Υπερατλαντικά από SKG

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας

Aristomenis

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
17/01/2006
Μηνύματα
5
Likes
0
GIANNIS_ATH":2e2k36pz said:
sto skg prokeite na ginoyn epektasis aerodiadromon gia na mpori na dexete long hall routes isos me to peras to ergon na doyme k kapoia hperantalntiki ptisi sto skg!

isos k A380 :twisted:

1) Το άν θα υπάρξουν ποτέ υπερατλαντικές πτήσεις απο LGTS είναι προϊόν επιστημονικών μελετών και σίγουρα δεν εξαρτάται απο το τί θέλει ο καθένας απο εμάς με κριτήρια του στύλ "αυτό το αεροπλανο θα ήθελα να δώ για να το φωτογραφίσω"

2) Επέκταση αεροδιαδρόμου δεν πρόκειται να γίνει ποτέ διότι δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο αεροδιάδρομος στο έδαφος. Μάλλον ήθελες να πείς διάδρομος προσγείωσης...

3) Ήταν στο project plan του αεροδρομίου να γίνει επέκταση του 10/28 απο τη μεριά του 10. Για λόγους που δεν τους ξέρω το έργο αυτό έχει καθυστερήσει... Αν πραγματοποιηθεί πάντως, ο Θερμαϊκός θα υποστεί μεγάλη οικολογική καταστροφή, αφού η ανακύκλωση του νερού στον κόλπο θα μειωθεί κατά μεγάλο ποσοστό... Ίσως αυτό θα έπρεπε να μας αφορά περισσότερο απο ένα 747 στο apron...

4) Οι εργασίες για το 2ο Terminal δεν έχουν ξεκινήσει ακόμη...

5) Το Α380 μας μάρανε...

Υ.Γ Προς moderators: Το θεωρώ απαραίτητο να μπεί κανόνας στο φόρουμ για υποχρεωτική χρήση της ελληνικής γραφής. Εγώ προσωπικά δεν μπορώ να διαβάσω με ευκολία τα greeklish, Ισ ιτ σο ντίφικαλτ φορ γιού ολ του ράητ ιν γκρίκ?

Με τιμη, Αριστομένης, private pilot (PPL)
 

GIANNIS_ATH

Economy-Class-Member
Εγγραφή
19/11/2004
Μηνύματα
139
Likes
0
Περιοχή
taipei taiwan
Website
www.airliners.gr
YAHOO
dioalfa@yahoo.gr
1.το περιβαλον σαφος κ μας αφορα ολλους,πολυ περισοτερο απο την επεκταση ενος αεροδρμιου.Ομως εδω δεν εινε το καταληλο μερος για να αναλησουμε την οποια επιπτοση ή μη της επεκτασης του διαδρομου.Νομιζω παντος πως αν γινει κατι τετοιο σιγουρα θα γινει με βαση μελετες που θα περιλαμβανουν κ το παραπανω.

2.Νομιζω,οτι ασχετα απο προσωπικες προτιμησης σε τυπους αεροπλανων κτλ αναμφιβολα υπερατλαντικες πτησης θα βοηθησουν στην τονοση του τουρισμου στην β.ελλαδα!

3.Οσο για τον αεροδιαδρομο γραψτε λαθος!

4. Το Α380 ανεξαρτητα απο το αν 8α το δουμε ποτε εστω στην αθηνα,ποσο μαλον στην θεσ/νικη, ή οχι δεν μας κανει να θελουμε και εμεις να το δουμε στον τοπο μας.
 

chr04

Business-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2006
Μηνύματα
369
Likes
131
Ξεκίνησαν οι υπερατλαντικές πτήσεις;
 

Attachments

  • blocked (2).gif
    blocked (2).gif
    231,5 KB · Προβολές: 3.033
  • blocked (3).gif
    blocked (3).gif
    353,8 KB · Προβολές: 3.033

giorgosk

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
29/07/2008
Μηνύματα
1.099
Likes
127
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGLR
Τι αεροσκάφος ήρθε;;;
Στον νέο διάδρομο προσγειώθηκε ;;
 

chr04

Business-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2006
Μηνύματα
369
Likes
131
To flightradar έγραφε blocked και όλα τα στοιχεία ήταν κλειδωμενα.
Ξεκίνησε από το αεροδρόμιο Westchester County Airport (HPN).
 

d|m|tr|s

First-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2007
Μηνύματα
677
Likes
107
Περιοχή
Mosquito land
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
giorgosk":3ct882sp said:
Τι αεροσκάφος ήρθε;;;
Στον νέο διάδρομο προσγειώθηκε ;;

Νομίζω ότι δεν ήταν απαραίτητο, λογικά ένα σχεδόν άδειο από καύσιμα widebody (αν πρόκειται για τέτοιο και όχι κάποιο business jet) μπορεί να προσγειωθεί στα 2410 m του 16/34. Άλλωστε ο 10/28 δεν είναι ακόμα έτοιμος.
 

6circles

Business-Class-Member
Εγγραφή
21/09/2006
Μηνύματα
495
Likes
549
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
NZAA
Δεν ξέρω αν πρέπει να κλάψω ή να γελάσω, αλλά οι προσπάθειες από πλευράς Υπ. Τουρισμού για απευθείας πτήσεις από Θεσσαλονίκη για Νέα Υόρκη καλά κρατούν...

 

chr04

Business-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2006
Μηνύματα
369
Likes
131
Άντε και ήρθε το αεροπλάνο, και άντε και είναι και γεμάτο με 400 άτομα.
Θα περιμένουν στην ουρά να πάρουν τον ΟΑΣΘ με 3 δρομολόγια την ώρα;
 

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.327
Likes
630
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Αυτό το πρόβλημα λύνεται σχετικά εύκολα με έξτρα δρομολόγια μέχρι να γίνει το μετρό, η δε ΕΚ έχει αεροσκάφη με 300 επιβάτες και κοιτάει να κατέβει στους 220-240 (με τα αναμενόμενα Α330Ν ή 787). Χώρια ότι δεν φαίνεται να την προβληματίζει ιδιαίτερα αυτό, καθώς στο Ντουμπάι, αν φτάσεις μετά τις 23:30 (μερικές δεκάδες πτήσεις, κάποιες με Α380) δεν υπάρχει μετρό αλλά ούτε και λεωφορείο (ή μάλλον υπάρχει ένα που πρέπει να έχεις ήδη κάρτα κλπ), οπότε όλοι πάνε με Uber (εδώ γελάμε στην Ελλάδα) ή ταξί ή με γνωστό.

Το ενδιαφέρον είναι για μένα η φράση για τα Βαλκάνια:

στις επισκέψεις του κ. Κικίλια στο πρόσφατο παρελθόν σε Βουκουρέστι και Βελιγράδι εκφράστηκε ενδιαφέρον από αεροπορικές εταιρείες να χρησιμοποιούν τη Θεσσαλονίκη ως πιο σύντομο και εναλλακτικό κόμβο της Κωνσταντινούπολης για πτήσεις των πολιτών των χωρών αυτών προς τις ΗΠΑ.

Νομίζω είναι ένα θέμα γενικότερο για την Θεσσαλονίκη, που έχει κολλήσει στο κομπλεξικό ''συμπρωτεύουσα'' (σόρρυ για τον χαρακτηρισμό αλλά έτσι το βλέπω το συγκεκριμένο), ενώ θα μπορούσε να κυνηγήσει να γίνει αυτό που ήταν παλιά, ''πρωτεύουσα'' των Βαλκανίων (και του Καυκάσου). Νομίζω οι γύρω λαοί και γείτονες κάνουν κρα να έρθουν Ελλάδα, όχι μόνο για διακοπές το καλοκαίρι αλλά και για ΣΚ, ψώνια και με λίγο σπρώξιμο θα μπορούσε να αναπτυχθεί λίγο και η επιχειρηματικότητα. Ας σκεφτούμε μόνο πόσες ελληνικές εταιρείες υπάρχουν στα Βαλκάνια, από τράπεζες μέχρι καύσιμα και τηλεπικοινωνίες και την επιρροή τους. Αντ'αυτού έχει γυρίσει η πόλη την πλάτη της στο παρελθόν για δεκαετίες και μόνο επί Μπουτάρη είδε λίγο άνοιγμα προς αγορές Ισραήλ και Τουρκία/Σμύρνη. Ο σημερινός δεν έχω πληροφορίες για το τι κάνει. Θα μπορούσε η πόλη να έχει τακτικές πτήσεις προς τις περισσότερες βαλκανικές πρωτεύουσες, σε ένα μεσοπρόθεσμο βάθος; Όχι σαφώς για να ανταγωνιστεί το IST (γελάνε και οι Φρανκφούρτες πλέον) αλλά για αποκτήσει η περιοχή ένα αναβαθμισμένο ρόλο στην γειτονιά της (και προφανώς να έχει και η χώρα μας τα ανάλογα οφέλη). Ούτε εννοώ να επιδοτειται ο Βασιλάκης για να πάει στη Ποντγκόριτσα, τα Τύραννα, την Σόφια και το Βελιγράδι κάθε μέρα, αλλά τουλάχιστον να υπάρχει ένας Α σχεδιασμός από το κράτος και τις πρεσβείες του, για να μην είναι το ''φτωχός πλην τίμιος'' το μόνο που θέλουμε σε αυτή την χώρα.
 
Top