Συντριβή αεροσκάφους Α320 της EGYPTAIR

Re: Αγνοείται αεροσκάφος της EGYPTAIR

Με μια πρώτη ματιά στα ACARS messages πιθανόν να υπήρξε ηλεκτρικό πρόβλημα ( πχ. βραχυκύκλωμα ) και χάσανε ταυτόχρονα το FCU 2, SEC 3 , ANTI ICE R WINDOW. Αυτό μπορεί να οδήγησε σε electrical smoke όπως φαίνεται από το avionics smoke message και στη συνέχεια ο καπνός πήγε και στο υπόλοιπο αεροπλάνο. Επίσης ήταν 03:30 το πρωί και σίγουρα οι πιλότοι ήταν πολύ κουρασμένοι και νυσταγμένοι... Πάντως περίεργο που δεν εκπέμψαν ούτε ένα μήνυμα για πιθανόν πρόβλημα! Θα δούμε ....
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της EGYPTAIR

Θα μπορουσε φωτια να χαλασει τα συστηματα επικοινωνιων με αποτελεσμα οι πιλοτοι να μην μπορουν να εκπεμψουν σημα κινδυνου?
Επισης θα μπορουσαν στο ACARS αυτα να ειναι τα τελευταια μηνυματα πριν καταστραφει ο πομπος αλλα μετα απο αυτο το αεροπλανο να συνεχισε να πεταει για καποια(λιγη) ωρα?
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της EGYPTAIR

Τα πρώτα μηνύματα δεν έχουν σχέση με avionics compartment, αλλά μάλλον με πιλοτήριο και τουαλέτες επιβατών. Άλλωστε τα υλικά που χρησιμοποιούνται στο Avionics Compartment είναι σύμφωνα με τους κανονισμούς άκαυστα, ώστε να μην είναι δυνατόν να ξεκινήσει πυρκαγιά από εκεί ακόμη και σε συνθήκες βραχυκυκλώματος. Τα σχεδόν ταυτόχρονα σήματα σε ανεξάρτητους χώρους παραπέμπουν μάλλον σε εκρηκτικό μηχανισμό που προκάλεσε πυρκαγιά και ταυτόχρονα άνοιξε τρύπες στα τοιχώματα (δεν μπορείτε να πείτε, από επιστημονική φαντασία σκίζω!!!).
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της EGYPTAIR

Τι εννοείς ότι δεν έχει σχέση με avionics compartment ? Το ACARS message για avionics smoke το λέει ξεκάθαρα ! Και καπνός από τα συστήματα προ έρχεται είτε από electrical problem είτε από το aircondition.. Εφόσον είχανε βλάβη σχεδόν ταυτόχρονα στο FCU 2, SEC 3 , και ANTI ICE R WINDOW παραπέμπει σε electrical fire. Αν υπήρχε καπνόs προφανώς ανακυκλώθηκε από το air condition και στο υπόλοιπο αεροπλάνο, όπως και στα lavatories όπου έχουν smoke detectors.
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της EGYPTAIR

Γνωριζει κανεις αν τα συστηματα που εδειξαν βλαβη τροφοδοτουνται απο την ιδια ηλεκτρικη μπαρα? (πχ essential, non essential No2 η κατι αλλο) Παρακαλω να απαντησει μονο οποιος γνωριζει τα συστηματα του Α320 (πιλοτος ή μηχανικος στο συγκεκριμενο τυπο)...
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της EGYPTAIR

Φυσικά και το λέει ξεκάθαρα για το avionics compartment. Όμως αν ξέσπασε πυρκαγιά που μεταδόθηκε στο μπροστινό αμπάρι τότε φυσικά θα έκαιγε το διαχωριστικό και θα προχωρούσε στο Avionics compartment όπου θα έβγαζε σιγά σιγά εκτός λειτουργίας ζωτικά συστήματα του αεροσκάφους. Για να μην μπω στο θέμα με τις φιάλες οξυγόνου του πληρώματος που βρίσκεται στην περιοχή αυτή και θα ανατιναζόντουσαν.
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της EGYPTAIR

Κοίτα με τη φαντασία μας μπορούμε να δημιουργήσουμε διάφορα σενάρια...να λέμε για δράκους και νεράιδες κτλπ. Δεν υπήρξε στα ACARS messages ένδειξη για cargo smoke ! Τώρα πληροφοριακά τα FCU 2 , SEC 3 τροφοδοτούνται από τη DC2 και το right window heat channel παίρνει από τη DC2 ενώ παίρνει heating power από τη AC2.
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της EGYPTAIR

Συμφωνα με το γαλλικο καναλι Μ6 που επικαλειται γαλλο αξιωματουχο ο πιλοτος μιλησε με τους αιγυπτιους και ειπε οτι το αεροπλανο ειχε γεμισει καπνους και ξεκινουσε emergency descent
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της EGYPTAIR

Μου κάνει εντύπωση γιατί όλες οι πλευρές έχουν δημόσια πει οτι δεν υπήρξε καμία επικοινωνία με το αεροπλάνο ούτε κάποια αναγγελία βλάβης κλπ... Αν είναι έτσι, τότε κάποιος ψεύδεται ασύστολα και μάλλον και εσκεμμενα και αυτό είναι πολύ ανησυχητικό για την ασφάλεια των πτήσεων γενικώς..
 
Top