλησιάσει καν ατύχημα και αυτοαποκαλούνται διερευνητές (καραμουσαφήρηδες, καραμπογιατισμένοι μουστακαλήδες, κλητήρες κλπ). Ξανά θα πω ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ. Καθίστε κύριοι στα αυγά σας και αφήστε τους αρμόδιους να μελετήσουν τα γεγονότα και να ενημερώσουν στην συνέχεια και την κοινωνία. Αντί να ξεσηκωθούν παγκοσμίως όλοι οι Ιπτάμενοι και οι εργαζόμενοι στον αεροπορικό χώρο αλλά και το σύνολο της κοινωνίας να απαιτήσουν από την αεροπορική βιομηχανία την εξεύρεση λύσης για τον άμεσο εντοπισμό του σημείου του κάθε ατυχήματος, καθόμαστε και σεναριολογούμε. Που είναι άραγε τα ELT? Υπάρχουν, δουλεύουν, στέλνουν σήμα, λαμβάνει κάποιος το σήμα, γιατί ταλαιπωρούν τις οικογένειες των θυμάτων, βρέστε επιτέλους όσο ποιο σύντομα γίνεται το σημείο να κάνει ο καθένας την τελετή του και να ησυχάσει. Ας σοβαρευτούμε επιτέλους.
 

Intercontinental

Economy-Class-Member
Εγγραφή
13/04/2015
Μηνύματα
160
Likes
18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
TAY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKA
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της EGYPTAIR

Καλύτερα να αλλάξει ο τίτλος σε "Συντριβή αεροσκάφους της EGYPTAIR";
 

C421

Economy-Class-Member
Εγγραφή
25/05/2011
Μηνύματα
245
Likes
16
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της EGYPTAIR

Συγγνώμη, αλλά εγώ θεωρώ πολύ πιο έγκυρο και έμπειρο να συμβάλει με τις εξαιρετικές επί ατυχημάτων διερευνητικές του γνώσεις έναν τέως υπάλληλο του Γραφείου Γενικής Αεροπορίας της Δ2, παρά έναν άγνωστό μου άπειρο και -γιατί όχι- ύποπτο διερευνητή του NTSB*, γιαυτό κι έκατσα να δω ΣΚΑΙ προ ημερών και ενημερώθηκα πλήρως για το όλο θέμα.

* Βλέπετε, τα ελληνικά κανάλια ξοδεύουν εκατομμύρια ευρώ για δορυφορικές τηλεσυνεντεύξεις για θέματα όπως τα γενέθλια της Ελισάβετ αλλά δεν δίνουν ούτε ένα ευρώ για μια συνέντυξη με έναν νυν ή τέως διερευνητή του NTSB.
Είμαστε ευτυχείς που έχουμε χρόνια να δούμε ελικοπτερικό ατύχημα γιατί θα παίρνουμε πάλι υπογλώσσια βλέποντας εφέδρους ανθυπολοχαγούς της Αεροπορίας Στρατού 8ετούς θητείας (απόστρατοι του 1980 και εκτός επαγγέλματος), με καμμιά 200αριά ώρες στο Bell 47, να γυροφέρνουν τα κανάλια ως διερευνητές...
 

AGV

First-Class-Member
Εγγραφή
13/04/2011
Μηνύματα
580
Likes
170
Περιοχή
Ύπαιθρος
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της EGYPTAIR

Εμείς έχουμε τον "Expensive" που είναι "Διεθνής Εμπειρογνώμονας" και γυρίζει από κανάλι σε κανάλι.
 

C421

Economy-Class-Member
Εγγραφή
25/05/2011
Μηνύματα
245
Likes
16
Ναι ρε, μας έχει λείψει κι αυτός κι οι αναπαραστάσεις του. Αν δεν πετάξεις Λάρνακα-Αθήνα με Β737 αναπαριστάνοντας(?) την πτήση της Ηλιος, πώς διάολο θα κάνεις διερεύνηση?
 

george 150

Economy-Class-Member
Εγγραφή
15/03/2012
Μηνύματα
177
Likes
50
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSM
Η αναπαράσταση πτήσης αποτελεί συνήθη πρακτική στις διερευνήσεις αεροπορικών ατυχημάτων διεθνώς, σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να βοηθήσει πάρα πολύ.
Παραδείγματος χάριν, σε ατύχημα που στην απομαγνητοφώνηση του CVR υπάρχουν καταγεγραμμένοι κρίσιμοι "αδιευκρίνιστοι ήχοι" (πιλοτηρίου κ.α.), ή το ατύχημα ( δεν θυμάμαι ακριβή ονομασία και Call sign), στο οποίο η αναπαράσταση απέδειξε ότι στο εμπλεκόμενο prop αεροσκάφος, η πτέρωση της έλικας μετά από κράτημα κινητήρα δεν γινόταν σωστά και σύμφωνα με τα λεγόμενα του κατασκευαστή, με αποτέλεσμα να χάνεται ο έλεγχος του αεροσκάφους...
 

C421

Economy-Class-Member
Εγγραφή
25/05/2011
Μηνύματα
245
Likes
16
Eις τι συνέβαλεν εν προκειμένω η αναπαράστασις της εν λόγω πτήσεως, γνωστών όντων προ πολλού καιρού και επαρκώς των αιτίων άτινα ωδήγησαν εις το δυστύχημα?
 

northwest dc10

Economy-Class-Member
Εγγραφή
11/03/2005
Μηνύματα
124
Likes
16
1.Εκτός θεματος βεβαια δυό λόγια .Η αναπαράσταση εγινε για να δουν αν στο 140 όταν ο διακόπτης ειναι στο manuaλ και η main outflow valves ανοιχτές τότε μαζί με το take off configuration χτυπάει και το cooling equipment γιατί αυτό τον μπέρδεψε(και ρωταγε τη Λάρνακα) .Αν δεν χτυπαγε αυτό μπορεί όταν του λέγανε ότι επεσαν οι μασκες να πατούσε κανενα hold και τωρα να μην γράφαμε.
2.Στο θέμα μας τώρα.Μόνα σιγουρα ειναι τα acars. Στο Α320 η πυρανιχνευση και η πυρόσβεση ειναι τελειως διαφορετική στους κινητήρες και στην APU (Λόγω καυσίμων φυσικά)Σε όλα τα αλλα σημεία υπάρχουν υπερευαίσθητοι ανιχνευτές ιονισμού (καπνού) αλλά και θερμοδιαφορικοί adressable που όχι μόνο εντοπίζουν εγκαιρα τον καπνό και την ακριβή προέλευσή του αλλα στο eicam actions σε καθοδηγεί. Ολα αυτά ομως σου δινουν ενα χρόνο αντίδρασης.Αν κοιτάξουμε πολυ παλια εχουμε την valuejet με φιάλες οξυγόνου που δεν ειναι ευφλεκτες μεν αλλα αν ανεβεί πολύ η θερμοκτρασία σκάνε και ενισχύουν την φωτιά. και μια περιπτωση στο cincinnati to 1983 οπου o copilot ανοιξε το παράθυρο μετά την αναγκαστική προσγειωση και μπήκε μεσα οξυγόνο και φουντωσε η φωτιά.Στο 370 όμως τι σημαίνει slide window sensor και γιατί εγιναν όλα μαζί σε τρια λεπτά???
 
Top