Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Aegean Airlines
Άβαταρ μέλους
vassilis1924
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 12 Μάιος 2015, 11:45
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 20

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό vassilis1924 » 20 Μάιος 2020, 15:31

Μια άλλη οπτική δε θα ήταν ότι όταν η Aegean είναι στα πάνω της, μπορεί να εξασφαλίσει καλύτερη τιμή και όρους, από ότι όταν έχει μια καθοδική πορεία;
0 x


Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2168
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 87
Επικοινωνία:

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό dtrach » 20 Μάιος 2020, 16:15

Όταν ένα αεροσκάφος σου προσφέρει υποτίθεται 30% χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με αυτά που έχεις και την τιμή του βαρελιού εκεί που είναι το θέλεις όσο το δυνατόν συντομότερα...εκτός αν γνωρίζατε ότι θα πάει εκεί π πήγε το πετρέλαιο και τώρα αντί να μιλάτε με τα εκατομμύρια μιλάτε με εμάς οπότε πάσο...Το ίδιο ισχύει και για την EZ και την γκρίνια του Sir Stelios...Ειδικά όταν ουσιαστικά αντιμετωπίζεις low cost ανταγωνισμό και όλοι σου οι αντίπαλοι το έχουν
0 x

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 887
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 365

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό OveLix » 20 Μάιος 2020, 16:27

Προφανώς, πολλοί δεν θυμούνται ότι η συμφωνία ανακοινώθηκε τον Μάρτιο του 2018. Τότε που οι προοπτικές για τον τουρισμό ήταν θαυμάσιες και οι επιβάτες της Aegean το 2017 ήταν 13,2 εκατ. (αύξηση 6% σε σχέση με το 2016). Οι εκτιμήσεις αποδείχτηκαν σωστές αφού η Aegean είχε 14 εκατ. επιβάτες το 2018 (αύξηση 7%) και 15 εκατ. το 2019 (αύξηση 7%).

Είχε πολλές φορές στο παρελθόν αναφερθεί από τη διοίκηση ότι η Airbus πίεζε την εταιρεία να αγοράσει τα neo και η απάντηση ήταν πάντοτε «Ναι, αλλά όταν μας τα προσφέρετε με ικανοποιητικούς όρους». Εκτιμώ ότι όταν επήλθε η συμφωνία οι όροι ήταν ικανοποιητικοί και για τα δύο μέρη.

Το ότι η εταιρεία δεν είχε ανάγκη από αεροσκάφη δεν είναι αληθές. Αν εξαιρέσουμε την παραγγελία του 2014 για 7 αεροσκάφη, όλα τα άλλα τα έχουν τα χρονάκια τους (το νεώτερο Α321 είναι 11 ετών και τα περισσότερα Α320 είναι από 12 ετών και πάνω).

Συνεπώς, για μια εταιρεία που βλέπει στο μέλλον, που ψηφίζεται η καλύτερη στην κατηγορία της επί σειρά ετών και που πάντα σχεδιάζει προσεκτικά τα βήματά της, η αγορά των αεροσκαφών ήταν η ενδεδειγμένη λύση. Βέβαια, κανείς στον κόσμο δεν περίμενε τον ιό...
2 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

PILOT-737
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 06 Μαρ 2005, 04:19
x 72

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό PILOT-737 » 20 Μάιος 2020, 17:36

Υποστηρίζεις ότι πρέπει να βοηθηθεί η Αιγαίου διότι υπήρχαν πολύ καλές προοπτικές εκείνη την εποχή
Τότε σίγουρα θες να υποστηρίξει το κράτος και όσους πήρανε δάνεια, την εποχή που οι τράπεζες «πίεζαν» τους καταναλωτές(όπως λες ότι έκανε η Airbus), υπήρχαν προοπτικές μισθολογικής εξέλιξης και η αξία των ακινήτων συνεχώς ανέβαινε(επένδυση λέγανε τότε την αγορά ακινήτου).

Όχι μόνο θυμόμαστε πότε υπέγραψε την συμφωνία η Aegean.

Θυμόμαστε επίσης ότι λίγο πριν επιτευχθεί η συμφωνία, είχε «διαρρεύσει» ότι η προσφορά της Boeing ήταν πιο δελεαστική. Αυτό προκάλεσε αϋπνία σε πολλούς από τους χειριστές της για διάφορους λόγους.

Και όπως από το ρετιρέ πέσαμε στο υπόγειο, έτσι και από το 320 πήγαμε στο 737 και ξανά στο 320 neo.

Όσοι δεν κοιμόσαστε τα βράδια και εξαπολύετε χαρακτηρισμούς για όσους «θέλουν να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα», ίσως δεν καταλάβατε ότι η κατσίκα χαίρει άκρας υγείας αλλά είναι προτιμότερο να βοσκήσει στο χωράφι του γείτονα.

Το συμπέρασμα ότι τα 11-12 χρόνια είναι καλή ηλικία αεροσκάφους για να το αποχωριστεί μια εταιρία δεν ισχύει. Το καλύτερο είναι να αφήσεις ένα αεροπλάνο πριν χρειαστεί να πληρώσεις το D Check. Μετά το check έχεις επισκευάσει όσες σοβαρές ζημιές μάζεψε ένα αεροσκάφος(στο 320 γίνεται γύρω στα 10 χρόνια)και το benefit πάει στον επόμενο χρήστη.

Το ότι η διοίκηση δεχόταν πιέσεις να ανανεώσει τον στόλο, το είδες γραμμένο σε κάποιο σοβαρό site και σε επώνυμο άρθρο; Και αν απλά το άκουσες, συμφωνείς και το μεταφέρεις στο site. Μπορείς να μας πεις ποια θα ήταν τα αντίποινα για την εταιρία αν δεν έκανε την παραγγελία ; Η είναι η λογική : ας ρίξουμε και λίγη ευθύνη στον κατασκευαστή για την συμφωνία ;

Αυτό που μπορεί να κάνει η Airbus, και έχει τιμωρηθεί στο παρελθόν για παρόμοιες τακτικές, είναι να δωροδοκήσει(μετόχους ; ).

https://uk.reuters.com/article/uk-healt ... KKBN22O1Q3


The European planemaker agreed in January to pay $4 billion in fines after reaching a plea bargain with prosecutors in Britain, France and United States over alleged bribery and corruption stretching back at least 15 years.

2 x


Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 887
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 365

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό OveLix » 20 Μάιος 2020, 19:49

Παρακαλώ, αν είναι να κάνουμε συζήτηση, να απαντάς σε αυτό που έγραψα και όχι σε αυτό που φαντάζεσαι ότι έγραψα.

-Δεν είπα ότι πρέπει να λάβει βοήθεια επειδή υπήρχαν προοπτικές. Το γιατί το έχω εξηγήσει σε άλλα μηνύματα.

-Το σχέδιο ήταν για 46 παραλαβές μέχρι το 2025. Το 2025 το batch παραλαβής του 2007 (τα Ethos, Kinesis κλπ) θα είναι 18 ετών και ο υπόλοιπος στόλος προ A320ceo (δλδ τα MSN πριν από το 4000) πάνω από 15. Εσύ παίρνεις τις ηλικίες του 2018 επειδή έτσι σε βολεύει. Δε βαριέσαι, καλή καρδιά.

-Η Boeing έκανε εξαιρετική προσφορά (πίεση είναι και αυτό, αλλά προφανώς αδυνατείς να καταλάβεις ότι υπάρχει και η καλώς εννοούμενη πίεση. Όταν θέλω να σου πουλήσω κάτι, κάνω τα πάντα) αλλά και πάλι τα νούμερα ήταν υπέρ του neo όταν υπολογίστηκαν όλοι οι παράγοντες. Και, στην τελική, τι σχέση έχει αυτό και γιατί αναφέρεις άσχετα γεγονότα;

-Το ότι η Airbus έσπρωχνε έντονα το neo δεν ήταν ποτέ μυστικό, σιγά το νέο. Είναι είδηση ότι η Airbus θέλει να πουλήσει αεροπλάνα και πιέζει με κάθε θεμιτό τρόπο; Ο Ευτύχιος Βασιλάκης, δημόσια στην Τουλούζη μπροστά σε εκατοντάδες άτομα κατά την παραλαβή του SX-DNE είπε ότι εφόσον το αποφασίσει, οι παραλαβές θα είναι από το 2021-25 (σου θυμίζει κάτι;) και ότι σε κάθε περίπτωση θα αποφασίσουν σε περίπου 18 μήνες (τους πήρε 24).

-Τα υπόλοιπα που γράφεις για αντίποινα, ευθύνες κλπ είναι φαντασίες δικές σου. Και άσχετα με το θέμα μας.
2 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

PILOT-737
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 06 Μαρ 2005, 04:19
x 72

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό PILOT-737 » 21 Μάιος 2020, 00:17

vassilis1924 έγραψε:Μια άλλη οπτική δε θα ήταν ότι όταν η Aegean είναι στα πάνω της, μπορεί να εξασφαλίσει καλύτερη τιμή και όρους, από ότι όταν έχει μια καθοδική πορεία;


Η εταιρία δεν λειτουργεί έτσι. Όταν οι συνθήκες είναι ευνοϊκές, προσπαθεί να βγάλει το μέγιστο κέρδος. Αν δεν το κάνει αυτή, θα το κάνει κάποια άλλη στη θέση της. Αν δεν το κάνει όταν μπορεί, αργότερα δεν θα έχει την ευκαιρία(περίοδοι οικονομικής κρίσης κλπ).
Δεν έχει πέσει στην αντίληψη μου παράδειγμα ιδιωτικής αεροπορικής να κάνει κοινωνική πολιτική.
Θυμίσου τις εποχές λίγο μετά το κλείσιμο της ΟΑ που δεν υπήρχε ανταγωνισμός στην Ελληνική αγορά(ανοδική πορεία). Οι τιμές των εισιτηρίων ήταν υπερβολικά υψηλές σε ορισμένα δρομολόγια, σύμφωνα τα παράπονα των επιβατών που δεν είχανε και άλλη επιλογή. Η δικαιολογία εκ των υστέρων ήταν «αν δεν κάναμε αποθεματικό τις καλές εποχές, δε θα μπορούσαμε να ανταγωνιστούμε τώρα τις ξένες εταιρίες που μπήκαν στην αγορά». Ακόμη και αν δεν το ξέρανε από πριν ότι θα γίνει, ακόμη και αν παρ’ολο τον ανταγωνισμό των μετέπειτα ετών έκλειναν με κέρδος.

Όπως τα λέει το βίντεο :

https://m.facebook.com/NasDailySpanish/ ... 907882935/

Σοσιαλισμός για τους πλούσιους(μεγάλες εταιρίες) και καπιταλισμός για τους φτωχούς(Μικρές επιχειρήσεις) είναι το σύστημα που εφαρμόζεται.
1 x

Άβαταρ μέλους
vassilis1924
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 12 Μάιος 2015, 11:45
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 20

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό vassilis1924 » 21 Μάιος 2020, 02:08

Το σχόλιό μου αφορούσε την αγορά των neo, μιας και αυτό αναφέρθηκε στα προηγούμενα. Εννοούσα ότι όταν η Aegean είναι στα πάνω της ίσως να επιτύχει καλύτερη τιμή από την Airbus.

Όχι να προσφέρει καλύτερες τιμές εισιτηρίων.

Κατανοώ το μπέρδεμα, οπότε δε σου απαντώ ως προς την ουσία των γραπτών σου. Απλά εξηγούμαι, γιατί δεν αναφέρθηκα σε κοινωνική πολιτική ή κάτι τέτοιο.
1 x


PILOT-737
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 06 Μαρ 2005, 04:19
x 72

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό PILOT-737 » 21 Μάιος 2020, 02:26

Δικό μου λάθος Βασίλη. Όντως δεν το συνδύασα με τα προηγούμενα posts διότι ήταν στην προηγούμενη σελίδα.

Όσον αφορά αυτό που έγραψες: δεν έχει τόση σημασία σε τι φάση είναι μια εταιρία όταν παραγγέλνει, όση έχει σε τι φάση είναι όλες οι υπόλοιπες τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

Το καλύτερο deal το έκανε η Ryan, όταν είχε πεθάνει η αγορά μετά την 11η Σεπτεμβρίου και οι εταιρίες ακύρωναν παραγγελίες.
2 x

PILOT-737
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 06 Μαρ 2005, 04:19
x 72

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό PILOT-737 » 21 Μάιος 2020, 02:51

dtrach έγραψε:Όταν ένα αεροσκάφος σου προσφέρει υποτίθεται 30% χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με αυτά που έχεις και την τιμή του βαρελιού εκεί που είναι το θέλεις όσο το δυνατόν συντομότερα...εκτός αν γνωρίζατε ότι θα πάει εκεί π πήγε το πετρέλαιο και τώρα αντί να μιλάτε με τα εκατομμύρια μιλάτε με εμάς οπότε πάσο...Το ίδιο ισχύει και για την EZ και την γκρίνια του Sir Stelios...Ειδικά όταν ουσιαστικά αντιμετωπίζεις low cost ανταγωνισμό και όλοι σου οι αντίπαλοι το έχουν


Το 30% μήπως είναι υπερεκτιμημένο ?
Σύμφωνα με την Airbus το όφελος είναι 15-20% σε σχέση με το ceo με WTF, και αν αφαιρέσεις το 4% που κερδίζει το ceo με τα sharklets, μιλάμε για 11-16% διαφορά του τελευταίου ceo που παρέλαβε η Αιγαίου, με το πρώτο neo που βγήκε από την γραμμή παραγωγής.

https://www.airbus.com/content/dam/corp ... mily-E.pdf

Όσο πιο φτηνό είναι το πετρέλαιο, τόσο λιγότερα χρήματα θα κερδίσει η εταιρία-θα αργήσει η απόσβεση της επένδυσης.

Πριν να φτάσουνε στα neo, θα μπορούσε μια εταιρία να ακολουθήσει την τακτική των ξένων low cost εταιριών και να πετάξει με την πιο οικονομική ταχύτητα ή να εφαρμόσει variable CI σύμφωνα με την τιμή καυσίμου του κάθε αεροδρομίου.
1 x

Pirate
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 18:31
x 36

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό Pirate » 21 Μάιος 2020, 12:44

Να προσθέσω ότι στο 11% - 15% μείωσης του καυσίμου πρέπει να προστεθούν

1. Το μειωμένο κόστος συντήρησης ενός νέου αεροσκάφους
2. Οι επιπλέον θέσεις, +6 στα 320, + 20 (??) στα Α321
3. Marketing λόγοι...
1 x


spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2410
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 179

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 21 Μάιος 2020, 14:23

Προς το παρόν, το όφελος απο τις επιπλέον θεσεις παει περιπατο αφου ανακοίνωσαν οτι θα κρατανε τις 3 τελευταίες σειρές κενες για περίπτωση επιβάτη με covid-19...
0 x

Άβαταρ μέλους
thanosp
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 940
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2005, 04:59
Τοποθεσία: U.K. / KVA
x 77
Επικοινωνία:

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό thanosp » 21 Μάιος 2020, 14:59

Ο περιορισμός δεν υπάρχει μόνο για τα NEO. Ο περιορισμός υπάρχει και για τα παλαιότερα Α320 οπότε αναλογικά το neo εξακολουθεί να προσφέρει περισσότερες θέσεις σε σχέση με τα classic A320 του στόλου. :)
1 x
Mind is like a parachute, it's better when it's open.
Statistics: http://my.flightmemory.com/thanosp

Pirate
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 18:31
x 36

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό Pirate » 21 Μάιος 2020, 15:32

Προς το παρον όλα πανε περιπατο, αλλα το business plan όταν αγόραζαν τα αεροπλάνα δεν είχε φαντάζομαι μέσα το Covid. Οπότε οι παραπάνω θέσεις παίζουν ρόλο στην απόφαση αγοράς.
1 x


Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 904
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 93
Επικοινωνία:

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό lewton » 21 Μάιος 2020, 16:35

OveLix έγραψε:Προφανώς, πολλοί δεν θυμούνται ότι η συμφωνία ανακοινώθηκε τον Μάρτιο του 2018. Τότε που οι προοπτικές για τον τουρισμό ήταν θαυμάσιες και οι επιβάτες της Aegean το 2017 ήταν 13,2 εκατ. (αύξηση 6% σε σχέση με το 2016). Οι εκτιμήσεις αποδείχτηκαν σωστές αφού η Aegean είχε 14 εκατ. επιβάτες το 2018 (αύξηση 7%) και 15 εκατ. το 2019 (αύξηση 7%).

Είχε πολλές φορές στο παρελθόν αναφερθεί από τη διοίκηση ότι η Airbus πίεζε την εταιρεία να αγοράσει τα neo και η απάντηση ήταν πάντοτε «Ναι, αλλά όταν μας τα προσφέρετε με ικανοποιητικούς όρους». Εκτιμώ ότι όταν επήλθε η συμφωνία οι όροι ήταν ικανοποιητικοί και για τα δύο μέρη.

Το ότι η εταιρεία δεν είχε ανάγκη από αεροσκάφη δεν είναι αληθές. Αν εξαιρέσουμε την παραγγελία του 2014 για 7 αεροσκάφη, όλα τα άλλα τα έχουν τα χρονάκια τους (το νεώτερο Α321 είναι 11 ετών και τα περισσότερα Α320 είναι από 12 ετών και πάνω).

Συνεπώς, για μια εταιρεία που βλέπει στο μέλλον, που ψηφίζεται η καλύτερη στην κατηγορία της επί σειρά ετών και που πάντα σχεδιάζει προσεκτικά τα βήματά της, η αγορά των αεροσκαφών ήταν η ενδεδειγμένη λύση. Βέβαια, κανείς στον κόσμο δεν περίμενε τον ιό...

Δεν μιλάω σε καμία περίπτωση για τον κορονοϊό.
Το 2018 είχαμε ήδη τα πρώτα δείγματα ότι η μεγάλη άνοδος τελειώνει.
https://www.statista.com/statistics/193 ... er-demand/
Το να παραγγείλει σε αυτήν την συγκυρία 30 αεροπλάνα με 12 options, και μετά (μέσα στο 2019; :?: ) να κάνει firm και τα 12 options δεν φαίνεται η πιο συνετή στρατηγική.
Αυτό δεν το λέω για να καταλήξω ότι δεν πρέπει να πάρει κρατική βοήθεια, αλλά πρέπει να υπάρξουν κάποιες συνέπειες για τους μετόχους και για τη διοίκηση, πέραν της χασούρας λόγω του κορονοϊού.
Το κράτος δεν έχει κανένα λόγο να σώσει τους μετόχους της Aegean. Την Aegean ναι, να τη σώσει. Και όταν μου λέτε ότι η κακομοίρα η διοίκηση δε φταίει, λυπάμαι αλλά η ζωή δεν είναι δίκαιη. Άλλοι χάνουν τα σπίτια τους χωρίς να φταίνε, άλλοι τη ζωή τους, δεν μπορώ να κλάψω για κάποιον που έχασε τη δουλειά του.

Για να ευθυμήσουμε: A new era of growth for AEGEAN


ΥΓ. Σχετικά με το ότι ο στόλος της Aegean πάλιωνε, μην το πούμε αυτό στη Delta με μέσο όρο ηλικίας γύρω στα 15 χρόνια προ κορονοϊού. Επίσης προβλέπω ότι η Air France-KLM (ή σκέτη η AF) θα παραγγείλει Α320 σε τόσο χαμηλές τιμές που άλλες αεροπορικές θα παραπονεθούν ότι υπάρχει αθέμιτος ανταγωνισμός.
ΥΓ2. Είμαι άνεργος από τις 15 Απριλίου χωρίς να φταίω λόγω του κορονοϊού, οπότε αν είναι να λυπάστε τη διοίκηση της Aegean παρακαλώ να λυπάστε και εμένα.
6 x
no more FlyBaboo........ :(

Άβαταρ μέλους
vassilis1924
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 12 Μάιος 2015, 11:45
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 20

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό vassilis1924 » 21 Μάιος 2020, 17:42

Υπάρχει ένα θέμα που έχει παρερμηνευτεί.

Η Aegean δε χρειάζεται διάσωση.
Δεν κινδυνεύει με άμεση πτώχευση. Ούτε καν στο κοντινό μέλλον.

Κινδυνεύει να μη μπορεί να είναι ανταγωνιστική στην Ευρώπη, όταν οι άλλες εταιρείες πήραν δισεκατομμύρια επιδοτήσεων και έκαναν χιλιάδες απολύσεις και μείωση στόλου.

Η ενίσχυση που χρειάζεται αφορά την ανταγωνιστικότητά της και μόνο.

Προφανώς η αδυναμία ανταγωνιστικότητας σε βάθος χρόνου θα επιφέρει συρρίκνωση.

Κάποιος σε άλλο ποστ ανέφερε Γερμανία - Ελλάδα με LH ~200€ και με A3 ~400€ .

Ξέχασε να αναφέρει πόσες απολύσεις έκανε η LH και ποσά δις κρατικής ενίσχυσης εξασφάλισε.

Η σύγκριση των τιμών θα έχει νόημα μετά το πλήρες πακέτο στήριξης της Aegean.
2 x



Επιστροφή σε “Aegean Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες