Τηλεφωνικό κέντρο aegean

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Aegean Airlines
Άβαταρ μέλους
gm747
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 09 Μαρ 2007, 01:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ΟΑL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: ATHENS- CORFU

Re: Τηλεφωνικό κέντρο aegean

Δημοσίευσηαπό gm747 » 21 Φεβ 2010, 20:43

georgiaA3 έγραψε:Συμφωνώ επίσης, είναι πολύ εξυπηρετικοί οι υπάλληλοι στην Aegean και αν έχει λίγη αναμονή δεν πειράζει, κάθεσαι και πέντε λεπτάκια στο ακουστικό και ακούς τον Χατζιδάκι, δεν έγινε και τίποτα για μια φορά που θα περιμένεις..


Τον Χατζιδακη τον ακουω με τις ωρες αν θελω, προτιμω στο σπιτι μου φυσικα, γιατι απλα η μουσικη ειναι μοναδικη, εκπληκτικη!! Ολοι οι υπαλληλοι δεν ειναι ιδιοι, και τελος με πεντε λεπτα δεν θα εμπαινα καν στο κοπο να το σχολιασω... 3 μερες ομως ειναι τουλαχιστον γελοιο!!!! Και μη μου πειτε, επαιρνα και πρωι, και μεσημερι, και απογευμα, και βραδυ μεχρι το τελος της βαρδιας.....
Οσον αφορα το σχολιο για να στειλω εμαιλ ή φαξ με παραπονα, κατι τετοιο θα ηταν εντελως ματαιο...
Τελος, δεν θα εβριζα ποτε καποιον χωρις να εχω αποδειξεις, εννοουσα οτι θα εκανα εντονως τα παραπονα μου για αυτη την ανεξηγητη αναμονη, προσθετοντας ειρωνικα βεβαια, οτι τοση αναμονη συνεισφερει στην διασφαλιση ποιοτητας, που λεει και το μηνυμα τους....... Το συμπερασμα ειναι οτι στο customer service/care μια ζωη ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ θα ειμαστε..
0 x
Mind is the only mean that can get you airborne anytime you want!!


evans A3
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 18 Φεβ 2010, 22:21
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): χχχ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): athe

Re: Τηλεφωνικό κέντρο aegean

Δημοσίευσηαπό evans A3 » 21 Φεβ 2010, 21:17

Το να πάρεις και να βρίσεις κάποιον υπάλληλο έτσω και με αποδέιξεις όπως είπες ή ακόμη και να τον ειρωνευτείς αυτό νομίζω είναι γελοίο!Ο υπάλληλος είναι εκεί για σένα πριν λίγο μιλούσε με άλλον επιβάτη που περίμενε όπως καλή ώρα περίμενες και εσύ και ακολουθεί κι άλλος αυτή είναι η δουλειά του!Η εταιρεία έχει πολλούς επιβάτες ,έχει προσφορά αυτήν την περίοδο, έχει απεργία την τετάρτη κ.α. είναι λογικό να περιμένεις όταν έχει πολύ δουλειά και στο super market όταν έχει πολύ κόσμο στο ταμείο περιμένεις στην ουρά σου δεν αρχίζεις να βρίζεις τον κόσμο τους υπαλλήλους κτλ και μπορώ να σου δώσω και άλλα παραδείγματα που χρειάζεται να περιμένεις !δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν έχεις την υπομονή !Απο την άλλη θίγεις το θέμα με το customer service δοκίμασες και δεν σου απάντησε κανένας γιατί εγώ μπορώ να σου πω δική μου εμπειρία και άλλων φίλων μου που είχαν απάντηση και την εξυπηρέτηση που τους άξιζε εξάλλου αυτό μας έχει συνηθίσει η συγκεκριμένη εταιρεία ποιοτική εξυπηρέτηση!
0 x

Άβαταρ μέλους
closairrr
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 19 Ιουν 2009, 15:47
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): aee
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): lgav
Επικοινωνία:

