Δημοσίευσηαπό IATA/TASOS » 20 Ιαν 2011, 11:08
Από τη στιγμή που με την ΟΑ παίξανε του προορισμούς τους ξεχάστε για λίγο καιρό νεους προορισμούς.
Τα βαλκάνια και λίγο κεντρικη Ευρώπη πήρε η ΟΑ (Λονδίνο,Παρίσι,Αμστερνταμ και Βρυξέλλες)
Κεντρική Ευρώπη και δυτική πήρε η Α3.
Οπότε ότι έχει μία εταιρεία δε πετάει η άλλη (εκτός 3 πόλεων κεντρικής Ευρώπης).
Στο να μπει στο παιχνίδι Βουδαπέστη,Πράγα,Βαρσοβία είναι πέρα για πέρα τραγικό. Δεν μπορεί να συναγωνιστεί MA/OK/LO για απλα δεν εχει να προωθήσει τον κόσμο απο εκει προς τον υπόλοιπο κόσμο/. Μια εξαιρεση δίνω με την lot αν κάνει αστροσυμμαχία.
Δεν έχει μοντέλο χαμηλού κόστους ώστε κάποιοσ να πάει μόνο στη Βουδαπέστη για διακοπές. Η ιστορία έχει δείξει ότι οι πιο πολλοί έχουν ανταποκρίσεις με αυτές τις εταιρείες.
Για Ζυρίζη και Γενευη, χμ λίγο δύσκολο να μπει...πολύ καλό παράδειγμα ότι έγινε με τη Βιέννη. Σιγά να μην αφήσει η μαμά LH ... Τη γενευη όμως, ίσως κάτι να γινόταν. Εκεί ίσως να μπορεί να κάνει κάτι.
Προς ανατολάς ... το παιχνίδι είναι δύσκολο. Υπάρχουν πολλά τσαρτερ που οι ρώσικες εταιρείες ειναι πιο φθηνές σε σχέση με τις ελληνικές και οι μεγάλοι tour operators προτιμούν τα ρώσικα. Άλλωστε οι τουρίστες είναι Ρώσοι και προτιμούν να πετούν με αυτές. Επίσης είναι λίγο δύσκολο να ανταγωνιστείς την αεροφλοτ με ένα τεράστιο δίκτυο, ειδικά Ασιατικό.
Η Μπολόνια είναι προορισμός που θα τραβήξει γιατί έχει κίνηση και απο όλη την ελλάδα. Πολλοί είναι που θα προτιμήσουν αντι με Αλιτάλια να πετάξουν απευθείεας. Ακόμα και αυτοί που έχουν ωσ αφετηρία τη Θεσ/νικη μέσω Αθηνων θα το προτιμήσουν (βάλε και τη Ρόδο με το Ηράκλειο στα στανταρ).
Υπάρχουν αρκετοί Ιταλικοί προορισμοί που μπορούν να ανοιχτουν απο ελληνική εταιρεία (Νάπολη, αν και πεταει και η air one νομίζω, Βενετία, Τορίνο)
Εν ολίγοις...μέχρι ξεκαθάρισμα το τι θα γίνει δύσκολα να δούμε νέο προορισμό της Α3.
0 x
Γουστάρω το ξεκατινιασμα σ'αυτό το φορουμ.