United στην Αθηνα

  • Thread starter rad
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Εκτός από την ΕΚ, η DL πετάει πλέον για JFK όλο το χρόνο (μια καθημερινή) με εξαίρεση την περίοδο από αρχές Ιανουαρίου έως αρχές Μαρτίου (2 μήνες περίπου).

Άρα ΔΕΝ πετάει όλον τον χρόνο, παρά μόνο 10 μήνες περίπου. Μην παίζουμε με τις λέξεις...

Όσον αφορά την Emirates, μια φορά που πέταξα τον χειμώνα η πτήσεις ήταν γεμάτες με ινδούς και κινέζους που έρχονταν/συνέχιζαν από και προς Ντουμπάι.
 
Αν θέλουμε να είμαστε τόσο ακριβείς έχεις δίκαιο, αλλά μάλλον ο/η A3ATH το εννοεί συγκριτικά ή με τη σχετική έννοια (αμελητέα ποσότητα οι δύο σε σχέση με τους δώδεκα). Παρόλα αυτά είναι λίγο παράξενο για την ευρωπαϊκή αγορά να υπάρχει τακτική σύνδεση με κενό ενδιάμεσα. Συνήθως αυτό συμβαίνει σε ναυλωμένες πτήσεις. Ίσως είναι έτσι για να αποφύγουν ακυρώσεις σε μια περίοδο που γνωρίζουν εκ των προτέρων ότι έχει χαμηλή ζήτηση. Όμως έτσι χάνουν ένα σημαντικό κομμάτι της αγοράς. Τι θα συμβεί για παράδειγμα με κάποιον επιβάτη που θέλει να ταξιδέψει ATH-JFK το Νοέμβριο και να επιστρέψει το Φεβρουάριο; θα αναγκαστεί να κλείσει με άλλο αερομεταφορέα.
 
Για τα υπερατλαντικά ταξίδια οι αερομεταφορείς έχουν κοινοπραξίες, όπου μπορείς να επιλέξεις οποιονδήποτε συνδυασμό και να χρεωθείς σα να πετουσες με τον ίδιο αερομεταφορέα. Συνεπώς, ακόμα κι αν δεν πετάει η nonstop DL, μπορείς να επιστρέψεις με: KL, AF, AZ, VS ή DL, μέσω τρίτης πόλης, σε ενιαίο εισιτήριο και πολύ λογική τιμή.

Στη Star alliance, η αντίστοιχη κοινοπραξία περιλαμβάνει LH Group, UA, AC, ενώ στη Oneworld, έχεις IAG, AY, AA.
 
Στην εποχή μου δεν υπήρχαν interline fares μεταξύ DL και EK αν αυτό εννοείς. Και τα IATA fares που επιτρέπουν χρήση διαφόρων εταιριών (ακόμη και όσων ανήκουν σε διαφορετικές συμμαχίες) μπορεί να τα πληρώσει το 1% του πλανήτη και αν.
 
Όχι, δε μιλάω για interlining. Mιλάω για αυτό.
 
Ευχαριστώ. Ναι, το ξέρω αυτό. Αλλά πάλι από όσο είδα αφορά μόνο μέλη της Star Alliance. Αν θέλω για παράδειγμα να πετάξω ATH-JFK με Emirates και επιστροφή με Delta, αυτό το Joint Venture δεν πιάνει γιατί οι αντίστοιχοι αερομεταφορείς δεν είναι μέλη του. Για όσους είναι πελάτες της Star είναι μια κάποια λύση, όμως οι σημερινοί επιβάτες έχω την αίσθηση ότι θέλουν περισσότερη ευελιξία και επιλογές. Εκτός αν τα πλεονεκτήματα που τους παρέχεις "δεσμεύοντάς τους" υπερέχουν των ελευθεριών. Προσωπικά πιστεύω ότι η φύση του ανθρώπου είναι τέτοια που το τελευταίο πράγμα που θα θυσιάσει θα είναι η ελευθερία του. Άρα πρέπει να του δώσεις ένα άλλο κίνητρο για να σε προτιμήσει και να δεσμευτεί. Γενικά, κανείς μας δε θέλει να τον "σέρνουν από τη μύτη" ή να τον χειραγωγούν, να τον κρατούν από το λουρί. Η πραγματική νίκη είναι να γίνεις τόσο ελκυστικός/ελκυστική ώστε ο άλλος/η άλλη να θέλει, να χαίρεται με σένα και τις υπηρεσίες σου. Γνώμη μου βέβαια και προφανώς όχι η μοναδική.
 
Last edited:
καλησπέρα πως είναι η united στην economy στις υπερατλαντικές ? έχει καλό seat pitch ? ife ποικιλία?
ευχαριστώ
 
Υπάρχουν κάποια sites που έχουν εμπειρίες και αξιολογήσεις από πραγματικούς επιβάτες. Για να είμαστε ειλικρινείς όμως, σπάνια θα βρεις 100% αντικειμενική κριτική γιατί λίγο πολύ όλοι έχουμε τις προτιμήσεις, συμπάθειες, ακόμη και συμφέροντα. Ακόμη και όσοι θέλουν να είναι αμερόληπτοι, θα πρέπει να έχουν ταξιδέψει αρκετά ώστε να μπορούν να βαθμολογήσουν. Για παράδειγμα, ποιο είναι το καλό seat pitch για σένα; τι αναμένεις από ένα IFE ώστε να μην είναι μονόπλευρο ή βαρετό; αν αυτό δεν παρέχεται δωρεάν, θέλεις και μπορείς να πληρώσεις κάτι για αυτό;

Ένα καλό σημείο αναφοράς για τα καθίσματα είναι το seatguru.com, δεν είμαι όμως βέβαιος αν είναι τα στοιχεία ενήμερα. Να έχεις υπόψη ότι μερικές φορές μπορεί η πτήση σου να προβλέπει ένα συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους ή συγκεκριμένο αεροσκάφος με καθορισμένο νηολόγιο, όμως για επιχειρησιακούς και άλλους λόγους ίσως χρειαστεί να αλλάξει λίγο πριν την απογείωση, επομένως η θέση που έκλεισες δεν μπορεί ποτέ να είναι με απόλυτη βεβαιότητα σίγουρη. Εκτός αν η εταιρία και το αεροσκάφος έχουν πολύ καλό λεγόμενο dispatch reliability, δηλαδή αξιοπιστία στην εκτέλεση των πτήσεων χωρίς καθυστερήσεις, τεχνικά προβλήματα κλπ.
 
Top