Συντριβή αεροσκάφους Α320 της EGYPTAIR

Re: Αγνοείται αεροσκάφος της EGYPTAIR

r window sliding στο 370 ?????? ασε ασε καλυτερο. Η KGL 9268 και η MS804 εχουν κατι κοινό: desintegration σε cruising altitude.Στο Σινα ολο το tail βρεθηκε μίλια μακριά. Εδω εχουμε αμεση περιδίνηση.(ακου υπουργό) Αν πώ ότι κατι γινεται με το aft pressure bulkhead θα σκεφτείτε ότι ειμαι υπάλληλος της Douglas Commercial????
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της EGYPTAIR

northwest dc10":2f31lpf3 said:
desintegration σε cruising altitude

Ναι αλλά γιατί να γίνει αυτό σε ένα τόσο καλό και νέο αεροσκάφος a320? Μήπως φταίνε οι κατασκευαστές; Μήπως κινδυνεύουν κι άλλα;
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της EGYPTAIR

Λοιπόν, σε εκπαίδευση cargo που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα στο Skg, υπήρξε η πληροφόρηση ότι η egyptair είναι ιδιαίτερα large στο τι φορτώνει πάνω στο αεροσκάφος, καθώς και ότι στο αμπαρι οι βαλίτσες φτάνουν το ταβάνι, κάνοντας την δουλειά του συστήματος πυροσβεσης δύσκολη σε περίπτωση ανάγκης. Όλα αυτά τα λέω πολύ λαϊκά για να είναι κατανοητά.

Έτσι μέσα στην σφαίρα της φαντασίας, υποθέτω μήπως, με βάση τα παραπάνω, loadαρανε στο Παρίσι και εγώ δεν ξέρω τι, πήρε δυστυχώς φωτιά, και στην συνέχεια δεν μπορούσαν να το σβήσουν. Καλώ τους lgavβιτες να μου περιγράψουμε πως γίνεται η φόρτωση της egyptair στην Αθήνα για να καταλάβω εάν όντως συμβαίνουν αυτά.
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της EGYPTAIR

Το τελευταίο... "σενάριο" πάσχει στο εξής: το πλήρωμα λίγα λεπτά πριν την απότομη απώλεια ύψους ήταν σε επαφή με τον Έλληνα ΕΕΚ, τον οποίο μόλις και αποχαιρέτησε ( μάλιστα στα Ελληνικά), κατά την αλλαγή συχνότητας προς τον ΕΕΚ Αιγύπτου. Είναι λοιπόν αδύνατο να είχαν ενδείξεις φωτιάς / καπνού πριν γίνει ότι έγινε και να μην το ανέφεραν, συνεχίζοντας την πτήση τους σα να μη συμβαίνει τίποτα :oops:
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της EGYPTAIR

george 150":1bcfjw66 said:
Το τελευταίο... "σενάριο" πάσχει στο εξής: το πλήρωμα λίγα λεπτά πριν την απότομη απώλεια ύψους ήταν σε επαφή με τον Έλληνα ΕΕΚ, τον οποίο μόλις και αποχαιρέτησε ( μάλιστα στα Ελληνικά), κατά την αλλαγή συχνότητας προς τον ΕΕΚ Αιγύπτου.

Κάτι δεν διάβασες καλά.. Δεν απάντησαν ποτέ στην αλλαγή συχνότητας προς το Κάιρο. Αυτό που διάβασες οτι μιλησαν και ευχαρίστησαν κλπ ήταν στην είσοδο στο ελληνικό FIR και μετά ξανά στην αλλαγή τομέα από τον βόρειο (Μακεδονία), στον νότιο (Αθήνα).
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της EGYPTAIR

MerNion":2hn19uds said:
george 150":2hn19uds said:
Το τελευταίο... "σενάριο" πάσχει στο εξής: το πλήρωμα λίγα λεπτά πριν την απότομη απώλεια ύψους ήταν σε επαφή με τον Έλληνα ΕΕΚ, τον οποίο μόλις και αποχαιρέτησε ( μάλιστα στα Ελληνικά), κατά την αλλαγή συχνότητας προς τον ΕΕΚ Αιγύπτου.

Κάτι δεν διάβασες καλά.. Δεν απάντησαν ποτέ στην αλλαγή συχνότητας προς το Κάιρο. Αυτό που διάβασες οτι μιλησαν και ευχαρίστησαν κλπ ήταν στην είσοδο στο ελληνικό FIR και μετά ξανά στην αλλαγή τομέα από τον βόρειο (Μακεδονία), στον νότιο (Αθήνα).

Έχεις δίκιο, ακόμη και έτσι όμως δεν αλλάζει. Θεωρώ αν υπήρχε σταδιακή εμφάνιση καπνού, η σχετική αναφορά στη συχνότητα θα είχε υπάρξει άμεσα...
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της EGYPTAIR

Μην είσαι σίγουρος... Οι πρώτες ενέργειες δεν είναι να ενημερώσεις τον ελεγκτή (γιατί στην τελική δεν μπορεί να σου κάνει και τίποτα), αλλά να βάλεις την μάσκα σου για να μην λιποθυμήσεις και να κατέβεις σε χαμηλότερο ύψος, να προσπαθήσεις να απομονώσεις τα συστήματα για να σταματήσει η αιτία που προκαλεί την πυρκαγιά, να την σβήσεις και πολλά άλλα.. Αν τα πράγματα βέβαια ξεφύγουν κάποια στιγμή, τα πράγματα δυστυχώς παίρνουν άλλη τροπή μετά. Ας μην εικάζουμε ακόμα όμως τίποτα, θα μάθουμε πολλά όταν βρεθούν το CVR και το FDR.
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της EGYPTAIR

Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι.

Εφόσον ακόμα δεν είναι σίγουρο τι προκάλεσε την συντριβή και οι συνομιλίες από το μαύρο κουτί δεν αναλύθηκαν πως είναι δυνατόν να ξέρουμε ότι ανιχνεύθηκε καπνός;;
Τέλος αν μπορεί κάποιος με σε μια σειρά να μου εξηγήσει τι είναι το acars και πως γίνεται ανακτήσιμο μετά από μια συντριβή;;

Ευχαριστώ για την κατανόηση και Ελπίζω στην λυση των αποριών μου..
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της EGYPTAIR

Σύμφωνα με τη δημοσίευση, τα σήματα αυτά μεταδόθηκαν μέσω του ACARS το οποίο μέσω ενός άλλου συστήματος (ACMS - Aircraft Condition Monitoring System) ανιχνεύει ανά πάσα στιγμή τη λειτουργική κατάσταση του αεροσκάφους και μεταδίδει σε πραγματικό χρόνο (δηλαδή τη στιγμή που συμβαίνουν) διάφορα προβλήματα στη λειτουργία του. Τα σήματα αυτά συνήθως προορίζονται για την Τεχνική Βάση της αεροπορικής εταιρείας, ώστε να μπορεί να δώσει σε πραγματικό χρόνο οδηγίες στο πλήρωμα ή να προετοιμαστεί για την αποκατάσταση του προβλήματος μετά την προσγείωση του αεροσκάφους.
Τα σήματα αυτά θεωρούμε ότι μεταδόθηκαν και τα γνωρίζουμε.
 
Top