Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Aegean Airlines
KGP
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 763
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2004, 04:47
x 26

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό KGP » 26 Φεβ 2019, 20:14

aakunz "99% of business is.... show business"
1 x
=================================================
«Εγώ ήξερα ότι τα Βαλκάνια είναι γεωγραφική περιοχή, αλλά στη RomTelecom έμαθα ότι είναι …δικαιολογία».

Χωρίς την αντίσταση του αέρα, το αεροπλάνο δεν θα έφθανε ποτέ τόσο ψηλά.


CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 108

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 03 Μαρ 2019, 09:26

Φίλε aakunz σωστά γράφεις "εάν τα αγόραζε" εδώ όμως δεν πρόκειται περί αγοράς αλλά περί ενοικίασης και μάλιστα ψάχνει για τους αγοραστές των α/φων που θα της τα ενοικιάσουν. Βρήκε κάποιους για τις παραλαβές του 2022. Σύμφωνα με το άρθρο: http://www.capital.gr/epixeiriseis/3346 ... omologiako
από την έκδοση του Ομολογιακού Δανείου το 75% θα καλύψει "μέρος της προκαταβολής" των α/φων που θα νοικιάσει και θα αρχίσει να παραλαμβάνει 2 το 2020, 8 το 2022 κλπ. Ας παρακολουθούμε και λίγο την τιμή της μετοχής. Με την παραγγελία ξεκίνησε από 9 έπεσε στο 7 και τώρα είναι στο 8. Όλα αυτά μυρίζουν πώληση της εταιρείας η οποία αν δεν γίνει σύντομα προβλέπω σκάσιμο του μπαλονιού. Καλή επένδυση για τους συμμετέχοντες στο ομόλογο !!!!!!!!
2 x

Άβαταρ μέλους
marioskef
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 264
Εγγραφή: 19 Ιαν 2006, 04:12
x 2

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό marioskef » 03 Μαρ 2019, 14:10

Δεν ισχυει αυτο που αναφεεις. Αν διαβασεις προσεκτικα θα δεις οτι η εταιρεια θα αγορασει αεροσκαφη για τα οποια μερος της προκαταβολης θα καλυφθει μεσω της εκδοση ομολογων.
Επιπροσθετα αυτων η εταιρεια θα ενοιιασει και καποια αεροπλανα που ειναι αυτα που αναφερεις.
0 x

CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 108

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 03 Μαρ 2019, 19:07

Φίλε marioskef εγώ αυτό κατάλαβα και δεν παρεξηγώ όποιον καταλαβαίνει κάτι άλλο. Εδώ εκφράζουμε τις απόψεις μας ανάλογα με το τι γνωρίζουμε. Μακάρι να είναι διαφορετικά. Ας περιμένουμε να δούμε. Όποιος όμως πιστεύει στα δημοσιεύματα ας αγοράσει και ομόλογα. Καλά κέρδη.
0 x


Άβαταρ μέλους
marioskef
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 264
Εγγραφή: 19 Ιαν 2006, 04:12
x 2

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό marioskef » 03 Μαρ 2019, 21:41

Χρήστο, δεν θα σχολιάσω τα περί φούσκας κλπ κλπ. Προσωπικά διαφωνώ αλλα το σέβομαι.

Κάνοντας εγω μια πιο προσεκτική ανάγνωση όμως προκύπτει ότι εχεις απόλυτο δίκιο. Στη ουσία η εταιρεία δεν αγοράζει αεροσκάφη. Πληρώνει προκαταβολές για αεροσκάφη που κατα πάσα πιθανότητα θα πωλήσει. Ήδη κατα τα γραφόμενα 2 απο τα 30 έχουν κλείσει οι σχετικές συμφωνίες.

Για όποιον εχει κατεβάσει το σχετικό έγγραφο, ας κοιτάξει τη σελίδα 102 που νομίζω ειναι κατατοπιστική.
1 x

Άβαταρ μέλους
6circles
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 21 Σεπ 2006, 08:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): NZAA
x 106

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό 6circles » 08 Μαρ 2019, 14:34

Σύμφωνα με διάφορες πηγές το ομόλογο της Aegean υπερκαλύφθηκε 2.4 φορές και η εταιρία συγκέντρωσε πολύ άνετα τα 200 εκατ. ευρώ που ζητούσε. Το επιτόκιο θα διαμορφωθεί μεταξύ 3,5% με 3,6%.

https://www.naftemporiki.gr/finance/sto ... tis-aegean

https://www.reuters.com/article/aegeana ... SL5N20V2D9

Φαίνεται πως οι ξένοι επενδυτές εμπιστεύονται περισσότερο τα οικονομικά της εταιρίας και τις προοπτικές της από ότι οι εγχώριοι "αναλυτές" αυτού του φόρουμ! :wink: :D
3 x

Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 368
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 380

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 28 Μαρ 2019, 20:16

Aegean: Αύξηση κερδών κατά 13% το 2018

Τα οικονομικά αποτελέσματα έτους 2018 ανακοίνωσε η Aegean. Σημείωσε αύξηση 5% στον ενοποιημένο κύκλο εργασιών, ο οποίος ανήλθε σε 1.187,4 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 67,9 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 13%.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η βελτιωμένη αξιοποίηση του δικτύου συντέλεσε στην αύξηση της επιβατικής κίνησης κατά 6%, με την Aegean και την Olympic να μεταφέρουν 14 εκατ. επιβάτες. Η κίνηση στο δίκτυο εξωτερικού αυξήθηκε κατά 7% σε σχέση με το 2017, φτάνοντας τους 7,8 εκατ. επιβάτες, ενώ αντίστοιχα στο δίκτυο εσωτερικού η αύξηση της επιβατικής κίνησης ανήλθε σε 4%, φτάνοντας τους 6,1 εκατ. επιβάτες.

Περισσότερα εδώ: https://www.naftemporiki.gr/finance/story/1458932/aegean-auksisi-kerdon-kata-13-to-2018

Μια χαρά τους βλέπω, ειδικά αν συνυπολογίσουμε πόσο αυξημένο ήταν το κόστος καύσιμων το 2018 σε σχέση με φέτος.
Για την τωρινή χρονιά θα ωφεληθούν από την άτακτη υποχώρηση της FR στο εσωτερικό αλλά θα έχουν μεγαλύτερο ανταγωνισμό στο εξωτερικό με σχεδόν 40 προορισμούς της FR απο Αθήνα και καμιά τριανταριά απο Θεσσαλονίκη.
0 x


Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3802
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 209
Επικοινωνία:

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό jerry » 01 Απρ 2019, 18:23

Καλά τα αποτελέσματα και με ένα ισχυρό αποθεματικό!

θα ήθελα βέβαια να σταθώ στο γεγονός (πως αν δεν κάνω κάτι λάθος) το 9Μ2018 έκλεισε στα +80.9 εκ. ενώ το έτος έκλεισε τελικά στα +67.9 εκ. που σημαίνει πως η εποχικότητα χτύπησε για τα καλά το τελευταίο τέρμινο. Ίσως αυτό εξηγεί εν μέρει και το "πετσόκομμα" των συχνοτήτων για το W19-20 που ανέφερα εδώ.

Επίσης φαίνονται και οι προτεραιότητες του "ομίλου":

Δεδομένων των παραπάνω προκλήσεων ο Όμιλος θέτει μια σειρά από προτεραιότητες:
(1) Προσθήκη νέων διεθνών προορισμών, αύξηση των συχνοτήτων σε κλασικούς προορισμούς και βελτίωση
και ανάπτυξη του δικτύου από την κύρια βάση μας στην Αθήνα, η οποία παρουσιάζει σημαντικές
προοπτικές ανάπτυξης αλλά και σαν κόμβος ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα
(2) Αύξηση των πτήσεων charter από την περιφέρεια, αλλά μειώνοντας παράλληλα τις τακτικές πτήσεις από
την περιφέρεια
(3) Διατήρηση του υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και εξυπηρέτησης κατά την διάρκεια της πτήσης, που
αποτελεί και το διαχρονικό βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Ομίλου
(4) Παροχή νέων καινοτόμων υπηρεσιών προσφέροντας περισσότερες επιλογές στους επιβάτες μας και
συνεπακόλουθα δημιουργία επιπλέον εσόδων ανά επιβάτη από τη διακριτή τιμολόγηση επιπρόσθετων
υπηρεσιών
(5) Συνεχής ανάπτυξη του προγράμματος πιστότητας ώστε να μεγιστοποιηθούν τα οφέλη των επιβατών
(6) Διατήρηση της ανταγωνιστικής δομής του κόστους στοχεύοντας χαμηλότερο λειτουργικό κόστος
αεροσκαφών


Σημαντικά τα (1) και (2) για το δίκτυο (hub το LGAV) αλλά σημαντικό και το (4) καθώς φαίνεται πως θα συνεχιστεί το μοντέλο των ancillary χρεώσεων. Για το (5) δε ξέρω τι ακριβώς σκέφτονται, αφού τα τελευταία χρόνια γίνεται μία απόσβεση των προνομίων (όπως και σε όλα τα προγράμματα βέβαια παγκοσμίως).

Δυστυχώς, από τα αποτελέσματα δε μπορούμε να συνάγουμε κάτι για τη δομή κερδών μεταξύ "bare" εισιτηρίων και "ancillary" (εκτός αν έχασα κάτι), που θα ήταν ενδιαφέροντα στοιχεία για ανάλυση.
1 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA

Άβαταρ μέλους
TOGA
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 222
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2006, 10:49
x 45

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό TOGA » 01 Απρ 2019, 18:33

(6) Διατήρηση της ανταγωνιστικής δομής του κόστους στοχεύοντας χαμηλότερο λειτουργικό κόστος
αεροσκαφών


Να πω καμιά κακία τώρα, ή όχι;

Τι ακριβώς σημαίνει «χαμηλότερο λειτουργικό κόστος»; Γιατί (λέω εγώ, την κακία μου), αυτό μπορεί να σημαίνει από μείωση κόστους catering (=λιγότερο σε ποσότητα/χειρότερο/αμφίβολης ποιότητας φαγητό) μέχρι αλλαγή seating arrangement (σαρδελοποίηση).
0 x

Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 368
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 380

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 02 Απρ 2019, 18:17

Ο Ε. Βασιλάκης στην χθεσινή ενημέρωση των επενδυτών για τα αποτελέσματα του 2018 είπε διάφορα ενδιαφέροντα πράγματα για την στρατηγική και της προοπτικές της εταιρείας.

Aegean: Η αλλαγή στο «μείγμα» του στόλου και το ομολογιακό
Γιατί η Aegean στρέφεται στα ιδιόκτητα αεροπλάνα. Το ομολογιακό δάνειο και οι διαπραγματεύσεις με τους χρηματοδότες. Ο ανταγωνισμός στην ελληνική αγορά το 2019 και οι ενδείξεις για την τουριστική κίνηση.
Τις ενδείξεις για τη φετινή τουριστική ζήτηση για την Ελλάδα καθώς το νέο σκηνικό ανταγωνισμού διαμορφώνεται στην ελληνική αγορά αερομεταφορών το 2019 αλλά και τους λόγους για τους οποίους η Aegean Airlines ΑΡΑΙΓ -2,32% αλλάζει το «δομικό» μοντέλο του στόλου της μετέφερε σε χρηματοοικονομικούς αναλυτές ο πρόεδρος της ελληνικής αεροπορικής εταιρείας Ευτύχιος Βασιλάκης, παρουσιάζοντας τα οικονομικά της αποτελέσματα του 2018.

Ο πρόεδρος της Aegean εξήγησε πως η εταιρεία κατάφερε να φθάσει το 1,10 δισ. ευρώ έσοδα και σχεδόν 14 εκατ. επιβάτες, σε μια χρονιά κατά την οποία δέχθηκε ισχυρό ανταγωνισμό σε συνδυασμό με τη σημαντική αύξηση στις τιμές καυσίμων.

Περισσότερα εδω: https://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/1673521/aegean-h-nea-strathgikh-piso-apo-to-meigma-stoloy.html
0 x


Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3802
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 209
Επικοινωνία:

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό jerry » 04 Ιουν 2019, 10:59

Αποτελέσματα τριμήνου 2019

Ζημιές 35.2 εκ (έναντι 30.8 εκ πέρσι) στο "παραδοσιακά πιο αδύναμο τρίμηνο", παρότι υπήρξε μια νωθρή αύξηση της κίνησης (9% στο εξωτερικό και 4% στο εσωτερικό) και των εσόδων (4%).

Η πληρότητα αυξήθηκε στο 82.3% από 81.2% καθώς και οι προσφερόμενες θέσεις αυξήθηκαν κατά 5%. Είμαι περίεργος να δω, πως θα είναι το τρίμηνο 2020 με το κουτσουρεμένο πρόγραμμα που έχει ανακοινωθεί αυτή τη στιγμή.
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA

Άβαταρ μέλους
mrk
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Αθήνα
x 96

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό mrk » 16 Σεπ 2019, 11:49

Οικονομικά αποτελέσματα α' εξαμήνου 2019

https://www.naftemporiki.gr/finance/story/1515203/aegean-auksisi-se-epibatiki-kinisi-kai-tziro-to-proto-eksamino

Η πληρότητα στο 82,2% είναι νομίζω πολύ δυνατή. Ταμιακά διαθέσιμα & ισοδύναμα στα 602εκ €.
2 x
Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement.

Άβαταρ μέλους
6circles
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 21 Σεπ 2006, 08:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): NZAA
x 106

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό 6circles » 03 Οκτ 2019, 15:26

Σε χθεσινό δελτίο τύπου η Αιγαίου αναφέρει μεταξύ άλλων:

1. Αύξηση στην επιβατική κίνηση το πρώτο 9μηνο του 2019 κατά 7% ( σύνολο 11.632.353 επιβάτες )
2. Αύξηση της διεθνούς επιβατικής κίνησης από την Αθήνα κατά 11%
3. Ποσοστό πληρότητας πτήσεων στο 83.8% ( βελτίωση κατά 1.1% από το αντίστοιχο διάστημα το 2018 )

Το νέο θερινό πρόγραμμα δρομολογίων θα ανακοινωθεί στο τέλος του μήνα.

https://en.about.aegeanair.com/media-ce ... 1568628427
1 x


geo13pao
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 15 Ιουν 2017, 21:26
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSA
x 66

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό geo13pao » 07 Οκτ 2019, 23:29

Η Aegean μπαίνει στο Ελληνικό!

H Aegean αποκτά σε πρώτη φάση το 1,66% της Lamda Development - Στα 20 εκατ. ευρώ η συνολική της επένδυση μετά την αύξηση κεφαλαίου της Lamda. Με τη σύμπραξη αυτή, η AEGEAN ανακηρύσσεται ως ο «Επίσημος Αερομεταφορέας του Ελληνικού»


πηγή: https://www.protothema.gr/economy/artic ... -elliniko/
0 x

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3490
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 542

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό aakunz » 08 Οκτ 2019, 10:08

Φαντάζομαι, απόκτηση μεριδίου στον ΑΙΑ μέσω της επικείμενης περαιτέρω αποκρατικοποίησης δεν συμβαδίζει με τους στόχους της Αιγαίου, ε;
0 x



Επιστροφή σε “Aegean Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες