Τίτλοι τέλους για την Astra

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Η ίδια είδηση και από ποιο έγκυρη πηγή.
Όποιος και να είναι ο λόγος, και δούρειος ίππος να είναι.... καλό είναι ότι θα αποκτηθούν θέσεις :!: εργασίας. :!:
Όσο για τα C919 ευκαιρία να πάρουν Ευρωπαϊκή πιστοποίηση :great: έτσι και άλλως βασισμένα στα ίδια σχέδια είναι.
http://www.airnews.gr/2020/02/19/%ce%b5 ... %81%ce%ac/
Τώρα γιατί τους ενδιαφέρει η Astra :idea: και όχι η Adria :?: που είναι ποιο κοντά στην κεντρική Ευρώπη… αυτό για μένα είναι περίεργο. :shock:
Για ήλιο…θάλασσα…και το αγόρι μου ΔΕΝ είναι οι Κινέζοι.
 
Η «πιο έγκυρη πηγή» σου αναφέρει ως πηγή της την Καθημερινή :rolleyes:


Επί της ουσίας, το δημοσίευμα αποτελεί κομμάτι της προσπάθειας της εταιρείας να κερδίσει χρόνο ίσως και πέραν της προθεσμίας που έχει λάβει από το δικαστήριο. Άλλωστε, αναφέρεται καθαρά ότι το σύνολο των πληροφοριών προέρχεται από την εταιρεία. Με άλλα λόγια, αμφιβάλλω ότι υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον από την Κίνα. Εκτός αν παρουσιάσουν κάτι περισσότερο χειροπιαστό από ανώνυμες δηλώσεις στελεχών της.
 

Attachments

  • Screen Shot 2020-02-19 at 14.05.48.png
    Screen Shot 2020-02-19 at 14.05.48.png
    8 KB · Προβολές: 2.050
AirNamibia":1t02qkgz said:
Η ίδια είδηση και από ποιο έγκυρη πηγή.
Διάβασε, σε παρακαλώ, στο τέλος του άρθρου που παρέθεσες από που το αντέγραψαν. ;)

AirNamibia":1t02qkgz said:
Όποιος και να είναι ο λόγος, και δούρειος ίππος να είναι.... καλό είναι ότι θα αποκτηθούν θέσεις :!: εργασίας.
Αν είναι δούρειος ίππος, θέσεις εργασίας ΔΕΝ θα αναπτυχθούν στην Θεσσαλονίκη. Μην περιμένετε υπερατλαντικά από Κίνα στη Θεσσαλονίκη.

AirNamibia":1t02qkgz said:
Τώρα γιατί τους ενδιαφέρει η Astra :idea: και όχι η Adria :?: που είναι ποιο κοντά στην κεντρική Ευρώπη… αυτό για μένα είναι περίεργο.
Μικρότερο κόστος απόκτησης από ότι αν αγόραζαν την Adria.

Με την προυπόθεση ότι όσα αναφέρονται στο άρθρο της Καθημερινής, είναι αλήθεια.
 
Θα είναι οι ίδιοι Κινέζοι που πήραν το airfasttickets.gr από τον Κοκλώνη :mrgreen:
 
Ξεπερνάω το ότι το Airnews θεωρείται πιο έγκυρο από τη Καθημερινή. Στην πραγματικότητα οι Κινέζοι αν θέλουν μπουν στην ελληνική αγορά μπορούν να το κάνουν αύριο χωρίς πολλά πολλά. Δεν είναι δα ότι δεν υπάρχουν και σλοτς στο ΑΤΗ και ούτε η ASTRA πετούσε στο LHR και στο JFK. Εδω έχουν περάσει όλοι οι 'Ελληνες (και Ελληνίδες) υπουργοί τουρισμού από την Κινα να παρακαλέσουν να έρθουν, το πρόβλημα τους μάλλον είναι αλλού...
 
AirNamibia":fao0ng0w said:
Η ίδια είδηση και από ποιο έγκυρη πηγή.
Σοβαρά, δεν νομίζω ότι ήθελες να γράψεις "πιο έγκυρη". Θεωρώ πιθανότερο να ήθελες να γράψεις "ποια έγκυρη και να προέκυψε typo. :twisted:
Γιατί το ερώτημα παραμένει: ποια έγκυρη πηγή; :rolleyes:
 
Είναι σε συζήτηση με Αμερική και Κίνα για επενδυτή και αγοραστή της εταιρείας.
Το μοντέλο θα είναι καθαρά τσαρτεριά και καμία σχέση με την παλιά εταιρεία.

Το που είναι η εδρα της εταιρείας, με το που θα έχει βάση τα αεροπλάνα, δεν παιζει και τόσο ρόλο.
Tο αν αποκτηθεί η ΑΣΤΡΑ από την adria, σίγουρα λόγω κόστους και timing.
Από α/φ να είναι καλά τα Α319/320 και ας την πάρουν Κινέζοι. ;)
 
Από την Adria; Αυτή δεν μας άφησε χρόνους;
 
Αφου δεν έχει αναφερθεί και η Croatian …. :D
 
Top