Καραμήτρος Air
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 16/07/2014
- Μηνύματα
- 739
- Likes
- 1.002
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Προσπερνώ το παροξυσμό του Τερη και επικεντρώνομαι στο ποστ του Spoterakis.
Το ότι ζω στην πρωτεύουσα δεν σημαινει πως δεν επηρεάζομαι από την τεράστια ανεργία της (ενδεχομένως υψηλότερη της Θεσσαλονίκης), τα χάλια της και το μειωμένο τουριστικό της ρεύμα που έχει κάνει τόσα ξενοδοχεία να κλείσουν και τόσες χιλιάδες ανθρώπους να μείνουν άνεργοι.
Και ανεξαρτήτως του που ζω επηρεάζομαι θετικά από το τζίρο, τις ασφαλιστικές εισφορές, τους φόρους και τους μισθούς σε Έλληνες που φέρνει και καταβάλει η Aegean στην Ελλάδα.
Δεν βλέπω κανένα λόγο να παίρνουν οι γείτονες υψηλότερο μερίδιο από αυτό που τους αναλογεί επειδή ...έτσι γουστάρουν.
Εάν κόπτονται τόσο πολύ για την τουριστική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης ας επιτρέψουνε στην Aegean να πετάει ακόμα μια φορά τη μέρα στη Κων/πολη και έτσι θα ενισχυθεί και η εκεί τουριστική αγορά όπως και αυτή της Αθήνας!
Δεν θα χάσουν δα και το μονοπώλιο του SKG-IST οι γειτόνοι.
Αλλά όπως έγραψα και παραπάνω τα θέλουν όλα δικά τους.
Όσοι λοιπόν ενδιαφέρεστε (και πολύ καλά κάνετε) για τις αεροπορικές συνδέσεις της πόλης σας πέστε στους γειτόνους να αφήσουν τα νάζια και τις κουτοπονηριές και να σεβαστούν την αρχή της αμοιβαιότητας!
Κοτζάμ ΤΚ δε θα πέσει έξω επειδή η Α3, μια σταλιά εταιρία μπροστά της θα πετάει άλλη μια φορά τη μέρα στο ΙST. Έτσι δεν είναι?
Το ότι ζω στην πρωτεύουσα δεν σημαινει πως δεν επηρεάζομαι από την τεράστια ανεργία της (ενδεχομένως υψηλότερη της Θεσσαλονίκης), τα χάλια της και το μειωμένο τουριστικό της ρεύμα που έχει κάνει τόσα ξενοδοχεία να κλείσουν και τόσες χιλιάδες ανθρώπους να μείνουν άνεργοι.
Και ανεξαρτήτως του που ζω επηρεάζομαι θετικά από το τζίρο, τις ασφαλιστικές εισφορές, τους φόρους και τους μισθούς σε Έλληνες που φέρνει και καταβάλει η Aegean στην Ελλάδα.
Δεν βλέπω κανένα λόγο να παίρνουν οι γείτονες υψηλότερο μερίδιο από αυτό που τους αναλογεί επειδή ...έτσι γουστάρουν.
Εάν κόπτονται τόσο πολύ για την τουριστική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης ας επιτρέψουνε στην Aegean να πετάει ακόμα μια φορά τη μέρα στη Κων/πολη και έτσι θα ενισχυθεί και η εκεί τουριστική αγορά όπως και αυτή της Αθήνας!
Δεν θα χάσουν δα και το μονοπώλιο του SKG-IST οι γειτόνοι.
Αλλά όπως έγραψα και παραπάνω τα θέλουν όλα δικά τους.
Όσοι λοιπόν ενδιαφέρεστε (και πολύ καλά κάνετε) για τις αεροπορικές συνδέσεις της πόλης σας πέστε στους γειτόνους να αφήσουν τα νάζια και τις κουτοπονηριές και να σεβαστούν την αρχή της αμοιβαιότητας!
Κοτζάμ ΤΚ δε θα πέσει έξω επειδή η Α3, μια σταλιά εταιρία μπροστά της θα πετάει άλλη μια φορά τη μέρα στο ΙST. Έτσι δεν είναι?