Customer Service A+!

MerNion

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
20/08/2006
Μηνύματα
2.839
Likes
147
Περιοχή
Αθήνα
Website
athensairport.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Είχα κλείσει πριν 15 μέρες περίπου ένα εισητήριο για Μιλάνο με την A3 τον Μάιο και η πτήση έφευγε 9 το πρωί. Με πέρνουν σήμερα τηλέφωνο και μου λένε οτι έγινε μια αλλαγή με την πτήση και άρχισαν να με ζώνουν τα φίδια οτι θα ακυρώθηκε ή τίποτα τέτοιο..
"Πείτε μου.." της λέω και μου λεέι οτι αντί για 9 θα φύγει 9:20 :!: :!: :!:

Επειδή εμένα δεν μου έχει ξανατύχει να με πάρει τηλέφωνο καμία εταιρία και να μου πει οτι θα αλλάξει η ώρα πτήσης κατά 20 λεπτά μόνο (και μάλιστα αργότερα, όχι νωρίτερα), το θεώρησα πολύ επαγγελματικό εκ μέρους τους και θα ήθελα απλά να το αναφέρω και δημόσια. :thx:

Αυτό που θα περίμενα από άλλες εταιρίες θα ήταν ΑΝ έπερναν να μου έλεγαν για το αν έφευγε νωρίτερα η πτήση και όχι τοσο λίγο αργότερα.. Και να μην μου έλεγαν τίποτα τα 20 λεπτά δεν είναι φοβερή καθυστέρηση..

:great: για το customer service της Aegean
 
Αυτό μου είχε τύχει και εμένα μια φορά με την Ολυμπιακή για Γιάννενα πριν από 2 χρόνια, όταν η ώρα αναχώρησης μετατέθηκε μισή ώρα μετά. Με είχαν πάρει 5-6 μέρες πριν. Μάλιστα θυμάμαι πως όταν είδα τον αριθμό που με καλούσε σκέφτηκα να μην απαντήσω! Αν με την κράτηση τους δίνεις και τον αριθμό σου, ακόμα καλύτερα.
 
Και σε’μένα συνέβη κάτι παρόμοιο τα Χριστούγεννα. Επρόκειτο να πετάξω 16:00 skg-ath-fco, με πήρανε 8 το πρωί για να μου πούνε ότι το 16:00 πρόκειται να έχει καθυστέρηση οπότε για να μην διακινδυνέψω την ath-fco καλυτέρα είναι να πάω με την 14:00. αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση ήταν πως μου διευκρινίσαν ότι αν δεν μπορώ να είμαι στο αεροδρόμιο νωρίτερα πάλι μπορεί να προλάβω την ath-fco και ότι εκεί θα κάνουνε ότι μπορούν για να τα καταφέρω!!!

Κακά τα ψέματα, όταν στην Ελλάδα κάτι διοικείτε από κάποιον που πονάει τα κεφαλαία του γιατί ακριβώς είναι δικά του και όχι του γείτονα, τότε λοιπόν αυτό δουλεύει σωστα….
 
Σωστα φυσικα κανει η Α3 και ειδοποιει τους επιβατες της για αλλγες,αλλα αυτο το κανουν και οι ΟΑ.Ισως ειναι το μονο κομματι μιας ακυρωσης-αλλαγης στο οποιο δεν πρεπει να κατηγορουμε τις ΟΑ εναντι της Α3.Και οι 2 αυτο κανουν.Ειδοποιουν εγκαιρα τους επιβατες τους.
 
Να σημειώσω ότι η ενημέρωση για την προγραμματισμένη αλλαγή της ώρας μίας αναχώρησης ή άφιξης γίνεται από το σύστημα κρατήσεων της εκάστοτε εταιρίας. Στην περίπτωση αυτή, το status του flight segment αλλάζει από ΗΚ σε ΤΚ και η κράτηση τίθεται σε μία TK Queue, μέσω της οποίας οι υπάλληλοι της εταιρίας ενημερώνουν τηλεφωνικά τους επιβάτες. Όταν ο επιβάτης ενημερωθεί, τότε το status επανέρχεται και πάλι σε HK.

Πολύ σημαντική είναι και η ενημέρωση για την αλλαγή της ώρας άφιξης (συμβαίνει στις ΟΑ όταν αντικαθίσταται το 737 με ATR), δεδομένου ότι υπάρχει κίνδυνος για "χαμένη ανταπόκριση" σε περίπτωση που το αεροπλάνο φτάσει αργότερα και ο πελάτης το ανακαλύψει στο check in.
 
Αρτι αφιχθέντες απο διημεράκι με Α3 και 2 αποριούλες αφού δεν μου έχουν ξανατύχει τα παρακάτω...

1) Όταν έκλεινα τα ε-τικετ, στην αναζήτηση πτήσεων RHO-AXD είτε μου έβγαζε μεγάλο ποσό σε σχέση με RHO-ATH-AXD είτε δεν μου έβγαζε καθόλου availability. Φυσικά και το έσπασα, με 2 χωριστές κρατήσεις αφού συνέφερε. Ωστόσο, στο check-in της Α3 στον Δημόκριτο, η υπάλληλος αρνήθηκε να μας τσεκάρει μέχρι RHO με την δικαιολογία ότι δεν της το επιτρέπει το σύστημα. Αποτέλεσμα? Λόγω λίγου χρόνου στην ΑΤΗ να τρέχουμε σαν τους μ@λ@κες να προλάβουμε...
Γνωρίζει κανείς αν η υπάλληλος όντως έχει δίκιο? Και αν ναι, δεν θα έπρεπε κάπου να αναφέρεται αυτό όταν εγώ έκλεινα τα εισιτήρια?Στην τελική θα διάλεγα την ΟΑ που είχε ίδια αναμονή στην ΑΤΗ αλλά ήταν και φθηνότερη...

2) Στην ΑΤΗ ξανατσεκάραμε και φτάνοντας στην πύλη για επιβίβαση κοιτάω τα boarding pass και μας είχαν χωρίσει. Μπαίνοντας στο Α/Φ καταλαβαίνω το γιατί αφού ήταν τίγκα και εμείς μάλλον τσεκάραμε τελευταίοι οπότε λογικά δεν είχε θέσεις. Δεκτόν. Ωστόσο η κοπέλα που μας τσέκαρε δεν έπρεπε/όφειλε ή έστω απο ευγένεια ρε παιδί μου να μας το αναφέρει?

Αυτά... Δεν είμαι ούτε περίεργος, ούτε απαιτητικός απλά κάποια πράγματα σε πάνε απο το Β+ στο straight A και όχι στο Β-...

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τυχόν απαντήσεις στις αποριούλες μου :thx: ...
 
ας ξεκινήσω απο το 2
έχεις δίκιο έπρεπε να στο πει, ετσι τυπικά μωρέ.

όσο για το 1
έχει τύχει να ακούσω ότι η α3 δεν τσεκάρει θρου κάποιον επιβάτη με διαφορετικό εισιτήριο.
είναι η πολιτική της εταιρείας.
και μάλλον λίγοι υπάλληλοι το ξέρουν και το κάνουν αυτό.
ξαναλέω ότι έχει τύχει να ακούσω τι λένε. δεν ξέρω αν όντως ισχυεί.
 
Πόσο μάλλον όταν το άλλο εισιτήριο βρίσκεται και σε διαφορετικό PNR. Τότε το κάνει point-to-point, εκτός αν το άλλο εισιτήριο αφορά πτήση επιστροφής εντός του ίδιου 24 ώρου.
 
Ευχαριστώ παιδιά :great:

Πάντως, για να καταλάβω, μιλάμε για αδυναμία του πληροφορικού συστήματος που χρησιμοποιεί η Α3, για πολιτική της Α3, για common practice γενικά απο τις αεροπορικές? Και γιατί η βαλίτσα πάει through στον τελικό προορισμό ενώ ο επιβάτης όχι?

Με την ΟΑ ποτέ δεν είχα τέτοιο θέμα, αν και έχω να κάνω connection flight απο το '05.

Ίσα δικαιώματα με τις βαλίτσες παρακαλώ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ....

Οn-off topic
Sorry αν γίνομαι λίγο "ψείρας" αλλά πολύς κόσμος περναει τράνσιτ απο ΑΤΗ και πολλοί ψάχνουμε την καλύτερη δυνατή λύση αφού μπορεί να έχουμε φύγει απο το σπίτι μας πολλές ώρες πρίν...

ΥΓ
Παρεπιπτόντως, απο χθές στο 801 της Α3 τρώω 10λεπτες αναμονές και αναγκαστικά :rant: το κλείνω. Πολλοί αδειούχοι? Υποστελέγχωση? Καλοκαιρινή ραστώνη?
 
το να δώσεις την πληροφρία στο σύστημα για τη βαλίτσα να τσεκαριστεί θρου είναι διαφορετικό απο το να τσεκάρεις με θέση κάποιον επιβάτη.

και δεν είναι μόνο πρόβλημα της α3 αυτό αλλά πολλών εταιρειών .
 
Top