Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δεν συμφωνώ αγαπητέ με όσα λες..και ούτε διαμαρτύρομαι για την δική μου περίπτωση,αλλά για όλες ,όπου δεν υπάρχει δόλος,αλλά μια ''αστοχία'',λόγω καταστάσεων,κρίσης και ανεργίας,όπου τα 70-80 ευρώ μπορεί να είναι και πολυτέλεια ,υπό άλλες συνθήκες..με όσους μίλησα και το ανέφερα την ίδια άποψη με μένα έχουν και δεν περιμένω να έχεις την ίδια και συ...αλλά όταν μου απαντάνε ότι απ τα λάθη αυτά ενισχύονται τα έσοδα (μπορώ να ανεβάσω όλες τις συνομιλίες σύνολο 6 ),ε τότε μου θυμίζουν πλιάτσικο και ενέδρα ύαινας καιροφυλακτώντας για ένα λάθος χειρισμό..
Τώρα για το λάθος που λες ότι είναι δικό μου,συμφωνώ ότι είναι απόλυτα δικό μου...αλλά με τον τρόπο που το εκφράζεις μήπως πρέπει να ...αυτομαστιγωθώ κιόλας???Δηλαδή εσύ δεν έκανες ποτέ??οι υπάλληλοι αυτοί δεν έκαναν???Και μπες στο site αυτή τη στιγμή που λέει ότι ' 'για να αποφευχθεί οποιοδήποτε λάθος ,..λόγω λάθος (!!?) πληκτρολόγησης..παρακαλώ εισάγεται στο πλαίσιο αυτό τα παραπάνω στοιχεί που βλέπετε' ' ,δείχνοντας κάτι κεφαλαία-μικρά-αριθμούς στοιχεία....Άρα για όλους είναι δυνατή η υποβολή λάθος στοιχείων ,γι αυτό όσους όρους και να διαβάσει κάποιος που του λέει ο γιατρός να πάει για εξετάσεις,μπορεί να ολισθήσει στην 'παράβαση' αυτή..
Με την πάλαι ποτέ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ήταν αλλιώς,και σπάνια είδη πανίδας ταξίδευαν και θέση σε τραυματισμένο τετράποδο έδιναν και σε καλούσαν στο μικρόφωνο αν η τσάντα σου σχίστηκε να σου δώσουν άλλη...μια τέτοια εταιρία θέλει ο πολίτης αυτήν την περίοδο που περνάμε με τα τόσα που έχουμε στο ότι καλύπτει το ψηλότερο μέρος του σώματος..
Το αδιανόητο είναι η αλλαγή ρότας σε ένα εισιτήριο
με ημερομηνία 24 μέρες μετά..Το ότι και να γράφει ή υπονοεί ο καθένας με την ...συνείδηση και λογική ρομπότ,αυτό και μόνο τα κάνει delet!!!!!!!!!
...το αδιανόητο είναι η μη αλλαγή ρότας ,δηλαδή η διόρθωση του εισιτηρίου χωρίς πρόστιμο (εννοούσα και διορθώνω) όταν έχει μια ημερομηνία 24 μέρες μετά...
 
Φίλε yianclout, όσο και να παλεύεις, όσο και να χτυπιέσαι είσαι λάθος. Από την στιγμή που εσύ έκανες κάποιο λάθος, γιατί κατηγορείς τους άλλους (=Aegean) ότι απλά εφαρμόζουν αυτό που γράφουν και αυτό που εσύ έχεις αποδεχτεί κατά την ώρα κράτησης;

yianclout":1w6fvy41 said:
Τώρα για το λάθος που λες ότι είναι δικό μου,συμφωνώ ότι είναι απόλυτα δικό μου...αλλά με τον τρόπο που το εκφράζεις μήπως πρέπει να ...αυτομαστιγωθώ κιόλας???Δηλαδή εσύ δεν έκανες ποτέ??
Εγώ τι θα έκανα; Θα έβριζα τον εαυτό μου για το δικό μου λάθος, θα πλήρωνα το penalty που προβλέπει η συμφωνία που έκλεισα με την εταιρία και τέλος...
yianclout":1w6fvy41 said:
Με την πάλαι ποτέ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ήταν αλλιώς,και σπάνια είδη πανίδας ταξίδευαν και θέση σε τραυματισμένο τετράποδο έδιναν και σε καλούσαν στο μικρόφωνο αν η τσάντα σου σχίστηκε να σου δώσουν άλλη...μια τέτοια εταιρία θέλει ο πολίτης αυτήν την περίοδο που περνάμε με τα τόσα που έχουμε στο ότι καλύπτει το ψηλότερο μέρος του σώματος..
Άντε πάλι. Όσο την είχαμε την Ολυμπιακή θέλαμε να την κλείσουμε και τώρα... την γυρέουμε επειδή έτσι μας συμφέρει. Θέλεις μια Ολυμπιακή που να σε χρεώνει παρόλο που δεν πετάς; Γιατί, δυστυχώς αυτή ήταν η Ολυμπιακή πριν πουληθεί. Τότε που την πλήρωνες χωρίς καν να φταις ή να την χρησιμοποιείς ήταν όλα καλά, ενώ τώρα που πρέπει να πληρώσεις επειδή έκανες λάθος σου φαίνεται ακατανόητο... Παράξενο τρόπο σκέψεως έχεις.
 
Μια τέτοια εταιρία είχαμε και αποφασίσαμε ότι πρέπει να την κλείσουμε. Ακόμα και όταν άνοιξε μια νέα εταιρία (νΟΑ) αποφασίσαμε ότι είναι ποιο σημαντικό να βλέπουμε ταινιούλα πάρα να έχουμε ανταγωνισμό. Τώρα είναι αργά για δάκρυα.
 
Ούτε χτυπιέμαι ούτε κατηγορώ άλλους,κατηγορώ συγκεκριμένα την απρόσωπη εταιρία ,(και την airtickets.g),r που προσπαθεί να μας πείσει βομβαρδίζοντάς μας τελευταία με διαφημίσεις ότι είναι κοντά στην κοινωνία και στους πελάτες!!!!Να ξέρεις ότι η αεροπορική σύνδεση με παραμεθόρια νησιά δεν είναι για μερικούς μόνο απόδραση όπως μπορεί να είναι για σένα,ούτε ένα χαλαρό σκέλος διακοπών,αλλά ΑΝΑΓΚΗ...όσο και να προσπαθείς να δημιουργήσεις εντυπώσεις χρησιμοποιώντας φτηνά επιχειρήματα,πάρα πολλοί συμπατριώτες μου έχουν χρησιμοποιήσει τα αεροπορικά ταξίδια προς την πρωτεύουσα για ιερότατους λόγους,όπως εγχειρήσεις,δυστυχήματα και γενικά επείγοντα περιστατικά.
Το ότι είναι μια κερδοσκοπική επιχείρηση και όχι φιλανθρωπικό ίδρυμα δεν χρειάζεται να το τονίζεις,όμως μια εταιρία Ελληνική με ανταποκρίσεις σε ευαίσθητες Ελληνικές περιοχές,επέτρεψέ μου να πιστεύω ότι πρέπει να έχει διαφορετική συμπεριφορά (μάλλον δεν διάβασες προσεκτικά μία απ τις απαντήσεις που μου έδωσαν),κτίζει το προφίλ και η τοπική κοινωνία όταν έρθει η στιγμή που όλοι περιμένουν με την έλευση φτηνών αεροπορικών εταιριών,το 'εξαργυρώνουν'.
Αν νομίζεις ότι οργίζομαι για την απώλεια 70 ευρώ ,αυταπατάσαι..Ακόμα και η SAS όταν η σύζυγός μου εξήγησε ότι πρέπει ν αλλάξει το εισιτήριο που πλήρωσε,γιατί ο συγχωρεμένος τον Αύγουστο αδελφός της έπρεπε απ την εκεί συμπρωτεύουσα να μεταβεί στην πρωτεύουσα λόγω επιδείνωσης της υγείας του,το άλλαξαν και κατάλαβαν..και σε όχι νεκρή επιβατική περίοδο.Ούτε πιστεύω ότι πρέπει να ισχύει το γενικό '..μετά την απομάκρυνση απ το ταμείο....'
Να θυμίσω ότι πέρα απ την επιχειρηματική εικόνα που δείχνει ,υπάρχει και η ανθρώπινη πλευρά..Τώρα αν πιστεύεις ότι η Αegean θα σωθεί με τέτοιο ποσό,μάλλον υπερβάλλεις εαυτόν..
Μιας όμως και είπα για την ευαισθησία προς τους πολίτες συγκεκριμένων περιοχών να σου θυμίσω το τι γίνεται στις προεκλογικές τελευταίες 2-3 ημέρες ,όπου τα κομματικά επιτελεία κλείνουν αεροπλάνα και όταν χρειαστεί να ζητήσεις με όποιο κόστος μία θέση ,σε στέλνουν στα δύο μεγάλα πρώην κόμματα.Μιλώ εξ εμπειρίας.Απλά ο λόγος που εξωτερικεύω τα συναισθήματά μου δεν αφορούν εσένα ,αλλά ..άλλα υποψήφια θύματα..Κάτι σαν το feedback ,που ισχύσει σε όλες τις συναλλαγές και ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει στο προφίλ όλων των συναλλασσομένων δημόσια.Αν με τον τρόπο σου προσπαθείς να μου αρνηθείς το δικαίωμα να γράψω για μία ατυχή εμπειρία μου με μια εταιρία,δεν θα σου κάνω το χατήρι..να μην το υπενθυμίσω σε άλλα μέλη.
 
Προσπαθώ να παρακολουθήσω τη συζήτηση αυτή και απορώ για μερικά πράγματα.
Θέλω λοιπόν να θυμίσω τα εξής:
α) Ο "κάθε πικραμένος" στον οποίον η AEGEAN κάνει τη τιμή να ασχοληθεί,είναι αυτός που τη πληρώνει.Αυτός ο (πελατοκεντρικός) τρόπος επιλέχθηκε και τέλος.Αν δεν αρέσει τώρα στην AEGEAN ή αν δε μπορεί πλέον να το διαχειριστεί,ξύδι και φιλάκια.
β) Η AEGEAN λαμβάνει επιδοτήσεις για τη παροχή ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ.Θα το καταλάβετε αυτό κάποιοι επιτέλους;Ναι,έκλεισε η ΟΑ.Οι οπαδοί της "ελευθερης" οικονομίας όμως σιτίζονται κανονικότατα από το κράτος.
Δε χρειάζεται νομίζω να εξηγήσουμε γιατί λαμβάνει δημόσιες επιδοτήσεις η εταιρεία και γιατί τα δρομολόγια αυτά χαρακτηρίζονται "ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ".
Οπότε είναι μια αμιγώς κρατικοδίαιτη εταιρεία και αυτό δε πρέπει να το ξεχνάμε σε ότι αφορά τη τιμολογιακή πολιτική της.
 
Το ζήτημα νομίζω είναι πολύ απλό. Η Α3 σύμφωνα με τους κονονισμούς της (οι οποίοι δεν αντιτίθενται προφανώς με τη νομοθεσία του ελληνικού κράτους), έχει το δικαίωμα να κάνει αυτή τη χρέωση. Το αν δεν την έκανε σε περιπτώσεις που θεωρούνται ειδικές είναι απλά ένα μέσον για να προβληθεί θετικά. Στην περίπτωση μας έκανε τη χρέωση και κάποιοι αναμφίβολα θα το αξιολογήσουν αρνητικά. Αυτό δεν έχει καμία σχέση με το αν κάποια δρομολόγια είναι επιδοτούμενα ή αν μια υπηρεσία θεωρείται κρατική. Υπάρχουν αμέτρητες κρατικές υπηρεσίες (για να μην πω όλες) οι οποίες δεν παρεκλίνουν από τους κανονισμούς τους ακόμη και σε ειδικές περιπτώσεις, είτε από ευθυνοφοβία, είτε από απλή αδιαφορία. Αυτό που είναι ξεκάθαρο πάντως είναι πως η Α3 θα ενδιαφερόταν περισσότερο για τη θετική της προβολή αν είχε σοβαρό ανταγωνιστή στην πολύπαθη εγχώρια αγορά.
 
Γιατί νομίζω ότι πάλι φεύγουμε από το θέμα. Είναι δεδομένο ότι θα υπάρχει επιδότηση για κάποια δρομολόγια. Δεν είναι τόσο κακό. Απεναντίας ίσως θα έπρεπε σε ορισμένες περιπτώσεις η επιδότηση να είναι μεγαλύτερη για να υπάρχει ευκολότερη προσβασιμότητα ή ανασχεδιασμός των επιδοτούμενων δρομολογίων. Το σιτίζονται νομίζω ότι είναι λίγο υπερβολή. Αυτά που δίνονται ως επιδοτήσεις είναι ελάχιστα μπροστά στην ζημιά που προκάλεσαν στην αγορά με άλλου είδους μεθοδεύσεις.
Η Α3 δεν κάνει την τιμή σε κανένας σε ότι αφορά την εμπορική συναλλαγή. Πληρώνεις για κάτι και σου δίνει αυτό που πληρώνεις. Τώρα αν πιστεύουμε ότι η Α3 δεν είναι πελατοκεντρική γιατί ζητεί επιπλέον χρήματα για αλλαγές θα έλεγα ότι είναι θεμιτό. Τώρα αν το νόμιμο και θεμιτό είναι ηθικό αυτό είναι άλλη κουβέντα. Συμφωνώ ότι δεν είναι τίποτα να κάνουν μια τέτοια αλλαγή χωρίς χρήματα ούτε είναι κάτι που δεν μπορεί να διαχειριστεί. Είναι όμως μια εξαίρεση που δεν μπορείς να την επιβάλλεις σαν πελάτης. Το ότι το έκανε η OA ή SAS τι σημαίνει δηλαδή;
Κάποιοι επιβάτες έχουν συνηθίσει σε άλλα δεδομένα αλλά από ότι φαίνεται η Α3 πάει να τους τον κόψει τον βήχα.
 
yianclout
στο άλλο τοπικ μίλαγες για την SAS και τώρα για aegean ,τες πα όμως, μπορούσες αφού δεν στο άλλαζαν (αν και νομίζω ότι 48 ώρες πριν και αλλάζεις και ακυρώνεις τσάμπα ) γιατι δεν μπλόκαρες την κάρτα που πλήρωσες και θα τελείωνε το θέμα ,θα εβγαινε άκυρη η κράτηση και θα την ξανά έκανες
 
Αυτό είναι που με εκνεύρισε ,γιατί στη θέση μου θα μπορούσε να είναι οποιοσδήποτε ανήμπορος,γέρος,βαριά άρρωστος κ.λ.π.Τηλεφώνησα μέσα σε 5 ακριβώς λεπτά ,η κάρτα είχε ήδη χρεωθεί και δεν ήθελαν καν να το ...συζητήσουν...Αυτή είναι 'κυνηγετική' πολιτική και όχι προσπάθεια εταιρίας που βομβαρδίζει με διαφημίσεις ότι 'θέλει να έρθει και να μας φέρει κοντά....'
Απλά αισθάνομαι ντροπή και αηδία ακόμα και που έστειλα το ιδιωτικό ιατρικό παραπεμπτικό...
 
Η εταιρεία απλά τηρεί τους κανονισμούς που έχει θεσπίσει χωρίς εξαιρέσεις. Αυτό προσωπικά μου φαίνεται δίκαιο και σωστό. Το αν οι κανονισμοί είναι λογικοί, παράλογοι, υπερβολικοί ή οτιδήποτε άλλο είναι βέβαια εντελώς διαφορετική συζήτηση.

Αυτό που μου φαίνεται εμένα εκνευριστικό είναι ότι οι απαντήσεις της aegean φαίνονται όλες αυτοματοποιημένες, copy paste από πράγματα που γνωρίζουμε ήδη. Εμένα προσωπικά με αποξενώνουν. Σαν να βαριούνται να αντιμετωπίσουν τον κάθε πελάτη ξεχωριστά, σαν να μην έχουν διάθεση για εξατομίκευση, για να το πω λίγο λαϊκά, σαν "ξεπέτα".
 
Top