Τίτλοι τέλους για την Astra

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Σύμφωνα με κάποια προσφατα άρθρα η Astra φαίνεται να είναι κοντά στο ντιλ με τους κινεζους...
Λέει οτι το γεγονός οτι είχε κλείσει τρείς μήνες πρίν τον ιό την κάνει τωρα να βρίσκεται σε μία "ευνοϊκή" κατάσταση. Πόσο υλοποιήσιμο σας φαίνεται αυτό? Μήπως ξέρει κανείς κατι παραπάνω?

https://www.economix.gr/2020/05/01/se-kineziki-diasosi-prosvlepi-i-diikisi-tis-astra-airlines/

https://www.kathimerini.gr/1075919/...eron-kinezwn-ependytwn-gia-thn-astra-airlines
 
Καλά 40 !!!!!! Πιστεύει κανείς πως θα υπάρξει επενδυτής και μάλιστα αυτή την εποχή που θα δώσει 15 εκ να πάρει ένα AOC σε αναστολή, χωρίς κανένα συμβόλαιο και με α/φη χαμηλής αξίας (αν αυτά δεν είναι δεσμευμένα)? Καλή η συζήτηση και η διαφήμηση αλλά να έχει και κάποια ουσία. Μην το κάνουμε σαν κάποιους άλλους μεγαλόσχημους !!!!!!
 
Ποιος ξέρει; Ίσως να περιμένουν κάποιο καλό κανόνι, και τα 15εκ να μην είναι και τόσα πολλά στο τέλος :mrgreen:
 
CHRISTOS55":2axrxa9n said:
Καλά 40 !!!!!! Πιστεύει κανείς πως θα υπάρξει επενδυτής και μάλιστα αυτή την εποχή που θα δώσει 15 εκ να πάρει ένα AOC σε αναστολή, χωρίς κανένα συμβόλαιο και με α/φη χαμηλής αξίας (αν αυτά δεν είναι δεσμευμένα)? Καλή η συζήτηση και η διαφήμηση αλλά να έχει και κάποια ουσία. Μην το κάνουμε σαν κάποιους άλλους μεγαλόσχημους !!!!!!

Δεν κατάλαβα τι εννοείς με τους μεγαλόσχημους και τις διαφημησεις. Έκανα το ποστ για να γίνει συζήτηση. Και εγω το ιδιο ρωτάω αν πιστεύει κανεις ότι θα υπάρξει επενδυτής που θα βαλει το χρημα στην Αστρα. Επίσης τα 15εκ πιστεύω πως ειναι ενα πολύ μικρό ποσό για αυτό το Industry. Πρέπει να πέσουν ομως πολλα περισσότερα για να γίνουν αυτά που λεει.
 
Η αλήθεια είναι ότι πέρασε περίπου ένας χρόνος από την είδηση για το ενδιαφέρον των Κινέζων.. Αν δεν μεσολαβούσε αμέσως μετά το 1ο κύμα πανδημίας μπορεί η εικόνα να ήταν διαφορετική... να πετούσε ξανά δηλαδή η Άστρα. Επίσης , κάπου στην αρχή της συζήτησης του θέματος είχα διαβάσει από κάποιον ότι "επειδή η ΙΑΤΑ πέταξε την Άστρα εκτός αυτό σημαίνει ότι τελείωσαν όλα " . Ναι , η ΙΑΤΑ την έβγαλε εκτός ωστόσο αν βρεθεί επενδυτής που θέλει να την αγοράσει η οι ίδιοι επενδυτές εξασφαλίσουν ρευστότητα για να συνεχίσουν το πτητικό έργο η εταιρία πρέπει να ξανακάνει τις προβλεπόμενες διαδικασίες που προβλέπονται για να λειτουργεί ως εγκεκριμένος μεταφορέας.. Η Ελλάδα βρίσκεται σε 2ο κύμα πανδημίας και ενδεχομένως θα πάει και σε 3ο και αυτό δεν καθιστά εύκολο να λειτουργήσει μια τόσο μεγάλη εταιρία που ασχολείται με τις αερομεταφορές και σχετίζεται με τον τουρισμό.. Νομίζω πως δεν τελείωσε τίποτα ακόμα.. Μετά το τέλος της πανδημίας η ενδιάμεσα ενδεχομένως να υπάρξει κάποια νέα είδηση... Κοιτάξτε καί κάποιες άλλες εταιρίες πως λειτουργούν σε μια κατάσταση πανδημίας ... Με λιγότερες πτήσεις και λιγότερο προσωπικό...
 
Ο κωδικός ΙΑΤΑ A2 της ASTRA AIRLINES πήγε στη ρουμανική AnimaWings, στην οποία συμμετέχει και η Αιγαίου.
 
Top