Τα χρώματα της Aegean (livery)

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Aegean Airlines
Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5520
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 523
Επικοινωνία:

Re: Τα χρώματα της Aegean (livery)

Δημοσίευσηαπό GP707 » 16 Φεβ 2020, 14:48

Σε όλα τα νέα liveries παγκοσμίως υπήρχαν και θα υπάρχουν κι άλλες προτάσεις. Είτε από διάφορες εταιρίες που ασχολούνται με το αντικείμενο είτε πολλά σχέδια από μία εταιρία που συνεργάζεται με την αεροπορική. Δε νομίζω ότι κάποια αεροπορική εταιρία πήρε μία και μοναδική πρόταση έτοιμη και την υιοθέτησε, ακόμα κι αν ήταν δημιούργημα του γιου του Προέδρου!
Αν εξαιρέσεις ελάχιστες ως μηδαμινές περιπτώσεις όπου μπορεί να ζητήθηκε η γνώμη του επιβατικού κοινού (όχι ότι αυτή θα επιλεγόταν σώνει και καλά) κατά τα άλλα οι ίδιες οι εταιρίες επιλέγουν τα νέα χρώματα. Και δε νομίζω ότι μας πέφτει και λόγος να μάθουμε ποιες προτάσεις απορρίφθηκαν. Και να τις ξέραμε, πιο πολύ μανούρα και αντιδράσεις θα δημιουργούσαν παρά θετική αντίδραση απέναντι στην εταιρία που "είχε την ευγένεια να μας πληροφορήσει".
0 x
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "


Άβαταρ μέλους
payneful_tales
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 754
Εγγραφή: 16 Μάιος 2008, 10:48
x 24

Re: Τα χρώματα της Aegean (livery)

Δημοσίευσηαπό payneful_tales » 17 Φεβ 2020, 00:24

ο ovelix τα πε σχεδόν όλα.
σαν το ελλάντα που χωρίς αισθητική παιδεία ή κουλτούρα στη φημιουργία ταυτότητας, σαν τους βλαχοδήμαρχους που θέλουν να βάζουν μαθητές και πολίτες να φτιάχνουν λογότυπα για να κερδίζουν ψήφους.
υπάρχουν και οι επαγγελματίες που είναι αυτή η δουλειά τους.
υπάρχουν βέβαια και κάποιες περιπτώσεις που προέρχονται όμως μέσα από μια παραδοσιακή επικοινωνία που έχει χτιστεί μεσα στις δεκαετίες με το κοινό.. όπως στην ιαπωνία. όπου οι αεροπορικές εταιρείες παραδοσιακά δίνουν λόγο στους χρήστες των υπηρεσιών τους. άμεσα ή έμμεσα. όχι πάντα βέβαια γιατί το πιστεύουν 100%, αλλά που όμως ισχύει σε έναν πραγματικά υψηλό βάθμό.
χαρακτηριστικότερο παράδειγμα αυτό της συγχωρεμένης jas.
0 x

Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 65
Επικοινωνία:

Re: Τα χρώματα της Aegean (livery)

Δημοσίευσηαπό lewton » 17 Φεβ 2020, 16:09

Προσωπικά δε θεωρώ ότι η εταιρία έπρεπε να ρωτήσει τη γνώμη του κοινού, και την ίδια στιγμή βρίσκω την δουλειά της PriestmanGoode βαρετή και καθόλου πρωτότυπη.
Κάποιοι αρέσκεστε να μηδενίζετε τα πάντα, να βάζετε όσους έχουν αντίθετη άποψη με εσάς σε ένα τσουβάλι, και να απαντάτε μετά μόνο σε όσους είναι εύκολο να απαντήσετε.

Μέχρι στιγμής κανείς δεν έχει γράψει τι ακριβώς του αρέσει στο νέο livery. Το μόνο που έχετε γράψει είναι ότι είναι δουλειά της PriestmanGoode και άρα εξ ορισμού καλή. Αν έχετε τόσο χαμηλή ιδέα για τη γνώμη σας και ντρέπεστε να τη μοιραστείτε με τους υπόλοιπους, να πάτε να κοιταχτείτε (που λέει ο ovelix).

Προσωπικά βρίσκω την ανανέωση αφόρητα βαρετή, αλλά είμαι ανοιχτός στην ιδέα να αναθεωρήσω αν κάποιος που καταλαβαίνει περισσότερα από αισθητική (κάποιος με αισθητική παιδεία που λέει και ο/η payneful_tales) μου εξηγήσει τι το ωραίο βρίσκει. Η επίκληση στην αυθεντία της PriestmanGoode είναι απλά γελοία και δείχνει ότι δεν έχετε ιδέα για το αντικείμενο, και για να το κρύψετε κρύβεστε πίσω από το όνομα της PriestmanGoode.

----

Φήμες ότι τα παρακάτω αεροπλάνα μοιάζουν εξετάζονται ως αναληθείς.
Screenshot_20200215-112235.jpg
5 x
no more FlyBaboo........ :(

ECO
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 07 Ιουν 2007, 22:02
x 67

Re: Τα χρώματα της Aegean (livery)

Δημοσίευσηαπό ECO » 17 Φεβ 2020, 16:25

Εκτιμώ ότι η Νέα ERA-ΕΒ, με τα ΝΕΟ α/φ και το Neo livery και όλα τα συναφή nea παρελκόμενα, ίσως σηματοδοτούν σιγά-σιγά την μελλοντική της εξέλιξη ως μια regional κι όχι μόνο loco, με τη σφραγίδα της Συμμαχίας.
Στρίμωγμα με την αύξηση του αριθμού των καθισμάτων/θέσεων, στρίμωγμα και ουρά στη WC, στρίμωγμα και ταλαιπωρία γαλέρας για τις Α/Σ, business με μαξιλαράκια λούνα πάρκ σκράτς, ανύπαρκτες οθόνες στα καθίσματα που όλοι περιμέναμε (ούτε καν overhead screens όπως των προηγούμενων α/φ) , άχρηστες usb ports για τον μέσο Έλληνα επιβάτη κι όχι μόνο κ.α
Περιμέναμε επίσης να δούμε στην εορταστική εκδήλωση παρουσία του Πρωθυπουργού και όλων των προσκεκλημένων, αφενός μια νέα αρχή ή την συνέχιση της ονοματοδοσίας των α/φ που έχουν ξεχαστεί σχεδόν στο σύνολό τους με εξαίρεση ελαχίστων του παρελθόντος ( Καζαντζάκης, Ήθος, Κλεισθένης… ) και αφετέρου την παρουσία τουλάχιστον ενός πληρώματος με τις νέες τους στολές και όχι έναν ξεσκούφωτο Κυβερνήτη με έναν επίσης ξεσκούφωτο Μηχανικό να εξηγούν προφανώς στον Πρωθυπουργό τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα του α/φ!
Απαράδεκτες ερασιτεχνικές παραλείψεις για μια ασφαλή και αξιόπιστη εταιρία, που υποβαθμίζουν την εικόνα της και συνεπώς το συνολικό της προσφερόμενο προϊόν και την λογική value for money για τον επιβάτη.
Πιστεύω ότι κάπου υστερεί στελεχιακά λόγω ίσως οικονομικού κόστους και ή σκόπιμα σε επί μέρους οργανωτικά θέματα εύρυθμης λειτουργίας, που αντανακλούν όμως στην ουσιαστική της εικόνα, σε αντίθεση με την πραγματικά άψογη πτητική και τεχνική της διάρθρωση, λειτουργία και αποτελεσματικότητα!
4 x


kelesisk
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 23 Ιαν 2017, 11:11
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 30

Re: Τα χρώματα της Aegean (livery)

