Τέλος του Dornier 728

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Exoun vgalei kai ena mikro,to Yarbin (den thymamai arithmo montelou).Exei kapou 10-12 theseis kai to periergo einai oti o F/O den exei flight instruments!!!

Twra ti blepei o Kinezos,einai allo kapelo...
 
simera to diabasa stin efimerida HAZ: i D' Long einai se ptoheusi. To kineziko kratos mlehtike stin istoria kai apoti fenete i eteria tha dialithi. Eimai periergos ti tha gini tora me tin Dornier kai ama i kinezoi tha bgaloun diko tous aeroplano, afou mlehtike kai to kratos stin eteria.
 
Ta panda odeyoun ekei pou to h8elan oi "big players": oi rwssoi barane myges, h Lockheed exei papsei pro kairou na asxoleite, thn Mc Donell Douglas thn "eksafanhsan", gia tous allous oute logos mono dyo 8a meinoun kai h Embraer ,Bombardier gia regional.
 
kathe alli ekvasi tha itan oikonomika anapofefkti alexi.
sygkentrwsi, thats the word
 
Deutschland exportiert sein Wissen nach China
Flugzeug Dornier 728 zum Schnäppchenpreis zu Nachbau
verkauft
"Dank" deutschen - wenn auch
unfreiwilligen - Wissenstransfers zum
Schnäppchenpreis ist China nun in
der Lage, Hightech auf den Markt zu
werfen. Für die Entwicklung der
Dornier 728 hat die deutsche Firma
seinerzeit mehr als zwei Milliarden
Euro ausgeben müssen - nun gingen
Fertigung, Entwicklung und Patente
für "nur" 20 Millionen Euro nach
China, denn der Flugzeugbauer ging Pleite. 250 Millionen Euro hätten noch
gefehlt, um das Projekt zu Ende und die Maschine in die Luft zu bringen.
Ein guter Deal für den Fernen Osten, denn zuvor hatte das Land über Jahrzehnte
hinweg vergeblich versucht, ein modernes Verkehrsflugzeug zu entwickeln. In
bemerkenswerter Geschwindigkeit haben die Chinesen allerdings das erste 1:1-
Modell der Flugzeugkabine, ein modernes Cockpit und die Passagierkabine mit
zeitgemäßem Design nachgebaut.
Der Flugzeug-Ingenieur Lothar Gall arbeitet jetzt in Shanghai;
früher war er für das deutsche Projekt Dornier 728 tätig. Heute
setzt er auf die chinesische Luftfahrtindustrie. Seiner Ansicht
nach hat China in den vergangenen Jahren große Fortschritte
bei der Qualität elektronischer Artikel gemacht. In der
Großstadt Harbin hat bereits erfolgreich die Lizenz-Fertigung eines brasilianischen
Verkehrsflugzeuges begonnen. Dort werden die fertig aus Brasilien gelieferten
Komponenten montiert.
Durch die niedrigen Löhne wäre ein eigenes Verkehrsflugzeug preislich weltweit
konkurrenzlos. Da die Chinesen den Prototypen nicht haben wollen, wird das
komplette Flugzeug auseinandergeschweißt und verschrottet.
07.09.2004 / mm
Quelle: 3sat/nano

poly entiaferon: dystihos i ypopsia ginete alithini oti i kinezoi den entdiaferontousan gia tin eteria Dornier alla thelan mono ena etimo aeroplano pou tha kataskeuazoun.
 
Ondos kai emena mou aresei poly kai pistevo oti tha itan idaniko gia tin agora tis Elladas.
 
Akn vomizeis oti oi Kivezoi pou stnv ousia exouve biomnxavia pou paraskeuazei tomatosoupa eivai se 8esn vaswsouve to project? To paratnsave.. Eln3e.. Dev vomizw oti 8a to doume to 728 va petaei.. Ektos kai ama agorasei kammia embraer n kammia Bombardier ta sxedia kai to bgalei me diko tns ovoma... (leme twpa...)
 
Stefane, ego afto pou exo mathei einai na ta perimeno ola kai vasika apo tous kinezous. Full of surprises oi sxistomatides! Giati, perimene kaneis oti oi Brasilianoi tha eftanan pote sto simeio na andagonizonde Kanadous/Amerikanous/Evropeous stin aeroviomixania?
 
Γιατί πιστεύετε ότι απέτυχε το Dornier 728? Δεν υπήρχε χώρος στην αγορά ή οφείλεται ίσως σε αθέμιτο ανταγωνισμό από τους |μεγαλύτερους" κατασκευαστές; Ή ίσως σε ζητήματα κόστους; Προσωπικά μου άρεσε πολύ σαν σχέδιο, απ' όσο γνωρίζω κατασκευάστηκαν και κάποια πρωτότυπα αλλά δε γνωρίζω αν πέταξαν. Υπάρχει περίπτωση αναβίωσης;
 
Top