Customer Service A+!

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Aegean Airlines
Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2819
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 133
Επικοινωνία:

Customer Service A+!

Δημοσίευσηαπό MerNion » 20 Φεβ 2007, 14:24

Είχα κλείσει πριν 15 μέρες περίπου ένα εισητήριο για Μιλάνο με την A3 τον Μάιο και η πτήση έφευγε 9 το πρωί. Με πέρνουν σήμερα τηλέφωνο και μου λένε οτι έγινε μια αλλαγή με την πτήση και άρχισαν να με ζώνουν τα φίδια οτι θα ακυρώθηκε ή τίποτα τέτοιο..
"Πείτε μου.." της λέω και μου λεέι οτι αντί για 9 θα φύγει 9:20 :!: :!: :!:

Επειδή εμένα δεν μου έχει ξανατύχει να με πάρει τηλέφωνο καμία εταιρία και να μου πει οτι θα αλλάξει η ώρα πτήσης κατά 20 λεπτά μόνο (και μάλιστα αργότερα, όχι νωρίτερα), το θεώρησα πολύ επαγγελματικό εκ μέρους τους και θα ήθελα απλά να το αναφέρω και δημόσια. :thx:

Αυτό που θα περίμενα από άλλες εταιρίες θα ήταν ΑΝ έπερναν να μου έλεγαν για το αν έφευγε νωρίτερα η πτήση και όχι τοσο λίγο αργότερα.. Και να μην μου έλεγαν τίποτα τα 20 λεπτά δεν είναι φοβερή καθυστέρηση..

:great: για το customer service της Aegean
0 x


Άβαταρ μέλους
oaicarus
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 276
Εγγραφή: 16 Ιαν 2005, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Athenes, Grece
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό oaicarus » 20 Φεβ 2007, 15:07

Αυτό μου είχε τύχει και εμένα μια φορά με την Ολυμπιακή για Γιάννενα πριν από 2 χρόνια, όταν η ώρα αναχώρησης μετατέθηκε μισή ώρα μετά. Με είχαν πάρει 5-6 μέρες πριν. Μάλιστα θυμάμαι πως όταν είδα τον αριθμό που με καλούσε σκέφτηκα να μην απαντήσω! Αν με την κράτηση τους δίνεις και τον αριθμό σου, ακόμα καλύτερα.
0 x

Άβαταρ μέλους
MIKE512
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2005, 23:31
Τοποθεσία: Italia - L'aquila
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό MIKE512 » 20 Φεβ 2007, 19:50

Και σε’μένα συνέβη κάτι παρόμοιο τα Χριστούγεννα. Επρόκειτο να πετάξω 16:00 skg-ath-fco, με πήρανε 8 το πρωί για να μου πούνε ότι το 16:00 πρόκειται να έχει καθυστέρηση οπότε για να μην διακινδυνέψω την ath-fco καλυτέρα είναι να πάω με την 14:00. αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση ήταν πως μου διευκρινίσαν ότι αν δεν μπορώ να είμαι στο αεροδρόμιο νωρίτερα πάλι μπορεί να προλάβω την ath-fco και ότι εκεί θα κάνουνε ότι μπορούν για να τα καταφέρω!!!

Κακά τα ψέματα, όταν στην Ελλάδα κάτι διοικείτε από κάποιον που πονάει τα κεφαλαία του γιατί ακριβώς είναι δικά του και όχι του γείτονα, τότε λοιπόν αυτό δουλεύει σωστα….
0 x
People... FLY!!!! is the fastest, safest and cheapest way of transportation!!!

jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23
x 1

Δημοσίευσηαπό jetflight » 21 Φεβ 2007, 03:33

Σωστα φυσικα κανει η Α3 και ειδοποιει τους επιβατες της για αλλγες,αλλα αυτο το κανουν και οι ΟΑ.Ισως ειναι το μονο κομματι μιας ακυρωσης-αλλαγης στο οποιο δεν πρεπει να κατηγορουμε τις ΟΑ εναντι της Α3.Και οι 2 αυτο κανουν.Ειδοποιουν εγκαιρα τους επιβατες τους.
0 x


Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 704

Δημοσίευσηαπό aakunz » 21 Φεβ 2007, 08:48

Να σημειώσω ότι η ενημέρωση για την προγραμματισμένη αλλαγή της ώρας μίας αναχώρησης ή άφιξης γίνεται από το σύστημα κρατήσεων της εκάστοτε εταιρίας. Στην περίπτωση αυτή, το status του flight segment αλλάζει από ΗΚ σε ΤΚ και η κράτηση τίθεται σε μία TK Queue, μέσω της οποίας οι υπάλληλοι της εταιρίας ενημερώνουν τηλεφωνικά τους επιβάτες. Όταν ο επιβάτης ενημερωθεί, τότε το status επανέρχεται και πάλι σε HK.

Πολύ σημαντική είναι και η ενημέρωση για την αλλαγή της ώρας άφιξης (συμβαίνει στις ΟΑ όταν αντικαθίσταται το 737 με ATR), δεδομένου ότι υπάρχει κίνδυνος για "χαμένη ανταπόκριση" σε περίπτωση που το αεροπλάνο φτάσει αργότερα και ο πελάτης το ανακαλύψει στο check in.
0 x

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Customer Service A+!

Δημοσίευσηαπό OA701 » 17 Αύγ 2009, 15:31

Αρτι αφιχθέντες απο διημεράκι με Α3 και 2 αποριούλες αφού δεν μου έχουν ξανατύχει τα παρακάτω...

1) Όταν έκλεινα τα ε-τικετ, στην αναζήτηση πτήσεων RHO-AXD είτε μου έβγαζε μεγάλο ποσό σε σχέση με RHO-ATH-AXD είτε δεν μου έβγαζε καθόλου availability. Φυσικά και το έσπασα, με 2 χωριστές κρατήσεις αφού συνέφερε. Ωστόσο, στο check-in της Α3 στον Δημόκριτο, η υπάλληλος αρνήθηκε να μας τσεκάρει μέχρι RHO με την δικαιολογία ότι δεν της το επιτρέπει το σύστημα. Αποτέλεσμα? Λόγω λίγου χρόνου στην ΑΤΗ να τρέχουμε σαν τους μ@λ@κες να προλάβουμε...
Γνωρίζει κανείς αν η υπάλληλος όντως έχει δίκιο? Και αν ναι, δεν θα έπρεπε κάπου να αναφέρεται αυτό όταν εγώ έκλεινα τα εισιτήρια?Στην τελική θα διάλεγα την ΟΑ που είχε ίδια αναμονή στην ΑΤΗ αλλά ήταν και φθηνότερη...

2) Στην ΑΤΗ ξανατσεκάραμε και φτάνοντας στην πύλη για επιβίβαση κοιτάω τα boarding pass και μας είχαν χωρίσει. Μπαίνοντας στο Α/Φ καταλαβαίνω το γιατί αφού ήταν τίγκα και εμείς μάλλον τσεκάραμε τελευταίοι οπότε λογικά δεν είχε θέσεις. Δεκτόν. Ωστόσο η κοπέλα που μας τσέκαρε δεν έπρεπε/όφειλε ή έστω απο ευγένεια ρε παιδί μου να μας το αναφέρει?

Αυτά... Δεν είμαι ούτε περίεργος, ούτε απαιτητικός απλά κάποια πράγματα σε πάνε απο το Β+ στο straight A και όχι στο Β-...

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τυχόν απαντήσεις στις αποριούλες μου :thx: ...
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

IATA/TASOS
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1504
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 21:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: THESSALONIKI/KILKIS
x 59
Επικοινωνία:

Re: Customer Service A+!

Δημοσίευσηαπό IATA/TASOS » 18 Αύγ 2009, 09:17

ας ξεκινήσω απο το 2
έχεις δίκιο έπρεπε να στο πει, ετσι τυπικά μωρέ.

