Υπάρχει προσομοιωτής πτήσης ο οποίος να έχει και Gforces ?

Σάββας18

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
28/04/2016
Μηνύματα
37
Likes
0
Γεια σας,
Γνωριζετε αν υπαρχει γενικα καπου στον κοσμο ειτε να πωλειται ειτε οχι προσομοιωτής πτήσης
όπως ο fsx, xplane10 κ.α. αλλά να διαθέτει και g force? Ελπίζω να εγινα κατανοητος :rolleyes: :?
 

Intercontinental

Economy-Class-Member
Εγγραφή
13/04/2015
Μηνύματα
160
Likes
18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
TAY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKA
Απόσο ξέρω αυτό είναι αδύνατο. Υπάρχουν προσομοιωτές αποκλειστικά για δοκιμες αντοχής στα G και προσομοιωτές μονο για χειρισμό αεροσκάφους. Το μονο που μπορεί να μετρηθεί ως προσομοιωτής πτήσης με αίσθηση G είναι κάτι εξομοιωτές που απλώς γερνουν και σε δίνουν την αίσθηση των G. Βεβαια μην ψάχνεις κάτι τέτοιο στην Ελλάδα... Τώρα αν εννοείς αν υπάρχει κάτι τέτοιο για software του τύπου MSFS, αν θυμάμαι καλά το FSX έχει μια επιλογή στο menu όταν κανεις απότομες μανούβρες με το F-18 η οθόνη είτε κοκκινίζει είτε μαυρίζει από τα G...
 

AGV

First-Class-Member
Εγγραφή
13/04/2011
Μηνύματα
570
Likes
152
Περιοχή
Ύπαιθρος
Γενικά με την προσομοίωση επιδιώκεται η εκπαίδευση των χειριστών. Στην πραγματικότητα θεωρείται ότι πρέπει να έχουν αίσθηση των χειρισμών. Σε αρκετές περιπτώσεις επειδή η εκπαίδευση απαιτεί ακραίες καταστάσεις, το αποτέλεσμα είναι η συντριβή του αεροσκάφους. Ο προσομοιωτής σαφώς πρέπει να προφυλάσσει τους χειριστές από το να σκοτωθούν. Συνεπώς ακόμα και αν ήταν τεχνικά εφικτό, δεν θα επιτρεπόταν να αναπτύξει τις επιταχύνσεις μιας πραγματικής συντριβής.
Όσον αφορά το τεχνικό κομμάτι τώρα, ένας προσομοιωτής είναι ήδη ένα πολύ ακριβό εργαλείο εκπαίδευσης. Δεν θα υπήρχε λόγος να γίνει πολλαπλάσια ακριβό μόνο και μόνο για να μπορεί να αναπτύσσει μεγάλες επιταχύνσεις που θα μπορούσαν να δημιουργήσουν πρόβλημα στους ανθρώπους που επέβαιναν σε αυτό.
Στην πράξη τώρα όλοι οι εμπορικοί προσομοιωτές, διακόπτουν αυτόματα τη λειτουργία τους αν αναπτύξουν σημαντικές επιταχύνσεις από τις οποίες μπορεί να κινδυνεύσει η υδραυλική τους έδραση.
 

Σάββας18

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
28/04/2016
Μηνύματα
37
Likes
0
Βασικα δεν αναφερομουν για τους προσομοιωτές που αποσκοπούν στην εκπαίδευση πιλότων της πολιτικής αεροπορίας καθως ξερω πως κατι τετοο ειναι αχρηστο. Αναφερομουν στην πολεμική αεροπορία. Υπάρχει κάπου στον κόσμο τετοιο πράγμα;
 

Bfb

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
25/02/2016
Μηνύματα
30
Likes
14
Μέχρι 1g υπάρχει.
Περιστρέφετε ανάλογα την κατάσταση του αεροπλάνου και έχεις τεχνιτη επιτάχυνση.
Δλδ το αισθάνεσαι σχεδόν ρεαλιστικό. Φυσικά στην απώλεια στήριξης όπου τα g γίνονται πολλά δεν βοηθά παρα μόνο στη προσομοίωση αντίδρασης του σκάφους.

Οι τιμές ποικίλουν.

Αν θες να φτιάξεις έναν πλήρη εξομοιωτή για προσωπική χρήση χωρίς g, αλλά πλήρες κοκπιτ κλπ γύρω στα 10.000-15.000 ανάλογα το αεροπλάνο. Για να αγοράσεις έτοιμο με πιστοποίηση, ανάλογα... Από Κίνα εγκεκριμένοι ξεκινούν , γύρω στα 25.000 ελάχιστη και ανάλογα μετά από που θα το αγοράσεις και την μάρκα φτάνουν τα 150.000.

Η όλη ουσία είναι ότι τρέχει πρόγραμμα ρευστομηχανικης και προσομοιώνει μια χαρά τη πτήση... Σε ικανοποιητικο βαθμό σίγουρα.

Για προσωπική χρήση δυστυχώς δεν γίνεται. Ούτε πιλότος γίνεται να το έχει για προσωπική έξτρα εκπαίδευση δυστυχώς.

Το xplane είναι ένα εμπορικό παιχνίδι που τρέχει πρόγραμμα ρευστομηχανικης και τελικά χρησιμοποιηθηκε από έναν εγκεκριμένο εξομοιωτή. Αυτό δείχνει ότι είναι ρεαλιστικό. Αλλά από εκεί και πέρα για να έχεις ρεαλιστικό σκάφος χρειάζεται ρεαλιστικό hard με ρεαλιστική συμπεριφορά, άρα κόστος πολύ υψηλό.
 

koulis

Business-Class-Member
Εγγραφή
20/07/2011
Μηνύματα
266
Likes
21
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
aaa
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
για να εχεις g πρεπει να εχεις φυγοκεντρο, δηλαδη ο εξομοιωτης να περιστρεφεται συνεχως. Κατι τετοιο δεν υπαρχει
 

Bfb

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
25/02/2016
Μηνύματα
30
Likes
14
Τα g της βαρύτητας εκμεταλλευεται. Δλδ μπορεί να επιτύχει 1g επιτάχυνση προς τα πίσω, 1g προς τα μπροστά, προς τα πάνω και συνδυασμό τους. Αλλά μέχρι ένα g.

Ανάλογα τις δυνατότητες ονομάζονται 180 ή 360 κλπ, ανάλογα δεδομένα με το εύρος κίνησης τους.

Δλδ το αεροπλάνο σου φεύγει και ταξιδεύει με κλίση, γέρνει τόσο όσο να έχεις τα πλευρικά g της ατσαλης πτήσης.

Αλλά όταν πέφτει σε κενό αέρος κλπ, σε επικίνδυνους ελιγμούς κλπ δεν θα κάνει δουλειά γιατί δεν θα δώσει πάνω από ένα g.

Κοίταξε το, έχει ενδιαφέρον αρκετό πώς δουλεύουν, είναι ιδιαίτερα ωραία κατασκευή
 

solro

First-Class-Member
Εγγραφή
04/03/2011
Μηνύματα
584
Likes
107
Πλατφορμα Stewart για όποιον θέλει να εντρυφήσει...
 

Bfb

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
25/02/2016
Μηνύματα
30
Likes
14
koulis":14t1y09t said:
για να εχεις g πρεπει να εχεις φυγοκεντρο, δηλαδη ο εξομοιωτης να περιστρεφεται συνεχως. Κατι τετοιο δεν υπαρχει

Το έψαξα ξανά, τελικά έχεις δίκιο, μ@λαλια είπα, τα 90-180-360 είναι μάλλον η οθόνη....
Περιστροφή κάνουν ελάχιστη .
Ακόμα και ένας που είδα στο ίντερνετ, κόστος γύρω στα 300.000μια περιουσία δλδ δεν έχει ελευθερία για μεγάλες κλίσεις.

Άσχετο αλλά αν θέλουμε για προσωπική χρήση και ασφάλεια, λίγη έξτρα εκπαίδευση από υπολογιστή, ποιο λογισμικό είναι καλύτερο από αυτά στα οποία έχουμε πρόσβαση ? Κατάλαβες, κάτι σαν βοήθεια για να έχουμε καλύτερη ευχέρεια σε πραγματικές συνθήκες.

Αυτός που είδα λεγόταν sq 600
 
Top