Volotea στην Ελλάδα

  • Thread starter EFL
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Πιστεύω ότι θα πιάσουν και τα δύο δρομολόγια, για ρεύμα από Ιταλία φυσικά.
Η Volotea είναι πλέον γνωστή στην Ιταλία και είναι και οι δύο μεγάλες πόλεις. Μιλάμε για δρομολόγιο Ιούλιο Αύγουστο και όχι Απρ-Οκτ. Όσο για το πλοίο, είναι πανάκριβο πλέον εκτός από μεγάλη ταλαιπωρία.

Ευκαιρία και για τους Έλληνες να επισκευτούν το Παλέρμο (πανέμορφη πόλη) καθώς και τα ελληνόφωνα χωριά κοντά στο Λέτσε, λίγο πιο κάτω από το Μπάρι.
http://www.hellinon.net/NeesSelides/Ell ... Grecia.htm
 
Kαι φυσικά Alberobello..Παντως όταν το δοκίμασε η FR από Θεσ/νικη τοκλεισε αρον αρον γιατι δεν ειχε κινηση..αλλά αλλο από εδω άλλο απο Αθηνα..
 
ATH-PSA από 29 μαίου εως 4 Σεπτεμβρίου.Δευτέρα και Παρασκευή.
 
Θα φάει τα μουστάκια της με την Α3..κι αν μπει κι η FR..ε ρε γλέντια
 
Κάααατι μυρίστηκαν οι Ιταλοί μάστορες και δοκιμάζουν από 29/5 ATH-JTR τέσσερις φορές την εβδομάδα (Δ-Τε-Πα-Κ), όλα W καθώς Δε-Τε-Πα το α/φος θα εκτελεί VCE-ATH-JTR και πίσω ενώ Κυριακές θα γίνεται από Σαντορίνη για Αθήνα και πίσω. Δύσκολα πάντως να χτυπήσουν το γλαροπουλέν, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν έχει κι άλλο ψωμί η γραμμή...
 
Τα 717 της volotea είναι ότι πρέπει για σχεδόν όλους τους ελληνικούς προορισμούς, ακόμα και για χειμώνα.
Αν τη μάθουν οι έλληνες και πιάσει το Αθήνα Σαντορίνη...
Παίζει να δούμε βάση Volotea στο Ελ.Βεν.;;;;
 
Χλωμό για βάση, ο Μουνιόθ δήλωσε ότι ο συδυασμός 717 και μικρής διάρκειας πτήσεων μεταξύ Ιταλίας και Ελλάδας είναι ο κύριος λόγος δραστηριοποίησης σε συνάρτηση πάντα με τις αυξητικές τάσεις του εισερχόμενου τουρισμού από Ιταλία. Δύσκολο βλέπω το ATH-JTR (όπως και το ATH-JMK που τους ενδιαφέρει) να χτυπήσει τα yield της Α3, για να δούμε πάντως πώς θα πάνε.
:arrow: http://www.euro2day.gr/news/economy...ores-vrhkan-elntoranto-sthn-ellada-oi-et.html

Η αλήθεια είναι πάντως ότι υπάρχει πολύ ψωμί το καλοκαίρι απο Αθήνα για νησιά όμως απαιτεί είτε μοντέλο Α3 είτε σούπερ συντονισμό p2p (και τα 2 ωστόσο θα απαιτούν πληρώματα με βάση Ελλάδα) ενώ θα χρειαστούν συνεργασίες και με μεγαλούς παίκτες (ΜΕΒ3, αμερικάνικες) ή εναλλακτικά μεγάλα ποσά για διαφήμιση. Νομίζω η Α3, αν συνεχίσει έτσι ανοδικά η κίνηση, έχει 2, το πολύ 3, χρόνια ακόμη αρμέγματος πρίν εμφανιστούν και άλλοι σοβαροί παίκτες οπότε πρέπει να δώσει βάση και να κλειδώσει συνεργασίες με όλους τους μεγάλους παίκτες για τάισμα. Επίσης, θα είναι μεγάλο λάθος να αμελήσει τις απευθείας σύνδεσεις των περιφερειακών αεροδρομίων με το εξωτερικό, κι εκεί έχει πολύ ψωμί αν το δεί και το αντιμετωπίσει ως ξεχωριστό business unit.
 
Χμμ..θαρραλεα κίνηση και μακάρι να πιασει και να επεκταθει αλλα:

-Η Α3 εχει τις ανταποκρίσεις και το καλοκαίρι φέρνει πολύ κόσμο από έξω γιαυτό και τα Α320/321 αλλιώς για ενα τόσο συντομο δρομολόγιο,ειδικα για JMK,ειναι εξαιρετικά ασύμφορα και θαπρεπε να γίνονται μονο με Ντασακια..Η Volotea πως θα βγάλει κερδοφόρα τετοια πτήση;

-Από Αθηνα υπάρχει μεγαλος ανταγωνισμός με τα πλοια,καταμαράν κτλ..Οι περισσότεροι χρησιμοποιουν αυτά,γιατι να παρουν το αεροπλάνο πουναι ακριβότερο και δεν μπορούν να φερουν και αμάξι/μηχανάκι;

-H Volotea ειναι αγνωστη στο ελληνικό κοινο.Οι Ιταλοι,Γάλλοι,Ισπανοί την ξερουν,οι Έλληνες όχι...ακόμα,αλλα της λείπει το δυναμικο μάρκετινγκ για να πιάσει..Ryanair δεν είναι..

-Πως θα ανταγωνιστεί με 4w τα 5daily της Α3;

Πάντως αν πιασει,και από Θεσσαλονίκη πιστευω, λόγω απόστασης κυρίως,θα μπορούσε να βάλει κάποιες πτήσεις εσωτερικού κι εξωτερικού.Το καλοκαίρι πάνε όλοι με Α3 JMK,JTR,RHO,KGS..H A2 βεβαια πήρε ενα μικρό κομμάτι αλλά τα 717 υπερτερούν των ATR-72 στα μάτια του απλού επιβάτη (ασχετα αν συμφέρουν οικονομικα τα τελευταία..)..Προσωπικά θα έκανα κωλοτούμπες αν είχα την ευκαιρία να ξαναπετάξω με 717 :banana:
 
Την volotea την ηξερα επειδή εκανε πτησεις από σκιαθο για βενετια και πολύ το συνδιαζαν μερικες μερες σκιαθο και 2 3 ιταλια συνηθως βενετια.Αλλα νομιζω ότι στο ένα από τα 2 σκελη εκανε και καποια σταση καπου αλλου.
Παντως είναι θετικο που βλέπουμε και άλλες εταιριες να ερχονται ελλαδα με εσωτερικες πτησεις μετα φυγη των κυπριων.
 
Top