όσο για το 1
έχει τύχει να ακούσω ότι η α3 δεν τσεκάρει θρου κάποιον επιβάτη με διαφορετικό εισιτήριο.
είναι η πολιτική της εταιρείας.
και μάλλον λίγοι υπάλληλοι το ξέρουν και το κάνουν αυτό.
ξαναλέω ότι έχει τύχει να ακούσω τι λένε. δεν ξέρω αν όντως ισχυεί.
0 x
Γουστάρω το ξεκατινιασμα σ'αυτό το φορουμ.


Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 704

Re: Customer Service A+!

Δημοσίευσηαπό aakunz » 18 Αύγ 2009, 10:17

Πόσο μάλλον όταν το άλλο εισιτήριο βρίσκεται και σε διαφορετικό PNR. Τότε το κάνει point-to-point, εκτός αν το άλλο εισιτήριο αφορά πτήση επιστροφής εντός του ίδιου 24 ώρου.
0 x

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Customer Service A+!

Δημοσίευσηαπό OA701 » 18 Αύγ 2009, 14:54

Ευχαριστώ παιδιά :great:

Πάντως, για να καταλάβω, μιλάμε για αδυναμία του πληροφορικού συστήματος που χρησιμοποιεί η Α3, για πολιτική της Α3, για common practice γενικά απο τις αεροπορικές? Και γιατί η βαλίτσα πάει through στον τελικό προορισμό ενώ ο επιβάτης όχι?

Με την ΟΑ ποτέ δεν είχα τέτοιο θέμα, αν και έχω να κάνω connection flight απο το '05.

Ίσα δικαιώματα με τις βαλίτσες παρακαλώ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ....

Οn-off topic
Sorry αν γίνομαι λίγο "ψείρας" αλλά πολύς κόσμος περναει τράνσιτ απο ΑΤΗ και πολλοί ψάχνουμε την καλύτερη δυνατή λύση αφού μπορεί να έχουμε φύγει απο το σπίτι μας πολλές ώρες πρίν...

ΥΓ
Παρεπιπτόντως, απο χθές στο 801 της Α3 τρώω 10λεπτες αναμονές και αναγκαστικά :rant: το κλείνω. Πολλοί αδειούχοι? Υποστελέγχωση? Καλοκαιρινή ραστώνη?
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

IATA/TASOS
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1504
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 21:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: THESSALONIKI/KILKIS
x 59
Επικοινωνία:

Re: Customer Service A+!

Δημοσίευσηαπό IATA/TASOS » 18 Αύγ 2009, 16:04

το να δώσεις την πληροφρία στο σύστημα για τη βαλίτσα να τσεκαριστεί θρου είναι διαφορετικό απο το να τσεκάρεις με θέση κάποιον επιβάτη.

και δεν είναι μόνο πρόβλημα της α3 αυτό αλλά πολλών εταιρειών .
0 x
Γουστάρω το ξεκατινιασμα σ'αυτό το φορουμ.


Άβαταρ μέλους
closairrr
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 19 Ιουν 2009, 15:47
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): aee
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): lgav
Επικοινωνία:

Re: Customer Service A+!

Δημοσίευσηαπό closairrr » 21 Αύγ 2009, 09:23

υποστελέχωση φίλε ΟΑ701

υποστελέχωση ..... :(
0 x
the sky is not the limit

ckabi
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: 05 Οκτ 2006, 10:00
x 24
Επικοινωνία:

Re: Customer Service Β-!

Δημοσίευσηαπό ckabi » 25 Αύγ 2009, 11:40

και εμένα μου έχει τύχει αρκετες φορές να μου στείλουν email ή να μου τηλεφωνήσουν για αλλαγή στην ώρα αναγχώρησης κατά 20-30 λεπτά και μπράβο τους.

ΟΜΩΣ

τον οκτώβριο του 2008 έκλεισα εισιτήρια για κεφαλονιά για τον ιούνιο 2009 για τις ευροεκλογές. Περίπου 2-3 μέρες πριν την πτήση συζητάω με έναν κεφαλονίτη και μου λεει έκλεισα και εγώ με Α3 αλλά την επομένη από εσενα. Και προσθέτει "Ασε ρε φίλε ποιος ξυπνάει πρωι πρωί να παει αεροδρόμιο..." μα λεω "μεσημέρι είναι οι πτήσεις της Α3 για Κεφαλονια" "οχι εμενα είναι πρωί..." "καλά"

Την επομένη λεω ας τσεκάρω να δω την ώρα μήπως κανω λάθος. Όχι δεν έκανα λάθος στο εκτυπωμένο χαρτί. Μπάινω στο site και παρατηρώ ότι τη συγκεκριμένη μέρα δεν έχει καθόλου εισιτήρια. "Μωρέ μπράβο μου λεω που έκλεισα νωρίς, θα έχουν όλα εξαντληθεί λόγω ευρωεκλογών!"

Τηλεφωνώ "Παρακαλώ θα ήθελα να επιβεβαιώσω την ώρα της πτήσης μου..." "μισό λεπτό" αμηχανία από την άλλη πλευρά ... μετά από λίγη ώρα "ξερετε η πτήση αυτή έχει καταργηθεί!!!! " :shock: Φυσικά τα άκουσαν (καλα της λεω πότε περιμένετε να με ενημερώσετε. έχω κλείσει ξενοδοχείο, έχω πάρει άδεια από τη δουλεια μου) φυσικά πρότειναν να μου δώσουν χρήματα πίσω, φυσικά πρότεινανα άλλη πτήση άλλη μέρα ΟΜΩΣ

τι να το κανω να με ενημερώνουν για τα 20 λεπτά και ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΠΤΗΣΗΣ

και βεβαια εγώ φταίω που δεν έκανα επιστολή διαμαρτυρίας αλλά το αμέλησα μέσα στην καθημερινότητα...
0 x
Ταξιδεύω άρα υπάρχω!

Blog με τα ταξίδια μου και όχι μόνο: http://www.taxidiaris.gr/

Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3895
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 314
Επικοινωνία:

Re: Customer Service A+!

Δημοσίευσηαπό jerry » 27 Αύγ 2009, 13:30

Από τη "Ν" : Εμπόδισαν άτομο με αναπηρία.

[...]Παρότι η ασθενής και η συνοδός της επιβιβάστηκαν στο αεροσκάφος, ιπτάμενο προσωπικό τις υποχρέωσε βίαια να εγκαταλείψουν το αεροσκάφος, να αναβάλλουν το ταξίδι [...]

[...]παρότι έφερε μαζί της όλα τα πιστοποιητικά που ζήτησε η εταιρεία, σε εφαρμογή του κοινοτικού κανονισμού 1107/2006 για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς.[...]
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA


Άβαταρ μέλους
aas59
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 988
Εγγραφή: 10 Οκτ 2006, 10:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
Τοποθεσία: HER
x 1

Re: Customer Service A+!

Δημοσίευσηαπό aas59 » 27 Αύγ 2009, 13:52

Νά ένα πεδίο "δόξης λαμπρό" για την ΥΠΑ και το Υπ. Συγκοινωνιών.
Ευελπιστώ ότι θα εξαντληθεί η αυστηρότητα τους επί του θέματος...........
0 x
Σεβασμός στον συνομιλητή μας σημαίνει ουσιαστικές αντιπαραθέσεις ιδεών.

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 704

Re: Customer Service A+!

Δημοσίευσηαπό aakunz » 27 Αύγ 2009, 13:57

Θέλω να πιστεύω ότι ο ασθενής, εκτός από όλα τα άλλα έγγραφα, είχε μεριμνήσει να ζητήσει από πριν και την παροχή φιάλης οξυγόνου.
0 x



Επιστροφή σε “Aegean Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης