Type rating αεροσκαφών

Είμαι ήδη μερικά χρόνια στον χώρο αλλά σίγουρα δεν παύω να θεωρούμαι νέος. Μεγαλεία δεν πιστεύω να επιθυμεί και να αναμένει κανείς πλέον, εκτός από κάτι παιδάκια που έπιασα σε ένα άλλο topic να συζητούν για την αύξηση του social status και sex appeal τους και το πώς θα επηρεαστούν τα ποσοστά επιτυχίας τους με τις γυναίκες αν φέρουν στολή και δηλώνουν πιλότοι.
Σίγουρα θέλει χρήματα, και το ξέρω από πρώτο χέρι, και σίγουρα όλους μας είτε εμέσα η άμεσα μας βοήθησαν γονείς σε κάποιο βαθμό, εκτός αν κάποιοι κατάφεραν και τα κέρδισαν όλα με την άξια τους, οπού πραγματικά τους βγάζω το καπέλο.

Εγώ έχω συμβιβαστεί με το γεγονός πως ίσως δεν κάνω ποτέ απόσβεση, αλλά συνεχίζω να επιμένω και να προσπαθώ γιατί μου αρέσει αυτό που κάνω, και είναι κάτι που το σχεδίαζα πολλά χρόνια. Αλλά δεν πάει να είναι επαγγελματικός χώρος και δεν ειμαστε χομπίστες, επομένως και δεν ενδιαφέρομαι να φτάσω στα όρια χρεωκοπίας για να αποκατασταθώ επαγγελματικά, και εννοείτε πως δεν το βρίσκω ηθικό να πληρώνει κάποιος για προϋπηρεσία. Μην ξεχνάμε και κάποια καημένα παλικάρια που με το ζόρι βγαίνουν οικονομικά, ισα ισα για να διατηρούν έγκυρα όλα τα χαρτιά τους. Αυτοί πως θα βρουν δουλεία; Εδώ ούτε εκπαιδευτή δεν σε παίρνουν εύκολα.

Αυτά, δεν θα συνεισφέρω άλλο στην συζήτηση διότι αρχίζει να βγαίνει off topic και γιατί δεν μου αρέσει να μουρμουρίζω, όλα για κάποιο λόγο γίνονται και οποίος προσπαθεί αρκετά, θα επιτύχει τους στόχους του αργά η γρήγορα. Έβγαλα τα απωθημένα μου για αυτόν τον μήνα! Αναμένω όμως τις δικές σας απαντήσεις και απόψεις.
Καλή σταδιοδρομία σε όλους. Clear Skies!!!!
 
Δηλαδή αν έχεις κάνει ένα type rating για a320 π.χ. το οποίο κοστίζει στην Ελλάδα γύρω στα 15 χιλιάρικα, τον επόμενο χρόνο πόσα πρέπει να δόσεις για την ανανέωση? Άλλα τόσα?
 
Εγώ επαναλαμβάνω τήν ερώτηση που είχα θέσει σε προηγούμενο post μου:οι κουβικουλάριοι τής IFALPA (και τών κατά χώρες ενώσεων-μελών τους) τί έκαναν όταν πρωτοξεκίνησε αυτή η "μόδα";Τί κάνουν τώρα γιά να αντιστραφή το κλίμα και να ξαναρχίσουν οι εταιρίες να συμπεριφέρωνται όπως πρέπει;

Γιατί άν δέν γίνη κάτι,προβλέπω ότι σε λίγα χρόνια ο καθένας που θέλει να γίνη πιλότος θα πρέπη να σκάη απ'την τσέπη του δυό περιουσίες κι'άλλη μιά-που λέει και το άσμα-γιά να πάρη καμμιά δεκαριά τύπους,μπάς και τού κάτση καμμιά δουλειά,επειδή ώς γνωστόν δέν πετάνε στους ουρανούς μόνο 737 και 320.....
 
Καλησπέρα.

Όποιος ενδιαφέρεται για type rating Α320 σε μια πολύ καλή τιμή μόνο 10.000 euro γΊνεται από την σχολή Aeolus στην Θεσσαλονίκη.
http://www.aeolus.gr/
 
Το site δεν αναφέρει αναλυτικά τι περιέχει η τιμη αυτή...
Πόσες μέρες διαρκεί το course στη θεσσαλονίκη κ πόσες στη χώρα που θα γίνει το sim;
Σε ποιά χώρα θα γίνει το sim (να μπορεί να υπολογίσει ο ενδιαφερόμενος αεροπορικά κ διαμονή εκεί )
Έξοδα εξετάστη κ ωρα του sim πόσο κοστίζουν;Μιλάει για training κ οχι για την εξέταση πόσες ώρες sim περιλαμβάνει το πακέτο ;Πόσο θα κοστίσει κάθε έξτρα ωρα sim (αχρείαστη να ναι η πληροφορία);
Πολύ αόριστα τα λέει οπότε οποίος ενδιαφέρεται ας επικοινωνήσει μαζί τους για να μάθει όλα τα παραπάνω ώστε να εχει ακριβή εικόνα για το πόσο θα του κοστίσει συνολικά η εκπαίδευση !
 
Καλησπέρα παιδιά.Μετά απο αρκετό καιρό επανέρχομαι στο θέμα σχετικά με το type rating A320 στην aeolus.
Ρώτησα χθες τον ιδιοκτήτη της σχολής και εχω να αναφέρω τα εξής:
Mε την εγγραφή δίνεται στον εκπαιδευόμενο κωδικός εισόδου σε ιστοσελίδα που περιέχει τα συστήματα του αεροσκάφους.
Η σχολή παρέχει CBT για διάβασμα και μαθήματα εδάφους 10 ημερών με εκπαιδευτή για τυχον απορίες.
Το sim course γίνεται στην Κων/πολη ή στη Σόφια ανάλογα με την διαθεσιμότητα.Περιλαμβάνει 4 sessions VPT και 8 sessions FFS.
Ύστερα απο τη τελική εξέταση(LST) ξεκινάει το base training στη Λουμπλιάνα με την Adria airways και περιλαμβάνει 6 touch & go
σε πραγματικό αεροσκάφος.
11.500 ευρώ για το sim course και 6.100 ευρώ για το base training.
Ελπίζω να μην κούρασα,παραθέτω και τον σύνδεσμο για περισσότερα:
http://www.aeolus.gr/Type_A320.html
 
Περί τιμών, ούτε λέξη. " Επικοινωνήστε να σας πούμε πόσα θα μας δώσετε". Δεν κατάλαβα. Απόρρητο είναι ή όπου με "πιάσετε"? Δηλ λογική μαστροΜήτσου στη γωνία, βουλκανιζατέρ: "Τι λαστιχάκια είπαμε φοράμε αγοράκι μου? Βridgestone? Είν ανάγκη να βάλεις τόσο ακριβά? Εχω κάτι τεφαρίκια Goodyear, άπαιχτα, να τα βάλουμε με μια 400άρα όλα?..."
Γι αυτό Τουρκία και πάσης υφηλίου. Ξεκάθαρα πράγματα: Freebird: 62000 euros, MCC, A320 type rating, 500 hrs line training. Θέλεις μόνο το type rating? 16000. Θέλεις μόνο 48 hrs A320 sim & Line training? 44000. Ετσι κάνουν τα σοβαρά μαγαζιά γιαυτό κι έχουν τρελή δουλειά...
 
21.000 € συν τα εξοδα στο εξωτερικο (ξενοδοχεια, φαγητα, κλπ).
Οσοι ηταν επιτυχοντες πριν 2 χρονια θα εχουν σημαντικη εκπτωση.
 
Στα διαφορα πηγαδακια εχει ακουστει και για προσληψη με μηνιαιο 1500 ευρω και συμβολαιο για 6 μηνες.Και αναρωτιεμαι ωραια και τα δινεις τα λεφτα κανεις τυπο πιανεις και δουλεια,μετα το 6μηνο αν σου πουν ευχαριστουμε κυριε γεια σας που θα βρει καποιος εργασια με πχ 6x80 μηνιαιως ,συνολο 480 ωρες καπου αλλου?Αν αληθευει θα επρεπε τουλαχιστον να φτανει καποιος εως και τις 1500 που χρειαζεται για να ξεπαγωσει το atpl του και φυσικα να μην αγχωνεται αν πιανει τα standards που θελουν οι μεγαλες.. :banana:
 
Top