Aegean's Airbus Α320 Family

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Aegean Airlines
nikolaos87
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 14 Απρ 2020, 15:21
x 1

Re: Aegean's Airbus Α320 Family

Δημοσίευσηαπό nikolaos87 » 15 Μάιος 2020, 20:23

Μια απορια....τα αεροπλανα της αιγαιου και τα νεα που ερχονται ειναι αγορες η απλα ενοικιο??η καποια αλλη μορφη κτησης....
0 x


Άβαταρ μέλους
mxnk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 911
Εγγραφή: 15 Φεβ 2008, 01:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 25

Re: Aegean's Airbus Α320 Family

Δημοσίευσηαπό mxnk » 15 Μάιος 2020, 21:07

Συνδυασμός αγοράς και leasing. Κάποια θα αγοραστούν και θα γίνουν sale & lease back
0 x
_________________
I'd rather be flying...

https://my.flightradar24.com/mxnk
http://www.air-born.gr

Άβαταρ μέλους
Alex-LGSA
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 22:22
Τοποθεσία: LHR-MUC-CHQ
x 60

Re: Aegean's Airbus Α320 Family

Δημοσίευσηαπό Alex-LGSA » 15 Μάιος 2020, 21:44

6circles έγραψε:Από την φωτογραφία του A321 neo φαίνονται τα εξής:

1. Υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να έχει κανονικές τουαλέτες στο πίσω μέρος της καμπίνας ( δηλαδή ένα αποδεκτό μέγεθος ) σε αντίθεση με τα Α320 neo...

2. Το νηολόγιο του αεροσκάφους θα είναι σε διαφορετικό sequence από τα Α320 neo, αφού φαίνεται ότι το πρώτο θα έχει νηολόγιο που λήγει σε - ΑΑ . Ίσως δούμε κάτι όπως π.χ. SX-NAA ή ακόμη καλύτερα, κάτι πιο ιστορικό όπως SX-OAA :great:


Ουσιαστικά επιβεβαιώνεται ότι τα A321 της Aegean είναι ACF (Airbus Cabin Flex) και όχι "παλιού" τύπου neo, αφού οι έξοδοι κινδύνου διαφέρουν από τα πρώτα Α321neο και ceo.

GP707 έγραψε:Εντωμεταξύ τα DGS (321) και DGV (320) έχουν ήδη ακολουθήσει το SX-EMM της Ellinair στο St. Athan για scrap.


Κάποια αεροπλάνα του στόλου προορίζονταν ήδη για part-out φέτος, οποτε δεν θα έλεγα ότι είναι κάτι εντελώς ξαφνικό...και κάτι μου λέει ότι αν πήγε το DGX, μάλλον θα πάει και το DGV.

Επίσης, αξίζει να διευκρινίσουμε ότι πάνε για ανταλλακτικά και όχι για full scrap, από τη στιγμή που η άτρακτος, κινητήρες, ρόδες, APU κτλ έχουν αρκετή αξια ακόμα...
0 x
Alex

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5547
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 561
Επικοινωνία:

Re: Aegean's Airbus Α320 Family

Δημοσίευσηαπό GP707 » 15 Μάιος 2020, 21:47

Όπως έγραψα πήγαν το DGV και το DGS. Δεν έγραψα κάτι για DGX εκτός αν μπερδεύτηκες με τον κωδικό του αεροδρομίου που πήγαν για scrap (St. Athan/DGX)
0 x
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "


Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5547
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 561
Επικοινωνία:

Re: Aegean's Airbus Α320 Family

Δημοσίευσηαπό GP707 » 16 Μάιος 2020, 00:28

SX-NAA το Α321
1 x
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

Άβαταρ μέλους
Alex-LGSA
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 22:22
Τοποθεσία: LHR-MUC-CHQ
x 60

