Turkish Airlines στην Ελλάδα

teris3

Business-Class-Member
Εγγραφή
10/07/2008
Μηνύματα
397
Likes
98
Κάνε εναν κόπο και διάβασε 3-4 σελίδες πριν και θα δεις την συζήτηση για την διακρατική συμφωνία και ποιός προστατευεται τελικά από αυτήν. Εχει εξαντληθεί το θέμα.
 

Καραμήτρος Air

First-Class-Member
Εγγραφή
16/07/2014
Μηνύματα
618
Likes
729
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Βλέπω πως η διακρατική προβλέπει ίσο αριθμό δρομολογίων ανάμεσα στις δυο χώρες για τους αερομεταφορείς της κάθε χώρας.
Γιατί εμείς επιτρέπουμε στις Τουρκικές αεροπορικές εταιρίες να πετάνε περισσότερο ενώ αυτοί δεν μας παρέχουν αντίστοιχη πρόσβαση στη Τουρκία?
Επαναλαμβάνω λοιπόν, αν ο αριθμός των δρομολογίων είναι ελλιπής ας αυξηθεί για όλες τις εταιρείες και οχι μόνο για τις Τουρκικές.
 

teris3

Business-Class-Member
Εγγραφή
10/07/2008
Μηνύματα
397
Likes
98
Φίλε μου,
οι διακρατικές είναι για να αλλάζουν ανά πάσα στιγμή και σύμφωνα με τις ανάγκες και τα συμφέροντα της χώρας μας.
ΑΥΤΗΝ την στιγμή το συμφέρον της χώρας μας επιτάσσει να ενισχυθεί το εισερχόμενο τουριστικό ρεύμα από την Τουρκία, που ειδικά στην Θεσσαλονίκη είναι ο νο1 τουριστικά πολυπληθέστερος λαός.

Ο μοναδικός που αντιδράει είναι το Βασιλακέικο συνάφι και πιέζει αφόρητα την ΥΠΑ να ΜΗΝ αφήσει την Turkish για δευτερη πτήση. Αφού φυσικά η Aegean έχει ήδη 3 πτήσεις από Αθήνα για IST, ζητάει και 4η καθημερινή και επειδή δεν παίρνει καλή ώρα από τους Τούρκους (σε ενα αεροδρόμιο που γίνεται σκοτωμός για καλά slots), πιέζει να καταργηθεί αντίστοιχα και η 2η των Τούρκων για Θεσσαλονίκη.
Κοινώς καταδικάζει μια ολόκληρη πόλη να μην έχει ανταποκρίσεις βολικές για Ευρώπη και Αμερική, για να μην θιγούν τα οικονομικά του συμφέροντα μέσω Μονάχου.
 

spotterakis

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
21/01/2008
Μηνύματα
2.658
Likes
342
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Eτσι ειναι...η Α3LH εχει χάσει πολυ κόσμο απτις καλες τιμές της ΤΗΥ και εχει φρενιάσει...Εξαλλου και η μαμα-LH πριν λιγο καιρο κηρυξε πόλεμο στην ΤΗΥ που πετάει σε καθε πόλη της Γερμανιας και της Αυστρίας και τους τρωει κόσμο απτις ανταποκρίσεις γιαυτό και το cs πηγε περίπατο κι αποφάσισε μεσω 4U,X3 να επεκταθεί περισσότερο στην Τουρκία κ να κάνει αντεπιθεση..Kαι δλδ για εναν θα την πληρώσει ολη η πόλη;... :rant: Απο την Αθηνα θα κοψουν για να εξισορροπησουν την κατάσταση; δεν νομιζω..γιατι να φάμε εμεις την παπάρα για την γερμανοαναθρεμμενη..; :wall: Η ΤΗΥ προσφέρει βολικες ανταποκρισεις οχι μονο για Ευρωπη,ΗΠΑ αλλά ολοι οι μεταναστες της Θεσ/νικης που προερχονται απο --σταν κρατη,αλλα και οι Γεωργιανοι με αυτήν πετάνε..Οπως και με αυτη οσοι πανε Μ.Ανατολη,ΗΑΕ,Ασια...
Και συγγνωμη, αφου την έδωσαν την 2η , την ειχαν με περιοριστικους όρους και τωρα την παιρνουν πισω; Την ειχαν ορισει μονο για την θερινη περιοδο; Κι αν ναι,τοτε πως η ΤΗΥ ειχε βγαλει το χειμερινο προγραμμα με τις 2 καθημερινες; τωρα ξαφνικα στο παρά πεντε θυμηθηκαν να την κοψουν; ξερουν ποσες χιλιαδες τουριστες εχουν ηδη κλεισει να ερθουν; Μηπως να τους προωθησουμε κι αυτους μεσω Αθηνας;...Κι απο ποτε την επιασε την Α3 ο πονος για το IST-SKG? Τόσα χρονια πριν την ΤΗΥ ήμασταν "ακαλυπτοι"..τωρα το θυμηθηκε;... :mad:
 

AirFlightTravels

First-Class-Member
Εγγραφή
29/04/2008
Μηνύματα
543
Likes
104
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Διακρατικές συμφωνίες; Πότε γελάμε;
Το κράτος και οι μηχανισμοί του έχουν δείξει τα τελευταία χρόνια πως δεν υπολογίζουν τίποτα. Θυμήθηκαν ξαφνικά τις διακρατικές...;
Οι Τούρκοι για να χτυπήσουν Θεσσαλονίκη έβγαλαν την 4η από Αθήνα (όποτε υπήρχε, δεν του ενοχλούσε τότε;), γύρισαν την πρωινή σε 330 και ήρθε και η Θεσσαλονίκη που ομολογουμένως όχι απλά έφερε τουρίστες αλλά βόλεψε και πολλούς Θεσσαλονικείς αλλά και μετανάστες. Προσιτές τιμές και καλές ανταποκρίσεις.
Το άλλο σκέλος πάλι, βλέπουμε πολλές εκδηλώσεις, πράκτορες και ταξίδια από την ΤΚ στη Θεσσαλονίκη. Ποια άλλη εταιρία το έκανε αυτό σε τέτοιο βαθμό; Γιατί το μόνο που μου έρχεται είναι οι συνεντεύξεις τύπου και οι εκδηλώσεις για "προσλήψεις".
Πέρα από αυτό η ΤΚ θέλει εδώ και πάνω από ένα χρόνο κάποιους χώρους στο αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ που είναι άδειοι και κλειστοί. Προς το παρόν αντί των χώρων έχει πάρει κάτι άλλο.
Αυτό που θέλω να πω εν τέλει είναι πως ευτυχώς ή δυστυχώς έχουμε την ΤΚ που βολεύει κόσμο και φορείς. Από τη στιγμή που η Α3 δεν μας δίνει IST ή και γενικότερες ανταποκρίσεις, τότε θα στραφούμε στην ΤΚ. Μακάρι να έκανε και η Α3 από Αθήνα Πεκίνο και ας είχε και Χ ευρώ παραπάνω. Απλά αντί να εκμεταλλευτούμε την ΤΚ την πολεμάμε. All time Greece!

Πέρα από την ΤΚ μη ξεχνάμε και την Pegasus. Επίσης η Α3 πετάει και με την ΟΑ.
 

Ulrike

First-Class-Member
Εγγραφή
30/12/2011
Μηνύματα
915
Likes
333
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Όποιος και αν φταίει: το χειρότερο είναι ότι διώχνουν μεν εταιρίες όπως την ΤΚ, αλλά κανείς δεν μας προσφέρει εναλλακτικές. Αν η Α3/LH θέλει να κάνει αντεπίθεση, ας μας προσφέρουν καλύτερες συνδέσεις. Μια πτήση την ημέρα για Φρανκφούρτη γελοίο είναι (που σε πολλούς διηπειρωτικούς προορισμούς δεν βολεύει και πρέπει να πας SKG-MUC- FRA-…), Ζυρίχη στην ουσία δεν έχουμε… Η ίδια η Α3 φαίνεται να συγκεντρωθεί κυρίως στην επέκταση του δικτύου της από Αθήνα (συν εποχιακά από τα νησιά), ενώ από Θεσσαλονίκη προς το παρόν μόνο μειώσεις βλέπω (όπως τη δεύτερη πτήση για Φραγκφούρτη). Ενώ η Ryanair και οι άλλες Low Cost με τίποτα δεν καλύπτουν ούτε καν την Ευρώπη, να μην μιλάμε για Αμερική ή Ασία…
 

Καραμήτρος Air

First-Class-Member
Εγγραφή
16/07/2014
Μηνύματα
618
Likes
729
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Φίλε μου Τερη και λοιποί οι ανάγκες και τα συμφέροντα της χώρας μας επιτάσσουν να υπάρχει διακίνηση τουριστών.
ΑΛΛΑ όχι μόνο μέσω Τουρκικών εταιριών!

Επειδή οι Τούρκοι είναι του "τα δικά μου δικά μου και τα δικά σου δικά μου" θα πρέπει να τους παρέχουμε εμείς ελεύθερη πρόσβαση στα αεροδρόμια μας χωρίς αυτοί να παρέχουν αντίστοιχη πρόσβαση στις Ελληνικές εταιρίες στα Τουρκικά αεροδρόμια?
Δε νομίζω Τάκη.

Το οτι το Ατατουρκ δεν έχει σλοτς διαθέσιμα για την Α3 είναι φτηνή και κουτοπόνηρη δικαιολογία.
Για την εκθετική αύξηση δρομολογίων της ΤΚ και της Pegasus μια χαρά έχει.
Απλά οι Τούρκοι θέλουν να εκμεταλλεύονται την Ελληνική αγορά χωρίς να προσφέρουν αντίστοιχη πρόσβαση στη δική τους.

Και όχι, το ότι βολεύονται ορισμένοι Θεσσαλονικείς στις ανταποκρίσεις τους δεν σημαινει πως οι υπόλοιποι θα κάνουμε ότι χατίρια θέλουν οι γείτονες για την τσέπη των εταιριών τους.

Θέλεις να πετάς και 30 φορές την μέρα σε Ελληνικά αεροδρόμια? Ωραιότατα, επέτρεψε το ίδιο να γίνεται και στα δικά σου αεροδρόμια απο Ελληνικές εταιρίες.
Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο.
 

spotterakis

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
21/01/2008
Μηνύματα
2.658
Likes
342
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Ειναι πολύ ευκολο να μιλάς για άλλες πόλεις ετσι απλά, οταν ζεις στην πρωτευουσα που εχει 40 εταιρείες τη μερα να προσφερουν πτησεις ανα τον κόσμο, και δεν ζεις σε μια μικρη πόλη ή σε μια πολη με περιορισμένες επιλογές που αγωνιζεται να ανοιξει τους "ουρανούς" της και προσπαθει να ενισχύσει την εξωστρέφεια της και το τουριστικό της ρευμα, παρά τα χάλια της και την τεράστια ανεργια της..

Εγω δεν λέω οτι δεν εχεις δικιο και οτι πρεπει να υπάρχει ιση μεταχείριση και αμοιβαιότητα.Αλλά ξερουμε πολύ καλά ότι τις ανάγκες της πόλης δεν μπορεί να τις εξυπηρετήσει στον ιδιο βαθμο η Α3 όπως η ΤΚ. Και στο κάτω κατω, οπως λεn o Nikos κι η Ulrike, η Α3 δεν εχει δειξει τον ιδιο δυναμισμο στο να εργαστει στην προσελκυση τουριστων απο όλο τον κοσμο και να αναδειξει την πολη. Οι τουρκοι εργαζονται ΜΟΝΟΙ τους με στρατηγικό μαρκετινγκ και προωθηση και κανουν συμφωνιες να φερουν τουριστες απο Ασια, Ινδια κτλ. Φυσικά και εξυηρετει αυτό πρωτα το Hub τους και την εταιρεία,αλλα δίνουν πισω όταν οι δικοι μας ξυνουν τα @@ τους..Και δεν πρεπει να υπάρχουν και αλλές επιλογες για την περα απτο ρημαδιασμενο το Μοναχο και την LH? Ουτε καν η FRA δεν δινει καλες ανταποκρισεις με μια πτηση..Και οι τιμες της A3LH ειναι πολλές φορες εξωφρενικά υψηλες..
Και αν δεχτω ότι υπάρχει μονομέρεια απτην ΤΚ στο Ατατουρκ και δεν δινει ευκολα σλοτς,αυτο σημαινει οτι πρεπει να φάει τα μουτρα του παλι ο τουριστικος κόσμος της πόλης;
Να μπει η Α3 στη θεση της ΤΚ με cs και να προωθεί τον κόσμο μεσω Ατατουρκ; ΟΚ να γινει...σε τελικη πάλι η ΤΚ βγαινει κερδισμενη αφου το ΕλΒελ παλι χάνει ανταποκρισεις..Αλλα το ΕλΒελ δεν ειναι Ατατουρκ κι η Α3 δεν ειναι ΤΚ αλλα μια σταλιά μπροστά της..Και πρεπει να εστιασουμε στο ιδιωτικο συμφέρον του Βασιλάκη πρωτα ή στο γενικότερο καλό που φέρει αμεσα και έμμεσα η ΤΚ στην πόλη(τουριστες,χοτελ,καφε,εστιατορια,αρχ.χωροι,περισσοτερες θεσεις εργασιας κτλ)..; Απτα 2 κακα διαλεγεις το λιγότερο..
 

Georgi_1964

First-Class-Member
Εγγραφή
24/04/2014
Μηνύματα
567
Likes
74
Απτα 2 κακα διαλεγεις το λιγότερο..
προσωπικα δεν συμφωνω γιατι παντα πρεπει να διαλεγεις αυτο που ειναι δικαιο.

Θέλεις να πετάς και 30 φορές την μέρα σε Ελληνικά αεροδρόμια? Ωραιότατα, επέτρεψε το ίδιο να γίνεται και στα δικά σου αεροδρόμια απο Ελληνικές εταιρίες.
Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο.
αφου εχουν τοσο αναγκη ας αφησουν και τις Ελληνικες εταιρειες(δεν με νοιαζει ποιος τις εχει η Θεοδωρακης λεγεται η Βασιλακης , το βασικο να εχουν λιγο Ελληνισμο).
πιέζει αφόρητα την ΥΠΑ να ΜΗΝ αφήσει την Turkish για δευτερη πτήση
H απόφαση της ΥΠΑ προκάλεσε έντονη αναστάτωση και στην Turkish Airlines, η οποία είχε κλεισμένα, μέσω προκρατήσεων, τουλάχιστον 2.000 εισιτήρια για το συγκεκριμένο δρομολόγιο, για το επόμενο δίμηνο
Καλα βρηκαν δικαιολογια.

Δεν λες καλα που δεν δουλευω στην ΥΠΑ , γιατι εγω ουτε μια μερα παραταση δεν θα τους εδινα.
 

teris3

Business-Class-Member
Εγγραφή
10/07/2008
Μηνύματα
397
Likes
98
Κάτω τα ξερά σας από την Θεσσαλονίκη.Σας έπιασε ο πονος καρεκλοκένταυροι της ΥΠΑ ξαφνικά μετά από τόσα χρόνια για τις συνδέσεις της.
Ετσουξε την Aegean-Lufthansa το οτι πήρε κόσμο γιατί προσφέρει τεράστιο δίκτυο,καλό σέρβις και πολύ καλές τιμές και δεν δίνεις τα 500αρια που ζητάει η A3 μέσω Γερμανιας;
To σημαντικό είναι να ενωθούν οι φορείς της Θεσσαλονίκης και να ματαιώσουν τα σχέδια του Βασιλάκη. ΔΕΝ πρέπει να του περάσει.
 
Top