Συντριβή Flydubai FZ981

CHRISTOS55

First-Class-Member
Εγγραφή
12/01/2014
Μηνύματα
601
Likes
195
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Παραθέτω χωρίς σχόλια το παρακάτω άρθρο που διάβασα και αφορά την εταιρεία. Δεν γνωρίζω αν όλα αυτά είναι αλήθεια ή όχι. Ας εκφραστεί όποιος γνωρίζει.

Σοκ και δέος από τις συνθήκες εργασίας των πιλότων στην Emirates 2016-03-26 19:09
Σοκ προκαλούν οι αποκαλύψεις των πιλότων της Emirates στο Russia Today για τις συνθήκες εργασίας τους μετά την τραγωδία-συντριβή του αεροσκάφους της FlyDubai, θυγατρική φτηνού κόστους της Emirates. Mάλιστα πιλότοι ανησυχούν ακόμη και για την ζωή τους.
«Οι πιλότοι της FlyDubai δουλεύουν εξοντωτικές ώρες. Αναγκαστικά, από τις πολλές ώρες εργασίας εξαντλούνται σε μεγάλο βαθμό. Τολμώ να πω, ότι δουλεύουν ”μέχρι θανάτου”. Το δυστύχημα ήταν αναμενόμενο».
Επιθυμώντας να κρατήσει την ανωνυμία του ο πρώην πιλότος χρησιμοποιεί διόλου κολακευτικά σχόλια για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η εταιρεία, ρίχνοντας εμμέσως πλην σαφώς, μέρος των ευθυνών του τραγικού δυστυχήματος στην εταιρεία φθηνού κόστους, FlyDubai.
Την ίδια ώρα, επισημαίνει ότι η πολιτική της εταιρείας δεν αλλάζει παρά τα παράπονα που παραθέτουν ανά καιρούς οι εργαζόμενοι. Σημειώνει δε, ότι η ανώτατη διοίκηση γνώριζε την κατάσταση, αλλά παρόλα αυτά δεν έκανε τίποτε για να επιλυθεί το όποιο ζήτημα.
«Λίγο πριν αποχωρήσω από την εταιρεία, το τελευταίο πράγμα που δήλωσα στη διοίκηση ήταν ότι προβλέπω πολύ σύντομα ότι θα προκύψει κάποιο ατύχημα, εάν συνεχίσετε αυτές τις πρακτικές, εξαιτίας της κόπωσης των πιλότων».
Και οι αποκαλύψεις δεν έχουν τέλος…
«Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Οι πιλότοι ήταν εξαντλημένοι από τις πολλές ώρες δουλειάς και φυσικά δεν υπήρχε ποτέ χρόνος για να κοιμηθούν ανάμεσα στις πτήσεις».
Ο πρώην πιλότος έχει προσκομίσει και έγγραφα που αποδεικνύουν όλα όσα υποστηρίζει, δίνοντας ακόμη και τα προγράμματα με τις πτήσεις και τις ώρες των δρομολογίων.
Ο καταγγέλλων υπογραμμίζει ότι σίγουρα η κόπωση και η υπνηλία των πιλότων συνέβαλε στο δυστύχημα που σημειώθηκε τα ξημερώματα του Σαββάτου.
Αξίζει κάπου εδώ, να υπενθυμίσουμε ότι ο συγκυβερνήτης πριν τη μοιραία πτήση είχε δουλέψει 11 ημέρες χωρίς ρεπό!
Υπάρχουν μέχρι και αναφορές από το παρελθόν με πιλότους που αποκοιμήθηκαν επάνω στο πιλοτήριο, οι οποίες δεν έγιναν ποτέ γνωστές.
Εν τω μεταξύ, ένας άλλος πιλότος που εξακολουθεί να εργάζεται στην Emirates δήλωσε ότι ο αριθμός των πιλότων στην αεροπορική εταιρεία έχει φθίνει. “Δεν είναι σε θέση να απασχολούν αρκετά πιλότους για να αναπληρώσουν τις απώλειες. Έτσι, αυτό που συμβαίνει είναι ότι οι πιλότοι εργάζονται σκληρότερα, όλο και πιο δύσκολα. Είναι όλο και χειρότερα… ”

Σε συνδυασμό με το παραπάνω άρθρο, επισυνάπτω χθεσινό μου σχόλιο σε άλλη σελίδα το παρόντος. Επαναλαμβάνοντας το ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ και επίσης «μήπως όλα γίνονται στο βωμό του χρήματος και τελικά του μη χρήματος»?

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί
Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » Χθες, 20:48
Κύριοι, Όσον αφορά το σχόλιο του αναγνώστη στο capital.gr επιτρέψτε μου να συμφωνήσω καθώς και με τον AirServ και να σχολιάσω μόνο την δεύτερη παράγραφο που αφορά τους μισθούς των Ι/Χ και των Ι/Σ-Ι/Φ. Από την πλευρά της, η συγκεκριμένη εταιρεία καθώς και όποια άλλη εταιρεία, καλά κάνουν και δίνουν τόσο χαμηλούς μισθούς, αφού βρίσκουν ενδιαφερόμενους και πρόθυμους. Κάποιες άλλες εταιρείες τους δίνουν μέρος των οφειλόμενων μετά από 8-10 μήνες και αυτοί καλά κάνουν αφού βρίσκουν. Προσωπικά πιστεύω ότι οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι είναι αυτοί που υποβαθμίζουν το κύρος της ειδικότητας. Μισθός συγκυβερνήτη, μετά την πληρωμή της εκπαίδευσης στον τύπο και ένα χρόνο με μηδενικό μισθό και στην συνέχεια 1.500€ καθώς επίσης μισθός Κυβερνήτη 3.000€ και μισθός Ι/Σ-Ι/Φ 800€ είναι απαράδεκτοι. Υπάρχει μόνο μια εξήγηση, οι συγκεκριμένοι να θέλουν να λένε στην γειτονιά ότι είναι πιλότοι ή αεροσυνοδοί και να φοράνε την στολή. ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
 

Intercontinental

Economy-Class-Member
Εγγραφή
13/04/2015
Μηνύματα
160
Likes
18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
TAY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKA
Άρχισαν να έρχονται σιγά σιγά τα στοιχεία...

http://avherald.com/h?article=495997e2&opt=0

...on final approach at about 220 meters/720 feet the crew went around again and climbed, at 900 meters/3000 feet the stabilizer moved nose down causing the aircraft to stop climbing at about 1000 meters/3330 feet and entering a descent. The aircraft impacted ground about 120 meters from the runway threshold. Preliminary examination results of flight data and cockpit voice recorder do not reveal any evidence of a technical malfunction of engines or aircraft systems or any evidence of an explosion [...] Τhe investigation is focussing on how the pitch control system works and crew actions during the go around...

Τα στοιχεία δείχνουν ότι το αεροπλάνο προφανώς δεν stallαρε ποτέ. Η απότομη κάθοδος δείχνει να οφείλεται από ρύθμιση στο stabilizer trim. Οι εμπειρογνώμονες εξετάζουν γιατί ο αυτόματος πιλότος έκανε αυτή την κίνηση στο stabilizer και πως (ή αν) αντέδρασε ο κυβερνήτης.
 

northwest dc10

Economy-Class-Member
Εγγραφή
11/03/2005
Μηνύματα
124
Likes
16
Το κειμενο δεν μιλαει για αυτόματο πιλότο.Αν ομως, οπως ειναι λογικο, στα 900 πόδια ειχε app on και glideslope engaged για CATIII τότε φαινεται γιατι το stabilzer κινηθηκε ετσι αν ασκηθηκε πίεση στο yoke για nose-up.Χοντρό μου φαίνεται ομως γιατι υπάρχουν κανόνες για missed aproach (θεση των φλαπς-gear-up κ.λ.π.) Κατι αναλογο ειχε γινει στην gulf-air πριν χρονια.
 
Top