Re: Aegean's Airbus Α320 Family

Δημοσίευσηαπό Alex-LGSA » 16 Μάιος 2020, 02:13

GP707 έγραψε:Όπως έγραψα πήγαν το DGV και το DGS. Δεν έγραψα κάτι για DGX εκτός αν μπερδεύτηκες με τον κωδικό του αεροδρομίου που πήγαν για scrap (St. Athan/DGX)

Ανάποδα τα έγραψα. Ήθελα να πω από τη στιγμή που πήγε για part-out το SX-DGV, μάλλον θα πάει και το SX-DGX. Μεταξύ άλλων στοιχειων που υποστηρίζουν το εδεχόμενο αυτό είναι το γεγονός ότι ανήκουν στον ίδιο lessor και ειχαν έρθει μαζί από την THY το 2015...
1 x
Alex

mroa412
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 12 Απρ 2012, 19:48
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 22

Re: Aegean's Airbus Α320 Family

Δημοσίευσηαπό mroa412 » 16 Μάιος 2020, 12:22

Έρχονται 222 θέσεις στα Α321.. :mrgreen:
0 x


pet
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: 28 Απρ 2008, 21:01
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAL
x 14

Re: Aegean's Airbus Α320 Family

Δημοσίευσηαπό pet » 16 Μάιος 2020, 15:10

geo13pao έγραψε:εμφανίστηκε και το πρώτο A321-271NX στην Γερμανια οπου κατασκευάζεται! Ας ελπίσουμε να το δούμε σύντομα να πετάει και γεμάτο επιβατες!


Σχεδόν μετά 11 έτη από το προηγούμενο μανίσιο α/σκάφος και σχεδόν 1700 msn μετά επιτέλους νέο 321.
Alex-LGSA έγραψε:
GP707 έγραψε:Όπως έγραψα πήγαν το DGV και το DGS. Δεν έγραψα κάτι για DGX εκτός αν μπερδεύτηκες με τον κωδικό του αεροδρομίου που πήγαν για scrap (St. Athan/DGX)

Ανάποδα τα έγραψα. Ήθελα να πω από τη στιγμή που πήγε για part-out το SX-DGV, μάλλον θα πάει και το SX-DGX. Μεταξύ άλλων στοιχειων που υποστηρίζουν το εδεχόμενο αυτό είναι το γεγονός ότι ανήκουν στον ίδιο lessor και ειχαν έρθει μαζί από την THY το 2015...


Και το DGT δε νομίζω να αργήσει...
0 x

CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 461
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 134

Re: Aegean's Airbus Α320 Family

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 21 Μάιος 2020, 09:34

Κύριοι, το DGV (A320) και το DGS (A321) ήταν α/φη νοικιασμένα και δεν έχει κανένα λόγο η Αιγαίου στο τι θα γίνουν, πράγματι πήγαν στο DGX αεροδρόμιο και θα αποφασίσει ο ιδιοκτήτης τους τι θα τα κάνει. Όσον αφορά τα υπόλοιπα α/φη της εταιρείας αν δεν κάνω λάθος μόνο 3 ή 4 είναι ιδιόκτητα (DVN, DVT, DVQ). Πρέπει όμως να σταματήσουμε κάποια στιγμή και να ενημερωθούμε στο τι σημαίνει buy and lease back. Έχεις χρήματα για επένδυση? αγοράζεις από κάποιον ιδιοκτήτη-χρήστη που χρειάζεται ρευστό και του νοικιάζεις τα ίδια α/φη προς χρήση για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, διαφορετικά νοικιάζεις μόνος σου. Εδώ δεν έγινε κάτι τέτοιο. Άλλοι είναι οι αγοραστές που νοικιάζουν τα α/φη στην εταιρεία και ποτέ η εταιρεία δεν αγόρασε όπως διατυμπανίζουν 40 νέα α/φη. Ρίξτε μια ματιά στις νέες παραλαβές, είναι όλα νοικιασμένα. Δεν θέλω απάντηση, το γράφω μόνο για ενημέρωση όσων επιθυμούν να γνωρίζουν την αλήθεια.

SX-NEO, MSN 9400, Airbus A320neo, Aegean Airlines, Dec 2019, CY180, 2x PW
Leased from (hidden), Ferried TLS-ATH 20 Dec 2019 on delivery

SX-NEA, MSN 9497, Airbus A320neo, Aegean Airlines, Jan 2020, CY180, 2x PW
Leased from (hidden), Ferried TLS-ATH 27 Jan 2020 on delivery

SX-NEB, MSN9514, Airbus A320neo, Aegean Airlines, Jan 2020, CY180, 2x PW
Leased from (hidden), Ferried TLS-ATH 31 Jan 2020 on delivery

SX-NEC, MSN 9583, Airbus A320neo, Aegean Airlines, Mar 2020, CY180, 2x PW
Leased from (hidden), Ferried TLS-ATH 11 Mar 2020 on delivery

SX-NED, MSN 10047, Airbus A320neo, Aegean Airlines, Mar 2020, CY180, 2x PW
Leased from (hidden), Ferried TLS-ATH 11 Mar 2020 on delivery
0 x

mroa412
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 12 Απρ 2012, 19:48
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 22

Re: Aegean's Airbus Α320 Family

Δημοσίευσηαπό mroa412 » 21 Μάιος 2020, 10:39

Μια παρατήρηση το SX-NED δεν έχει παραληφθεί ακόμα από την εταιρεία , βρίσκεται σε διπλανό αεροδρόμιο της τουλούζης παρκαρισμένο. 8)
1 x


Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5547
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 561
Επικοινωνία:

Re: Aegean's Airbus Α320 Family

Δημοσίευσηαπό GP707 » 21 Μάιος 2020, 12:21

CHRISTOS55 έγραψε: Δεν θέλω απάντηση, το γράφω μόνο για ενημέρωση όσων επιθυμούν να γνωρίζουν την αλήθεια.


Άν αρχίσουν τα μέλη να γράφουν ο καθένας την προσωπική του άποψη και να μην θέλουν απάντηση (σα να λένε ότι η άποψη τους είναι αξίωμα και δεν επιδέχεται αμφισβήτηση) δεν θα είναι πια φόρουμ εδώ, αλλά τοίχος με συνθήματα.

Επίσης, όταν κάνουμε copy paste από ένα site να αναφέρουμε και την πηγή για πλήρη ενημέρωση των μελών, θέμα αξιοπιστίας του εκάστοτε site, γενική πληροφόρηση, πνευματικά δικαιώματα κλπ.

Εγώ πάντως από όσον γνωρίζω εδώ και δεκαετίες οι εταιρίες προτιμούν το buy & lease back από τις εταιρίες κολοσσούς ενοικιάσεως αεροσκαφών. Δεν γνωρίζω τους λόγους της προτίμησης αυτής αλλά ίσως έχουν να κάνουν με τους όρους ενοικίασης και τα συμβόλαια όταν η εταιρία ενοικίασης αγοράζει από την αεροπορική ένα αεροσκάφος και της το νοικιάζει πίσω. Το παράδειγμα "άμα έχεις λεφτά το νοικιάζεις μόνος σου" είναι μάλλον ατυχές. Δεν μιλάμε για leasing αυτοκινήτου ή σπιτιού. Αν κάποιος έχει περισσότερες λεπτομέρειες επί του θέματος του lease back αεροσκαφών, ας μας ενημερώσει για τα οφέλη. Το ίδιο έκανε πχ και η Ολυμπιακή, ειδικά από τη δεκαετία '80 και μετά.
Δε νομίζω πάντως ότι αυτή η κίνηση είναι σαφές δείγμα οικονομικής δυσπραγίας των αεροπορικών εταιριών. Και στο κάτω κάτω όσα χρήματα και να έχει μια εταιρία, αν το να κάνεις lease back σε συμφέρει οικονομικά, γιατί να μην το κάνεις;
Αν γνωρίζω σωστά, η Aegean όντως προχώρησε στην αγορά των αεροσκαφών. Το αν θα τα δώσει και θα κάνει lease back είναι ένα άλλο θέμα το οποίο και δεν αναιρεί την αρχική αγορά.
1 x
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

Άβαταρ μέλους
mxnk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 911
Εγγραφή: 15 Φεβ 2008, 01:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 25

Re: Aegean's Airbus Α320 Family

Δημοσίευσηαπό mxnk » 21 Μάιος 2020, 12:45

Η Aegean στην πρώτη παραγγελία προ δεκαετίας είχε αγοράσει κάποια και είχε μισθώσει μετά και άλλα. Στην πορεία, από αυτά που αγόρασε προχώρησε σε Sale & Lease Back για ένα αριθμό αεροσκαφών.

Αυτό συνήθως συμβαίνει είτε γιατί έχει φορολογικά οφέλη ή ακόμα για να πάρει άμεσα την αξία του αεροσκάφους και να ενισχύσει το cash flow της (ή να μειώσει το δανεισμό της) και να πληρώνει μετά μίσθωμα. Επίσης πολλές εταιρείες, κάνουν παραγγελία το σύνολο των αεροσκαφών που χρειάζονται ή μεγάλο μέρος αυτού προκειμένου να πετύχουν καλύτερες τιμές και κάνουν οι ίδιες Sale & Lease Back αργότερα αντί να πάνε από την αρχή σε Leasing εταιρεία. Απευθείας σε leasing εταιρείες πάνε οι πολύ μικρές που χρειάζονται πολύ μικρό αριθμό αεροσκαφών και που δεν έχουν και τα απαραίτητα κεφάλαια να κάνουν οι ίδιες αγορά απευθείας από τον κατασκευαστή.

Από τη στιγμή που κάνει το Sale & Lease Back το αεροσκάφος παύει να είναι asset της εταιρείας όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα ακίνητα, οχήματα κτλ.

Και σε αυτή την παραγγελία θα ακολουθήσει την ίδια λογική. Κάπου είχα δει σε μια παρουσίαση κάτι σχετικό, θα την ανεβάσω αν την βρω.
1 x
_________________
I'd rather be flying...

https://my.flightradar24.com/mxnk
http://www.air-born.gr

CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 461
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 134

Re: Aegean's Airbus Α320 Family

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 21 Μάιος 2020, 15:53

Φίλε mroa412 έχεις δίκιο διότι το NED ήταν έτοιμο για παράδοση στις 11/03 αλλά είναι ακόμη σε αποθήκευση στην Τουλούζη.
Φίλε GP707 έγραψα ότι δεν επιθυμώ απάντηση εννοώντας αντιπαράθεση. Φυσικά και ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράσει την τεκμηριωμένη άποψή του. Έχεις δίκιο επίσης που δεν αναφέρθηκα στην πηγή των πληροφοριών αλλά αυτό έγινε επειδή δεν ήταν η ίδια πηγή και έκανα μια σύντμηση. Όποιος όμως επιθυμεί, βάζοντας στο google το MSN κάποιου α/φους ή το Registration βλέπει το ιστορικό το α/φους και στην στήλη Remarks βλέπει τον τρόπο χρήσης κάθε α/φους από την εκάστοτε εταιρεία. https://www.planespotters.net/airframe/ ... nes/rqjz42
Όσον αφορά τον αριθμό των ιδιόκτητων και των ενοικιασμένων α/φων της εταιρείας αυτό φαίνεται στην παρουσίασή της. 4 είναι μεFinancee Lease και 45 με Operating Lease: Aegean Corporate Presentation 12/2019 Page 25 Current Fleet https://el.about.aegeanair.com/ependytes/paroysiaseis/
Επίσης δεν έγραψα ποτέ ότι είμαι υπέρ της αγοράς και κατά της ενοικίασης α/φων. Έγραψα πως όταν έχεις μετρητό αγοράζεις , αν δεν έχεις νοικιάζεις. Ανάλογα με το οικονομικό της η κάθε εταιρεία πραγματοποιεί και τις συμβάσεις της. Δεν μπορώ όμως να ακούω αυτές τις μεγαλοστομίες ότι η εταιρεία αγόρασε 40 α/φη των 5 δις usd. Δεν είχε ούτε καν το μετρητό για τις προκαταβολές. Πασίγνωστο είναι πως buy and lease back σημαίνει: έχω ή βρίσκω με όποιον τρόπο το χρήμα, αγοράζω το α/φος, μετά το πουλάω παίρνοντας μετρητά και το νοικιάζω πληρώνοντας με τον μήνα. Αν γνωρίζεται πως κάπως έτσι έχουν τα πράγματα έχει καλώς. Στην Δ/νση Νηολόγησης της ΥΠΑ και στα χαρτιά του α/φους φαίνεται καθαρά ποιος είναι ο ιδιοκτήτης και η εκάστοτε σύμβαση. Ζητώ συγνώμη που επανήλθα στο θέμα.
0 x


Άβαταρ μέλους
6circles
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: 21 Σεπ 2006, 08:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): NZAA
x 158

Re: Aegean's Airbus Α320 Family

Δημοσίευσηαπό 6circles » 21 Μάιος 2020, 16:24

Φίλε CHRISTOS55,

Δεν έχω καταλάβει πως έχεις φτάσει στο συμπέρασμα ότι "άμα δεν έχεις λεφτά, νοικιάζεις, άμα έχεις αγοράζεις"...

Δες τα στοιχεία, π.χ. για την Emirates ( ο μισός στόλος τουλάχιστον με leasing ) :
https://www.planespotters.net/airline/Emirates

Qatar Airways ( η αποθέωση του leasing ):
https://www.planespotters.net/airline/Qatar-Airways

Lufthansa ( Περίπου 10% του στόλου και μάλιστα σε σχετικά πρόσφατες παραλαβές ):
https://www.planespotters.net/airline/Lufthansa

Cathay Pacific ( Περίπου 15% του στόλου με leasing ) :
https://www.planespotters.net/airline/Cathay-Pacific

KLM ( τουλάχιστον το ένα τρίτο του στόλου με leasing ) :
https://www.planespotters.net/airline/K ... h-Airlines

Άλλες εταιρίες πολύ και άλλες λίγο, χρησιμοποιούν το leasing όχι γιατί "δεν έχουν λεφτά" ( άλλωστε επίτηδες σου παραθέτω παραδείγματα από επιτυχημένες και εύρωστες εταιρίες - προ COVID-19 εποχής ) , αλλά γιατί τους συμφέρει περισσότερο από την ιδιοκτησία του αεροσκάφους για πολλούς και διάφορους λόγους.

Παρατηρώ ότι έχεις μια αρνητική εμμονή με την Αιγαίου, αλλά θα σου έλεγα να δεις το leasing ως αυτό ακριβώς που είναι: άλλο ένα χρηματοπιστωτικό εργαλείο που χρησιμοποιείται και από τις καλύτερες εταιρίες του αεροπορικού κλάδου. Ανάμεσά τους και η Αιγαίου! :wink:
0 x

Άβαταρ μέλους
mxnk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 911
Εγγραφή: 15 Φεβ 2008, 01:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 25

Re: Aegean's Airbus Α320 Family

Δημοσίευσηαπό mxnk » 21 Μάιος 2020, 16:31

Δε νομίζω ότι υπάρχουν πολλές εταιρείες που αγοράζουν αεροσκάφη με μετρητά από το ταμείο τους. Είτε τα αγοράζουν με δάνειο είτε τα κάνουν μέσω leasing πάλι μια δόση πληρώνουν. Οι αγορές αυτές θεωρούνται επενδύσεις και αποσβαίνονται σε βάθος χρόνου μέσα από το μελλοντικό τους cash flow
0 x
_________________
I'd rather be flying...

https://my.flightradar24.com/mxnk
http://www.air-born.gr



Επιστροφή σε “Aegean Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης