Κρατική ενίσχυση στην Aegean

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Aegean Airlines
airfan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 11 Φεβ 2018, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 30

Κρατική ενίσχυση στην Aegean

Δημοσίευσηαπό airfan » 23 Μάιος 2020, 09:10

Πολλά σενάρια κυκλοφορούν γύρω από τον τρόπο που πρέπει να διασωθεί η Aegean . Ένα ενδιαφέρον άρθρο διάβασα και περιλαμβάνει πολλά χρήσιμα στοιχεία για το θέμα.. Κάτι που μου έκανε εντύπωση ψάχνοντας είναι οτι εκτός του Βασιλάκη ως φυσικό πρόσωπο, μέτοχοι είναι και 2 εταιρείες που όλως τυχαίως έχουν και οι δύο έδρα την Κύπρο και όλως τυχαίως διευθυντές και γραμματείς είναι τα ίδια άτομα.. Μη ξεχνάμε οτι μέχρι και το 2019 , κάθε χρόνο τα τελευταία 5-6 χρόνια έπαιρναν μερίσματα από τα κέρδη οι μέτοχοι
https://jodi.graphics/6563?fbclid=IwAR3 ... yMJTCkTssE
https://www.imerodromos.gr/h-sovietia-t ... -airlines/
1 x


Montezouma
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 03 Ιουν 2011, 00:39
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGBL
x 4

Re: Κρατική ενίσχυση στην Aegean

Δημοσίευσηαπό Montezouma » 23 Μάιος 2020, 12:06

Το πιο εύκολο κ γρήγορο είναι να αναστείλουν τις πληρωμές της Aegean προς τα δημόσια ταμεία μέχρι το τέλος του χρόνου κ τα λεφτά που ήταν να δώσει να μπουν σε ένα μακροχρόνιο άτοκο δανεισμό. Από κει κ πέρα προφανώς επιδότηση, αλλά με συμφωνία για το τι θέσεις θα κόψει ή όχι κ ποια δρομολόγια θα παραμείνουν, γιατί προφανώς δεν έχει λογική να πάρει ένα πακτωλό χρημάτων για να απολυσει τους πάντες κ να κρατήσει μόνο το χρυσοφόρα δρομολόγια
0 x

Άβαταρ μέλους
nsap
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 231
Εγγραφή: 29 Οκτ 2007, 22:32
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLC
Τοποθεσία: London
x 52
Επικοινωνία:

Re: Κρατική ενίσχυση στην Aegean

Δημοσίευσηαπό nsap » 23 Μάιος 2020, 12:49

Πρώτα απο όλα δεν χρειάζεται καινούριο thread..υπάρχει ήδη ένα..δεύτερον μας τα έχετε πρήξει με τα κέρδη που δόθηκαν σαν μέρισμα..μέτοχοι στην Aegean είναι μόνο ο Βασιλάκης και καναδύο άλλοι μεγαλοεπιχειρηματίες; ή άνθρωποι σαν εμένα και εσένα επίσης;

Οι άλλες αεροπορικές του κόσμου τι έκαναν με τα κέρδη; δεν τα μοίρασαν σαν μέρισμα; η Easyjet ξέρεις πόσο μέρισμα δίνει κάθε χρόνο στο προσωπικό της;

Εγώ πάντως αν ήμουν Αιγαίου, γιατί πολύ της τα έχουν ζαλίσει μερικοί αυτή την περίοδο, θα έριχνα μια ΑΜΚ και όταν όλο αυτό θα είχε περάσει θα μετέφερα την έδρα σε άλλη χώρα της ΕΕ και μετά να δούμε πόσο χαρά θα έκαναν τα σόβιετ της χώρας...

Και επίσης, αυτό που παρέθεσες δεν είναι άρθρο.. είναι προσωπική άποψη..ποτέ δεν χρησιμοποιείς πρώτο πρόσωπο σε άρθρο..

Προς τους διαχεριστές,

Feel free να κάνετε διαγραφή το ποστ
3 x

Άβαταρ μέλους
jj_lgkr
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2012, 17:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SAA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDH
x 68

Re: Κρατική ενίσχυση στην Aegean

Δημοσίευσηαπό jj_lgkr » 23 Μάιος 2020, 13:22

Γιατί πρέπει να υπάρχουν δύο εντελώς αντίθετες "εξέδρες", δεν κατάλαβα ποτέ μου. Δηλαδή αν δώσει το κράτος ενίσχυση/δάνειο/οτιδήποτε αμέσως πρέπει να πούμε "α, κοιτάξτε, τελικά οι καπιταλιστές είναι σοσιαλιστές όταν τους συμφέρει"; Μήπως όλες αυτές οι οπαδικού τύπου άσπρο-μαύρο δηλώσεις και τοποθετήσεις είναι λίγο ξεπερασμένες;

Δηλαδή το κράτος ή η Αιγαίου θα πρέπει να μην συμφωνήσουν σε ενίσχυση γιατί "και η Ολυμπιακή δεν βοηθήθηκε τότε" αλλιώς θα τους κατηγορήσουμε για σοσιαλισμό; Φτάσαμε σε σημείο να κατηγορούνε οι σοσιαλιστές κάποιον για σοσιαλισμό;

Αν είναι να σωθούν θέσεις εργασίας άμεσα και έμμεσα, γιατί να μην βοηθήσει το κράτος. Ως ένα σημείο φυσικά. Ότι έχει λεφτά η Αιγίου, έχει, κανείς δεν είπε ότι πήγαινε για πτώχευση from day 1, αλλιώς θα είχε την μοίρα της Flybe. Αλλά μιλάμε πλέον για 3ο μήνα που θα πετάει με >80% μείωση πτήσεων. Είναι εξαιρετικά δύσκολοι καιροί, και πιστεύω ότι οπαδισμοί δεν χωράνε σε τέτοιους καιρούς.
1 x


Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 874
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 344

Re: Κρατική ενίσχυση στην Aegean

Δημοσίευσηαπό OveLix » 23 Μάιος 2020, 14:24

airfan έγραψε:Πολλά σενάρια κυκλοφορούν γύρω από τον τρόπο που πρέπει να διασωθεί η Aegean . Ένα ενδιαφέρον άρθρο διάβασα και περιλαμβάνει πολλά χρήσιμα στοιχεία για το θέμα..
https://jodi.graphics/6563?fbclid=IwAR3 ... yMJTCkTssE
https://www.imerodromos.gr/h-sovietia-t ... -airlines/


Το "άρθρο" είναι προσωπική άποψη ενός τύπου που κάνει καριέρα σε αριστερίστικα σάιτ (είναι χτύπημα ενάντια στον καπιταλισμό γενικότερα :mrgreen: ) και το δεύτερο είναι του γνωστού τζόντι που έγινε ίνδαλμα σε κάτι τελειωμένους αποθεώνοντας τα οικονομικά του Βαρουφάκη και το ένδοξο δημοψήφισμα του 2015.

Για μια ακόμα φορά, απορώ πού διάολο πάνε και ενημερώνονται μερικοί και τα βρίσκουν και τόσο ενδιαφέροντα που τα φέρνουν εδώ.

Τώρα που το σκέφτομαι, μήπως το θρεντ είναι άχρηστο, αφού ήδη συζητάμε αλλού τα οικονομικά της Α3;

Υ.Γ.
Για να μην παρεξηγηθώ: ο καθένας έχει δικαίωμα να ποστάρει ό,τι γουστάρει (πάντα εντός κανόνων του φόρουμ), αλλά μετά κι ο καθένας έχει δικαίωμα να κρίνει όπως της αξίζει την κάθε μπούρδα που ποσταρίστηκε .
5 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

Pirate
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 18:31
x 36

Re: Κρατική ενίσχυση στην Aegean

Δημοσίευσηαπό Pirate » 23 Μάιος 2020, 14:29

1. Από τη στιγμή που υπάρχει "ζήτηση" καλό είναι να υπάρχει ενα σχετικό thread.

2. Το να λες ότι μια εταιρία έχει κέρδη και διανέμει μέρισμα είναι σα να λες ότι ένας άνθρωπος αναπνέει. Άμα δε το καταλαβαίνει κάποιος απλά είναι οικονομικά αναλφάβητος.

3. Το κλείσιμο της π.ΟΑ έχει πονέσει πολύ κόσμο καθώς τους στέρησε ένα καλό μεροκάματο, οπότε κατανοώ το πόνο ορισμένων.

4. Αν τα άλλα κράτη δεν έδιναν κρατικές ενισχύσεις ούτε η Α3 θα έπρεπε να πάρει. Απλά και ξεκάθαρα...

5. Στο επιχείρημα ότι στη Γερμανία το δημόσιο θα πάρει 25% η απάντηση είναι ότι το Γερμανικό δημόσιο έχει δείξει στο παρελθόν τα διαπιστευτήρια του.
Σε αντίθεση το Ελληνικό δημόσιο (μπλε, πράσινο ή μπορδοροδοκόκκινο) είναι πλήρως αναξιόπιστο και συντεχνιακό. Αυτός είναι και ο λόγος που συμμετοχή στο management της Α3 θα σημαίνει διάλυση.

6 Ναι στους υπό όρους βοήθεια όχι στη συμμετοχή του δημοσίο στο management.

Aπλά και ξεκάθαρα.
4 x

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 874
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 344

Re: Κρατική ενίσχυση στην Aegean

Δημοσίευσηαπό OveLix » 23 Μάιος 2020, 14:35

Έχεις δίκιο. Ειδικά στο 3, τώρα που θυμήθηκα ποιος ήταν εκείνος που έγραψε πριν λίγο καιρό "...οι συναισθηματισμοί τελείωσαν με το ξεπούλημα της flag carrier OA, που τουλάχιστον βλέπαμε την ελληνική σημαία στην άτρακτο σε αεροδρόμια του κόσμου, που ο ξενιτεμένος ελληνας δάκρυζε οταν έβλεπε..." :thx:
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις


Air Greece
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 23 Μαρ 2014, 10:52
x 31

Re: Κρατική ενίσχυση στην Aegean

Δημοσίευσηαπό Air Greece » 23 Μάιος 2020, 14:42

jj_lgkr έγραψε:Αν είναι να σωθούν θέσεις εργασίας άμεσα και έμμεσα, γιατί να μην βοηθήσει το κράτος. Ως ένα σημείο φυσικά. Ότι έχει λεφτά η Αιγαίου, έχει. Αλλά μιλάμε πλέον για 3ο μήνα που θα πετάει με >80% μείωση πτήσεων. Είναι εξαιρετικά δύσκολοι καιροί, και πιστεύω ότι οπαδισμοί δεν χωράνε σε τέτοιους καιρούς.

Φυσικά και θα τη βοηθήσει, δεν έχει άλλη επιλογή. Όμως «ο καλός ο καπετάνιος στη φουρτούνα φαίνεται». Να σάς θυμίσω ότι το 1973 που οι περισσότεροι από εσάς δεν είχατε γεννηθεί, ο Ωνάσης αντιμετώπισε μόνος του την πετρελαϊκή κρίση και όταν είπε στο κράτος ότι πρέπει και αυτό να βοηθάει γιατί κάτι τέτοιο δεν το είχαν υπολογίσει, βρήκαν ένα νομικό τέχνασμα και την έκαναν κρατική. Τι θα συμβεί τώρα; Το πιθανότερο είναι ότι στις επόμενες εκλογές που θα έχουν αλλάξει τα πρόσωπα, θα τού πουν «κοίτα, εμείς σε βοηθήσαμε αλλά αν συνεχίζεις να μη μπορείς...»
1 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 266
Επικοινωνία:

Re: Κρατική ενίσχυση στην Aegean

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 23 Μάιος 2020, 15:29

nsap έγραψε:Εγώ πάντως αν ήμουν Αιγαίου, γιατί πολύ της τα έχουν ζαλίσει μερικοί αυτή την περίοδο, θα έριχνα μια ΑΜΚ και όταν όλο αυτό θα είχε περάσει θα μετέφερα την έδρα σε άλλη χώρα της ΕΕ και μετά να δούμε πόσο χαρά θα έκαναν τα σόβιετ της χώρας...
Συμφωνώ με την πρόταση, το έχουν κάνει ήδη οι περισσότερες μεγάλες ελληνικές εταιρείες, κυρίως για να βελτιώσουν την πιστοληπτική τους ικανότητα.
1 x
I now have three enemies and one friend!

airfan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 11 Φεβ 2018, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 30

Re: Κρατική ενίσχυση στην Aegean

Δημοσίευσηαπό airfan » 23 Μάιος 2020, 15:45

Βλέπω οτι υπάρχουν συνφορμίτες που δεν αντέχουν μια άποψη που δεν συμφωνεί με τη δική τους. Αρχικά να δηλώσω οτι δεν ειμαι ούτε ήμουν μισθωτός της ΟΑ...Δημοκρατία έχουμε - ακόμα θέλω να πιστεύω- και ο καθένας μπορεί να πεί ελεύθερα την άποψή του.
Επειδή θίχτηκε η αξιοπιστία των 2 πηγών που παρέθεσα, θα ήθελα να πώ οτι εκει βρήκα στοιχεία με τις πηγές τους, όπως και το σχεδιάγραμμα του Jodi,που πήρε τα οικονομικά στοιχεία απο τους ισολογισμούς της Aegean...αν αυτο ειναι μεμπτό, τι να πώ ???
Οσον αφορά στο ζουμί, ...άλλα κράτη δίνουν ενισχύσεις, με τι ανταλλάγματα ?? μετοχές, κρατικοποίηση(Alitalia) ? γιατί άλλο να δώσει το κράτος ενα χαμηλότοκο δάνειο ή έστω να μπεί εγγυητής και άλλο να δώσει ζεστό χρήμα ώς επιχορήγηση. Ακόμα αυτο δεν εχει ξεκαθαριστεί."Άμα δε το καταλαβαίνει κάποιος απλά είναι οικονομικά αναλφάβητος."
Και η δική μου θέση, απλά και ξεκάθαρα, αν το κράτος δώσει χρήμα ώς επιχορήγηση απο τους ΔΙΚΟΥΣ μου φόρους, πρέπει να πάρει μετοχές ως αντάλλαγμα. Η αξία αυτών των μετοχών είναι ενδιαφέρον να μάθουμε πώς θα αποτιμηθεί, ώστε να βγεί και το ποσοστό που ενδεχομένως πάρει το Ελληνικό Δημόσιο. Αν τελικά το ποσοστό ειναι πάνω απο το 50,1%, τον έλεγχο πρεπει να τον έχει το κράτος...Αρέσει ή οχι, έτσι λειτουργεί η "ελεύθερη" οικονομία !
Αν ο Βασιλάκης και οι άλλοι μέτοχοι της Κύπρου (μάλλον το ίδιο πρόσωπο είναι) θέλουν να κάνουν μια ΑΜΚ, be my guests, να μη ξοδεύεται και το Δημόσιο, αλλά έχω την εντύπωση οτι αν μπορούσε θα το είχε ήδη κάνει..
1 x


Pirate
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 18:31
x 36

Re: Κρατική ενίσχυση στην Aegean

Δημοσίευσηαπό Pirate » 23 Μάιος 2020, 16:33

Φυσικά και αντέχω την άποψη σου, άλλωστε όλοι έχουμε από μια.

Το άρθρο ήταν για τα πανυγήρια γιατί ξεκινάει "κατηγορώντας" μία εταιρία γιατί βγάζει κέρδη και δίνει μερίσματα.
Είναι σα να λες σε έναν άνθρωπο γιατί περπατάει, αναπνέει ή γελάει.

Για την αξιοπιστία του Ελληνικού δημοσίου δε μας λες όμως κάτι.