Re: Τηλεφωνικό κέντρο aegean

Δημοσίευσηαπό closairrr » 21 Φεβ 2010, 22:35

φιλε/η GM747 δες τα λίγο πιο θετικά τα πράγματα...... :mrgreen: μπορεί στα πλαίσια της επικειμενης συνεργασίας α3-οα να φτιαχτεί ένα ιδανικό τηλεφωνικό κέντρο όπου το επίπεδό του θα είναι απαράμιλλης τυπικότητας,εγκυρότητας, ταχύτητας, εξυπηρετικότητας , συνέπειας κου του λου κου του λου :twisted:
0 x
the sky is not the limit

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3564
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 661

Re: Τηλεφωνικό κέντρο aegean

Δημοσίευσηαπό aakunz » 22 Φεβ 2010, 13:07

Γνωρίζει κανένας αν στο 801-11-20000 καταγράφονται οι συνομιλίες και αν υπάρχει σχετική ενημέρωση εκ των προτέρων; Πολλές εταιρείες το κάνουν για "λόγους διασφάλισης ποιότητας και βελτίωσης παρεχόμενων υπηρεσιών".
0 x


pssara
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2009, 15:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): non
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR

Re: Τηλεφωνικό κέντρο aegean

Δημοσίευσηαπό pssara » 22 Φεβ 2010, 15:47

evans A3 έγραψε:..Η εταιρεία έχει πολλούς επιβάτες ,έχει προσφορά αυτήν την περίοδο, έχει απεργία την τετάρτη κ.α. είναι λογικό να περιμένεις όταν έχει πολύ δουλειά και στο super market όταν έχει πολύ κόσμο στο ταμείο περιμένεις στην ουρά σου ...

Καταλαβαίνω ότι έχει πολύ δουλειά. Αλλά αν στο σουπερμάρκετ δεν φύγει ο κόσμος από την ουρά δεν κλείνουν τα ταμεία και κλειδώνουν τουσ πελάτες μέσα όταν κλείσει το κατάστημα. Επίσης, στο σουπερμάρκετ αν έχει ουρά φέυγεις και πάς σε άλλο. Δεν έχει προπληρώσει τα προιόντα.
Για μένα είναι απαράδεκτοι εδώ και μια βδομάδα δεν μπορώ να τους βρώ στο τηλέφωνο.
0 x

pssara
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2009, 15:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): non
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR

Re: Τηλεφωνικό κέντρο aegean

Δημοσίευσηαπό pssara » 22 Φεβ 2010, 15:48

aakunz έγραψε:Γνωρίζει κανένας αν στο 801-11-20000 καταγράφονται οι συνομιλίες και αν υπάρχει σχετική ενημέρωση εκ των προτέρων; Πολλές εταιρείες το κάνουν για "λόγους διασφάλισης ποιότητας και βελτίωσης παρεχόμενων υπηρεσιών".

Τις καταγράφουν. Έτσι τουλάχιστον λέει στην αρχή του τηλεφωνήματος.
0 x

KGP
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 771
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2004, 04:47
x 34

Re: Τηλεφωνικό κέντρο aegean

Δημοσίευσηαπό KGP » 22 Φεβ 2010, 16:00

τυχαια επιλογονται τα τηλεφωνηματα προς καταγραφη οπως και τυχαια επιλεγουν και οι προισταμενοι τα τηλεφωνα που "κρυφ"ακουνε μεσα σε αυτα τα πλαισια... δεν ειναι ολα
0 x
=================================================
«Εγώ ήξερα ότι τα Βαλκάνια είναι γεωγραφική περιοχή, αλλά στη RomTelecom έμαθα ότι είναι …δικαιολογία».

Χωρίς την αντίσταση του αέρα, το αεροπλάνο δεν θα έφθανε ποτέ τόσο ψηλά.


georgiaA3
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 22:38

Re: Τηλεφωνικό κέντρο aegean

Δημοσίευσηαπό georgiaA3 » 22 Φεβ 2010, 19:47

Μέχρι την 1η Φεβρουαρίου 2010 δεν καταγράφονταν τα τηλεφωνήματα, αλλά επειδή δημιουργούνταν συχνά παρεξηγήσεις, έκτοτε υπάρχει καταγραφικό σε όλα τα τηλεφωνήματα για λόγους διασφάλισης ποιότητας. Αν δεν κάνω λάθος αναφέρεται και στο ηχογραφημένο μήνυμα του τηλεφωνικού κέντρου.
0 x

evans A3
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 18 Φεβ 2010, 22:21
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): χχχ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): athe

Re: Τηλεφωνικό κέντρο aegean

Δημοσίευσηαπό evans A3 » 22 Φεβ 2010, 20:22

hello! ''pssara'' και στην περιπτωση των αεροπορικών εταιρειών μπορεί να γίνει αυτο που πρότεινες με το super market , ευτυχως σε κάθε περίπτωση η επιλογή είναι δική σου με ποιά αεροπορική εταιρεία θα πετάς.....
όσο αναφορά την ηχογράφηση ο προιστάμενος δεν ακούει τις συνομιλίες ούτε κρυφακούει δεν έχει λόγω να κάνει κατι τέτοιο!μόνο όταν προκύψει κάτι ακούνε την συνομιλία για να δούν τι έχει υποθεί και ποιός έχει δίκιο έτσι λειτουργούν όλα τα τηλεφωνικά κέντρα!
0 x

georgiaA3
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 22:38

Re: Τηλεφωνικό κέντρο aegean

Δημοσίευσηαπό georgiaA3 » 22 Φεβ 2010, 21:02

Καλά τώρα μόλις ανακοινώθηκε και επίσημα η συγχώνευση και αν θέλεις psarra na βρεις άλλο supermarket για τα ψώνια σου, ΚΤΕΛ κηφισού και θα ξαναεκτιμήσεις τον παλιό καλό καιρό που άκουγες Χατζιδάκι...
0 x


HATATH
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 07 Μαρ 2008, 11:54

Re: Τηλεφωνικό κέντρο aegean

Δημοσίευσηαπό HATATH » 22 Φεβ 2010, 21:31

Παιδιά μην ξεχνάτε οτι Α3 μόλις άλλαξε και σύστημα κρατήσεων και σύστημα M&B. Λογικό είναι να υπάρχει καθυστέρηση στην εξυπηρέτηση. Όσο καλά και να έχει εκπαιδευτεί το προσωπικό θέλει λίγο καιρό να πάρει τα πάνω του. Και τα συστηματάκια μην νομίζετε, θα βγάζουν και καμιά "παιδική αρρώστια".
0 x

pssara
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2009, 15:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): non
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR

Re: Τηλεφωνικό κέντρο aegean

Δημοσίευσηαπό pssara » 02 Μαρ 2010, 16:48

@ evans A3 και λοιπούς Α3 : Δεν δέχομαι ότι θα λέμε "πάλι καλά ήτανε με την Aegean" μετά το μονοπώλιο που προσπαθούν να δημιουργήσουν. Πιστέυω ότι ο κόσμος πηγαίνει μπροστά και ελπίζω ότι και αυτοί θα πάνε κάποια στιγμή μπροστά.

@HATATH Δηλαδή διαδικασίες αναβάθμισεις λογισμικού δεν έχουν ? Το ITIL (http://en.wikipedia.org/wiki/Information_Technology_Infrastructure_Library) και το release management δεν τα έχουν ακούσει?
0 x

menelaos
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 832
Εγγραφή: 22 Απρ 2009, 19:32
x 113

Re: Τηλεφωνικό κέντρο aegean

Δημοσίευσηαπό menelaos » 09 Μαρ 2010, 23:17

Συγνώμη για τη φόρτιση, αλλά είμαι στο τηλέφωνο και δε μπορώ να μιλήσω με την Aegean εδώ και πάνω από μία ώρα!!!! Έλεος παιδιά, δεν είπαμε ότι κάθονται οι υπάλληλοι!!! Είπαμε ότι δεν είναι αρκετοί! Και τέλος πάντων κάποια στιγμή οι άνθρωποι που δουλεύουν σε οποιοδήποτε support πρέπει να καταλάβουν ότι όταν ακούνε παράπονα και νεύρα αυτά δεν προορίζονται γι αυτούς αλλά για την εταιρία που εκπροσωπούν! Προφανώς αν κάποιος μπει σε προωπική επίθεση είναι απαράδεκτος, αλλά μην το πηγαίνουμε και στο άλλο άκρο, γιατί έχω σιχαθεί να ακούω "και τι θες να κάνω εγώ ρε φίλε" από διάφορα support.

Πέραν αυτού, βασικότατο ερώτημα: υπάρχει οποιοδήποτε τηλέφωνο επικοινωνίας της Α3 που να λειτουργεί 24x7; Ή τέλος πάντων να λειτουργεί αυτή τη στιγμή; Το τμήμα κρατήσεων έχει κλείσει και όλα τα τηλέφωνα που έχουν στο site τους με πετάνε εκεί!!! :rant:
0 x


amoydar
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 18 Οκτ 2009, 01:11
x 2

Re: Τηλεφωνικό κέντρο aegean

Δημοσίευσηαπό amoydar » 10 Μαρ 2010, 16:25

Επίσης να μην ξεχνάμε πως τα call center ονομάζονται τμήματα εξυπηρέτησης πελατών, κρατήσεων ( κτλ ) και δεν είναι κέντρα ψυχοπαθολογικής υποστήριξης , ακρόασης νευρικών πολιτών ή ο,τι άλλο. Εκει καλούμε για να εξυπηρετηθούμε. Και μια συμβουλή , όποιος καλεί με νεύρα, ειρωνία, ύφος ( κτλ , που προφανώς είναι λόγω της εταιρίας ) έχει πολύ λιγότερες πιθανότητες να εξυπηρετηθεί στο χρόνο που θα εξυπηρετηθεί κάποιος ήρεμος και ευγενικός. Συμβουλή μόνο.
0 x

menelaos
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 832
Εγγραφή: 22 Απρ 2009, 19:32
x 113

Re: Τηλεφωνικό κέντρο aegean

Δημοσίευσηαπό menelaos » 10 Μαρ 2010, 17:31

Σωστά, αλλά επαναλαμβάνω ότι όταν έχεις φτάσει στο αμήν με τη συμπεριφορά μιας εταιρίας επικοινωνείς και τους λες τα παράπονά σου! Και η επικοινωνία σου με την εταιρία γίνεται πάντα μέσω του call center - χωρίς να προσβάλεις βέβαια τον εργαζόμενο εκεί που φυσικά δε σου φταίει και σε τίποτα. Πλην όμως επαναλαμβάνω: δε γίνεται όποιος δουλεύει σε call center να μη μπορεί να ανεχτεί να ακούει παράπονα ή να τα παίρνει προσωπικά! Όταν το τμήμα κρατήσεων της Aegean έχει κάνει μια πατάτα και ας πούμε (ΥΠΟΘΕΤΙΚΟ παράδειγμα) έχεις πάει στο αεροδρόμιο και σου λένε "δεν έχετε εισιτήριο", προφανώς θα είσαι έξαλλος και ΠΡΟΦΑΝΩΣ πρέπει να μιλήσεις με το call center! Δε γίνεται ο υπάλληλος να πάρει τις παρατηρήσεις και τον εκνευρισμό προσωπικά γιατί προφανώς ΔΕΝ είναι εναντίον αυτού, αλλά της εταιρίας που ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ.
0 x



Επιστροφή σε “Aegean Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης