Turkish Airlines

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.165
Likes
739
Περιοχή
Elbonia
Η ΤΚ λειτουργεί σε εντελώς διαφορετικό περιβάλλον νομοθεσίας και οικονομίας από εκείνο που λειτουργούν οι carriers στην ΕΕ. Παρομοίως και οι εταιρείες του Κόλπου. Είναι λάθος να τη συγκρίνουμε καθ' οιονδήποτε τρόπο με την Α3 (όπως και την Α3 με την ΟΑ, παλιά και «νέα», πριν την εξαγορά), με την LH κ.ά.

Από εκεί και πέρα, δεν είμαι βέβαιος κατά πόσον τα οικονομικά στοιχεία που ανακοινώνει και που την εμφανίζουν υγιή και κερδοφόρα βασίζονται στις ίδιες μεθόδους και μετρήσεις που ισχύουν για την ΕΕ. Ίσως κάποιος γνώστης μπορεί να μας διαφωτίσει.

Αυτοί τις πομπές τούς τις καλύπτουν, εμείς όχι και τόσο αποτελεσματικά.
Εδώ ίσως δεν καταλαβαίνω καλά. Εννοείς ότι οι Τούρκοι κάνουν κάτι «καλύτερα» και θα έπρεπε εμείς (ποιοι?) να είμαστε πιο αποτελεσματικοί; Σε τι ακριβώς;
 

nick7488

Economy-Class-Member
Εγγραφή
16/04/2011
Μηνύματα
128
Likes
103
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AMX
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDF
Η ΤΚ λειτουργεί σε εντελώς διαφορετικό περιβάλλον νομοθεσίας και οικονομίας από εκείνο που λειτουργούν οι carriers στην ΕΕ. Παρομοίως και οι εταιρείες του Κόλπου. Είναι λάθος να τη συγκρίνουμε καθ' οιονδήποτε τρόπο με την Α3 (όπως και την Α3 με την ΟΑ, παλιά και «νέα», πριν την εξαγορά), με την LH κ.ά.

Από εκεί και πέρα, δεν είμαι βέβαιος κατά πόσον τα οικονομικά στοιχεία που ανακοινώνει και που την εμφανίζουν υγιή και κερδοφόρα βασίζονται στις ίδιες μεθόδους και μετρήσεις που ισχύουν για την ΕΕ. Ίσως κάποιος γνώστης μπορεί να μας διαφωτίσει.


Εδώ ίσως δεν καταλαβαίνω καλά. Εννοείς ότι οι Τούρκοι κάνουν κάτι «καλύτερα» και θα έπρεπε εμείς (ποιοι?) να είμαστε πιο αποτελεσματικοί; Σε τι ακριβώς;
Εννοώ ότι τα όποια θέματα υπάρχουν στην λειτουργία, governance, policies, χρηματοδότηση κλπ., δεν τα βγάζουν βούκινο να "αμαυρώσουν" την φήμη τους. Αλλά όπως είπαμε "άλλα ήθη άλλα έθιμα". Στην Τουρκία και άλλες δημοκρατικές δυνάμεις (Qatar etc.) τα "άπλυτα" πλένονται στο σπίτι.

Το εμείς αφορά τους ευρωπαϊκούς αερομεταφορεις που δεν κατάφεραν να αντιμετωπίσουν τα λάθη τούς, χωρίς να προσελκύσουν μεγάλη δημοσιότητα και παρεμβάσεις από την ΕΕ κλπ.
Αν είναι καλύτερα η χειρότερα να υπάρχει μεγαλύτερη διαφάνεια (αλλά και ενδεχομένως κάποιες υπερβολές) δεν χρειάζεται να το κρίνω. C'est comme ca!
Σχετικά με τα στοιχεία που ανακοινώνει η ΤΚ, πριν από 10 χρόνια πού είχαμε κάνει ένα μικρό study με δύο συναδέλφους από την air Canada μας είχε φανεί κομψοτέχνημα το report τους. Από ότι Θυμάμαι δεν ήταν εμφανής ο τρόπος που περνούν χρήματα από την κυβέρνηση. Άλλη εποχή όμως!
 

kapvit

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
15/11/2021
Μηνύματα
92
Likes
173
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGRX

johner

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
07/06/2021
Μηνύματα
11
Likes
0
Έχει κανείς πετάξει στο δρομολόγιο IST-ESB ή ESB-IST;

Επειδή επίκεται τέτοιου είδους πτήση μου τέλη Ιουλίου με 737 MAX 8 της Turkish Airlines, ποια είναι η γνώμη σας για τα αυτή την σύνδεση; η εμπειρία με το 737MAX 8? καθώς και η εμπειρία στο Αεροδρόμιο της Άγκυρας (ESB), εάν κάποιος το έχει επισκεφτεί βεβαίως. Επειδή άκουσα ότι σε Έλληνες υπάρχει και το ενδεχόμενο για καψώνια στο αεροδρόμιο.
 

6circles

Business-Class-Member
Εγγραφή
21/09/2006
Μηνύματα
464
Likes
444
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
NZAA
Σε άλλα νέα rebranding κάνει η ΤΚ από Turkish Airlines σε Türkiye Hava Yolları ( όπως και στις αρχές ) και το νέο όνομα πρόκειται να αντικαταστήσει το υπάρχων σε ολα τα αεροσκάφη.

Good-bye, "Turkey"; Hello, "Türkiye"!
Why is Turkish Airlines changing its name?
Για τον μέσο Ευρωπαίο, Αμερικανό και όχι μόνο, το "νέο" brand ούτε εύκολοπρόφερτο είναι ούτε καν εύηχο. Εντελώς άστοχο για εταιρία-global carrier να επαναφέρει ένα όνομα που απήχηση έχει μόνο στους Τούρκους.

Good luck with that που λένε και στο χωριό μου.
 

nick7488

Economy-Class-Member
Εγγραφή
16/04/2011
Μηνύματα
128
Likes
103
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AMX
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDF
Έχει κανείς πετάξει στο δρομολόγιο IST-ESB ή ESB-IST;

Επειδή επίκεται τέτοιου είδους πτήση μου τέλη Ιουλίου με 737 MAX 8 της Turkish Airlines, ποια είναι η γνώμη σας για τα αυτή την σύνδεση; η εμπειρία με το 737MAX 8? καθώς και η εμπειρία στο Αεροδρόμιο της Άγκυρας (ESB), εάν κάποιος το έχει επισκεφτεί βεβαίως. Επειδή άκουσα ότι σε Έλληνες υπάρχει και το ενδεχόμενο για καψώνια στο αεροδρόμιο.
Βρε σε ποία γλώσσα θα σου κάνουν καψώνια, σχεδόν με νοηματική γίνεται η συνεννόηση. Αγγλικά γιοκ
Αντε να σου κάνουν λίγα μούτρα, καλό ταξίδι :)
 

johner

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
07/06/2021
Μηνύματα
11
Likes
0
Ναι ναι αλλά στην επιστροφή έχει Boeing 777-300!

Το 737 ΜΑΧ 8 είναι στο ATH-IST μετά είναι 737 - 800 και 900

Σας ευχαριστώ και τους δύο για τις πληροφορίες!!
 

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.165
Likes
739
Περιοχή
Elbonia
Σε άλλα νέα rebranding κάνει η ΤΚ από Turkish Airlines σε Türkiye Hava Yolları ( όπως και στις αρχές ) και το νέο όνομα πρόκειται να αντικαταστήσει το υπάρχων σε ολα τα αεροσκάφη.

Good-bye, "Turkey"; Hello, "Türkiye"!
Why is Turkish Airlines changing its name?
Η χώρα ολόκληρη αλλάζει όνομα επειδή δεν θέλει να θυμίζει γαλοπούλα στους αγγλόφωνους. Άμα έχεις προτεραιότητες στα γεωπολιτικά… :rolleyes:
 

Thanos-K

Economy-Class-Member
Εγγραφή
30/01/2010
Μηνύματα
153
Likes
55
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SIA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Ναι ναι αλλά στην επιστροφή έχει Boeing 777-300!

Το 737 ΜΑΧ 8 είναι στο ATH-IST μετά είναι 737 - 800 και 900

Σας ευχαριστώ και τους δύο για τις πληροφορίες!!
Πρώτον μην είσαι σίγουρος ότι θα πετάξεις με το αεροσκάφος που γράφουν. Πολύ συχνά γίνεται αλλαγή τύπου.
Δεύτερον επειδή πετάω πολύ συχνά γιά IST και μετά εσωτερική πτήση θα σου πρότεινα να ταξιδέψεις με διαβατήριο. Εχουν θέμα όταν βλέπουν ταυτότητα και επειδή είναι και αγράμματοι στον έλεγχο, δεν θα μπορείς να συννενοηθείς εύκολα.
 
Top