Δημοσίευσηαπό kelesisk » 17 Φεβ 2020, 17:11

Πραγματικά με λυπεί πολύ το γεγονός να έχουμε τέτοιες ματαιόδοξες- μίζερες απόψεις για ένα τέτοιο εγχείρημα το οποίο αν μη τι άλλω είναι άξιο συγχαρητηρίων. Δεν λέω ότι όλα είναι 100% σωστά και προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά πραγματικά βλέπουμε αστοιχείωτες απόψεις χωρίς ουσία. Ο μέσος Έλληνας καθέ άλλο παρά χρήσιμο θα βρει τη χρήση της θύρας USB είτε για να φορτίσει το κινητό του είτε για λόγους διασκέδασης, πόσο μάλλον οι ηλικίες 18-40 που αποτελούν και το μεγαλύτερο ποσοστό της συνολικής επιβατικής κίνησης. Επίσης δεν υπάρχει ευρωπαική αεροπορική εταιρεία η οποία να κάνει χρήση ατομικής οθόνης στο κάθισμα. Οπότε μην λέμε ανακρίβειες ότι περιμέναμε να τις δούμε γιατί ξέραμε ότι κάτι τέτοιο είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας.
Αφήστε τους ανθρώπους λοιπόν ( που γνωρίζουν και μάλιστα πολύ καλα) να κάνουν την δουλεία τους και να μας κάνουν να είμαστε περήφανοι για τις υπηρεσίες και την αξιοπιστία που πρεσβεύουν. :)
4 x

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2100
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 261

Re: Τα χρώματα της Aegean (livery)

Δημοσίευσηαπό flesland » 17 Φεβ 2020, 17:42

Αυτό ακριβώς, ποια εταιρεία έχει IFE σε προσωπική οθόνη όταν ο μέσος όρος πτήσης είναι 1,5-2ώρες (που με προσγείωση/απογείωση ούτε μια ταινία δεν μπορείς να δεις);

Το σύστημα με το κινητό το χρησιμοποίησα στην ΤΑΡ πρωτη φορά και νομίζω βολεύει αρκετά. Κατεβάζεις κάτι offline στο Netflix ή οπουδήποτε αλλού, το βλέπεις και τέλος ενώ μπορείς να τρως ταυτόχρονα. Ούτε εξτρα βάρος που το πληρώνεις εσύ, ούτε ακουστικά μιας χρήσης (που πάλι τα πληρώνεις εσύ) και ούτε και τριτοδευτερες σειρές βλ just for laughs (εκτός αν έχουμε αυταπάτες ότι η Α3 θα πληρώνει στην Warner Bross δικαιώματα για να πάμε Ηράκλειο και Ρώμη).

Η εναρμόνιση στα χρωματα και στυλ της LH και SAS μου βάζει κάποιους ψύλλους ότι ίσως υπάρχει κάποιος κεντρικός σχεδιασμός σε επιπεδο αστροσυμμαχίας. Αλλά δεν βλέπω κανέναν ερασιτεχνισμό στο όλο event, μπογιά άλλαξε στο κάτω-κάτω, δεν πήρε 747-800 να πετάει στο Ριο ντε Τζανέιρο.
6 x

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 811
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 246

Re: Τα χρώματα της Aegean (livery)

Δημοσίευσηαπό OveLix » 17 Φεβ 2020, 17:57

Επιλέγω να εμπιστευτώ την πρόταση της PriestmanGoode και την απόφαση της Α3 επειδή θεωρώ ότι η πρώτη ξέρει καλύτερο design από μένα και η δεύτερη καλύτερο airline business από μένα. Αν ήξερα περισσότερα από αυτούς, θα δίδασκα design και μπίζνες στα κολέγια και δεν θα καθόμουν να γράφω πραγματείες της κακιάς ώρας στα φόρουμ.

Από εκεί και πέρα, κανείς δεν μπορεί να εξηγήσει με σαφείς όρους γιατί του αρέσει αισθητικά ένα αποτέλεσμα. Γούστα είναι αυτά. Εδώ υπάρχουν άνθρωποι που βρίσκουν όμορφο το 767 :mrgreen: Κι όπως εγώ είπα ότι μου αρέσει χωρίς να νιώσω την ανάγκη να εξηγήσω το πώς και το γιατί, έτσι και δεν περιμένω από κάποιον που δεν του αρέσει να μου εξηγήσει τι του ξίνισε. Αν θέλει, ευχαρίστως να ακούσω. Αλλά δεν θα το απαιτήσω κιόλας.

Σε άλλα νέα, βρίσκω την τοποθέτηση του ECO πικρόχολη και εκτός θέματος (ειδικά τα "άχρηστα USB ports" με τάραξαν λίγο). Και συμφωνώ με τους δύο προηγούμενους, ας μη γράψω κι εγώ τα ίδια.

A! Και όσα περιγράφει στην παράγραφο «Στρίμωγμα με την αύξηση....» ισχύουν ακριβώς τα ίδια και στα neo της LH. Που άρα και αυτή, συνάγεται από την παράγραφο, πάει να γίνει λόκο με τη σφραγίδα της συμμαχίας, σωστά; :roll:
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις


geo13pao
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 120
Εγγραφή: 15 Ιουν 2017, 21:26
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSA
x 84

Re: Τα χρώματα της Aegean (livery)

Δημοσίευσηαπό geo13pao » 17 Φεβ 2020, 19:57

Επειδή και εμένα δεν μου άρεσε το livery όπως το είδα αλλα συγκρίνοντας το παλιο με το νέο, έχω να παραδεχτώ ότι είναι κλάσεις ανώτερο. Επίσης το θέμα με τις προσωπικές οθόνες λύνεται με ένα καλο περιεχόμενο στο aegean steam. Ακούγεται ότι σύντομα θα έχει και ταινίες κτλπ. Σχεδόν όλοι όσοι ταξιδεύουν έχουν smartphone, και με την θύρα USB λύνεται το θέμα της μπαταρίας, όπως και με την βάση.

Εγώ θέλω να μου εξηγήσετε γιατί πχ δεν έχουν βάλει προσκέφαλο σε όλες τις σειρες αλλα σταματάνε στις εξόδους κινδύνου. Δηλαδή ταξιδιώτες τριών κατηγοριών; ή τα βάζεις μονο στην "business" ή σε όλο, πολύ κακό μου φαίνεται να σταματάει στην σειρά 12.

Υ.Γ Φωτογραφία από το fb.
Συνημμένα
84290605_2215271225448846_5982046272528318464_o.jpg
1 x

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3543
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 637

Re: Τα χρώματα της Aegean (livery)

Δημοσίευσηαπό aakunz » 17 Φεβ 2020, 20:19

Σε κάποιους αερομεταφορείς, οι πρώτες σειρές της Οικονομικής (ακόμα και στα narrowbodies), αποτελούν τη λεγόμενη Premium Economy, με διαφοροποιημένες υπηρεσίες, άνεση και τύπο καθίσματος. Μην εκπλαγείτε, εάν κάποια στιγμή δείτε και στη χώρα μας, πτήσεις με 3 κατηγορίες ή με 2 κατηγορίες (χωρίς business) για τα δρομολόγια μικρότερων αποστάσεων.

Ήδη οι LH, LX και OS δίνουν δωρεάν τα upfront και τo priority boarding μαζί με τη business, για τους επιβάτες με ναύλο Economy Flex.
2 x

Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 65
Επικοινωνία:

Re: Τα χρώματα της Aegean (livery)

Δημοσίευσηαπό lewton » 17 Φεβ 2020, 21:37

OveLix έγραψε:Επιλέγω να εμπιστευτώ την πρόταση της PriestmanGoode και την απόφαση της Α3 επειδή θεωρώ ότι η πρώτη ξέρει καλύτερο design από μένα και η δεύτερη καλύτερο airline business από μένα. Αν ήξερα περισσότερα από αυτούς, θα δίδασκα design και μπίζνες στα κολέγια και δεν θα καθόμουν να γράφω πραγματείες της κακιάς ώρας στα φόρουμ.

