Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

flyglobesman

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
24/02/2008
Μηνύματα
76
Likes
2
Πέρα από την επιλογή δωρεάν θέσεων ...
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ AEGEAN

Αν το εισιτήριό σας έχει εκδοθεί μέχρι και τις 9 Μαρτίου με ημερομηνία ταξιδιού μέχρι και τις 30 Απριλίου (η επιστροφή του ταξιδιού μπορεί να είναι μετά το πέρας αυτής της ημερομηνίας), μπορείτε να προχωρήσετε σε αλλαγή του εισιτηρίου σας χωρίς χρέωση αλλαγής (rebooking fees) ανεξάρτητα από την κατηγορία του εισιτηρίου (GoLight, Flex, Business) και με νέα ημερομηνία ταξιδιού μέχρι τις 20 Οκτωβρίου (συμπεριλαμβανομένης και της ημερομηνίας επιστροφής του ταξιδιού).
Αν το εισιτήριό σας εκδοθεί από τις 10 Μαρτίου έως και τις 31 Μαρτίου, χωρίς περιορισμό στην ημερομηνία ταξιδιού, μπορείτε να προχωρήσετε στην αλλαγή του εισιτηρίου σας χωρίς χρέωση αλλαγής (rebooking fees), ανεξάρτητα από την κατηγορία του εισιτηρίου (GoLight, Flex, Business) και με νέα ημερομηνία μέχρι τις 20 Οκτωβρίου 2020 (συμπεριλαμβανομένης και της ημερομηνίας επιστροφής του ταξιδιού).
Είμαι στην κατηγορία που έχω αγοράσει εισιτήρια πριν τις 09.03.2020 για πτήσεις εσωτερικού και εξωτερικού .
Προσπαθώντας να αλλάξω ημερομηνίες π.χ. για το τέλος Μαίου εμφανίζεται κανονικότατα η διαφορά ναύλου και τα rebooking fees ( 40 € για πτήσεις εξωτερικού & 35 € για εσωτερικού ).
Σε περίπτωση αλλαγής σε πολύ μεταγενέστερη ημερομηνία π.χ. Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο του 2020 εμφανίζεται το μήνυμα :
Error
Δε βρέθηκαν πτήσεις για τις επιλεγμένες ημερομηνίες. Παρακαλούμε επιλέξτε εναλλακτικές ημερομηνίες.

Τελικά τι ισχύει ;
Μήπως ψεύδονται ;
Αν ναι , εδώ σηκώνει καταγγελία !
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Η Α3 και ΟΑ σταματούν τις πλήρεις επιστροφές χρημάτων για τα εισιτήρια πτήσεων που ακυρώνονται από την εταιρεία, λόγω της κρίσης του κορωνοϊού από 11/03/2020. Στο εξής, θα εκδίδεται ένα voucher με την αξία του εισιτηρίου για χρήση στο μέλλον ή θα επιστρέφεται μέρος της αξίας βάσει των όρων του ναύλου της πτήσης που ακυρώθηκε.
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Στην περίπτωση που θέλω να αλλάξω μια κράτηση σε άλλη ημερομηνία: Τί σημαίνει «δωρεάν αλλαγή»; Αφορά το rebooking fee (που σε flex και business ούτως ή αλλιώς δεν έχεις) ή και τυχόν διαφορά ναύλου, π.χ. εάν έχεις business Z αλλά στην νέα ημερομηνία υπάρχει μόνο D ή C;

Γιατί αυτή η διαφορά ναύλου για μένα είναι το κύριο πρόβλημα (όχι μόνο στην Α3). Δεν θα είχα πρόβλημα να αλλάξω τα εισιτήριά μου σε άλλες ημερομηνίες αντί να ζητήσω επιστροφή, ακόμα και στα business flex (που οπως το καταλαβαίνω θα μπορούσα να ζητήσω πλήρη επιστροφή), αλλά δεν θέλω να πληρώσω τώρα διαφορά ναύλου, χωρίς να ξέρω πώς θα είναι τα πράγματα σε 3 μήνες.

Και μόνο μέχρι τέλος Απριλίου μιλάω για πάνω από 10 εισιτήρια (με διάφορες εταιρίες με διάφορες πολιτικές...), με αρκετές πτήσεις να είναι ήδη ακυρωμένες. ¨Η ακόμα εάν γινόταν δεν θα μπορούσα να ταξιδέψω λόγω απαγορεύσεων (το Βέλγιο όπου βρίσκομαι τώρα απαγόρευσε τα μη αναγκαία ταξίδια μέχρι και τουλάχιστον 5 Απριλίου, η Ελλάδα έχει καραντίνα….)
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Νομίζω πως με δεδομένη την κατάσταση, ζητάς ήδη πάρα πολλά. Μόνο εσύ ξέρεις τις ανάγκες και τις επιθυμίες σου, αλλά έτσι όπως πάει το πράγμα καλύτερα πάρε το voucher (έτσι κι αλλιώς, σχεδόν όλες θα ακυρωθούν) διότι σε λίγες μέρες δεν θα υπάρχει ούτε λόγος ούτε τρόπος να ταξιδέψεις.
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Αν διαβάζω τους όρους αυτών των vouchers, δεν βλέπω το πλεονέκτημα να ζητήσω voucher αντί επιστροφής. Μεταξύ άλλων αναφέρει ότι εάν η καινούργια κράτηση είναι πιο φθηνή, θα χάσεις τη διαφορά (ενώ εάν είναι πιο ακριβή, εννοείται ότι την πληρώνεις).
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Αυτές οι interpretative guidelines δεν είναι δεσμευτικές, είναι κάτι σαν γνωμοδότηση της Επιτροπής σχετικά με την ερμηνεία του κανονισμού 261/2004. Και λένε ότι στην περίπτωση ακύρωσης δικαιούσαι επιστροφή.

Άλλο η περίπτωση που οι πτήσεις γίνονται (κάτι που στις επόμενες εβδομάδες είναι πολύ απίθανο), αλλά εσύ δεν θέλεις/ δεν μπορείς να ταξιδέψεις. Εκεί τα vouchers όντως είναι μια λύση.

Σε δύο εισιτήριά μου της Α3 οι πτήσεις ήδη ακυρώθηκαν, και ούτως ή αλλιώς ήτανε ναύλοι που προβλέπουν τη δυνατότητα ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων.
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Η Aegean πάντως ανέβασε σήμερα την εφαρμογή για online ακύρωση των εισιτηρίων και την αποστολή voucher με το συνολικό ποσό της αρχικής κράτησης συμπεριλαμβανομένων και τυχόν χρεώσεων θέσης, βαλίτσας κλπ
https://el.aegeanair.com/voucher-application/

Άρα δεν σου δίνει τη δυνατότητα επιστροφής χρημάτων παρά μόνο μέσω voucher
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

μπορεί να αφορά μόνο για επιστροφή χρημάτων μέσω voucher.
Λογικά επιστροφή χρημάτων σε κάρτα μόνο από το τηλ.Κέντρο, το οποίο το βρίσκω πιο λογικό.
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Μα ποτέ δεν ήτανε δυνατό να ακυρώσεις εισιτήρια online, ούτε καν business flex με πλήρη επιστροφή. Αλλά μόνο τηλεφωνικά, πληρώνοντας τα 20 Ευρώ τέλος εξυπηρέτησης (εκτός σε περιπτώσεις ακύρωσης της πτήσης από την Α3).

Και στο μήνυμα που πήρα σχετικά με την ακύρωση γράφεται μεταξύ άλλων

Επιθυμείτε να ακυρώσετε το ταξίδι σας?

• Eάν το εισιτήριό σας είναι GoLight, μπορείτε online στο aegeanair.com, να κάνετε αίτηση για να λάβετε ένα credit voucher, το οποίο θα έχει πιστωθεί με την συνολική αξία του εισιτηρίου σας. H υπηρεσία εγγραφής για το credit voucher είναι διαθέσιμη εδώ.

• Εάν το εισιτήριό σας είναι Flex ή Business Class, τότε μπορείτε να κάνετε αίτηση για επιστροφή χρημάτων μέσω του τηλεφωνικού μας κέντρου ή μέσω του ταξιδιωτικού σας πράκτορα με βάση τους όρους του εισιτηρίου σας.

Δήλ. σε flex και business μπορείς να ζητάς και επιστροφή χρημάτων, μόνο στα light όχι.
 
Top