O κ.Θ. Βασιλάκης οραματίζεται βαλκανικό αερομεταφορέα.

flying Doc

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
22/04/2007
Μηνύματα
1.771
Likes
181
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EBBR
Μι ακόμα μεγάλη κίνηση απο την Αεροπορία Αιγαίου είναι πέρα από την αγορά άλλων 5 Α320/321 και η κατάκτηση των Βαλκανίων μετά την κατάκτηση της πρώτης θέσης στην Ελλάδα

Όλο το άρθρο στο "ΒΗΜΑ" της 19.8.2007

:arrow: http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=15141&m=D09&aa=1

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει το παρακάτω απόσπασμα του άρθρου:

Η Aegean Airlines κλείνει τον Νοέμβριο δύο χρόνια επιτυχημένης συνεργασίας με τη Lufthansa και κανένας πλέον δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να είναι η πρώτη ελληνική αεροπορική εταιρεία που θα εισέλθει σε παγκόσμια συμμαχία όπως αυτή της Star Alliance.

Αν το σχέδιο πραγματοποιηθεί θα είναι μεγάλη επιτυχία για την Ελλάδα.
 
δεν ειναι λιγο "μικρη" η Αιγαιου για να εισελθει στη Star Alliance? για συνεργαζομενη εταιρια-δορυφορος καλη ειναι, Βαλκανια, και δε συμαζευεται.
 
Εντάξει, το πιο πιθανό είναι να έχει μία ειδική σχέση, όπως Croatia Airlines ή η Adria ή η Blue1. Οι υποχρεώσεις μίας εταιρίας σε μία συμμαχία είναι τεράστιες και το βρίσκω πολύ δύσκολο για μια μικρή εταιρία να το κάνει.
 
ετσι ναι. οπως ειναι τωρα δηλαδη, και ακομα λιγακι πιο ενυσχυμενη στα βαλκανια.
για full star alliance member θα μπορουσε ...αν ομως πεταγε Μ.Ανατολη, Απω Ανατολη και Αυστραλια. Αντε και ΗΠΑ direct.
(για ΟΑ δεν σηζηταμε. αυτη μαλλον θα μπει στο "Πανθεον" των χαμενων Αεροπορικων εταιριων.... :? )
 
Το RBF στο τελευταίο τεύχος (14) έχει αναλυτικά σε 6σελιδο ρεπορτάζ τα αρνητικά και τα θετικά του για τις αεροπορικές συμμαχίες. Σε ένα σημείο αναφέρει πως η Aegean έχει πέρισότερες πιθανόττες να εισέλθει σε μια αεροπορικλη συμμαχία απο ΟΑ πχ.
 
Λογικοτατο αυτο αφου τα οικονομικα πανε καλα.Αυτο ειναι αν οχι το κυριοτερο ενα μεγαλο κριτηριο για εισοδο σε συμμαχια,αλλα μου φενεται περιεργο εφοσον η Air One η οποια συνεργαζεται πολλα χρονια με τη Lufthansa να ειναι απλος συνεργατης.Μπορει ενδεχομενως οι διοικηση της να μη θελει να ενταχθει στη συμμαχια.
Ολα καλα αλλα θα διαφωνησω σε 2 σημεια.
Πρωτον ο κ.Βασιλακης που βλεπει οτι οι αερομεταφορες εχουν ρυθμο αναπτυξης στην Ελλαδα μεγαλυτερο απο χωρες της Δ.Ευρωπης που οπως και σε αλλες δραστηριοτητες ετσι και σε αυτη βρισκονται ετη φωτος πιο μπροστα.
Δευτερον κσερει ποσο δυσκολο ειναι να γινει <<βαλκανικος>> αερομεταφορεας.Τι το περασε οτι δεν υπαρχουν καλοι παιχτες στα Βαλκανια?Adria,Croatia,Malev,Tarom,Turkish τι κανουν;Μυγες βαρανε;Βαλε και τις Low cost Skyeurope και Wizz.
Επειδη κανενας δεν πιστευει οτι τους αγνοει ολους αυτους μαλλον μπλοφαρει για να ψαρεψει μικρομετοχους στο χρηματιστηριο.
 
Συμφωνώ και εγώ σε αυτό που αναφέρεις - περισσότερο πυροτέχνημα ακούγεται
Ωστόσο από anet τσίμπησα το παρακάτω
According to Albanian news sources, Aegean Airlines has applied for 5 weekly ATH-TIA flights and WizzAir has applied for 3 weekly DTM-TIA flights starting with this winter's timetable. If these plans materialize, Aegean and WizzAir will both be new carriers at TIA and DTM will be a new destination. :?:
 
Η Αegean δεν έχει τύχη στο να γίνει (με οποιαδήποτε σχέση) μέλος της Star. Έχει σίγουρα μία αναβαθμισμένη εικόνα μετά την συνεργασία με την LH αλλά εκεί είναι και το όριο. Θα είχε σίγουρα πολύ μεγαλύτερη τύχη εάν έπαιζε βασικός παίχτης στην αγορά της Μέσης Ανατολής. Θέλει πολύ δρόμο για να κερδίσει πόντους και φυσικά θα πρέπει να έχει και μία διαηπειρωτική παρουσία δημιουργίας υπεραξίας και ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος απέναντι στους ήδη παίχτες.
Όσο παρανοϊκό και αν ακούγεται, μία υγιής ΟΑ θα είχε μεγαλύτερη τύχη με τις κατάλληλες κινήσεις και χωρίς την αποκλειστική διαμεσολάβηση του κράτους. Όσο και να πονάει (τον καθένα με διαφορετικό τρόπο) έχει σαφώς ανταγωνιστικότερα δεδομένα να πουλήσει..σε υγιή κατάσταση απαναλαμβάνω.
 
jetflight":3c4rpy39 said:
Äåõôåñïí êóåñåé ....
:arrow: Êáé åóý ðáëéüò fan ôïí greeklish e? :p
jetflight":3c4rpy39 said:
.....ðïóï äõóêïëï åéíáé íá ãéíåé <<âáëêáíéêïò>> áåñïìåôáöïñåáò.Ôé ôï ðåñáóå ïôé äåí õðáñ÷ïõí êáëïé ðáé÷ôåò óôá Âáëêáíéá?Adria,Croatia,Malev,Tarom,Turkish ôé êáíïõí;Ìõãåò âáñáíå;Âáëå êáé ôéò Low cost Skyeurope êáé Wizz.

:arrow: Óõìöùíù åí ìåñç ïìùò. Ç wizzair, ç malev ê ïëåò ïé áëëåò å÷ïõíå âáóç êáé hub êõñéùò óôéò äéêåò ôïõò ÷ùñåò. Åáí é Á3 èåëåé íá áíáâáèìéóôåé óôá Âáëêáíéá ôïôå ðñåðåé íá ôï êáíåé âáóéæïìåíç óôçí êéíçóç ÐÑÙÓ ê ÁÐÏ Åëëáäá ïðïõ åêåé ðåæåé ìå ðëåïíåêôçìá ðéóôåõù.

(Ðñïóùðéêï Óõìöåñïí Mode ON)
Ð.÷. Áò âáëåé åíá äñïìïëïãéï áðï Âïõäáðåóôç ãéá Áèçíá ôï ÷åéìùíá ðïõ áõôç ôçí óôéãìç ðåæåé ìïíç ôçò êáé êáíåé ïôé èåëåé ç Malev (âëåðå ticket price 400EUR) íá äåéò åêåé potential ðïõ ëåíå êáé ïé áããëïé
(Ðñïóùðéêï Óõìöåñïí Mode OFF)

öéëéêá, ìáíïò :)
 
cavo_paradiso egrapse:
Συμφωνω εν μερη ομως. Η wizzair, η malev κ ολες οι αλλες εχουνε βαση και hub κυριως στις δικες τους χωρες. Εαν ι Α3 θελει να αναβαθμιστει στα Βαλκανια τοτε πρεπει να το κανει βασιζομενη στην κινηση ΠΡΩΣ κ ΑΠΟ Ελλαδα οπου εκει πεζει με πλεονεκτημα πιστευω.

Kαι εσύ, φαντάζομαι, φανατικός οπαδός της κοπανάς (την ώρα της νεοελληνικής...). E;
 
Top