boarding groups και στην Αegean

Ulrike

First-Class-Member
Εγγραφή
30/12/2011
Μηνύματα
952
Likes
401
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Άρχισε και η Α3 με επιβίβαση παράθυρο – μέση – διάδρομο, όπως το κάνει η LH Group; Όταν την τελευταία εβδομάδα υπήρχε σχετική ανακοίνωση στο Μόναχο, νόμιζα ότι το προσωπικό της LH το κάνει τώρα και σε άλλες εταιρίες, αλλά χθες το είχα και στις Βρυξέλλες.

Αφού είχα priority boarding δεν ξέρω εάν πραγματικά έγινε έτσι/ εάν το έλεγξαν. Σε αντίθεση με LH group δεν αναγράφεται boarding group στη κάρτα επιβίβασης, απλά υπήρχε η ανακοίνωση, ότι θα αρχίσουν με priority boarding για business / gold, και μετά άτομα που κάθονται στο παράθυρο/ με θέσεις A και F κλπ.
 
Re: boarding groups και στην Αegean?

Παραθέτω αυτό που έγραψα σε άλλο thread:

Αυτή είναι η νέα διαδικασία επιβίβασης της Α3/ΟΑ. Δεν έχει να κάνει κάτι με τα νεα α/φη. Απλά είδαν ότι η κατ' αυτόν τον τρόπο οι επιβάτες τακτοποιούνται πιο γρήγορα στην καμπίνα, πράγμα το οποίο ισχύει για επιβίβαση από φυσούνα. Δυστυχώς δεν συμβαίνει το ίδιο όταν η επιβίβαση γίνεται σε remote stand.
 
Re: boarding groups και στην Αegean?

Πού το είδαν ότι γίνεται πιο γρήγορα – στην LH group (μετά από κάποιες δεκάδες πτήσεις με αυτό το σύστημα προσωπικά δεν το είδα ούτε εκεί….).;

Τουλάχιστον χθες στις Βρυξέλλες κάθε άλλο παρά γρήγορα ήτανε. Άρχισε η επιβίβαση γύρω στις 18.00. Στις 18.30, όταν θα έπρεπε να αναχωρήσει η πτήση, δεν είχε ούτε καν τελειώσει η επιβίβαση, και μετά έπρεπε να εκφορτώσουν ακόμα αρκετές βαλίτσες, που δεν χωρούσαν πια πουθενά (και κατά την εντύπωσή μου ο υπερβολικός αριθμός χειραποσκευών είναι μάλλον και ο κύριος λόγος για καθυστερήσεις στην επιβίβαση/ αναχώρηση).

Μετά στην Αθήνα δεν ξέρω. Έφτασα στην πύλη για SKG προς το τέλος της επιβίβασης (45 λεπτά μετεπιβίβαση συν κάποια λεπτά καθυστέρηση από Βρυξέλλες συν άφιξη σε remote).
 
Re: boarding groups και στην Αegean?

21 Ιανουαρίου μου έτυχε για πρώτη φορά όταν έφευγα απο Αθήνα.
Η ανακοίνωση έγινε για "θέσεις στο παράθυρο" μετά τους "Star alliance gold / business class" και "οικογένειες με μικρά παιδιά".
Οι κάρτες επιβίβασης ελέγχθηκαν πως όντως ήταν για παράθυρο προτού αφήσουν κάποιον να περάσει.
Ως τώρα η αναγγελία ήταν για προτεραιότητα στην επιβίβαση στις σειρές 18 και πίσω νομίζω; Διορθώστε με αν κάνω λάθος.

Λόγω του ότι είχαμε κάπου 25 άδειες θέσεις (για πτήση προς Θεσσαλονίκη), δεν μπορώ να πω αν όντως ήταν ταχύτερη η επιβίβαση λόγω λιγότερων συνολικά επιβατών. Σε 10 μέρες που θα το ξανακάνω απο Αθήνα θα μπορώ να συγκρίνω.

Αυτό που θα πρέπει κάπως να εφαρμόσουν είναι στα αεροδρόμια που δεν έχει γέφυρα επιβίβασης, είναι να αναγράφουν κάπου απο ποιά πόρτα να γίνεται η επιβίβαση για κάθε συγκεκριμένη θέση.
Προφανώς και δεν πετούν όλοι συχνά για να ξέρουν την διαρρύθμιση ενός αεροσκάφους, και κάποιος που θα μπεί απο την μπροστινή πόρτα και έχει να περπατήσει μέχρι την σειρά 35 σε ένα 321 όσο να'ναι μία κάποια καθυστέρηση θα την προκαλέσει.
 
Re: boarding groups και στην Αegean?

Υπό ιδανικές συνθήκες και εφόσον οι επιβάτες το συνηθίσουν, σαφώς και θα είναι ταχύτερο. Και μόνο ο χρόνος που χάνεται όταν καθήσουν πχ σε 15 τριάδες άτομα σε διάδρομο και μέση και πρέπει να σηκωθούν να βγουν στον διάδρομο για να μπει αυτός που κάθεται παράθυρο και να ξαναμπουν, είναι σαφέστατα χρονοβόρα διαδικασία και αργεί όλους τους υπόλοιπους. Το αντίστοιχο που γίνεται όταν μπαίνουν από τη σειρά 1 ως τη μέση από την μπροστινή πόρτα και απ΄τη μέση ως το τέλος από την πίσω. Φυσικά ακόμα υπάρχουν πολλοί που κάθονται πχ στην 28 και μπαίνουν από μπροστά...
Όλα αυτά βοηθούν στην πιο γρήγορη επιβίβαση. Ακόμα και με μερικούς επιβάτες να μην συμμορφώνονται. Και σε κάθε νέο σύστημα που εφαρμόζεται είναι πολύ νωρίς να βγουν προσωπικά συμπεράσματα από τον καθένα μας.
 
Re: boarding groups και στην Αegean?

Ulrike":1tn3qvk4 said:
και κατά την εντύπωσή μου ο υπερβολικός αριθμός χειραποσκευών είναι μάλλον και ο κύριος λόγος για καθυστερήσεις στην επιβίβαση/ αναχώρηση.
Αν δεν είνσι ο κύριος λόγος, πάντως είναι ένας από τους κύριους λόγους. Πολλοί επιβάτες δεν τηρούν τα όρια. Δυστυχώς όμως και οι υπάλληλοι στο gate ταλαιπωρούν κάποιους που έχουν μόνο μια αποσκευή με οριακές διαστάσεις (βάσει του κουτιού) και αφήνουν άλλους με 3 μεγάλες αποσκευές ανενόχλητους.
 
Re: boarding groups και στην Αegean?

Συμφωνώ. Και αναρωτιέμαι εάν με έναν συστηματικότερο έλεγχο χειραποσκευών, ιδιαίτερα αυτών που έχουν βαλίτσα συν προσωπικό αντικείμενο σε μέγεθος βαλίτσας συν 3 τσάντες duty free, δεν θα κέρδιζαν περισσότερο χρόνο απ΄το να ελέγχουν τώρα εάν είσαι στο σωστό boarding group.

GP707":1i4asof2 said:
Υπό ιδανικές συνθήκες και εφόσον οι επιβάτες το συνηθίσουν, σαφώς και θα είναι ταχύτερο. Και μόνο ο χρόνος που χάνεται όταν καθήσουν πχ σε 15 τριάδες άτομα σε διάδρομο και μέση και πρέπει να σηκωθούν να βγουν στον διάδρομο για να μπει αυτός που κάθεται παράθυρο και να ξαναμπουν, είναι σαφέστατα χρονοβόρα διαδικασία και αργεί όλους τους υπόλοιπους.
Δεν το αμφισβητώ ότι υπό ιδανικές συνθήκες θα ήτανε ταχύτερο. Εάν όμως στις περισσότερες μου πτήσεις μετά το τέλος της επιβίβασης πρέπει να γίνει labelling και εκφόρτωση χειραποσκευών, συν τις καθυστερήσεις γιατί ο κόσμος μπλοκάρει το διάδρομο ψάχνοντας χώρο για τη βαλίτσα του, ένα τέτοιο σύστημα μάλλον δεν λύνει το πρόβλημα…
 
Top