Συντριβή Hawk των Red Arrows

  • Thread starter sv1xv
  • Ημερομηνία δημιουργίας

sv1xv

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2006
Μηνύματα
1.798
Likes
845
Website
sv1xv.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
TWITTER
SV1XV
Μόλις έλαβα ένα email με την ανεπιβεβαίωτη πληροφορία για συντριβή ενός Hawk των Red Arrows στο Throop Mill (Νοτίως αεροδρομίου Bournemouth).

--EDIT--
Δυο λεπτά αργότερα (13:22 GMT) επιβεβαιώνεται και από το site του BBC (επικαλούμενο δελτίο τύπου της Πυροσβεστικής) ως "breaking news". Το δυστύχημα έγινε στις 13:50 τοπική θερινή ώρα (πριν 40 λεπτά δηλαδή).
 
Λένε οτι ο/η πιλότος πρόλαβε να εκτιναχθεί (απο χαμηλό ύψος;) και τον βγάλαν από ένα ποτάμι... Ανεπιβεβαίωτα όλα αυτά, απ' ότι διαβάζω στο twitter
 
Επιβεβαιώθηκε η πτώση του "Red 4" και ο θάνατος του χειριστή Jon Egging.
 
Μόλις πριν από 5 λεπτά διάβασα στις ειδήσεις του BBC και άκουσα και το δημοσιογράφο,περιγράφοντας τη σκηνή της πτώσης να μην αναφέρεται στην εμφάνιση ή τη χρήση αλεξιπτώτου
από το χειριστή!
 
Στο ΒΒC έχει και ένα ερασιτεχνικό βίντεο. Παρότι φαίνεται μια ακίνδυνη στροφή, βλέποντας το αρκετές φορές μου έκανε εντύπωση το πόσο ελεγχόμενη ήταν η πτώση. Προφανώς ο πολύ κλειστός σχηματισμός και στροφή δεν του άφησαν κανένα περιθώριο να πάρει ύψος, και από την άλλη έμεινε στο σχηματισμό μέχρι τέλους....
Κρίμα. Θα μείνει πάντα εκεί ψηλά.
 
Η ταπεινή μου άποψη είναι ότι πιθανόν έχασε στιγμιαία τις αισθήσεις του για κάποιο λόγο, ίσως ιατρικό, και πάνω στην στροφή βίωσε “Gray Out” ή ακόμα και “Black Out”. Κάνω αυτήν την εικασία γιατί βλέπω ότι η στροφή ολοκληρώθηκε επίπεδη αλλά όταν ίσιωσε τα φτερά του φαίνεται πως πίεσε μπροστά στο stick, διατηρήθηκε μη ελεγχομένη καθοδική πορεία μέχρι τα 100 πόδια περίπου, μετά φαίνεται πως δειλά δειλά επιχείρησε να σηκώσει την μύτη, αλλά συνέχισε την πορεία προς το έδαφος, με πιο ρηχή γωνία.

Ο κινητήρας φαίνεται να λειτουργούσε σωστά κατά όλη την διάρκεια της φάσης και το βασικό για μένα είναι ότι οι πολεμικάριοι είναι εκπαιδευμένοι να εκτεινάζονται με το παραμικρό σε τέτοια χαμηλά ύψη, και από ότι διαβάζεται στην περιγραφή των αυτόπτων μαρτύρων, ο άτυχος χειριστής είχε ευκαιρία να εκτιναχτεί με το “zero-zero” Mk10b κάθισμα που διαθέτουν τα BAe Hawk.

Rest In Peace Flt Lt Egging
 
Re: Ατύχημα των Red Arrows, 08.11.11

Νέο ατύχημα για τους Red Arrows. Σχετίζεται με εκτίναξη καθίσματος χειριστή, μάλλον στο έδαφος
κι όχι στον αέρα: http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-15640104.
 
Και δυστυχώς ο χειριστής πέθανε λίγο μετά αφού μεταφέρθηκε με ελικόπτερο στο νοσοκομείο :( RIP!

:arrow: http://www.raf.mod.uk/news/archive/red- ... d-09112011

Το υποργείο άμυνας καθήλωσε όλα τα αεροπλάνα που είναι εφοδιασμένα με το συγκεκριμένο τύπο εκτινασόμενου καθίσματος (Martin-Baker Mk 10B) μέχρι να διερευνηθεί τι έφταιξε:

:arrow: http://www.flightglobal.com/news/articl ... ty-364506/
 
Top