O κ.Θ. Βασιλάκης οραματίζεται βαλκανικό αερομεταφορέα.

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Aegean Airlines
Άβαταρ μέλους
oaicarus
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 276
Εγγραφή: 16 Ιαν 2005, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Athenes, Grece
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό oaicarus » 04 Σεπ 2007, 14:19

Ίσως προς την κατεύθυνση του βαλκανικού αερομεταφορέα να συντελέσει και αυτό: "Συνομιλίες για εξαγορά από την Aegean της ρουμανικής Blue Air". Από άρθρο της Ημερισίας
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=11831&subid=2&pubid=328890
0 x


Άβαταρ μέλους
Nikitas
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: 13 Μαρ 2006, 13:26
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Δημοσίευσηαπό Nikitas » 04 Σεπ 2007, 15:13

Μη ξεχνάμε ότι η Aegean είχε λάβει μέρος και στο διαγωνισμό για την αποκρατικοποίηση της Κρατικής αεροπορικής της Βουλγαρίας, ασχέτως εάν αυτή δεν προχώρησε για εκείνη όπως θα ήθελε.
0 x

Άβαταρ μέλους
SK
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 605
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 03:58
Τοποθεσία: Boston, MA and Syracuse, NY
x 12

Δημοσίευσηαπό SK » 04 Σεπ 2007, 16:04

H είδηση για το ενδιαφέρον για την Blue Air και στο CNN.
0 x

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3543
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 637

Δημοσίευσηαπό aakunz » 04 Σεπ 2007, 17:04

Και για μετά τι έχουμε στο πρόγραμμα, τη ΜΑΤ "Macedonian" μήπως; Διότι ως γνωστόν, εδώ είναι Βαλκάνια, δεν είναι παίξε γέλασε...

Καλή επιτυχία πάντως... θα έχουμε δύο αεροπορικές εταιρίες ελληνικών συμφερόντων στο "Παρίσι των Βαλκανίων": μία στο Henri Coanda και μία στο Baneasa.

Όπως είπε και ένας φίλος μου Τούρκος που ζει εκεί, "Στη Ρουμανία έχουμε Germanos, Cosmote, Goodys, Piraeus Bank, NBG, AlphaBank. Ούτε εισβολή να είχατε κανει..." Φαντάσου αν μάθει ότι οι Έλληνες πήραν και αεροπορική εταιρία.

Άσχετο: μόλις χτες έμαθα ότι η Hemus συγχωνέυτηκε με τη Bulgaria Air και τη Viaggio.
0 x


Άβαταρ μέλους
CONFIG2
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 366
Εγγραφή: 04 Δεκ 2006, 17:09
Τοποθεσία: 30W

Δημοσίευσηαπό CONFIG2 » 04 Σεπ 2007, 22:57

Το "θεμα" ειναι οταν καποιοι νομιζουν οτι θα γινουν ΩΝΑΣΗΔΕΣ!
Ενας ηταν ο ΩΝΑΣΗΣ, κυριοι ! Οτι και να κανετε, ...πισω θα εισαστε.
Τωρα, σε οτι αφορα την "εταιρια των βαλκανιων", επιτρεψτε μου να εχω καποιες επιφυλαξεις. Αυτο που προσωπικα βλεπω, ειναι η "σβουρα" των μετοχων προς τα ανω, η αγοραπωλησια των χαρτιων μερικες φορες, για να εισπραχθουν τα χρηματα που εχουν επενδυθει, και μετα με ελαφρα πηδηματακια, καποιοι θα αποχωρησουν απο το καναβατσο, και καποιοι θα κρατησουν ενα μικροτατο ποσοστο (για να θεωρουν εαυτους ΩΝΑΣΗΔΕΣ)....ενω το μεγαλο αγγουρι θα το εχουν οι ανα το ΧΑΑ μετοχοι.
Με πορδες, αυγα δεν βαφονται!
Ο μεγαλός BRANSON πριν απο μερικα χρονια ειπε...σε καποιον δημσιογραφο.
If you want to become a millionaire, you have to run an airline!
Και ο δημοσιογραφος απηντησε..
Yes I want to become a millionaire!
Οποτε ο BRANSON ανταπαντησε...
I understand! You want to become a millionaire, but you aren,t at the moment a billionaire!
Αν το αναλυσετε, θα δειτε οτι τελικα ειναι ελαχστοι ο"κερδισμενοι" απο αεροπορικες επενδυσεις, αφου εχουν επενδυσει κεφαλαια, εκατονταδες φορες περισσοτερα απο αυτα που εχουν επενδυσει οι διαφοροι εγχωριοι επιχειρηματιες...
nikos_k. έγραψε:Αχα! Με τις σκιές μετράτε εσείς την επιτυχία ή αποτυχία των εταιριών;;
Έτσι εξηγείται γιατί τα δικά σας οικονομικά είναι τόσο σκιώδη...

Για συνέλθετε! Διαβάζουμε απίστευτα πράγματα εδώ μέσα...
Και κατά έναν περίεργο τρόπο γράφονται μόνο από εσάς...
Από άτομα της Αιγαίου δεν ακούμε τίποτα. Προφανώς ασχολούνται με πιο σημαντικά πράγματα. Όπως το να δουλεύουν, πχ....


P.S. Παραγγείλτε και μερικά Α380! Η επιτυχία της εταιρίας θα είναι μεγαλύτερη (λόγω σκιάς)!


Δεν γραφουν απο τον φοβο της απολυσης, φιλτατε!
Δηλαδη εγω που γραφω και "ασχολουμαι" με το παρον, (για να εχουν πληροφορηση καποιοι ενδιαφερομενοι), δεν ασχολουμαι με πιο σημαντικα πραγματα? Σημερα γυρισα απο Αμερικη, και γραφω...Ασε που πεταω καμμια 110ρια ωρες τον μηνα, και καμμια 890 τον χρονο, μετα απο 25 χρονια στην εταιρια!
το ΕΛΒΕΛ δεν μπορει να εξυοηρετησει το 380, λογω κατασκευης, και αντοχης διαδρομων...LCN. Οποτε το ονειρο του 380 ναυαγει απο γεννησημιου του!

@config2:οτι ξεχνάς να πεις, το συμπληρώνεις στο post που έχεις γράψει με το κουμπι "επεξεργασία".
0 x
4 engines are safer than 2

Άβαταρ μέλους
tasev
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 02 Ιουν 2005, 22:24

Δημοσίευσηαπό tasev » 05 Σεπ 2007, 09:58

CONFIG:Σημερα γυρισα απο Αμερικη, και γραφω...Ασε που πεταω καμμια 110ρια ωρες τον μηνα, και καμμια 890 τον χρονο, μετα απο 25 χρονια στην εταιρια!

Δεν αμφισβητώ τα γραφομενά σου αλλά πρέπει να είσαι απο τους ελάχιστους (μόνο της πρών αεροπλοιας τρώνε τρέξιμο)....ύπάρχουν και άνθρωποι που δεν πετάνε καθόλου...0 ώρες όμως εδώ και μήνες και παίρνουν κάτι χιλιαρικάκια κάθε μήνα....και κάτι άλλοι που πετάν σπανίως
0 x
Q:WHAT MAKES AN AEROPLANE FLY?
A:MONEY :-)

Άβαταρ μέλους
nikos_k.
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 15 Αύγ 2007, 13:44
Τοποθεσία: Always Somewhere

Δημοσίευσηαπό nikos_k. » 05 Σεπ 2007, 13:43

CONFIG2 έγραψε:Δεν γραφουν απο τον φοβο της απολυσης, φιλτατε!
Δηλαδη εγω που γραφω και "ασχολουμαι" με το παρον, (για να εχουν πληροφορηση καποιοι ενδιαφερομενοι), δεν ασχολουμαι με πιο σημαντικα πραγματα? Σημερα γυρισα απο Αμερικη, και γραφω...Ασε που πεταω καμμια 110ρια ωρες τον μηνα, και καμμια 890 τον χρονο, μετα απο 25 χρονια στην εταιρια!
το ΕΛΒΕΛ δεν μπορει να εξυοηρετησει το 380, λογω κατασκευης, και αντοχης διαδρομων...LCN. Οποτε το ονειρο του 380 ναυαγει απο γεννησημιου του!

@config2:οτι ξεχνάς να πεις, το συμπληρώνεις στο post που έχεις γράψει με το κουμπι "επεξεργασία".



Αν όντως οι εργαζόμενοι της Aegean δεν γράφουν γιατί φοβούνται την απόλυση, τότε είναι πραγματικά κρίμα...

Το ότι εσύ, έχοντας ένα φορτωμένο πρόγραμμα, γράφεις στο φόρουμ είναι προς τιμήν σου.

Αλλά θα ήθελα να μου εξηγήσεις πώς γίνεται να πετάς 110 ώρες το μήνα και στο τέλος να βάζεις 890 ώρες ετησίως! Με απλά μαθηματικά καταλήγουμε στο ότι πρέπει να δουλεύεις μόνο 8 μήνες!!! Οι υπόλοιποι 4 μήνες του έτους που πήγαν;;
Επίσης θα με ενδιέφερε να δημοσιεύσεις ένα τυπικό μηνιαίο roster σου! (Κατανοώ τα περί προσωπικών δεδομένων αλλά αν θέλεις...)



Υ.Γ Το LCN είναι το PCN; Να υποθέσω τυπογραφικό λάθος...
0 x


jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23
x 1

Δημοσίευσηαπό jetflight » 12 Σεπ 2007, 01:28

Βλεπω να εχουν γραφτει πολλα για την μεγαλοστομια του προεδρου της Aegean.Καποιοι σχολιασαν σωστα αυτη τη δηλωση μετρωντας τη συγχρονη πραγματικοτητα που υπαρχει αυτη τη στιγμη στα Βακλανια με συνεχως αναπτυσσομενες full frills εταιριες οι οποιες μην ξεχναμε οτι καλυπτουν φοβερα κενα στη χωρα μας στους επιβατες transit,τα οποια απο τη μια οι ΟΑ δεν προκειται με τιποτα αν συνεχισει ετσι η κλεισει να τα καλυψει ενω η Aegean πιθανον να μπει στο μελλον, και απο την αλλη επισης πολυ αναπτυσσομενες και ακρως ανταγωνιστικες Low cost,που και αυτες εισεβαλλαν στην Ελλαδα.Απο την αλλη υπαρχουν και αυτοι που φενεται δε ζουν στο σημερα και απο συναισθηματισμους και μονο για τις ΟΑ κατηγορουν αδηκαιολογητα την Aegean,φερνοντας ακομα και την εποχη Ωναση.
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3767
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 132

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 12 Σεπ 2007, 02:00

nikos_k. έγραψε:Υ.Γ Το LCN είναι το PCN; Να υποθέσω τυπογραφικό λάθος...


LCN = Load Classification Number
PCN = Pavement Classification Number

και υπάρχει και το:
ACN = Aircraft Classification Number
0 x

Άβαταρ μέλους
CONFIG2
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 366
Εγγραφή: 04 Δεκ 2006, 17:09
Τοποθεσία: 30W

Δημοσίευσηαπό CONFIG2 » 16 Σεπ 2007, 00:48

nikos k.
Θα εχεις ακουσει για τα repo (10 μηνιαιως), τις κανονικες αδειες οπως ολος ο εργαζομενος κοσμος, τα simulators που ειναι δυο τον χρονο (απο 4 ημερες, μιας και παμε "στα ξενα"), οποτε τι μενει? Η μηπως σου φαινονται λιγες αυτες οι ωρες? Λεω...
Εχουμε και λεμε....10 ρεπω, επι 12 μηνες = 120 ημερες τον χρονο ητοι 4 μηνες.
Συν 30 ημερες αδεια κατ'ετος, συν 8 ημερες simulator....
Αρα οι ωρες αυτες, μπαινουν με ....πλυ ζορι. Περαστικα μας!
0 x
4 engines are safer than 2


Άβαταρ μέλους
nikos_k.
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 15 Αύγ 2007, 13:44
Τοποθεσία: Always Somewhere

Δημοσίευσηαπό nikos_k. » 17 Σεπ 2007, 14:29

Ευχαριστώ για την απάντηση CONFIG2! Τώρα είναι πιο ξεκάθαρα τα πράγματα για το roster!
Και φυσικά οι ώρες αυτές δεν μου φαίνονται καθόλου λίγες! Άλλωστε βάσει JAR´s το μέγιστο ωρών πτήσεων ετησίως είναι οι 900! Και εσύ είπες σε προηγούμενο post σου ότι βάζεις 890...

Οπότε, καλή δύναμη και καλές πτήσεις!
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3767
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 132

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 05 Οκτ 2007, 14:03

oaicarus έγραψε:Ίσως προς την κατεύθυνση του βαλκανικού αερομεταφορέα να συντελέσει και αυτό: "Συνομιλίες για εξαγορά από την Aegean της ρουμανικής Blue Air". Από άρθρο της Ημερισίας
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=11831&subid=2&pubid=328890


Τελικά δεν τα βρήκαν!!

http://www.capital.gr/news.asp?Details=371617

Δεν σχολιάζω τα 4 Β747 της Blue Air! :roll:
0 x

Άβαταρ μέλους
oaicarus
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 276
Εγγραφή: 16 Ιαν 2005, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Athenes, Grece
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό oaicarus » 05 Οκτ 2007, 14:07

Μου φαίνεται έχουν θολώσει τα μάτια πολλών από τη χώρα μας και βλέπουν Hellenic Imperial παντού. Άκου 4 747...
0 x


Άβαταρ μέλους
The Superber
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 23 Σεπ 2007, 10:26

Δημοσίευσηαπό The Superber » 07 Οκτ 2007, 20:46

xristos έγραψε:Τελικά δεν τα βρήκαν!!


Δεν νομίζω οτι περίμενε κανείς να τα βρούν... Συνομιλίες γίνονται σχεδόν καθημερινά μεταξύ αεροπορικών εταιρειών. Σοβαρό ενδιαφέρον δεν υπάρχει, όλα γίνονται για δημιουργία εντυπώσεων (π.χ. βλέπε χρηματιστήριο, κ.ά.).
Φιλικά 8)

Edited: Καλό είναι να κάνουμε παράθεση στη συγκεκριμένη πρόταση που αναφερόμαστε
0 x
The Superber

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3543
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 637

Δημοσίευσηαπό aakunz » 02 Αύγ 2009, 21:33

Το σημερινό GK της Καθημερινής περιλαμβάνει και μία συνέντευξη του Θόδωρου Βασιλάκη στη Μάγια Τσόκλη. Στην τετρασέλιδη εκ βαθέων εξομολόγηση του, ο Θ.Β. δηλώνει -εκτός των άλλων- ότι πάντοτε σεβόταν την Ο.Α. (δική μου σημείωση: γι' αυτό και την έτρεχε στα δικαστήρια), ότι δεν τίθεται θέμα ανταγωνισμού στο ΕΣωτερικό αλλά μόνο στο ΕΞωτερικό (όπου οι δύο εταιρείες κατέχουν το 17% της πίτας) και ότι η υπογραφή της συμφωνίας Δημοσίου και MIG χρέωσε τον Έλληνα φορολογούμενο άλλα 225 εκ ευρώ, λόγω του ότι παρατάθηκε η δραστηριότητα των ΟΑ με μέτοχο το δημόσιο αλλά και λόγω του ότι η προσφορά της MIG ήταν μισή από εκείνη της Α3. Τα υπόλοιπα, που δεν έχουν σχέση με τα της πολιτικής αεροπορίας, δεν κρίνω σκόπιμο να τα παραθέσω.

Κι εγώ που είχα παρεξηγήσει τις προθέσεις του...

-προς admins: Θεώρησα άσκοπο να ανοίξω νέο θέμα για την εν λόγω συνέντευξη, γι' αυτό και "ξέθαψα" το παρόν.
0 x



Επιστροφή σε “Aegean Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες