Βράβευση για την Aegean

kostis

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
05/04/2005
Μηνύματα
77
Likes
1
Περιοχή
ATH, NUE
Στον αντίποδα της κρίσης στην Ολυμπιακή αεροπορία, μπορούμε ίσως να ελπίζουμε σε κάτι:


Η AEGEAN ανακηρύχθηκε η καλύτερη τουριστική επιχείρηση της χρονιάς και βραβεύτηκε για την προσφορά της στον Ελληνικό Τουρισμό κατά την διάρκεια τελετής των ετήσιων βραβείων του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία, την Δευτέρα, 6 Ιουνίου 2005.

Στην ομιλία του ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος κ. Μάκης Φωκάς, ανέφερε:

"Η είσοδος της Aegean Airlines στο συγκοινωνιακό χάρτη της χώρας με ένα στόλο νέων και σύγχρονων αεροσκαφών ανέτρεψε όλα τα μέχρι τότε δεδομένα στις ελληνικές αερομεταφορές. Η λειτουργία της δημιούργησε ανταγωνιστικές συνθήκες στην αεροπορική αγορά που ήταν σχεδόν μονοπωλιακή. Συνέβαλε στην πύκνωση των αεροπορικών συνδέσεων τόσο στο εσωτερικό της χώρας όσο και στο εξωτερικό, παρέχοντας ένα υψηλό επίπεδο υπηρεσιών στους πελάτες της.
Κατάφερε να αντιμετωπίσει το εξαιρετικά δυσχερές οικονομικό περιβάλλον, στο οποίο λειτουργούν οι αερομεταφορές και να σταθεί μόνη της χωρίς κρατικές ενισχύσεις, τη στιγμή που γνωστές διεθνείς αεροπορικές εταιρείες κλυδωνίζονται, συγχωνεύονται ή συνενώνονται.
Η Aegean Airlines, αν και θεωρείται νέα επιχείρηση στον χώρο των ευρωπαϊκών αερομεταφορών, με την αξιοπιστία που επέδειξε, κέρδισε την εμπιστοσύνη των πελατών της και κατόρθωσε να αποσπάσει το πρώτο βραβείο ευρωπαϊκού περιφερειακού αερομεταφορέα. Ευελπιστούμε ότι τώρα που επεκτείνεται και στο χώρο των ναυλωμένων πτήσεων, η συμβολή της στην ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος προς την Ελλάδα θα καταστεί ανεκτίμητη".

Το βραβείο παρέλαβε από τον Υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Δημήτρη Αβραμόπουλο, ο Πρόεδρος της AEGEAN κ. Θεόδωρος Βασιλάκης, ο οποίος αφού ευχαρίστησε την επιτροπή του Ξ.Ε.Ε. γι' αυτή την τόσο τιμητική διάκριση, μεταξύ άλλων δήλωσε: "Όταν 7 χρόνια πριν, μία ρομαντική ομάδα τολμώ να πω, αποφασίσαμε να δραστηριοποιηθούμε στις τακτικές αερομεταφορές δεν περιμέναμε ότι θα αντιμετωπίσουμε τόσα εμπόδια και τόσες αντιξοότητες. Καταφέραμε όμως να σταθούμε στα πόδια μας και να ανεβάσουμε τον πήχυ της ποιότητας των αερομεταφορών στη χώρα μας. Από την πρώτη στιγμή η φιλοσοφία μας ήταν η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών. Έξι χρόνια μετά όλοι εμείς στην AEGEAN εργαζόμενοι και διοίκηση παραμένουμε εστιασμένοι στην ποιότητα σε όλα τα επίπεδα και έτσι θα συνεχίσουμε".



source:http://www.aegean-air.gr/aegeangr/news/news1.asp?news_id=111
 
endiaferonta nea gia tin A3...uparxei kai anafora gia new routes...
to parakato einai apo to site tis etairias kai to deltio typou:

http://www.aegeanair.com/aegeangr/news/ ... ews_id=115



ΑΥΞΗΣΗ 13,3% ΣΤΗΝ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟ A' ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΟΥ 2005
20/07/2005



Σταθερή ανάπτυξη μεγεθών παρουσίασε και το πρώτο εξάμηνο του 2005 η AEGEAN AIRLINES μεταφέροντας 1.851.963 επιβάτες και σημειώνοντας αύξηση στην επιβατική της κίνηση 13,3% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2004. Παράλληλα σημείωσε αύξηση 9% στον αριθμό επιβατών ανά πτήση ανεβάζοντας έτσι τον μέσο όρο στους 85 επιβάτες ανά πτήση έναντι 78 που είχε το αντίστοιχο διάστημα του 2004.

Πιο συγκεκριμένα, στο δίκτυο εσωτερικού η AEGEAN AIRLINES στο Α' εξάμηνο του 2005 μετέφερε 1.301.245 επιβάτες έναντι 1.229.112 το αντίστοιχο διάστημα του 2004 σημειώνοντας αύξηση 5,9%.

Ιδιαίτερα σημαντική ανάπτυξη η AEGEAN παρουσίασε στο δίκτυο εξωτερικού αφού το πρώτο εξάμηνο του 2005 μετέφερε 550.718 επιβάτες έναντι 405.935, σημειώνοντας αύξηση 35,7% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2004. Αξίζει να τονιστεί ότι το πρώτο εξάμηνο του 2005 ο ΔΑΑ παρουσίασε αύξηση 12% στην επιβατική κίνηση εξωτερικού. Παράλληλα η AEGEAN σημείωσε αύξηση 11,3% στον αριθμό επιβατών ανά πτήση ανεβάζοντας έτσι τον μέσο όρο στους 102 επιβάτες ανά πτήση εξωτερικού έναντι 92 που είχε το αντίστοιχο διάστημα του 2004 ενώ η μέση πληρότητα σημείωσε αύξηση 11,8%. Υπενθυμίζεται ότι η AEGEAN καλύπτει, εκτός του εσωτερικού, τρεις (Ιταλία, Γερμανία, Κύπρος) από τους πέντε μεγαλύτερους προορισμούς σε σχέση με την Ελλάδα ενώ έχει αυξήσει σημαντικά τις συχνότητες και τις θέσεις στην αγορά της Κύπρου με 4 καθημερινές πτήσεις από Αθήνα και μία από Θεσσαλονίκη. Η AEGEAN έχει προγραμματίσει την έναρξη πτήσεων προς Κωνσταντινούπολη και Σόφια από την 1η Νοεμβρίου 2005 ενώ στις 30 Οκτωβρίου 2005 ξεκινά η συνεργασία της μέσω code-share πτήσεων με την Lufthansa.

Η αύξηση στα συνολικά μεγέθη της εταιρείας είναι απόρροια της εδραίωσής της στην συνείδηση του επιβατικού κοινού ως μία εταιρεία που προσφέρει αξιοπιστία και ποιοτικές υπηρεσίες, της ωρίμανσης της αγοράς και της χρήσης αεροσκαφών μεγαλύτερης χωρητικότητας παρά του ότι ο στόλος της AEGEAN μειώθηκε κατά ένα αεροσκάφος από το 2004. Παράλληλα όμως προέρχεται από την επιθετική πολιτική ναύλων που έχει οδηγήσει τον ελάχιστο ναύλο της εταιρείας να είναι χαμηλότερος από τον ναύλο που ίσχυε το 2003 αλλά και από τις πρωτοποριακές υπηρεσίες e-ticket και e-check in. Η αξία της εφαρμογής e-check in, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2005, έγκειται στην εξοικονόμηση πολύτιμου χρόνου για τους επιβάτες καθώς τους επιτρέπει να πηγαίνουν απευθείας στη θύρα επιβίβασής τους στο αεροδρόμιο 30 λεπτά πριν την ώρα αναχώρησης της πτήσης τους και να αποφεύγουν τις καθυστερήσεις της επιτόπιας διαδικασίας του check-in στα counters του αεροδρομίου.

Αξίζει να τονιστεί ότι το επιβατικό κοινό ανταποκρίθηκε θετικά στις νέες αυτές υπηρεσίες που μόνο η AEGEAN εφαρμόζει στην Ελλάδα μέσω του http://www.aegeanair.com ή μέσω των τουριστικών πρακτόρων. Την υπηρεσία e-ticket επέλεξαν το πρώτο εξάμηνο του 2005, είτε μέσω του site και των τηλεφωνικών κρατήσεων της Aegean είτε μέσω των τουριστικών γραφείων, συνολικά 471.000 επιβάτες.



ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ A' ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2005
2005 2004 ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΙΑΦΟΡΑ, %
ΣΥΝΟΛΟ
ΕΠΙBAΤΕΣ 1.851.963 1.635.047 216.916 13,3%
ΠΤΗΣΕΙΣ 21.905 20.871 1.034 5,0%
ΕΠΙΒΑΤΕΣ/ΠΤΗΣΗ 85 78 7 9,0%
ΔΙΚΤΥΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ
ΕΠΙBAΤΕΣ 1.301.245 1.229.112 72.133 5,9%
ΠΤΗΣΕΙΣ 16.502 16.437 65 0,4%
ΔΙΚΤΥΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
ΕΠΙBAΤΕΣ 550.718 405.935 144.783 35,7%
ΠΤΗΣΕΙΣ 5.403 4.434 969 21,9%


Η AEGEAN AIRLINES στα 6 χρόνια λειτουργίας της(έναρξη πτήσεων 28/5/1999):

ΤΙΜΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΒΡΑΒΕΙΟ "AIRLINE OF THE YEAR" ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΩΣ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2004/5.
Το 2004 είχε κερδοφορία 9,4 εκατομμύρια Ευρώ με Κύκλο Εργασιών 280 εκατ. Ευρώ ενώ μετέφερε 3.577.000 επιβάτες.
Είναι η πιο δυναμική αεροπορική εταιρία στην Ελλάδα, με ετήσια ανάπτυξη της τάξης του 20% κατά μέσο όρο τα τελευταία πέντε χρόνια
Υπέγραψε στρατητική συνεργασία με την LUFTHANSA για code-share πτήσεις και από τον Οκτώβριο του 2005 θα δίνει την δυνατότητα στο επιβατικό κοινό να μπορεί να ταξιδέψει σε 177 διεθνείς προορισμούς.
Έχει καταστεί ο βασικός φορέας ανάπτυξης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών "Ελευθέριος Βενιζέλος" αφού τα δύο τελευταία χρόνια έχει προσφέρει το 65% της επιβατικής κίνησης και της ανάπτυξης που παρουσιάζει το αεροδρόμιο Αθηνών.
Έχει τον μεγαλύτερο δείκτη αξιοπιστίας στις ώρες αναχωρήσεων των πτήσεών της γεγονός που έχει αναγνωρισθεί από το αεροδρόμιο "ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ".
Είναι η μόνη Ελληνική αεροπορική εταιρεία που δίνει την δυνατότητα στους χρήστες του διαδικτύου να κάνουν αγορά του εισιτηρίου τους e-ticket μέσω του http://www.aegeanair.com καθώς και check in.
Προσφέρει πρόγραμμα πιστότητας επιβατών (MILES & BONUS)
 

Ευρωπαϊκή διάκριση για την Aegean Airline


Άλλη μια ευρωπαϊκή διάκριση απέσπασε η Aegean Airlines καθώς πήρε το ασημένιο βραβείο του διαγωνισμού που διοργανώνει κάθε χρόνο ο ERΑ (Σύνδεσμος Ευρωπαϊκών Περιφερειακών Αεροπορικών Εταιρειών) για την αεροπορική εταιρεία της χρονιάς 2005-6.

Ο ΕRΑ έχει 220 εταιρείες-μέλη και είναι το μόνο σώμα που εκπροσωπεί τα συμφέροντα της περιφερειακής αεροπορικής βιομηχανίας στην Ευρώπη. Η απονομή πραγματοποιήθηκε στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας κατά τη διάρκεια της ετήσιας Γενικής Συνέλευσης του ERA και του εορτασμού της 25ης επετείου του και, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η απόφαση βασίστηκε σε ένα ευρύ φάσμα κριτηρίων, όπως οι τεχνικές και λειτουργικές προδιαγραφές της Aegean Airlines, η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και η ικανοποίηση του επιβατικού κοινού, η πληρότητα και η ακρίβεια των πτήσεών της, η διάρθρωση του στόλου και η ανάπτυξη του δικτύου της, η εμπορική καινοτομία και η εταιρική στρατηγική καθώς και η χρηματοοικονομική της ανάπτυξη.

Στην ανακοίνωση προστίθεται πως η κριτική επιτροπή σχολίασε για την Aegean ότι «διατηρεί με συνέπεια πολύ υψηλές προδιαγραφές στην περιφερειακή αγορά των αερομεταφορών, αξιοποιεί εγκαίρως τις ευκαιρίες σε μία διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά, έχει επιτυχή ανάπτυξη σε ένα δύσκολο περιβάλλον επί σειρά ετών, έχει εντυπωσιακά υψηλό επίπεδο πωλήσεων μέσω του Ιντερνετ και εξαιρετική συμμετοχή στα θέματα που απασχολούν τον Ευρωπαϊκό Κλάδο των Αερομεταφορών».

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE

Το χρυσό φέτος το πήρε η Binter Canarias
http://www.bintercanarias.com
 
Ένα χρυσό που βελτιώνεται συνεχώς, δεν μπορεί να καταλήγει αργυρό... :!: Ας όψονται οι ανάγκες προβολής και άλλων εταιριών...
:arrow: Νομίζω έκλεισε ο κύκλος των μεταλλίων...
 
captainjumbo":p5k2l4yx said:
Ένα χρυσό που βελτιώνεται συνεχώς, δεν μπορεί να καταλήγει αργυρό... :!: Ας όψονται οι ανάγκες προβολής και άλλων εταιριών...
:arrow: Νομίζω έκλεισε ο κύκλος των μεταλλίων...

Λυπάμαι που διακρίνω ένα απαισιόδοξο τόνο στο σχόλιό σου, CaptainJumbo. Πρώτα πρώτα ο ERA έχει πολλές νέες εταιρείες, και είναι φυσικό να προσπαθούν -κάποιες τουλάχιστο- να βελτιωθούν. Μπορεί λοιπόν, να είσαι καλύτερος από πέρυσι σε σχέση με τον εαυτό σου, αλλά φέτος να βελτιώθηκε πολύ περισσότερο κάποιος άλλος. Έτσι για μένα δεν έχει απόλυτη σημασία το πρώτος, δεύτερος ή τρίτος, αλλά το αν προσπαθείς συνέχεια να βελτιώνεσαι. Και αυτό δεν μπορεί να γίνεται αντικείμενο μίζερης κριτικής. Νομίζω;

(και εκτός κι αν είσαι ο ...Ολυμπιακός στο Ελληνικό πρωτάθλημα, δεν μπορείς να παίρνεις συνέχεια την κούπα, ε?)

Γ.
 
@george_a
Δεν διακρίνω, προσωπικά, απαιδιόσοξο τόνο στο σχόλιό μου. Επισημαίνω απλά μία αλήθεια που δεν είναι και τόσο κρυφό μυστικό πια. Έχει εξαντληθεί το θέμα. Δόξα στους νικητές... :cool:
 
SARIDAKIS VASILIS":19e0ip8s said:

Ευρωπαϊκή διάκριση για την Aegean Airline

Το δελτίο τύπου της AEGEAN

ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΔΙΕΘΝΗΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ AEGEAN AIRLINES
ΑΠΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΑΣΗΜΕΝΙΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΗΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΓΙΑ ΤΟ 2005/6

Η AEGEAN AIRLINES είναι η νικήτρια εταιρεία του ασημένιου βραβείου του διαγωνισμού που διοργανώνει κάθε χρόνο ο ERA (EUROPEAN REGIONS AIRLINE ASSOCIATION), ο Σύνδεσμος Ευρωπαϊκών Περιφερειακών Αεροπορικών Εταιρειών, για την αεροπορική εταιρεία της χρονιάς 2005/6. Το "ERA Airline of the Year Award" επιβραβεύει την ποιότητα των καλύτερων Ευρωπαϊκών Περιφερειακών Αεροπορικών Εταιρειών λαμβάνοντας υπόψη ένα πολύ ευρύ φάσμα κριτηρίων, τα οποία περιγράφουν με λεπτομέρεια όλες τις δραστηριότητες μίας αεροπορικής εταιρείας. Το βραβείο του ERA αντιπροσωπεύει την πιο σημαντική αναγνώριση στον Ευρωπαϊκό Περιφερειακό χώρο των αερομεταφορών.

Η απονομή έγινε στις 13 Οκτωβρίου 2005 στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας κατά την διάρκεια της ετήσιας Γενικής Συνέλευσης του ERA και του εορτασμού της 25ης επετείου του. Παραλαμβάνοντας το βραβείο κατά την διάρκεια μιας εντυπωσιακής τελετής και με την παρουσία 600 συμμετεχόντων από την ευρωπαϊκή αεροπορική βιομηχανία, ο Γενικός Διευθυντής της AEGEAN AIRLINES κ. Δημήτρης Γερογιάννης, δήλωσε:

«Είμαστε πολύ ευτυχείς που βραβευόμαστε για 2η συνεχή χρονιά. Αυτή η πολύ τιμητική διάκριση επιβραβεύει τις σκληρές προσπάθειες που καταβάλουν όλοι οι εργαζόμενοι στην AEGEAN AIRLINES προκειμένου να προσφέρουμε στους επιβάτες μας αξιόπιστες και ποιοτικές υπηρεσίες. Παράλληλα απεικονίζει και την ικανοποίηση των περισσότερων από 17 εκατομμύρια επιβατών μας και δείχνει την επιμονή και την συνέπεια της AEGEAN στο να τους προσφέρει υπηρεσίες με τον Σεβασμό και την Ποιότητα που τους αξίζει.»

Η απόφαση βασίστηκε σε ένα ευρύ φάσμα κριτηρίων, όπως οι τεχνικές και λειτουργικές προδιαγραφές της AEGEAN, η ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών και η ικανοποίηση του επιβατικού κοινού, η πληρότητα και η ακρίβεια των πτήσεών της, η διάρθρωση του στόλου και η ανάπτυξη του δικτύου της, η εμπορική καινοτομία και η εταιρική στρατηγική καθώς και η χρηματοοικονομική της ανάπτυξη.

H Κριτική επιτροπή αφού έλαβε υπόψιν τα ως άνω κριτήρια έκανε και τα εξής σχόλια:

Η AEGEAN AIRLINES:
1. «Διατηρεί με συνέπεια πολύ υψηλά standards στην περιφερειακή αγορά των αερομεταφορών».
2. «Αξιοποιεί εγκαίρως τις ευκαιρίες σε μία διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά».
3. «Έχει επιτυχή ανάπτυξη σε ένα δύσκολο περιβάλλον επί σειρά ετών..... δημιουργώντας τις ευκαιρίες παρά ακολουθώντας τα γεγονότα».
4. «Έχει εντυπωσιακά υψηλό επίπεδο πωλήσεων μέσω του internet».
5. «Έχει εξαιρετική συμμετοχή στα θέματα που απασχολούν τον Ευρωπαϊκό Κλάδο των Αερομεταφορών».

Ο ΕRΑ έχει 220 εταιρείες-μέλη και είναι το μόνο σώμα που εκπροσωπεί τα συμφέροντα της Περιφερειακής Αεροπορικής Βιομηχανίας στην Ευρώπη. Συγκεκριμένα εκπροσωπεί 67 αεροπορικές εταιρείες οι οποίες δραστηριοποιούνται σε 330 Ευρωπαϊκά αεροδρόμια με στόλο 1.100 αεροσκαφών που καλύπτουν 2.000 σκέλη διαδρομών, μεταφέροντας 77 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως και εκτελώντας 1,9 εκατομμύρια πτήσεις ετησίως. Οι υπόλοιπες εταιρείες που εκπροσωπεί περιλαμβάνουν αεροδρόμια, κατασκευάστριες εταιρείες αεροσκαφών και μηχανών και άλλες εταιρείες που ασχολούνται με τις αερομεταφορές στην Ευρώπη.

Η AEGEAN AIRLINES είναι η μόνη Ελληνική αεροπορική εταιρεία που έχει πετύχει τόσο υψηλές διακρίσεις. Υπενθυμίζεται ότι το 2000 είχε ανακηρυχθεί τρίτη καλύτερη Ευρωπαϊκή περιφερειακή εταιρεία ενώ το 2004 είχε αποσπάσει το χρυσό βραβείο της Αεροπορικής Εταιρείας της Χρονιάς 2004/5. Η Aegean Airlines είναι η πιο δυναμική αεροπορική εταιρία στην Ελλάδα, με ετήσια ανάπτυξη της τάξης του 20% κατά μέσο όρο τα τελευταία πέντε χρόνια. Είναι η μόνη ελληνική αεροπορική εταιρία που προσφέρει στην αγορά ηλεκτρονικά εισιτήρια (e-ticket) και ηλεκτρονικό check-in. Πραγματοποιεί πτήσεις προς 14 ελληνικούς προορισμούς και 12 άλλους ευρωπαϊκούς προορισμούς. Τον Μάρτιο του 2005, η AEGEAN επελέγη από την Lufthansa ως περιφερειακός συνεργάτης της για πτήσεις κοινού κωδικού που θα ξεκινήσουν την 1 Νοεμβρίου 2005.
 
Για να μπαίνουν κάποια πράγματα στη σωστή τους διάσταση:

Δειτε παρακατω τις εταιριες που απαρτιζουν αυτο το λεγομενο "φορουμ" ERA, το οποιο βραβευει καθε τοσο την Αιγαίου.
Τυχαια, ο προεδρος αυτου του φορουμ, τυγχανει να ειναι ο παρακατω αναφερομενος κυριος, ο οποιος ειναι ένας εκ των μετοχων της Αιγαιου

ERA Representative
Antonis Simigdalas (ERA President)

Adria Airways
Aegean Airlines
Aer Arann
Aero Airlines
Air Alps Aviation
Air Dolomiti
Air Iceland
Air Lithuania
Air Nostrum
Air Southwest
Air Urga
Air Wales
airBaltic
Alitalia Express
Arkia Israeli Airlines
ATA - Aerocondor Transportes Aιreos
Atlantic
Augsburg Airways
Binter Canarias
Blue1
Brit Air
Carpatair
CCM Airlines
Cimber Air
City Airline
CityJet
ClubAir
Coast Air
Contact Air
Danish Air Transport
Dau Air
Denim Air
Eastern Airways
Euroair
EuroLOT
European Air Express
European Executive Express
Eurowings
Falcon Air
Finncomm Airlines
Flightline
Flybaboo
Golden Air
Hahn Air Lines
Helvetic Airways
Hemus Air
Keen Airways
KLM cityhopper
Kogalymavia Airlines
Lithuanian Airlines
Lufthansa CityLine
Luxair
Malmφ Aviation
Montenegro Airlines
Palestinian Airlines
PGA - Portugalia Airlines
Rιgional
Regional Air Lines
SATA Air Aηores
Skyways Express
Styrian Spirit
Swiss International Air Lines
Trade Air
Tyrolean Airways (brandname: Austrian arrows)
Welcome Air
West Air Sweden
Widerψe’s Flyveselskap




© 2005 European Regions Airline Association
Home | Search | Contact | Disclaimer
 
Blade":3ocmv2md said:
Για να μπαίνουν κάποια πράγματα στη σωστή τους διάσταση:

....

Air Dolomiti
Alitalia Express
CityJet
Eurowings
Lufthansa CityLine
Luxair
PGA - Portugalia Airlines
Swiss International Air Lines
...

Eπειδή έχει τύχει να έχω ταξιδέψει με τις παραπάνω εταιρείες -που κράτησα στην παράθεση- μέσα τα τελευταία δύο χρόνια, ας μου επιτραπεί να καταθέσω την προσωπική μου εμπειρία. Όλες οι συγκεκριμένες έχουν εξαιρετικής ποιότητας αεροπορικό προϊόν (service). Και δεν μιλάω για τα ...snacks που -δεν- μας δίνουνε οι πιο πολλοί. Και ούτε συζητώ έστω και τις παραμικρές εκπτώσεις σε θέματα ασφαλείας -αλοίμονο αν θεωρούμε το ΒΑΣΙΚΟ καθήκον μιας εταιρείας ως χάρη που ....μας κάνει...

Μιλάω για on-time performance, ποιότητα στόλου, customer service, connections, συμμαχίες (άρα μίλια), κλπ κλπ. H Alitalia Express έχει πολύ καλύτερο προϊόν από τη μητρική... Η ποιότητα δεν εξαρτάται από την ποσότητα. Σε μια μικρή εταιρεία μπορεί να σε ...προσέξουν ως πελάτη. Σε μια χαώδη, πιθανόν όχι.
 
Top