Η δική μου άποψη είναι ότι αν για να δοθεί βοήθεια (από τα χρήματα μου) το δημόσιο πρέπει να αναλάβει ένεργο ρόλο στο management καλύτερα να αφεθεί η εταιρία στη τύχη της και ότι γίνει έγινε.

Γιατί αν το δημόσιο αναλάβει ρόλο τότε και τα χρήματα μου δε θα πάρω ποτέ πίσω και θα χρειαστεί να ξανδώσω είναι 100% σίγουρο.

(φαντάζομαι ήδη τις στρατιές προσλήψεων και το κάθε βλαχοδήμαρχο να απαιτεί καθημερινή σύνδεση με Airbus για το χωριό του)
2 x

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 874
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 344

Re: Κρατική ενίσχυση στην Aegean

Δημοσίευσηαπό OveLix » 23 Μάιος 2020, 16:38

Σύμφωνα με μια αλλοπρόσαλλη (αλλά με πολλούς οπαδούς) θεωρία, είναι κακό να επιδοτήσεις μια μέχρι χθες κερδοφόρο εταιρεία όταν λόγω ανωτέρας βίας της έχεις απαγορεύσει να λειτουργεί, αλλά είναι καλό να επιδοτείς αιωνίως μια ζημιογόνο εταιρεία (ΕΒΖ, ΛΑΡΚΟ, κανείς;) που ενώ έχει όλες τις διευκολύνσεις να λειτουργεί, τα κάνει μονίμως σκ@τ@.

Σε κάποια σάιτ που κάποιοι συμφορουμίτες συχνάζουν (και μας κουβαλούν εδώ τη σοφία τους), η θεωρία αυτή είναι ζωντανή και βροντόφωνη. Εκεί, ο καπιταλισμός είναι κακό πράγμα, όποιος έχει κέρδη τα έχει σίγουρα κλέψει και όποιος ζητάει βοήθεια από το κράτος θα πρέπει να είναι έτοιμος να δώσει ένα κομμάτι από τις σάρκες του.

Για να ξεκαθαρίσω λοιπόν κι εγώ:
1. Δικαιούται η Α3 ενίσχυση; Ξεκάθαρα ναι. Ειδικά όταν οι ανταγωνιστές της πρόκειται να λάβουν κι εκείνοι.
2. Ποια πρέπει να είναι τα ανταλλάγματα; Τα «ανταλλάγματα» θα είναι να συνεχίζει να ζει μια εταιρεία που αποδίδει 280 εκατ. το χρόνο στα δημόσια έσοδα χωρίς να έχει ζητήσει ποτέ το παραμικρό και που θα συνεχίσει να παράγει πολλαπλάσια έμμεσα έσοδα για το κράτος μέσω της συμμετοχής της στον τουρισμό και στις μεταφορές.
3. Γιατί όχι μετοχές/συνδιοίκηση; Γιατί θα ήταν ο ασφαλέστερος τρόπος να το κλείσουμε το μαγαζί. Η Α3 έχει ήδη διοίκηση που έχει αποδείξει ότι γνωρίζει το αντικείμενο και κάθε διορισμένος από το κράτος «συν-μάνατζερ» θα έκανε τα πράγματα δυσκολότερα, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει το Νο2 (βλέπε πάνω).
4. Κρατικά λεφτά δεν πρέπει να σημαίνει και έλεγχος; Συμφέρον του κράτους και της κοινωνίας είναι να έχουμε μια αεροπορική υγιή, που να αποδίδει στο δημόσιο έσοδα και να αποπληρώσει εγκαίρως την όποια ενίσχυση ώστε όλοι να επιστρέψουμε στην κανονικότητα. Αν η Α3 δίνει τις δόσεις της, το κράτος δεν έχει καμία δουλειά να ρωτάει πώς και τι (για τους ανόητους: αυτό δεν σημαίνει ασυδοσία, τηρώντας τον νόμο λέμε πάντα, ναι;). Αν δεν πληρώνει τις δόσεις, εδώ θα είμαστε να συζητήσουμε τα επόμενα βήματα.
5. Μα ο Τζόντι και το λεφτ λένε ότι με τόσα κέρδη θα έπρεπε να τα βγάλουν πέρα μόνοι τους. Τα κέρδη ήρθαν αφού το κράτος πήρε το μερτικό του και 3.000 άτομα είχαν δουλειά και ασφάλιση. Αν δεν βοηθηθεί η εταιρεία, τότε θα έχει ζημιές (άρα μηδέν φόροι), λιγότερους υπαλλήλους (άρα ανεργία) και το κράτος θα χάσει αναλογικά έσοδα από όσες δραστηριότητες η εταιρεία ενισχύει.
6. Με την ΟΑ δεν θα συνέβαιναν ποτέ αυτά! Συμφωνώ απολύτως! Με την ΟΑ θα είχαμε 15.000 άτομα στο σπίτι (με πλήρη μισθό απραξίας, υπερωρίες από το εξοχικό και πτητικά επιδόματα από το έδαφος) που θα πληρώνατε εσείς κι εγώ, συν καμιά 100ριά φανταστικομύρια δανεικά κι αγύριστα. Δεν χαίρεστε που γλιτώσαμε;

Υ.Γ.
Αν και εκτός θέματος, μια ανακρίβεια που δεν πρέπει να μείνει αναπάντητη: Το δημόσιο δεν πήρε «με νομικό τέχνασμα» την πΟΑ. Ο Ωνάσης κατήγγειλε τη σύμβαση το 1974 εκβιάζοντας με διακοπή της λειτουργίας της. Όπως έχει πει υπουργός της εποχής, «...ήλθε και μου την πέταξε κατάμουτρα λες και ήταν σκουπίδι». Κι όπως έχει γράψει ο ίδιος ο δικηγόρος του Ωνάση ότι έλεγε ο μεγιστάνας: «Η Ολυμπιακή είναι ένας κουβάς με σκατά που όλο του προσθέτουμε. Ε, μόλις ξεχειλίσει και μας πνίξει η μπόχα, θα τον δώσουμε στo γκουβέρνο». Όσο είχαμε χούντα, μια χαρά τα περνούσε ο Ωνάσης. Μόλις αποκαταστάθηκε η δημοκρατία και έγινε φανερό ότι οι εκβιασμοί δεν θα περνούν πια, του πήρε λίγες εβδομάδες για να κάνει την κίνηση.
12 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

K.A320
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 02 Μαρ 2011, 18:34
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): THY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): lgsa
x 6

Re: Κρατική ενίσχυση στην Aegean

Δημοσίευσηαπό K.A320 » 23 Μάιος 2020, 17:50

Η αγορά με την απουσία κάποιων παιχτών θα αυτορυθμιστεί. Εξάλλου οι μέτοχοι μπορούν να πάρουν ή να βάλουν λέφτα απο την προσωπική περιουσία τους για να σώσουν την εταιρεία τους. Ότι δηλαδή θα κάνει όλη η αγορά. Οι φορολογούμενοι έχου τα δικά τους προβλήματα να ασχοληθούν.
2 x


Air Greece
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 23 Μαρ 2014, 10:52
x 31

Re: Κρατική ενίσχυση στην Aegean

Δημοσίευσηαπό Air Greece » 23 Μάιος 2020, 17:59

OveLix έγραψε:
Σε κάποια σάιτ που κάποιοι συμφορουμίτες συχνάζουν (και μας κουβαλούν εδώ τη σοφία τους), η θεωρία αυτή είναι ζωντανή και βροντόφωνη. Εκεί, ο καπιταλισμός είναι κακό πράγμα, όποιος έχει κέρδη τα έχει σίγουρα κλέψει και όποιος ζητάει βοήθεια από το κράτος θα πρέπει να είναι έτοιμος να δώσει ένα κομμάτι από τις σάρκες του.
Υ.Γ.
Αν και εκτός θέματος, μια ανακρίβεια που δεν πρέπει να μείνει αναπάντητη: Το δημόσιο δεν πήρε «με νομικό τέχνασμα» την πΟΑ. Ο Ωνάσης κατήγγειλε τη σύμβαση το 1974 εκβιάζοντας με διακοπή της λειτουργίας της. Όπως έχει πει υπουργός της εποχής, «...ήλθε και μου την πέταξε κατάμουτρα λες και ήταν σκουπίδι». Κι όπως έχει γράψει ο ίδιος ο δικηγόρος του Ωνάση ότι έλεγε ο μεγιστάνας: «Η Ολυμπιακή είναι ένας κουβάς με σκατά που όλο του προσθέτουμε. Ε, μόλις ξεχειλίσει και μας πνίξει η μπόχα, θα τον δώσουμε στo γκουβέρνο». Όσο είχαμε χούντα, μια χαρά τα περνούσε ο Ωνάσης. Μόλις αποκαταστάθηκε η δημοκρατία και έγινε φανερό ότι οι εκβιασμοί δεν θα περνούν πια, του πήρε λίγες εβδομάδες για να κάνει την κίνηση.

1.Ποιό είναι αυτό το περίφημο site να πάω να γραφτώ και εγώ. Έμαθα ότι το έχουν κάνει και άλλοι.

2.Μπορεί να τα ξέρεις εσύ καλύτερα, δεν θα επιμείνω. Εγώ ξέρω ότι ο Ωνάσης όταν την έχασε είπε απογοητευμένος: « Κοιτάξτε να μην πέσει σε ανάξια χέρια...»

3. Η επόμενη μέρα απλά δεν θα είναι ίδια για καμμία αεροπορική εταιρεία. Το πάρτυ έλαβε τέλος.
2 x

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 874
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 344

Re: Κρατική ενίσχυση στην Aegean

Δημοσίευσηαπό OveLix » 23 Μάιος 2020, 18:30

Air Greece έγραψε:
OveLix έγραψε:2.Μπορεί να τα ξέρεις εσύ καλύτερα, δεν θα επιμείνω. Εγώ ξέρω ότι ο Ωνάσης όταν την έχασε είπε απογοητευμένος: « Κοιτάξτε να μην πέσει σε ανάξια χέρια...»

Πιθανόν να ήσουν στο νεκροκρέβατό του, δεν ξέρω. Εγώ διάβασα το βιβλίο του δικηγόρου του Ωνάση, Τρύφωνα Κουταλίδη, όπου αναφέρεται η ρήση με τον κουβά, ενώ ο υπουργός Παπαληγούρας το «μας την πέταξε στα μούτρα» το είπε σε δημοσιογράφο που το κατέγραψε επώνυμα και επίσημα στην Καθημερινή.

Ξέρω και έχω πει πολλές φορές ότι κάθε σύγκριση με την πΟΑ είναι άτοπη και εκτός θέματος (μιλάμε όχι απλώς για άλλες εποχές, αλλά για διαφορετικό πλανήτη), αλλά όσο επανέρχονται διάφοροι με ανακρίβειες και επικολυρικές ελεγείες, καλό είναι να μην μένουν αναπάντητες.

«Η επόμενη μέρα απλά δεν θα είναι ίδια για καμμία αεροπορική εταιρεία». Πσσσ... τι φοβερή ανακάλυψη! :thx:

Η αυτορρύθμιση της αγοράς συμβαίνει ομαλά και φυσιολογικά σε ομαλές και φυσιολογικές συνθήκες. Όταν έχεις τη χειρότερη υγειονομική και οικονομική κρίση του αιώνα, τότε φυσικά και θα παρέμβει το κράτος. Αυτή είναι η δουλειά του. Μαζεύει από όλους μας φόρους όσο οι δουλειές πάνε καλά για να στηρίξει τις δουλειές μας (άρα και την οικονομία) και την κοινωνία όταν τα πράγματα πάνε πολύ στραβά. (ΠΡΟΣΟΧΗ: δεν λέω ότι αυτό συμβαίνει απαραίτητα, λέω ποια είναι η δουλειά του). Τώρα, κατά πόσον αυτό θα εφαρμοστεί και με τι τρόπο, είναι άλλη ιστορία.
4 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις



Επιστροφή σε “Aegean Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες