Στέλνω μέσα από τη φόρμα της Aegean το παρακάτω ερώτημα σε σχέση με τα κουπόνια της κατηγορίας silver:
"Στις 24/4/2019 αναβαθμίζομαι στην κατηγορία silver. Συμπληρώνω τα απαιτούμενα μίλια για τη διατήρηση της βαθμίδας στις 9/1/2020 και περιμένω να ανανεωθούν τα κουπόνια μου στις 24/4/2020, με χρονική διάρκεια μέχρι τις 24/4/2021. Ωστόσο ξεκινάει η καραντίνα, και αυτομάτως αναγράφεται στο προφίλ μου ότι η βαθμίδα μου θα διατηρηθεί άλλους 6 μήνες μέχρι 23/10/2021 αλλά δεν ανανεώθηκαν τα κουπόνια μου όπως θα έπρεπε θεωρητικά. Γιατί συνέβη αυτό;"
Κι η απάντηση της aegean είναι:
Αγαπητό Miles+Bonus Μέλος,
Επικοινωνήσατε πρόσφατα μαζί μας αναφορικά στο Miles+Bonus λογαριασμό σας.
Ελπίζουμε οι παρακάτω πληροφορίες να είναι χρήσιμες για εσάς.
Συνδεθείτε στο Miles+Bonus λογαριασμό σας και:
Δείτε
Εξαργυρώστε
Αιτηθείτε καταχώρηση μιλίων από προηγούμενες πτήσεις σας
Κάντε αίτημα για νέα κάρτα
Δείτε τους συνεργάτες μας
Αγοράστε και Μεταφέρετε μίλια
Ενημερωθείτε για τα νέα
Για αλλαγές στοιχείων στο Miles+Bonus προφίλ σας, παρακαλούμε καλέστε σε ένα από τα τηλέφωνα επικοινωνίας μας εδώ.
Για καταχώρηση μιλίων από υπηρεσίες συνεργατών μας, π.χ. διαμονή σε ξενοδοχείο, ενοικίαση αυτοκινήτου, κ.α., απαντήστε σε αυτό το μήνυμα έχοντας επισυνάψει την σχετική απόδειξη ενοικίασης/ αγοράς.
Η καταχώρηση μιλίων πραγματοποιείται αυτόματα μέσα σε 20 εργάσιμες ημέρες, περίπου. Πριν υποβάλετε οποιαδήποτε αίτηση αναζήτησης, σας παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι έχει παρέλθει το διάστημα αυτό.
Για πληροφορίες σχετικά με την εξαργύρωση μιλίων, δείτε εδώ.
Για πληροφορίες σχετικά με τη Miles+Bonus κάρτα σας, δείτε εδώ (πληκτρολογήστε στο πεδίο αναζήτησης «κάρτα»).
Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία χρειάζεστε σχετικά με το Miles+Bonus λογαριασμό σας, δείτε εδώ.
Σας ευχαριστούμε που μας επιλέγετε για τα ταξίδια σας!
Εξυπηρέτηση Πελατών AEGEAN & Olympic Air
Γνωρίζει κανείς κάτι περισσότερο;