Τιμολογιακή πολιτική της Olympic Air

  • Thread starter reyad
  • Ημερομηνία δημιουργίας

reyad

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
17/07/2009
Μηνύματα
60
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EBBR
Ανοιγω το αντιστοιχο θεμα με αυτο της Aegean.
Τις πρωτες μερες οι τιμες της Ολυμπιακης ειναι εντελως εκτος πραγματικοτητας.Οπως ανεφερα και σε αλλο τοπικ,one-way Αθηνα-Παρισι για την Τριτη,μου ειπανε 290ε,οταν η Aegean το εχει 150ε.
Ρωτησα σημερα για τελος Οκτωμβρη ενα εισιτηριο μετ'επιστροφης για Βουκουρεστι και μου ειπανε 225ε ΧΩΡΙΣ δυνατοτητα αλλαγης ημερομηνιας,οταν η Aegean το εχει 195 και με δυνατοτητα αλλαγης ημερομηνιας με 10ε.
Στο site τους,εχουν κατι ''προσφορες'',οι οποιες ειναι αρκετα κοντα στο να προκαλουνε γελιο.
Δεν ξερω τι εχουν στο μυαλο τους και τι ΝΟΜΙΖΟΥΝ οτι εχουν στα χερια τους,αλλα στα σιγουρα πρεπει να αναθεωρησουν καποια πραγματα οσο το δυνατον γρηγοροτερα.
 

AndreasT

Business-Class-Member
Εγγραφή
27/12/2007
Μηνύματα
279
Likes
0
Περιοχή
Latitude 37.9830 - Longitude 23.7330
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
μη βιάζεστε... εξ άλλου την 1η Οκτωβρίου αναλαμβάνει!!
 

basilis1

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
05/05/2006
Μηνύματα
25
Likes
0
Παιδια οι προσφορες δεν ειναι τοσο τραγικες της olympic οσο θελουν μερικοι να τις παρουσιασουν........Για παραδειγμα δινει 92 ευρω για Γιαννενα απο Αθηνα με ΟΛΟΥΣ τους φορους ενω η AEGEAN δινει το φθηνοτερο 33+41 φορους και λοιπα εξοδα παμε στα 74.........και μιλαμε για το φθηνοτερο εισιτηριο μονο για μερικες μερες και μονο περιορισμενα εισιτηρια φανταζομαι......... Υπαρχουν και εισιτηρια 48+41=89 και επισης 67+41=108 και επισης 84+41-125......οποτε περιμενουμε να δουμε αν η olympic θα κινηθει στα ιδια πλαισια δηλαδη αν θα εχει πολλα εισιτηρια των 92 ευρω ή αν θα εχει και φθηνοτερα ή πολυ ακριβοτερα.......η ιστοσελιδα της ολυμπιακης τα δινει μετα φορων ενω η αιγαιου προ φορων........προς το παρον τουλαχιστων. Ειναι πολυ νωρις για συμπερασματα.......η ολυμπιακη ακομη δεν εχει on line booking.......μολις χθες εβγαλε νεο προγραμμα δρομολογιων χωρις τα αγονα και χωρις τα διακρατικα εκτος ευρωπαικης ενωσης http://www.olympicair.com/media/time_ta ... -30NOV.PDF
 

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.180
Likes
357
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Τραγικές είναι, απλώς κ της Α3 δεν είναι οι καλύτερες...
 

menelaos

First-Class-Member
Εγγραφή
22/04/2009
Μηνύματα
832
Likes
113
Δηλαδή πόσο πρέπει να μας τη χρεώνουν την πτήση για να πούμε ότι η τιμή είναι καλή; Αν ένα 110€ return της Aegean για πχ. Αγγλία, Ιταλία ή Γερμανία δε μας ικανοποιεί... τι θα πρέπει τελικά να κάνει η νΟΑ;
 

makedonas

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
06/09/2003
Μηνύματα
5.934
Likes
0
Website
avianewsgr.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDM
Με το συμπαθειο, αλλα αν καποιος θεωρει πολλα τα 110€ return για μια τετοια πτηση, και δη με ΑΕΕ (που εχει και τα οποια εξτρα δεν εχουν οι χαμηλου κοστους) τοτε εχει κάλο στον εγκεφαλο! :wall:

Αλλα και η ΝΟΑ να σε δινει 92€ OW ATH-SKG και δη στις αρχες της, οπου υποτιθεται θελει να τραβηξει κοσμο (αν και πολλοι θα πεταξουν στις αρχες απο περιεργεια για να δουν τι λεει, να βρουν τα κακα και τα στραβα της - κλασικος ελληναμπουρας -) και μετα; Μετα το χαος αν κρατησει αυτες τις τιμες
 

alexander

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
01/01/2003
Μηνύματα
1.874
Likes
0
Περιοχή
Jumpseat!
Website
axelphotography.tripod.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Καλησπέρα!

με βάση τις 2 πρώτες διαφημίσεις της νΟΑ, που στοχεύουν κατευθείαν στο συναίσθημα (η ΟΑ είναι κομμάτι όλων μας => "Η Ελλάδα ψηλά") και τις δηλώσεις εκ της MIG ότι θα έχει αξιοζήλευτες παροχές υπηρεσιών, δεν πιστεύω πως στόχος της νΟΑ είναι οι προσφορές φτηνών ναύλων. Κάθε άλλο, θα έλεγα πως στοχεύει στο "Πήραμε μια κατεστραμένη εθνική ταυτότητα και την αναδεικνύουμε όπως της αξίζει. Γίνετε μέρος της προσπάθειάς μας. Φτιάχνουμε κάτι καλό, γίνετε συμμέτοχοι." Ίσως αργότερα προχωρήσουν σε άλλες προωθητικές ενέργειες χαμηλότερων ναύλων.
Άλλωστε στόχος είναι να καταστεί η εταιρία κερδοφόρα εως το 2011
 

ptiseisA

Economy-Class-Member
Εγγραφή
22/02/2005
Μηνύματα
208
Likes
0
πάντως σε επίπεδο επιχειρηματικό αν δεν ανταγωνιστεί τις τιμές της Aegean πώς περιμένει να αποκτήσει μεγάλα μερίδια αγοράς? Μόνο με το όνομα ? Ο συνδυασμός τιμών - service μπορεί να το πετύχει αυτό και όχι μεμονομένα ένα από τα δύο. Όσο θα μπορεί η AEGEAN να προσφέρει τιμές χαμηλότερες θα έχει και μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς...

Εξάλλου μη θεωρείτε τυχαία τη προσφορά της τελευταίας εβδομάδας της Aegean ! Κατάφερε με τις τιμές αυτές να δεσμεύσει πολύ κόσμο από τον Οκτώβριο ως το Μάρτιο, άρα και η νέα Ολυμπιακή αρχίζει τις προσπάθειες με δεδομένη λιγότερη πελατεία που έχει ήδη κλείσει θέσεις...
 

Angel Aviation

Business-Class-Member
Εγγραφή
30/04/2009
Μηνύματα
398
Likes
70
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSA
Λογικά θα ανταγωνιστεί, αλλα τις υπόλοιπες τιμές, όχι τις προσφορές των 1 ευρώ! Τι να ανταγωνιστεί εκει? Αυτό είναι κλασσική περίπτωση αθέμιτου ανταγωνισμού, πώλησης κάτω του κόστους. Η Aegean είχε παλαιότερα τη δυνατότητα τη "χασούρα" των προσφορών να την κερδίσει από αυξημένα εισητήρια τελευταίας στιγμής. (150-170 ευρώ, OW για ATH-CHQ) αυτών που έπρεπε πάσει θεού (οποιος κατάλαβε :wall: ) να πετάξει. Σε αυτό το επίπεδο λογικά θα υπάρχει ανταγωνισμός. Το πρόβλημα μου εδώ δεν ήταν ποτέ οι πολύ φτηνές πτήσεις, αλλά οι πολύ ακρβές. Όταν πετάω πχ το Χανιά - Αθήνα, θέλω ενα νορμάλ πλαίσιο. το 100 είναι ακριβό. το 150 τραγικό. το 25-30 παράλογο. το 50-70 νορμάλ. Οπότε αν η Ολυμπιακή μειώσει το έυρος των τιμών, με τον ίδιο μέσο όρο με την Aegean, θα είμαι χαρούμενος. Αν έχει και μικρότερο μέσο όρο, τότε εύγε!
 

menelaos

First-Class-Member
Εγγραφή
22/04/2009
Μηνύματα
832
Likes
113
Νομίζω πως η απάντησή σου είναι πλήρης :) Επιπλέον θα έχει ενδιαφέρον να δούμε και πως η τιμολογιακή πολιτική της νΟΑ θα επηρεάσει την τιμολογιακή πολιτική της Aegean! Θα συμφωνήσω και εγώ όμως πως το βασικότερο θα είναι οι διακυμάνσεις στην τιμή των εισιτηρίων να είναι μικρότερες. Δε θα ξεχάσω ταξίδι με Aegean με 320, εισιτήρια 3 μήνες πριν με 235€ return Γερμανία, οι τιμές συνέχισαν να ανεβάινουν μέχρι τη μέρα της πτήσης (φτάνοντας σχεδόν 300€) και τελικά το αεροπλάνο είχε πληρότητα το πολύ 50%. Με κάτι τέτοια λοιπόν σίγουρα υπάρχει χώρος να κερδίσει κόσμο η νΟΑ με λίγο πιο λογικές τιμές (ούτε τόσο φτηνά, αλλά ούτε και τόσο ακριβά). :) Θα έχει σίγουρα ενδιαφέρον όμως η εξέλιξη της πολιτικής τους! :)

ps. .....πάσει Θεού :twisted: :twisted: :thx:
 
Top