Βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
gkali48":2jzwt1ay said:
Επιτελους :D :D :D
Τωρα πραγματικά τέρμα το πάρτυ για τον "αγαπητό σε πολλούς Β......"
Τωρα θα μάθει να παίζει με αντίπαλο και μάλιστα αντίπαλο που δεν μπορει να τον διαβάλλει - κλείσει - συκοφαντήσει- εξαγοράσει - καταστρέψει
:mad: :mad:
Θα κανω μια πρόβλεψη τα ψωμιά της Α3 ειναι πλέον μετρημένα ( προσωπικά δίνω 1 1/2 χρόνο μεχρι να καταρρεύσει :thx: :mrgreen: :mrgreen:

Δε νομίζω και δεν το εύχομαι να εξαφανιστεί η Αιγαίου, κάθε μονοπώλιο είναι κακό όπως κι αν το λένε. Αν ήταν έτσι όπως τα λες, θα είχαν εξαφανιστεί εδώ και χρόνια Aer Lingus, Alitalia κλπ κλπ
Μια δυνατή ελληνική αεροπορική όπως η Αιγαίου χρειάζεται και θα χρειάζεται.
Για τη Ryanair η Αθήνα έχει τρομερή δύναμη σαν επιβατικό κοινό και πολλές ευρωπαϊκές πόλεις θα θελήσουν να συνδεθούν μαζί της. Όχι μόνο για το ρεύμα προς Αθήνα. Αν δώσεις του έλληνα τη δυνατότητα να πάει κάπου με 50 Ευρώ πήγαινε έλα, θα πάει. Μιλάμε για πολύ κόσμο που λόγω της κρίσης έχει σταματήσει εντελώς τα ταξίδια και είναι ευκαιρία να τα ξαναρχίσει. Μικρά φτηνά τριήμερα, κάθε φορά και σε άλλο προορισμό.
Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι μέχρι του χρόνου οι προορισμοί από/προς Αθήνα θα είναι πολύ περισσότεροι από τους έξι που έβαλε για αρχή.
 
Για όσους επιθυμούν την εξαφάνηση της Α3: είδατε ποτέ τις τιμές της Ryanair σε δρομολόγια που έχει μονοπώλιο ή και οι άλλες εναλλακτικές είναι ακριβές; Στο Charleroi – Θεσσαλονίκη έχω δει τιμές των 500 Ευρώ και πάνω, αν ψάχνετε τώρα για Πάσχα σε κάποιες ημερομηνίες το εισιτήριο με επιστροφή είναι ήδη στα 300 Ευρώ… Τιμές που κατά την άποψή μου δεν αντιστοιχούν με τίποτα στο επίπεδο υπηρεσιών που προσφέρει. Γι΄αυτό, καλό να υπάρχει ανταγωνισμός για να έχουμε επιλογή και να μην αναγκαστούμε να πληρώσουμε υπερβολικά ποσά για υπηρεσίες χαμηλού επιπέδου…
 
Πολύς λόγος γίνεται για τους φόρους! Να σημειώσουμε ότι δεν είναι ο φόρος που διαμορφώνει την τελική τιμή, αλλά ο ναύλος ... και η Aegean δόξα τω Θεώ τους έχει στα ύψη!!! Τέρμα πια τα 500άρια ATH-LON.
 
Πάντως για να είμαστε ειλικρινείς τα ωράρια είναι λίγο τραγικά, δεν μπορεί απο Θεσσαλονίκη για Αθηνα να έχεις πρωινές πτήσεις 06.25 & 07.45 και η επόμενή σου πτήση να είναι 7 το απόγευμα! :wall:
 
Τότε περίσσευε αεροπλάνο! :mrgreen:
 
Για κάποιον που θέλει να ταξιδέψει αυθημερόν για δουλειά, νομίζω πως οι ώρες είναι πολύ καλές.
 
Μπορεί κάποιος να ενημερώσει πώς μπαίνουμε στο ελληνικό site της Ryanair που αναφέρθηκε πιο πάνω;
 
teris3 δεν υπάρχει ελληνικο site, απλά στο ήδη υπάρχων θα προστεθεί, μάλλον και η ελληνική γλώσσα
 
Ο ΑΙΑ δεν γνώριζε, ιδού τι λεει το reporter.gr
Πληροφορίες αναφέρουν ότι μέχρι την στιγμή της ανακοίνωσης από τον νέο (είχε αναλάβει μόλις δύο εβδομάδες όταν ήρθε στην Αθήνα να κάνει την ανακοίνωση) εμπορικό διευθυντή της ιρλανδικής εταιρείας κ. Ντέιβιντ Ο' Μπράιεν των σχεδίων της Ryanair, ο ΔΑΑ δεν είχε λάβει καμία απολύτως ενημέρωση. Εκπρόσωποι του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» επισημαίνουν, ωστόσο, ότι οι διαδικασίες μπορούν να ολοκληρωθούν άμεσα, επιβεβαιώνοντας ότι η χαμηλού κόστους εταιρεία μπορεί να ξεκινήσει τα δρομολόγια τον Απρίλιο, όπως έχει σχεδιάσει. Άφηναν μάλιστα να εννοηθεί ότι σε περίπτωση που οι Ιρλανδοί συμφωνήσουν με τους όρους και την τιμολόγηση του ΔΑΑ, δεν υπάρχει λόγος ή τρόπος να αρνηθεί ο «Ελ. Βενζιέλος» την συνεργασία.

Eπίσης, αυτό που πολλοί υποψιαζόμασταν, νεοι προορισμοί πέραν των αρχικών θα υπάρξουν αφού η αεροπορική ζητήσει συμφωνία, εκτός και αν παίξουν hard ball με άνοιγμα πολλών κι έπειτα εκβιασμό με διακύβευμα την ολική απόσυρση της αεροπορικής, τα έχουν κάνει και τα 2 άλλωστε.
Παράλληλα αποκάλυψε ότι πρόκειται σε δεύτερο χρόνο να συζητήσει το θέμα των χρεώσεων του ΔΑΑ με την διοίκηση του αεροδρομίου, επισημαίνοντας, ότι «τα σχέδια μας περιλαμβάνουν το άνοιγμα πολύ περισσότερων προορισμών υπό την προϋπόθεση ότι θα λάβουμε ευνοϊκότερους όρους από το αεροδρόμιο».

Ενδιαφέρον έχει και το κάτωθι μιάς και απαντάει στα γραφόμενα κάποιων μέσα στο φόρουμ για κλείσιμο της Α3 κλπ, η FR υπάρχει και διαπρέπει γιατί υπάρχουν και low cost-high fares όπως και οι λεγάμενες legacies
Η εξαγορά της Olympic Air από την Aegean Airlines δημιούργησε συνθήκες μονοπωλίου στην εγχώρια αεροπορική αγορά, όπως υποστήριξε ο κ. Ο' Μπράιεν διευκρινίζοντας ότι οι μονοπωλιακές συνθήκες εκτινάσσουν τις τιμές, γεγονός το οποίο μπορεί να έχει επιπτώσεις στην συνολική επιβατική κίνηση. «Δεν θα μπορούσαμε να βρούμε καλύτερες συνθήκες για να κάνουμε, ως low cost εταιρεία, την είσοδό μας σε αυτή την αγορά.» εξήγησε ο Ο' Μπράιεν.

Τέλος, βρίσκω ιδιαίτερα γραφικό το σχόλιο του reporter
Στο ίδιο μήκος κύματος, και κρύβοντας τον πανικό που έχει προκαλέσει στους κόλπους της, η Aegean Airlines έκανε λόγο για την λειτουργία μιας απόλυτα ανταγωνιστικής αεροπορικής αγοράς στην χώρα.

Γενικά πάντως, καθόλου δεν μου άρεσε η αντιμετώπιση του θέματος απ' τα μμε καθώς τα περισσότερα "πιάστηκαν" απ΄τις -συνηθισμένες- δηλώσεις των Ιρλανδών και δημιούργησαν κλίμα πολεμικής για την Α3, όχι ότι οι γλάροι είναι άμοιροι ευθυνών κυρίως λόγω τιμολογιακής πολιτικής, ωστόσο η πραγματικότητα λέει ότι η Α3 θα πιεστεί στο ATH-SKG αλλά δύσκολο να κόψει περαιτέρω πτήσεις αφού ταίζει το hub η Θεσ/κη ενώ και στα Χανιά οι 2 πτήσεις της FR ίσως επηρρεάσουν τα lf μέχρι τη high season. Τα υπόλοιπα δρομολόγια είναι αδιαφόρετα. Τέλος, ας μην ξεχνάμε ακόμη ότι ως κάτι νέο η FR σίγουρα θα τραβήξει κόσμο αλλά το θέμα είναι ποιος θα τον κρατήσει καθώς στη χώρα μας αυτή τη στιγμή δύσκολα θα διευρυνθεί η πίτα της εσωτερικής αγοράς, ταξίδια πλέον κάνουν οι περισσότεροι επειδή πρέπει να τα κάνουν κι όχι για λόγους αναψυχής, όπερ οι τιμολογιακές πολιτικές θα παίξουν τον κύριο λόγο και έχω την εντύπωση ότι η Α3 εύκολα μπορεί να ανταπεξέλθει σε ένα ή δύο ανταγωνιστικά δρομολόγια.

Προσωπικά, επιθυμώ την παρουσία και των 2, την Α3 θα την προτιμούσα για διαφορές έως και 20 άντε 30ευρώ στο r/t ενώ θα εκτιμούσα πολύ αν η Α3 έβλεπε με μεγαλύτερη συμπάθεια τους λεγόμενους late bookers, πολλές φορές είμαι απ΄αυτούς και οι τιμές συνήθως είναι δυσφήμιση για την Α3. Δεν γνωρίζω ποσοστό αυτής της κατηγορίας των ταξιδιωτών αλλά είμαι σίγουρος ότι ιδιαίτερα στη νησιωτική Ελλάδα είναι υψηλό.
 
Εγώ θα ήθελα να δω πώς θα "περπατήσει" το turnaround των 25 λεπτών στην Αθήνα, με δεδομένο ότι οι ιρλανδοί αποφεύγουν τη χρήση jetways. Ουσιαστικά, οι αναχωρούντες επιβάτες θα πρέπει να είναι μέσα στο λεωφορείο για το remote, την ίδια στιγμή που οι αφικνούμενοι μπαίνουν στο λεωφορείο, που θα τους πάει στο MTB. Εκτός κι αν ο Βενιζέλος ανοίξει κανένα satellite για τις low-cost με ειδική συμφωνία για τις χρεώσεις χρήσης.
 
Top