τεχνικοι αεροσκαφων

  • Thread starter hlg
  • Ημερομηνία δημιουργίας

hlg

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
20/02/2011
Μηνύματα
4
Likes
0
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
lgav
καλησπερα παιδια.......πολυ ενδιαφερον το site κ με πολλες αποψεις-με ενδιεφερει παρα πολυ ο χωρος κ ηθελα να ρωτησω το εξης τελειωνω τει μηχανολογιας,θα ηταν πιο "αποδοτικο",χρησιμο,γρηγορο(ισως) να παω σε καποιο ιεκ,επας η' να δωσω κατευθειαν τα modules?(αν δν κανω λαθος ετσι λεγονται)-μενδιαφερουν παρα πολυ τεχνικα θεματα(κατσαβιδι,υποστεγο κ τετοια!) οχι τοσο η αεροναυπηγικη κ ο σχεδιασμος-παρακολουθησα τις συζητησεις αλλα προσπαθω να βγαλω ακρη!
 
αν σε ενδιαφέρει το ''κατσαβίδι'' και το υπόστεγο τότε φυσικά θα πας για Part 66 B1 license. Υπάρχουν 3 τρόποι: α) δίνεις τα modules στην ΥΠΑ και μετά πρέπει να εξασφαλίσεις 3 χρόνια πρακτική εμπειρία ώστε να σου εκδοθεί το Β1, αυτό θα το κάνεις σαν βοηθός μηχανικού σε κάποια αεροπορική εταιρεία.
β) πας στην ΕΑΒ και κάνεις το φουλ course με όλες τις διδακτικές ώρες και περνάς όλα τα μαθήματα εκεί και τότε θα θες 2 χρόνια πρακτική εμπειρία(Επικοινώνησε με την ΕΑΒ να μάθεις πληροφορίες και κόστος, επίσης και το αν δίνουν προϋπηρεσία).
γ) κάνεις το ίδιο με την ΕΑΒ αλλά στην HATA(δες στο ιντερνέτ). Είναι φουλ course οπότε θες πάλι 2 και όχι 3 χρόνια εμπειρία.

Κατά την γνώμη μου άσε τη α) επιλογή,αν σε παίρνει και οικονομικά, διότι απλά δίνεις εξετάσεις και πρέπει μόνος σου να ψάξεις να βρεις ύλη και να διαβάσεις, πράγμα εξαιρετικά δύσκολο! Επίσης πάρα πολλές ερωτήσεις στην ΥΠΑ είναι ΛΑΘΟΣ απαντημένες οπότε τρέχα γύρευε!
 
εγώ νομίζω οτι η καλύτερη είναι η εξής επιλογή:

Ξεκινάς δουλεία σαν βοηθός που έτσι κι αλλιώς πρέπει να το κάνεις και ταυτόχρονα περνάς παρτ-147 εκπαίδευση αλλά στο εξωτερικό βλέπε SR Technics, Lufthansa TT, KLM .....

ή κάνεις αίτηση για θέση μαθητευόμενου σε κάποιο απο τα προγράμματα που προσφέρουν πχ η ΒΑ και άλλες....

ΤΟΡ: http://www.britishairwaysjobs.com/baweb ... ymvxjnfpkm :great:
 
Ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες παιδια!Απο τις απαντησεις σας (αλλα κ τις συζητησεις στο forym) καταλαβα οτι το εξωτερικο ειναι αρκετα καλη λυση-ισως η καλυτερη,υποθετοντας οτι εκει εχει ζητηση λογω εταιριων κ καλυτερου συστηματος- κ βεβαια εδω η ΕΑΒ η' η HATA λιγο που ειδα στο site της,ομως τα οικονομικα δν ειναι καλα!!(φυσικο στις μερες μας).Για τα modules που μου ειπατε ειχα μια υπονοια οτι θαναι σκουρα,δηλαδη δν γινεται σχεδον απτο "πουθενα" να θες περασεις(εννοω χωρις επαφη με τον χωρο) αλλα αν ειναι εστω κ μερικες λαθος απαντημενες τοτε......ακομα χειροτερα!!Σαφως κ η αποφαση ειναι δικη μου ομως δν υπαρχει μια εταιρια στην Ελλαδα που να μπορω να δουλεψω σαν ανιδεικευτος,σαν βοηθος,σαν οτιδηποτε αρκει να δουλεψω κ παραλληλα να ασχοληθω με το "θεωρητικο" κομματι?....Να υποθεσω πως οχι......??!!Πρεπει να τελειωσω πρωτα κ μετα να ψαξω για κατι?
 
Φιλέ Κώστα για την απόκτηση του πτυχίου EASA PART-66 B.1 είναι απαραίτητη η προϋπηρεσία σε περιβάλλον συντήρησης πολιτικών αεροσκαφών, αν κάνω λάθος παρακαλώ κάποιος να με διόρθωση ,αλλά όταν θα τελείωσης με το θέμα των εξετάσεων και καταθέσεις στην ΥΠΑ τα πιστοποιητικά επιτυχών εξετάσεων και των 17 Modules θα σου ζητηθεί 6 μήνες προϋπηρεσία τα τελευταία 2 χρόνια σε πολιτικά αφη!!!
Αν η εμπειρία σου στην ΠΑ είναι μικρότερη από 5 χρόνια ίσως σου ζητηθεί παραπάνω!!!
Εδώ υπάρχουν πληροφορίες που ίσως σε βοηθήσουν http://www.easa66.com/. Επίσης εδώ το forum εάν ψάξεις σε παλιότερα posts θα βρεις χρήσιμες πληροφορίες.
Ένα τηλέφωνο στην ΥΠΑ δεν θα κόστιζε, αλλά εάν βγάλεις άκρη πέστο μας!!!
 
Top