Καθυστερήσεις Aegean

giopan

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
30/01/2008
Μηνύματα
96
Likes
0
Website
www.safe-loan.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
EMI
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Χθες πετούσα Ρώμη-Αθήνα με τη βραδυνή της Άλφα - Τρία - ταλαιπωρία....1 ώρα και 10 καθυστέρηση στην αναχώρηση λόγω βλάβης του α/φους που ήρθε από Αθήνα - αντικαταστάθηκε με άλλο.

Πρώτον, εξηγήσεις από το πλήρωμα για τα αίτια της καθυστέρησης δόθηκαν 30 λεπτά μετά την απογείωση στο ύψος της Νάπολης.
Δεύτερον, αυτά τα παλιά 737 έχουν αυτόν τον κίτρινο χλωμό φωτισμό μες στην καμπίνα, το αεροπλάνο τίγκα, μέχρι να ξεκινήσει ο κλιματισμός μες στην μπίχλα νόμιζες ότι ήσουν στην Αφρική. Ωραίος πολιτισμός. Καμία σχέση με τα καινούργια Airbus, τα σύκα σύκα.

Τρίτον και κυριότερο. Μπορεί να με διαφωτίσει κάποιος αν και πώς μπορώ να αξιώσω αποζημίωση λόγω της διάρκειας της καθυστέρησης?

Τέταρον ας πει κάποιος στις πανέξυπνες αεροσυνοδούς ότι δεν είναι και τόσο καλό να ανακοινώνεις μες στην τρελή χαρά με το που πατάει το α/φος στο Βενιζέλο ότι "τελικά η Ισπανία πήρε την πρόκριση" σε πτήση από Ρώμη με Ιταλούς επιβάτες.
 
Re: Καθυστερήσεις

Αποζημιωση δεν μπορεις να ζητησεις βασει του Κανονισμου της ΕΕ.
Την κινηση του πληρωματος την θεωρω αρκετα καλη (να ανακοινωσουν το αποτελεσμα του αγωνα). Αν ημουν Ιταλος επιβατης στην πτηση θα το ειχα εκτιμηση :great:
 
Re: Καθυστερήσεις

Εγώ γιατί νομίζω ότι η Aegean δίνει ένα "δωρεάν" εισητήριο αν υπάρχει καθυστέρηση της πτήσης πέραν από μια ώρα???
 
Re: Καθυστερήσεις

Μια ώρα σε πτήσεις εσωτερικού και δυο εξωτερικού
 
giopan":3p6wn3z7 said:
...Τέταρον ας πει κάποιος στις πανέξυπνες αεροσυνοδούς ότι δεν είναι και τόσο καλό να ανακοινώνεις μες στην τρελή χαρά με το που πατάει το α/φος στο Βενιζέλο ότι "τελικά η Ισπανία πήρε την πρόκριση" σε πτήση από Ρώμη με Ιταλούς επιβάτες.
Akis":3p6wn3z7 said:
...Την κινηση του πληρωματος την θεωρω αρκετα καλη (να ανακοινωσουν το αποτελεσμα του αγωνα). Αν ημουν Ιταλος επιβατης στην πτηση θα το ειχα εκτιμηση :great:
Μπράβο στις αεροσυνοδούς!!!
Πολύ θα ήθελα να δω τις φατσούλες των (ξυνισμένων και αχώνευτων) Ιταλών.

redhell":3p6wn3z7 said:
Εγώ γιατί νομίζω ότι η Aegean δίνει ένα "δωρεάν" εισητήριο αν υπάρχει καθυστέρηση της πτήσης πέραν από μια ώρα???
Να είσαι σίγουρος ότι θα το ανακοίνωνε η ίδια η εταιρεία. Σε κάτι τέτοια είναι "μανούλες". Άλλωστε κέρδος έχουν και από αυτό. Χασούρα πάντως με τίποτα.
Κάτι η χρέωση τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, κάτι η διαφορά του ναύλου που θα πληρώσεις γιατί ο διαθέσιμος "δωρεάν" θα είναι ακριβότερος σε σχέση με αυτόν που είχες πληρώσει στην πτήση με την καθυστέρηση, πρόσθεσε ότι πιθανότατα θα κλείσεις και την πτήση επιστροφής με την ίδια εταιρεία... όλο και κάτι θα περισσέψει για το ταμείο ;) .
 
Re: Καθυστερήσεις

οι αεροσυνοδοί πολύ καλά έκαναν και ανακοίνωσαν το αποτέλεσα του αγώνα. Μπορεί κάποιος Ιταλός να ήθελε να μάθει το ενδιαφέρον αποτέλεσμα :D
όσο για την αποζημίωση και να μπορούσες να τη πάρεις τζάμπα χρόνος
 
Re: Καθυστερήσεις

Τρίτον και κυριότερο. Μπορεί να με διαφωτίσει κάποιος αν και πώς μπορώ να αξιώσω αποζημίωση λόγω της διάρκειας της καθυστέρησης?

Με καθε σεβασμο φιλε giopan, ειναι τοοοσο μεγαλη τραγωδια μια ωρα καθυστερηση, που πρεπει να ζητησεις και αποζημιωση; Σιγουρα, 70 λεπτα καθυστερηση δεν ειναι οτι καλυτερο, αλλα νομιζω οτι ειναι πιο πολυ μια ενοχληση παρα το τελος του κοσμου. Επειδη μου εχει τυχει και 1 και 2 ωρες καθυστερηση σε πτησεις μου, ειλικιρινα αδυνατω να κατανοησω το τραγικο του θεματος.

Τέταρον ας πει κάποιος στις πανέξυπνες αεροσυνοδούς ότι δεν είναι και τόσο καλό να ανακοινώνεις μες στην τρελή χαρά με το που πατάει το α/φος στο Βενιζέλο ότι "τελικά η Ισπανία πήρε την πρόκριση" σε πτήση από Ρώμη με Ιταλούς επιβάτες.

Γιατι, μονο Ιταλοι υπηρχαν σε αυτη την πτηση; Και στο κατω - κατω τι φοβοσουν, να μην υπαρξει καμια εξεγερση μεσα στο αεροσκαφος; Οπως λες και συ, μετα την προσγειωση ανακοινωσαν το αποτελεσμα. Νομιζω οτι ο καφες που σερβιρουν μερικες εταιριες στις πτησεις τους ειναι μια πιο πιθανη αιτια αναστατωσης παρα το αποτελεσμα του αγωνα... Ομως δεν ειναι κριμα με την ειρωνικη και νομιζω αδικη φραση " εξυπνες αεροσυνοδοι " να υποβιβαζεις 4 με 6 ατομα που ειναι υπευθυνα για την ασφαλεια σου, και ισως να διακυνδυνευαν την ζωη τους για να σωσουν την δικη σου; :?

Μηπως τελικα ειναι τοσο χαλια τα πραγματα στην ζωη μας, που βρισκουμε οποια προφαση μπορουμε για να γκρινιαξουμε;;; :eek:

Τελος αυτο που εγραψες μου εκανε την πιο πολλη εντυπωση:

Χθες πετούσα Ρώμη-Αθήνα με τη βραδυνή της Άλφα - Τρία - ταλαιπωρία....1 ώρα και 10 καθυστέρηση στην αναχώρηση λόγω βλάβης του α/φους που ήρθε από Αθήνα - αντικαταστάθηκε με άλλο.

Εαν το Αιρμπας επαθε βλαβη στην Ρωμη, και το αντικατεστησαν με Β737 , πως γινεται να ειχες μονο 1 ωρα και δεκα λεπτα καθυστερηση;;; :?: Αυτη ειναι επιδοση που θα την ζηλευαν πολλες εταιριες !!
 
Re: Καθυστερήσεις

Με καθε σεβασμο φιλε giopan, ειναι τοοοσο μεγαλη τραγωδια μια ωρα καθυστερηση, που πρεπει να ζητησεις και αποζημιωση;

Μα για αυτόν το λόγο δεν πληρώνει κανείς κάτι παραπάνω στην Aegean ? Αλλοιώς θα παίρναμε την ΟΑ και θα προγραμματίζαμε τις δουλειές μας από την επόμενη μέρα της άφιξης γιατί με την ΟΑ δεν ξέρει κανείς όχι τι ώρα άλλα και τι μέρα θα πετάξεις. Αν προτιμάς την ΟΑ για τις μετακινήσεις σου ή αν είσαι ξέρω γω φοιτητής και πίνεις φραπόγαλα 6 ώρες την μέρα (κι αυτό καλό είναι) τότε σε καταλαβαίνω απόλυτα. Τι είναι 1-2 ωρίτσες καθυστερησούλα?? Απλά συνυπολόγισε και το γεγονός ότι κάποιες φορές κάποιος μπορεί να έχει σοβαρό λόγο να θέλει να φθάσει στην ώρα του (επαγγελματικός λόγος, ανταπόκριση πτήσης κλπ κλπ) και ακόμα και τα 30 λεπτά να παίζουν ρόλο. Γι αυτό και η ευρωπαική νομοθεσία προβλέπει αποζημιώσεις σε περίπτωση καθυστερήσεων πέραν κάποιων ορίων.

Εαν το Αιρμπας επαθε βλαβη στην Ρωμη, και το αντικατεστησαν με Β737 , πως γινεται να ειχες μονο 1 ωρα και δεκα λεπτα καθυστερηση;;; :?: Αυτη ειναι επιδοση που θα την ζηλευαν πολλες εταιριες !!

Το Αιρμπας έπαθε βλάβη στην Αθήνα και δεν έφυγε καν για Ρώμη. Αυτό μας είπαν στις 10 το βράδυ εν πτήσει προς Αθήνα και ενώ η προγραμματισμένη αναχώρηση ήταν για τις 8 και 20. Δηλαδή για το τυπικό της υπόθεσης η ενημέρωση για τους λόγους της καθυστέρησης θα έπρεπε να είχε γίνει στην πύλη 2 ώρες νωρίτερα γύρω στις 7 και 50 (αφού το ήξεραν).

Γιατι, μονο Ιταλοι υπηρχαν σε αυτη την πτηση; Και στο κατω - κατω τι φοβοσουν, να μην υπαρξει καμια εξεγερση μεσα στο αεροσκαφος; Οπως λες και συ, μετα την προσγειωση ανακοινωσαν το αποτελεσμα. Ομως δεν ειναι κριμα με την ειρωνικη και νομιζω αδικη φραση " εξυπνες αεροσυνοδοι " να υποβιβαζεις 4 με 6 ατομα που ειναι υπευθυνα για την ασφαλεια σου, και ισως να διακυνδυνευαν την ζωη τους για να σωσουν την δικη σου; :?

Τα άτομα που είναι υπεύθυνα για τις ζωές εκατοντάδων ανθρώπων μέσα σε ένα αεροπλάνο απλώς κάνουν τη δουλειά για την οποία έχουν εκπαιδευτεί αναλόγως. Να τους στήσουμε και κανένα άγαλμα δηλαδή? Εάν θα έπρεπε να υποστηρίξεις κάπου τις αεροσυνοδούς της Α3 είναι στα 600 ευρώ το μήνα που πληρώνονται για να έχουν την ευθύνη για τις εκατοντάδες ζωές από την εταιρεία που διαφημίζει ότι προάγει τόοοοσο πολύ τον πολιτισμό.

Μπορεί να συζητάμε για τρίχες, όμως μια επιχείρηση που λειτουργεί με άκρως επαγγελματικά πρότυπα (όπως η Α3) γενικά αποφεύγει να ανακοινώνει δυσάρεστες ειδήσεις στους πελάτες της ειδικά από τη στιγμή που δεν έχει καμιά υποχρέωσει να αναγγέλει αποτελέσματα ποδοσφαιρικών αγώνων. Η αεροσυνοδός που όλο χαρά έκανε χρήση του μικροφώνου θα μπορούσε να το είχε κάνει με λιγότερο χαρούμενη διάθεση κατ ιδίαν στους 1-2 ιταλούς που είχαν ενδιαφερθεί να μάθουν.
 
Re: Καθυστερήσεις

@giopan: πολλοί σε αυτό το φορουμ έχουν προτίμηση στην Α3 ή στις ΟΑ, όμως είσαι απο τους ελάχιστους που ποστάρεις συχνα εναντίον της μιας για πράγματα που για τα οποία, εκ των υστέρων, δεν βρίσκεις συμπαράσταση απο τα υπόλοιπα μέλη. Πριν ποστάρεις λοιπόν, καλό θα είναι να σκέφτεσαι πιο λογικά και καθαρά γι' αυτό που θες να γράψεις και να μιλάς με πιο ήπιους τόνους όταν αναφέρεσαι (για ασήμαντο λόγο) σε πρόσωπα.
1: Κι εγώ θα προτιμούσα να με ενημέρωναν πριν την απογείωση για το λόγο της καθυστέρησης αλλά εφ' όσον αυτό δεν έγινε, τότε φυσιολογικά έγινε όταν το αεροπλάνο είχε σταματήσει την άνοδο και έφτασε σε cruising altitude. Τι να πούνε και οι επιβάτες των ΟΑ που κάθε μερα ακυρώνονται πτήσεις... :rolleyes:
2: σαφώς και ένα αεροπλάνο τόσων ετών δεν μπορεί να είναι το ίδιο εσωτερικά με ένα άλλο ηλικίας 2 μηνών.
3: σου απάντησαν οι προλαλήσαντες
4: επίσης σου απάντησαν οι προλαλήσαντες. Αν έπαιζε η Ελλάδα και ήμουν στο αεροπλάνο, σαφώς και θα ήθελα να μάθω το αποτέλεσμα του αγώνα, έστω κι αν χάσαμε. Είναι αποτέλεσμα αγώνα που έπαιζε η Εθνική τους ομάδα, άρα σαφώς τους ενδιαφέρει το σκορ, είτε νικήσανε είτε χάσανε.
 
Re: Καθυστερήσεις

Σου ζητώ ταπεινά συγνώμη που δεν κατάλαβα ότι παρίσταμαι σε δικαστήριο με δικαστές και χρειάζομαι "συμπαράσταση" για να εκφράσω ελεύθερα τις απόψεις μου. Νόμιζα ότι πρόκειται για ελεύθερη δημόσια συζήτηση και ότι δεν χρειάζομαι νταβατζήδες ή κολλητούς για να συμμετέχω.

Σέβομαι απολύτως τους κανόνες αυτού του forum και τους λαμβάνω σοβαρότατα υπόψιν πριν εκφέρω την οποιαδήποτε άποψη. Σαν συντονιστής που είσαι, υποθέτω ότι έχεις συμβάλει στη θέσπιση κανόνων έκφρασης και ξέρεις πολύ καλύτερα, θα μπορούσες να με παραπέμψεις σε κάποιον κανόνα που να ορίζει ποιοι χαρακτηρισμοί επιτρέπονται και ποιοί όχι όταν αναφερόμαστε σε πρόσωπα, πώς ορίζεται ο τρόπος έκφρασης ήπιος ή μη ήπιος και πότε ένας λόγος είναι ασήμαντος ή μη. Γιατί δε νομίζω ότι χρησιμοποίησα και κανένα βαρύ χαρακτηρισμό ή βρισιά. Και με τη σειρά μου σαν ταπεινό μέλος δικαιούμαι να σου πω ότι εάν όντως δεν έχω αθετήσει κάποιον κανόνα έκφρασης (εκτός εάν διατηρείς το δικαίωμα να διορθώνεις, ακυρώνεις και διαγράφεις posts λειτουργώντας με δικούς σου εσωτερικούς κανόνες οπότε μάλλον αυθαιρετείς και εμείς χάνουμε το χρόνο μας με ένα κακώς οργανωμένο forum) και εσύ με τη σειρά σου (σαν συντονιστής) θα μπορούσες να αποφεύγεις να κάνεις υποδείξεις σε απλά μέλη για τον τρόπο με τον οποίο εκφράζονται.

Για τα υπόλοιπα

1) Επομένως δε διαφωνείς με το γεγονός ότι διαμαρτύρομαι ότι δεν ενημερώθηκα εγκαίρως. Προσωπικά αποφεύγω να συγκρίνω με δυσλειτουργικές καταστάσεις (ΟΑ) και επιλέγω να συγκρίνω με εταιρίες που λειτουργούν αποδοτικότερα και παραγωγικότερα για τις ίδιες και για τους πελάτες τους. Και μην ξεχνας ότι είμαι πελάτης και σαν πελάτης έχω απαιτήσεις.
2) Και πάλι συμφωνείς.
3) Αυτός δεν είναι ένας από τους σκοπούς του φόρουμ? Να ενημερώνει ο ένας τον άλλον? Και πάλι συμφωνούμε.
4) Εντάξει, εάν είναι να διαφωνούμε για τρίχες κομμάτια να γίνει η ανακοίνωση για την πρόκριση της Ισπανίας.

Επομένως μάλλον έχω βρει συμπαραστάτη και υποστηρικτή στο πρόσωπο σου όσον αφορά τις απόψεις και απορίες μου (1-3).

Σε ευχαριστώ.
 
Top