Από εκεί και πέρα, κανείς δεν μπορεί να εξηγήσει με σαφείς όρους γιατί του αρέσει αισθητικά ένα αποτέλεσμα. Γούστα είναι αυτά. Εδώ υπάρχουν άνθρωποι που βρίσκουν όμορφο το 767 :mrgreen: Κι όπως εγώ είπα ότι μου αρέσει χωρίς να νιώσω την ανάγκη να εξηγήσω το πώς και το γιατί, έτσι και δεν περιμένω από κάποιον που δεν του αρέσει να μου εξηγήσει τι του ξίνισε. Αν θέλει, ευχαρίστως να ακούσω. Αλλά δεν θα το απαιτήσω κιόλας.

Σε άλλα νέα, βρίσκω την τοποθέτηση του ECO πικρόχολη και εκτός θέματος (ειδικά τα "άχρηστα USB ports" με τάραξαν λίγο). Και συμφωνώ με τους δύο προηγούμενους, ας μη γράψω κι εγώ τα ίδια.

A! Και όσα περιγράφει στην παράγραφο «Στρίμωγμα με την αύξηση....» ισχύουν ακριβώς τα ίδια και στα neo της LH. Που άρα και αυτή, συνάγεται από την παράγραφο, πάει να γίνει λόκο με τη σφραγίδα της συμμαχίας, σωστά; :roll:

Πραγματεία της κακιάς ώρας είναι και αυτό το post σου, όπως και τα περισσότερα.

Και αυτό γιατί έγραψες 4 παραγράφους για να μας εξηγήσεις γιατί δεν πρέπει να γράφουμε την γνώμη μας στο forum (εκτός αν είναι για να γράφουμε μπράβο και ζήτω).

Προσωπικά θεωρώ λάθος το να αποκαλεί κάποιος άχρηστα τα USB ports. Ωστόσο δεν του λέω ότι η γνώμη του απορρίπτεται επειδή το συμβούλιο σοφών της Aegean ξέρει καλύτερα.
1 x
no more FlyBaboo........ :(


Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2100
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 261

Re: Τα χρώματα της Aegean (livery)

Δημοσίευσηαπό flesland » 17 Φεβ 2020, 23:36

Εγώ θέλω να μου εξηγήσετε γιατί πχ δεν έχουν βάλει προσκέφαλο σε όλες τις σειρες αλλα σταματάνε στις εξόδους κινδύνου. Δηλαδή ταξιδιώτες τριών κατηγοριών; ή τα βάζεις μονο στην "business" ή σε όλο, πολύ κακό μου φαίνεται να σταματάει στην σειρά 12.


Όπως τα έγραψε ο aakunz. Πριν μερικές βδομάδες πέταξα για ΑΤΗ και πίσω με διαφορά 3 ημερών, έτσι η διαφορά ήταν εμφανής: στο ενα σκέλος με στριμώξαν κάπου στη σειρά 24, στο δε άλλο με βάλανε στη σειρά 3 (χωρίς να πληρώσω). Ο χώρος που είχα στην 3 ήταν ίσως και 50% παραπάνω. To εξτρα legroom το πληρώνεις απο 30 εως 15Ε αν δεν κάνω λάθος. Ε θα βάλουν και τα προσκέφαλα και θα ανέβει και ενα τάληρο ακόμα σε λίγο.

Θεωρω εντελώς απαράδεκτο το legroom στις πίσω σειρές και είμαι 1.75. Το κωμικοτραγικό ήταν οτι μαζί μου ταξίδευε και η ομάδα μπάσκετ της ΑΕΚ, και σε επιανε η ψυχή να βλέπεις κάτι θηρία να προσπαθούν να μπουν σε αυτές τις θέσεις.

(Μήπως να μεταφερθούν τα ποστ αυτά στο Aegean's Airbus Α320 Family; )
1 x

Angel Aviation
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 363
Εγγραφή: 30 Απρ 2009, 17:41
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSA
x 42

Re: Τα χρώματα της Aegean (livery)

Δημοσίευσηαπό Angel Aviation » 17 Φεβ 2020, 23:56

Μια αλλαγή πάντα θα εχει υποστηρικτές και μή. Είναι θέμα συνήθειας, και σε 10 χρόνια αν ξαναλάξει to λογότυπο/εταρική ταυτότητα, πάλι θα μας ξενίσει η αλλαγή.

Σημασία εχει η ουσία. Η Aegean θα συνεχίσει να πετάει από τα σημεία Α στα σημεία Β. Το προσκέφαλο ουσιαστικά στις upfront δίναι λίγη αίγλη σε οσους εχουν πληρώσει τα 16 ευρώ παραπάνω για την upfront, δεν αλλάζει ούτε η άνεση ιδιαίτερα ούτε ο τελίκός προορισμός. Υπάρχουν άτομα που αρέσκονται στο να έχουν το δικό τους μαξιλαράκι αυχένα, το οποίο δεν θα βολεύει με το προσκέφαλο. Κανείς δεν υποχρεώνει κανέναν να την αγοράσει, να την λατρέψει κτλ κτλ. Συμφωνώ οτι ανοίγει ενας δρόμος για την premium economy όπως ανέφερε ο aakunz.

Στα συν η βαση στηριξης και το usb, αντέξει δεν αντέξει, κανεις δεν μπορεί να προδικάσει τι θα γίνει, και σιγουρα οχι να καταδικάσεις. Η αλήθεια ειναι οτι σε κάθε πτήση μου μου έλειπε και η usb και η θηκη στήριξης, αλλα οχι σε σημείο να αγοράσω μια ειδική θηκη για το κινητο, η ενa powerbank. Επομένως και αυτό σωστή επιλογή.

Offtopic ON
Το αν το stream θα εχει μουσική ή ταινίες με αφήνει αδιάφορο, το όλο ζήτημα πλεον στις πτήσεις ειναι αν εχεις wi-fi η οχι. Θα μου άρεσε μια πολύ βασική ταχύτητα, ισα ισα για news, social media, whatsapp (text only, δεν θα αντέξω πτηση οπου μιλάνε 180 άτομα).
Νομιζω μακροπρόθεσμα, για μια 3ωρη πτήση περισσότερο θα με ενδιέφερε το free wifi και ας ειναι πετσοκομμένο, από οτι το φαγητό με το μακαρόνι.
Offtopic OFF

Στα του χρώματος, ειναι ενα χρώμα που ακολουθει το trend άλλων εταιριών, δεν ξέρω αν ειναι πιο οικονομικό το βάψιμο, και αν αυτος ήταν ο λόγος ή αν το βαρος της μπογιάς ειναι μικρότερο απο το γκρι και την κοκκινη γραμμή που είχαμε πριν, Δεν ξερω ομως κανέναν που επιλέγει την αεροπορική του με βάση το χρώμα του αεροπλάνου.

ΤΟ θέμα εγινε για να γινει η φιέστα, για να μαρκετάρουν τον τυπο -neo. Η αλλαγή εταιρικής ταυτότητας εχει ενα κόστος, κερδίζει ομως και σε publicity, να ακουστεί λίγο το όνομα πάλι, ειδικά έξω. Μέσα δε νομίζω να υπάρχει κάποιος που να μην ξερει την αεροπορική, ή που να ξερει πχ την skyexpress και να μην εχει ακούσει την Aegean.

Προσωπικά αναμένω να πετάξω με το νεο τύπο, περισσότερο για να δοκιμάσω τα νεα καθίσματα. Αυτό που μου λείπει, ειναι τα υποπόδια της παλιάς καλής ολυμπιακής, αλλα με τον πανικό των χειραποσκευών πλέον, δεν βλέπω να επιστρέφει ποτέ.
1 x

Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3850
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 259
Επικοινωνία:

Re: Τα χρώματα της Aegean (livery)

Δημοσίευσηαπό jerry » 18 Φεβ 2020, 00:51

flesland έγραψε:
Εγώ θέλω να μου εξηγήσετε γιατί πχ δεν έχουν βάλει προσκέφαλο σε όλες τις σειρες αλλα σταματάνε στις εξόδους κινδύνου. Δηλαδή ταξιδιώτες τριών κατηγοριών; ή τα βάζεις μονο στην "business" ή σε όλο, πολύ κακό μου φαίνεται να σταματάει στην σειρά 12.


Όπως τα έγραψε ο aakunz. Πριν μερικές βδομάδες πέταξα για ΑΤΗ και πίσω με διαφορά 3 ημερών, έτσι η διαφορά ήταν εμφανής: στο ενα σκέλος με στριμώξαν κάπου στη σειρά 24, στο δε άλλο με βάλανε στη σειρά 3 (χωρίς να πληρώσω). Ο χώρος που είχα στην 3 ήταν ίσως και 50% παραπάνω. To εξτρα legroom το πληρώνεις απο 30 εως 15Ε αν δεν κάνω λάθος. Ε θα βάλουν και τα προσκέφαλα και θα ανέβει και ενα τάληρο ακόμα σε λίγο.


Καλά εντάξει, μέχρι να μπούνε προσκέφαλα σε όλα τα 320 έχουμε καιρό... Θα συμφωνήσω όμως πως αυτή η εξαιρετική ιδέα με τα προσκέφαλα στις upfront (είναι ιδέα ιδίου επιπέδου με το να χρεώνονται όλες οι θέσεις έως τελευταία στιγμή της αναχώρησης) αποτελούν προάγγελο, ίσως, ναύλων που θα περιλαμβάνουν δωρεάν επιλογή θέσης στις upfront? Κάτι παρόμοιο με τον flex που τώρα περιλαμβάνει αποσκευή. Για να δούμε αν θα έρθουν πιο γρήγορα οι νέοι ναύλοι ή η πολυδιαφημισμένη αλλαγή. Και μη δω καμία υπερασπιστική γραμμή "Πως και η ΒΑ τα ίδια κάνει, αυτά γιατί δε τα λέτε" γιατί θα βγω στο υπόστεγο της Α3 μπροστά στο SXNEO (που γιατί δεν πετάει καινούριο αεροπλάνο ακόμα δεν κατάλαβα) και θα αυτοπυρποληθώ.

Για να μιλήσουμε σοβαρά, είμαι περίεργος για το timeline της όλης αλλαγής. Πως θα αλλάξουν λογότυπα κλπ ΠΑΝΤΟΥ (από το site μέχρι τις στολές;). Και να πούμε εδώ και για το "ανανεωμένο" service με τα ξύλινα(;) μαχαιροπήρουνα που μας έδειξαν στην καμπίνα (που κατά τα άλλα είναι πολύ κόζι και με συγχωρείτε αλλά εδώ φαίνεται πως τα λεφτά της PriestmanGoode πιάσανε τόπο). Και πως θα νιώθει άραγε ο επιβάτης που έχει πληρώσει upfront και πετάει με προσκέφαλο σε σύγκριση με τον επιβάτη που δεν έχει προσκέφαλο; Καυτά ερωτήματα που ζητούν απάντηση. Και κατ εμέ, για όσους πετάνε, είναι σημαντικότερα από το πως μοιάζει το αεροπλάνο απέξω.
2 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA


Άβαταρ μέλους
6circles
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: 21 Σεπ 2006, 08:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): NZAA
x 128

Re: Τα χρώματα της Aegean (livery)

Δημοσίευσηαπό 6circles » 18 Φεβ 2020, 03:40

ECO έγραψε:Εκτιμώ ότι η Νέα ERA-ΕΒ, με τα ΝΕΟ α/φ και το Neo livery και όλα τα συναφή nea παρελκόμενα, ίσως σηματοδοτούν σιγά-σιγά την μελλοντική της εξέλιξη ως μια regional κι όχι μόνο loco, με τη σφραγίδα της Συμμαχίας.
Στρίμωγμα με την αύξηση του αριθμού των καθισμάτων/θέσεων, στρίμωγμα και ουρά στη WC, στρίμωγμα και ταλαιπωρία γαλέρας για τις Α/Σ, business με μαξιλαράκια λούνα πάρκ σκράτς, ανύπαρκτες οθόνες στα καθίσματα που όλοι περιμέναμε (ούτε καν overhead screens όπως των προηγούμενων α/φ)...


Δεν έχεις άδικο για το κομμάτι loco αλλά εκεί ήδη είναι και οι Lufthansa, British Airways, KLM, SAS, Iberia κλπ.... Απλά αυτές οι εταιρίες έχουν και ένα ισχυρό κομάτι long haul όπου εκεί μπορούν ( και επιβάλλεται ) να προσφέρουν ένα πιο premium προιόν. Άλλες ανάγκες και απαιτήσεις έχει ο επιβάτης σε πτήσεις των 3 ωρών και άλλες σε πτήσεις των 13 ωρών.

Συμπερασματικά λοιπόν η Aegean πάει εκεί που ήδη έχουν πάει και τα μεγάλα ευρωπαικά ονόματα και είναι η όσο καλύτερη εκμετάλλευση ( βλέπε πυκνότερη διαρρύθμιση ) των αεροσκαφών από άποψη χωρητικότητας. Δεν φταίει σε κάτι η Aegean, απλά ανταποκρίνεται σε αυτό που ζητάει η αγορά: εισητήρια 150 ευρώ το πολύ για Λονδίνα και Παρίσια ( με επιστροφή ) και όσο καλύτερη γίνεται συνδεσιμότητα εν πτήσει.
Φαγητό, προσκέφαλα, και seat pitch είναι δεύτερες σκέψεις μπροστά στο φθηνό εισητήριο. H επιτυχία των Ryanair, EasyJet, Wizzair κλπ είναι η επιβεβαίωση αυτού.

Όταν η οικονομική δυνατότητα του μέσου Έλληνα και Ευρωπαίου του επιτρέψει να ταξιδεύει Business Class, Premium Economy, Flex κλπ, και όταν και η Ελλάδα αρχίζει να γίνεται περισσότερο επιχειρηματικός προορισμός ( χλωμό, αλλά ποτέ μην λες ποτέ ) να είσαι σίγουρος ότι η Aegean θα είναι εκεί για να καλύψει την ανάγκη αυτή. Μέχρι τότε τα Α320 θα έχουν 180 θέσεις... :|
4 x

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5520
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 523
Επικοινωνία:

Re: Τα χρώματα της Aegean (livery)

Δημοσίευσηαπό GP707 » 18 Φεβ 2020, 21:50

Καλά όλα αυτά αλλά εδώ είναι το topic για το livery. Μ αρέσει που πρώτα γράφετε το off topic και μετά λέτε να μεταφερθεί στο άλλο θέμα. Διαχωρίστε τη συζήτηση του livery και του εσωτερικού. Γράψτε 2 μηνύματα. Δεν χάλασε ο κόσμος... :roll:
1 x
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "



Επιστροφή σε “Aegean Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 

 

cron