Το τέλος του An-225...

Απ' ότι φαίνεται τελευταία πτήση του ήταν 25/1. Αν ήταν grounded από τότε, δεν υπήρχε κάποια πληροφορία για πόλεμο παρά μόνο διάσπαρτες ανεπιβεβαίωτες φήμες για πιθανή επίθεση. Ίσως να το πήγαν τότε για να προλάβει να είναι έτοιμο να φύγει σε περίπτωση πολέμου. Αν είναι έτσι, δεν πρόλαβε...
 
Ο «συντάκτης» του newsauto δεν ξέρει ελληνικά, αγγλικά, αεροπορία, σύνταξη, μετάφραση....

Anyway, εδώ περιγράφεται πώς το airframe του δεύτερου An-225 είναι ολοκληρωμένο (και όπως όλα δείχνουν, άθικτο) σε ένα υπόστεγο στο Κίεβο και ότι ήδη υπάρχουν σκέψεις να το ολοκληρώσουν με εξαρτήματα που ήδη υπάρχουν, συν όσα μπορέσουν να διασώσουν από το κατεστραμμένο. Αφού φύγει το κτήνος από τη χώρα, φυσικά.

 
Να γίνει Μουσείο, να μην πειραχτεί καθόλου, σαν δείγμα ανθρώπινης ηλιθιότητας και καταστροφής. . .
 
Οι υπεύθυνοι της εταιρείας Antonov αντιμετωπίζουν ποινικές κατηγορίες για αμέλεια που οδήγησε στην καταστροφή του An225.

Σύμφωνα με την έρευνα, ο (πρώην πια) διευθυντής Bychkov δεν εξασφάλισε τη διαφυγή του αεροσκάφους παρά τις προειδοποιήσεις των κρατικών αρχών και την επικείμενη λήξη της ασφαλιστικής κάλυψης.

Σύμφωνα με τις ουκρανικές αρχές, το αεροσκάφος ήταν σε καλή τεχνική κατάσταση την παραμονή της εισβολής, είχε επαρκή καύσιμα για την πτήση και το πλήρωμα ήταν έτοιμο για αναχώρηση, αλλά ο διευθυντής δεν έλαβε υπόψη τις αναφορές και τις υποδείξεις των υφισταμένων του.

η αρχική πηγή εδώ
 
Top