Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Aegean Airlines
Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2156
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 84
Επικοινωνία:

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό dtrach » 21 Μάιος 2020, 17:50

Τελικώς, ο Γενικός Δείκτης έκλεισε με απώλειες 0,36% στις 608,34 μονάδες ενώ η αξία συναλλαγών ανήλθε στα 45 εκατ. ευρώ.

Η εικόνα της συνδερίασης έχει διπλό πρόσωπο αφού μεχρι το μεσημέρι ήταν ανοδική με τις τράπεζες να επανέρχονται σε θετικό έδαφος. Οι πληροφορίες, όμως, για την ενίσχυση που θα δοθεί στην Aegean από το κράτος οδήγησαν σε έντονες ρευστοποιήσεις τόσο στην αεροπορική εταιρεία, όσο και στην Autohellas – η οποία κατέχει το 10% της αεροπορικής εταιρείας.

Η κύρια αιτία που προκαλεί τις ρευστοποιήσεις είναι μια ενδεχόμενη αύξηση κεφαλαίου στην εταιρεία και το γεγονός ότι, οι μέτοχοι της ήταν συνηθισμένοι να λαμβάνουν μερίσματα – τα οποία θα τα ξεχάσουν για τουλάχιστον δυο χρόνια.


source :protothema.gr
1 x


Άβαταρ μέλους
6circles
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: 21 Σεπ 2006, 08:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): NZAA
x 158

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό 6circles » 21 Μάιος 2020, 17:57

Φίλε Lewton,

Δεν καταλαβαίνω γιατί ψέγεις την Αιγαίου για την παραγγελία των neo. Λες πως όταν έκανε την παραγγελία είμασταν οικονομικά στην κορυφή του κύκλου και η πορεία θα ήταν καθοδική....

Σκέψου τα ακόλουθα όμως:
1. Η όποια αναμενόμενη «κάθοδος» δεν θα ήταν τίποτα μπροστά στην 8ετή και πλέον οικονομική καταστροφή της Ελλάδας. Και όμως η Αιγαίου όχι απλά επιβίωσε εν μέσω κρίσης αλλά αναπτύχθηκε ραγδαία. Άρα η Αιγαίου θα είχε τον τρόπο να αντιμετωπίσει και την κάθοδο που αναφέρεις.

2. Η οικονομική κρίση επηρέασε και άλλες χώρες στην Ευρώπη που αποτελούν σημαντικές αγορές της Αιγαίου: Ιταλία, Ισπανία, Κύπρος κλπ. Και εκεί όμως η Αιγαίου κατάφερε να αναπτυχτεί. Άρα, η εταιρία μπορεί να αντιμετωπίσει γενικευμένη ύφεση και όχι μόνο εγχώρια.

3. Το πραγματικό πρόβλημα για την Αιγαίου είναι ο κορονοϊός και το κλείσιμο των συνόρων. Αυτά που συνέβησαν από τον Μάρτιο ήταν κοσμοϊστορικά γεγονότα που δεν τα είχε δει ο κόσμος ποτέ από τον 2ΠΠ και ύστερα. Δηλαδή εντελώς απρόβλεπτα από όλους. Ποιος θα μπορούσε να είχε προβλέψει σχεδόν παγκόσμιο κλείσιμο συνόρων ή απαγόρευση ταξιδιών; Εσύ μήπως; Εγώ όχι, σίγουρα.
Γιατί να την κατηγορούμε λοιπόν; Αν τα πράγματα ήταν νορμάλ σε διαβεβαιώ ότι φέτος η Αιγαίου θα κατέρριπτε καινούργια ρεκόρ σε κέρδη, σε πληρότητες και επιβατική κίνηση.

Λυπάμαι πολύ που είσαι άνεργος και σου εύχομαι πολύ σύντομα να βρεις εργασία. Όπως και εύχομαι η Αιγαίου να τα καταφέρει και έτσι να γλυτώσουν τουλάχιστον 3.000 θέσεις εργασίας.
10 x



Επιστροφή σε “Aegean Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Prigipas και 2 επισκέπτες