derion
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 01/08/2010
- Μηνύματα
- 45
- Likes
- 0
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Άρτι αφιχθείς από την Κίνα θα κάνω ένα σύντομο trip report μόνο για τις πτήσεις. Θα επικεντρωθώ στις πτήσεις της QR και θα κάνω μία σύντομη αναφορά στις εσωτερικές πτήσεις με China Eastern (MU). Γενικά – και σε αντίθεση με τα σχόλια που προηγήθηκαν – βρήκα την QR αρκετά κάτω από τις προσδοκίες μου και θα εξηγήσω γιατί.
1. ATH – DOH απογευματινή πτήση, αναχώρηση 18:55. On time αναχώρηση και άφιξη στη Ντόχα στις 23:00. Αεροπλάνο full (καθόλου μισοάδειο ...), τύπος αεροσκάφους Α321 χωρίς ατομικές οθόνες, 163 / 177 pax = 93% πληρότητα. Το φαγητό ήταν ικανοποιητικό – καλύτερο από ό, τι θα σερβιρόταν σε μία πτήση αντίστοιχης απόστασης (π.χ. Λονδίνο) από μια ευρωπαϊκή εταιρεία. Όμως, το σέρβις ήταν απελπιστικά αργό και δεν είχε την επιλογή που ζητήσαμε (ψάρι), επειδή το είχαν πάρει προηγούμενοι επιβάτες και αρκεστήκαμε σε αρνί (που ήταν όμως νόστιμο).
2. DOH – PVG, ασφυκτικά γεμάτο αεροπλάνο, B 777-300 (Α7 – BAK), 335 επιβάτες. 30 λεπτά καθυστέρηση στην άφιξη. Στα θετικά βάζω το σχετικά άνετο seat pitch και το ife (ατομική οθόνη, όμως αρκετά παιχνίδια δεν έπαιζαν). Στα αρνητικά βάζω το φαγητό και γενικά το σέρβις. Ειλικρινά απορώ με ποια κριτήρια κρίνουν σε θέματα φαγητού όσοι ταξιδεύουν με αραβικές εταιρείες και είναι τόσο ενθουσιασμένοι. Έχω ταξιδέψει διηπειρωτικά ταξίδια με Egyptair και Iberia και το φαγητό ήταν χάλια σε ποσότητα και ποιότητα. Περίμενα από την αεροπορική εταιρεία 5 αστέρων κάτι καλύτερο. Δυστυχώς, όμως, σε θέματα φαγητού μία από τα ίδια, τυποποιημένο φαγητό φτωχό σε ποσότητα και ποιότητα. Όπως προανέφερα στη μικρή πτήση από Αθήνα είδα μία μικρή πολυτέλεια στο φαγητό, μία κλάση παραπάνω απ’ όσα έχω συνηθίσει. Στη μεγάλη πτήση για Σαγκάη το φαγητό κάτω του μετρίου. Άσχημη εντύπωση μου έκαναν τα πλαστικά κουταλάκια (μέχρι και στην Egyptair είχα δώσει μεταλλικά). Το σέρβις ήταν επίσης πολύ αργό. Άσχημη εντύπωση μου έκανε , επίσης, ότι σε πτήση 8 ½ ωρών σέρβιραν μόνο ένα ταπεινότατο βραδυνό και πρωινό και πέρασαν μόνο μία φορά στο ενδιάμεσο με νερά (τίποτε άλλο – μέχρι και στην Egyptair στο ενδιάμεσο είχαν φέρει σαντουιτσάκια).
3. PEK – DOH, μία από τα ίδια, B 777-300 (Α7 – BAC), full αεροπλάνο, με τη μόνη διαφορά ότι έφτασε Ντόχα 20 λεπτά νωρίτερα από τον προγραμματισμένο χρόνο άφιξης. Εδώ το φαγητό ήταν ακόμη χειρότερο. Στο δείπνο (Ο Θεός ή μάλλον ο Αλλάχ να το κάνει..) περιλαμβανόταν άβραστα μακαρονάκια (από ολόκληρη Κίνα φύγαμε, δεν θα μπορούσαν να επιλέξουν πιο φροντισμένο catering??) με κοτοπουλάκι και μία μηλόπιτα που μύριζε βενζίνη.. Φαγητό 5 αστέρων!! Το πρωί ομελέτα με λουκάνικο (πολύ πρωτότυπο φαγητό 5 αστέρων). Πάλι το σέρβις αργό και ελλειπές (σέρβιραν βραδινό και πρωινό και μόνο νερά ενδιάμεσα).
4. DOH – ATH, προγραμματισμένη αναχώρηση 8:15 το πρωί. Τελικά φύγαμε με 1 ώρα καθυστέρηση λόγω «heavy traffic». Το εκνευριστικό δεν ήταν αυτό, αλλά ότι μας είχαν μες το λεωφορειάκι (το αεροδρόμιο της Ντόχα, αν κατάλαβα δεν έχει ούτε μία φυσούνα και όλες οι μεταφορές γίνονται με λεωφορεία, πραγματικά αδιάφορο αεροδρόμιο, όπως γράψατε) 20 λεπτά στους 30 και βάλε βαθμούς Κελσίου με ανύπαρκτο κλιματισμό, καθώς το αεροσκάφος (A – 321 , A7 – AIA) δεν ήταν ακόμη έτοιμο και άλλαζαν λάστιχα (φαίνεται θα είχαν πάθε ζημιά από προηγούμενη πτήση). Γιατί ξεκίνησαν την επιβίβαση και μας είχαν σαν βλάκες να περιμένουμε μες το λεωφορειάκι, αφού δεν ήταν έτοιμοι για boarding? Προσωπικά, ένιωσα μία πλήρη ασυνεννοησία μεταξύ προσωπικού εδάφους και αεροσκάφους και σίγουρα εξεπλάγην δυσάρεστα σε σχέση με την άψογη οργάνωση που έχω συνηθίσει στο Ελευθέριος Βενιζέλος. Το συγκεκριμένο Α – 321 είχε προσωπικές οθόνες (οι οποίες, όμως, δεν λειτουργούσαν καλά, ακόμη και αν πίεζες δεν υπάκουαν στην αφή) και το φαγητό ήταν νόστιμο. Ειλικρινά μου κάνει εντύπωση πώς φροντίζουν το φαγητό περισσότερο στις μικρότερες πτήσεις και αφήνουν τις μεγάλες πτήσεις για Κίνα με τόσο χάλια φαγητό.
Σημείωση: Αυτό που μου άρεσε σαν πείραμα στην Qatar (και στις υπόλοιπες αραβικές) είναι ότι προσπαθούν να ενώσουν πληρώματα από όλο τον κόσμο. Οι πιλότοι σε όλες τις πτήσεις ήταν Άγγλοι και άψογοι. Αεροσυνοδοί κυρίως Ασιάτισσες (ινδές, κινέζες, γιαπωνέζες) και λιγότερο ευρωπαίες (κυρίως ανατολική Ευρώπη) και ακόμη λιγότερες από Αραβία. Ενδιαφέρον πείραμα – παγκοσμιοποίησης. Μόνο που μου φάνηκε λίγο ξεκούρδιστη η μηχανή, πώς να συνεννοηθούν στον ίδιο χώρο εργασίας κοπέλες με τόσο διαφορετικές κουλτούρες. Σίγουρα ο συντονισμός στις Ευρωπαϊκές Εταιρείες είναι σε καλύτερο επίπεδο, όμως, αν πετύχει το πείραμα των αραβικών εταιρειών για μείξη διαφορετικών εθνοτήτων στα πληρώματα καμπίνας, θα προκύψουν ενδιαφέροντα αποτελέσματα.
Γενική εντύπωση: Μία συνηθισμένη εταιρεία είναι η QR. Ασφαλής, με καλούς πιλότους. Αλλά ως προς το θέμα των ανέσεων, αν εξαιρέσουμε τις προσωπικές οθόνες υπολογιστών και το καλό seat pitch, δεν είδα κάτι ιδιαίτερο και σε καμία περίπτωση δεν είδα εξυπηρέτηση πέντε αστέρων (στην οικονομική θέση). Συνεπώς, η γνώμη μου είναι, αν βρείτε εισιτήριο της εν λόγω εταιρείας σε καλή τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό, προτιμήστε την. Αν, όμως, ο ανταγωνισμός είναι φθηνότερος, μη διστάσετε να στραφείτε προς αυτόν. Η QR είναι μία καλή εταιρεία, αλλά η καλύτερη του κόσμου ή πέντε αστέρων δεν είναι.
Σε σχέση με την China Eastern έχω να πω ότι ήταν μία συνηθισμένη εταιρεία, τίποτε κακό τίποτε καλό. Τα αεροπλάνα 4-5 ετών. Το σέρβις τίποτε ιδιαίτερο, ούτε καλό ούτε κακό. Στην πτήση από Σαγκάη για Σιάν σέρβιραν ένα συμπαθητικό δείπνο, ενώ στην πτήση από Σιάν για Πεκίνο ένα αδιάφορο σάντουιτς. Η πρώτη πτήση είχε 1 ώρα καθυστέρηση, η δεύτερη 10 λεπτά καθυστέρηση, αλλά περιμέναμε για τις αποσκευές στο Πεκίνο πάνω από 20 λεπτά.
1. ATH – DOH απογευματινή πτήση, αναχώρηση 18:55. On time αναχώρηση και άφιξη στη Ντόχα στις 23:00. Αεροπλάνο full (καθόλου μισοάδειο ...), τύπος αεροσκάφους Α321 χωρίς ατομικές οθόνες, 163 / 177 pax = 93% πληρότητα. Το φαγητό ήταν ικανοποιητικό – καλύτερο από ό, τι θα σερβιρόταν σε μία πτήση αντίστοιχης απόστασης (π.χ. Λονδίνο) από μια ευρωπαϊκή εταιρεία. Όμως, το σέρβις ήταν απελπιστικά αργό και δεν είχε την επιλογή που ζητήσαμε (ψάρι), επειδή το είχαν πάρει προηγούμενοι επιβάτες και αρκεστήκαμε σε αρνί (που ήταν όμως νόστιμο).
2. DOH – PVG, ασφυκτικά γεμάτο αεροπλάνο, B 777-300 (Α7 – BAK), 335 επιβάτες. 30 λεπτά καθυστέρηση στην άφιξη. Στα θετικά βάζω το σχετικά άνετο seat pitch και το ife (ατομική οθόνη, όμως αρκετά παιχνίδια δεν έπαιζαν). Στα αρνητικά βάζω το φαγητό και γενικά το σέρβις. Ειλικρινά απορώ με ποια κριτήρια κρίνουν σε θέματα φαγητού όσοι ταξιδεύουν με αραβικές εταιρείες και είναι τόσο ενθουσιασμένοι. Έχω ταξιδέψει διηπειρωτικά ταξίδια με Egyptair και Iberia και το φαγητό ήταν χάλια σε ποσότητα και ποιότητα. Περίμενα από την αεροπορική εταιρεία 5 αστέρων κάτι καλύτερο. Δυστυχώς, όμως, σε θέματα φαγητού μία από τα ίδια, τυποποιημένο φαγητό φτωχό σε ποσότητα και ποιότητα. Όπως προανέφερα στη μικρή πτήση από Αθήνα είδα μία μικρή πολυτέλεια στο φαγητό, μία κλάση παραπάνω απ’ όσα έχω συνηθίσει. Στη μεγάλη πτήση για Σαγκάη το φαγητό κάτω του μετρίου. Άσχημη εντύπωση μου έκαναν τα πλαστικά κουταλάκια (μέχρι και στην Egyptair είχα δώσει μεταλλικά). Το σέρβις ήταν επίσης πολύ αργό. Άσχημη εντύπωση μου έκανε , επίσης, ότι σε πτήση 8 ½ ωρών σέρβιραν μόνο ένα ταπεινότατο βραδυνό και πρωινό και πέρασαν μόνο μία φορά στο ενδιάμεσο με νερά (τίποτε άλλο – μέχρι και στην Egyptair στο ενδιάμεσο είχαν φέρει σαντουιτσάκια).
3. PEK – DOH, μία από τα ίδια, B 777-300 (Α7 – BAC), full αεροπλάνο, με τη μόνη διαφορά ότι έφτασε Ντόχα 20 λεπτά νωρίτερα από τον προγραμματισμένο χρόνο άφιξης. Εδώ το φαγητό ήταν ακόμη χειρότερο. Στο δείπνο (Ο Θεός ή μάλλον ο Αλλάχ να το κάνει..) περιλαμβανόταν άβραστα μακαρονάκια (από ολόκληρη Κίνα φύγαμε, δεν θα μπορούσαν να επιλέξουν πιο φροντισμένο catering??) με κοτοπουλάκι και μία μηλόπιτα που μύριζε βενζίνη.. Φαγητό 5 αστέρων!! Το πρωί ομελέτα με λουκάνικο (πολύ πρωτότυπο φαγητό 5 αστέρων). Πάλι το σέρβις αργό και ελλειπές (σέρβιραν βραδινό και πρωινό και μόνο νερά ενδιάμεσα).
4. DOH – ATH, προγραμματισμένη αναχώρηση 8:15 το πρωί. Τελικά φύγαμε με 1 ώρα καθυστέρηση λόγω «heavy traffic». Το εκνευριστικό δεν ήταν αυτό, αλλά ότι μας είχαν μες το λεωφορειάκι (το αεροδρόμιο της Ντόχα, αν κατάλαβα δεν έχει ούτε μία φυσούνα και όλες οι μεταφορές γίνονται με λεωφορεία, πραγματικά αδιάφορο αεροδρόμιο, όπως γράψατε) 20 λεπτά στους 30 και βάλε βαθμούς Κελσίου με ανύπαρκτο κλιματισμό, καθώς το αεροσκάφος (A – 321 , A7 – AIA) δεν ήταν ακόμη έτοιμο και άλλαζαν λάστιχα (φαίνεται θα είχαν πάθε ζημιά από προηγούμενη πτήση). Γιατί ξεκίνησαν την επιβίβαση και μας είχαν σαν βλάκες να περιμένουμε μες το λεωφορειάκι, αφού δεν ήταν έτοιμοι για boarding? Προσωπικά, ένιωσα μία πλήρη ασυνεννοησία μεταξύ προσωπικού εδάφους και αεροσκάφους και σίγουρα εξεπλάγην δυσάρεστα σε σχέση με την άψογη οργάνωση που έχω συνηθίσει στο Ελευθέριος Βενιζέλος. Το συγκεκριμένο Α – 321 είχε προσωπικές οθόνες (οι οποίες, όμως, δεν λειτουργούσαν καλά, ακόμη και αν πίεζες δεν υπάκουαν στην αφή) και το φαγητό ήταν νόστιμο. Ειλικρινά μου κάνει εντύπωση πώς φροντίζουν το φαγητό περισσότερο στις μικρότερες πτήσεις και αφήνουν τις μεγάλες πτήσεις για Κίνα με τόσο χάλια φαγητό.
Σημείωση: Αυτό που μου άρεσε σαν πείραμα στην Qatar (και στις υπόλοιπες αραβικές) είναι ότι προσπαθούν να ενώσουν πληρώματα από όλο τον κόσμο. Οι πιλότοι σε όλες τις πτήσεις ήταν Άγγλοι και άψογοι. Αεροσυνοδοί κυρίως Ασιάτισσες (ινδές, κινέζες, γιαπωνέζες) και λιγότερο ευρωπαίες (κυρίως ανατολική Ευρώπη) και ακόμη λιγότερες από Αραβία. Ενδιαφέρον πείραμα – παγκοσμιοποίησης. Μόνο που μου φάνηκε λίγο ξεκούρδιστη η μηχανή, πώς να συνεννοηθούν στον ίδιο χώρο εργασίας κοπέλες με τόσο διαφορετικές κουλτούρες. Σίγουρα ο συντονισμός στις Ευρωπαϊκές Εταιρείες είναι σε καλύτερο επίπεδο, όμως, αν πετύχει το πείραμα των αραβικών εταιρειών για μείξη διαφορετικών εθνοτήτων στα πληρώματα καμπίνας, θα προκύψουν ενδιαφέροντα αποτελέσματα.
Γενική εντύπωση: Μία συνηθισμένη εταιρεία είναι η QR. Ασφαλής, με καλούς πιλότους. Αλλά ως προς το θέμα των ανέσεων, αν εξαιρέσουμε τις προσωπικές οθόνες υπολογιστών και το καλό seat pitch, δεν είδα κάτι ιδιαίτερο και σε καμία περίπτωση δεν είδα εξυπηρέτηση πέντε αστέρων (στην οικονομική θέση). Συνεπώς, η γνώμη μου είναι, αν βρείτε εισιτήριο της εν λόγω εταιρείας σε καλή τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό, προτιμήστε την. Αν, όμως, ο ανταγωνισμός είναι φθηνότερος, μη διστάσετε να στραφείτε προς αυτόν. Η QR είναι μία καλή εταιρεία, αλλά η καλύτερη του κόσμου ή πέντε αστέρων δεν είναι.
Σε σχέση με την China Eastern έχω να πω ότι ήταν μία συνηθισμένη εταιρεία, τίποτε κακό τίποτε καλό. Τα αεροπλάνα 4-5 ετών. Το σέρβις τίποτε ιδιαίτερο, ούτε καλό ούτε κακό. Στην πτήση από Σαγκάη για Σιάν σέρβιραν ένα συμπαθητικό δείπνο, ενώ στην πτήση από Σιάν για Πεκίνο ένα αδιάφορο σάντουιτς. Η πρώτη πτήση είχε 1 ώρα καθυστέρηση, η δεύτερη 10 λεπτά καθυστέρηση, αλλά περιμέναμε για τις αποσκευές στο Πεκίνο πάνω από 20 λεπτά.