Συμφωνία Aegean με μεγάλη ξένη αεροπορική εταιρία

TheGianneto

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
20/03/2011
Μηνύματα
59
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Πολύ κοντά σε στρατηγική συμφωνία με πολυεθνικό αεροπορικό γίγαντα σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες. Ιδού το σχετικό link: http://www.parapolitika.gr/ArticleDetai ... fault.aspx
 
Re: Aegean marketing

Δεν αμφισβητω οτι μπορει να ειναι και αληθεια, αλλα η μονη συμφωνια που θα σπαει ταμπου και θα ειναι με εταιρια που εδω και 2 χρονια ειναι Ελλαδα (και κυριως SKG) ειναι με τηηηηηηη......... RYANAIR :twisted: :twisted: :twisted:
 
Re: Aegean marketing

Λέτε να την αγόρασε ο γίγαντας της περιοχής, :banana: ΤΗΥ :banana: ;
Πολύ λογική κίνηση δεν θα χάσει και τα άστρα από την συμμαχία. Που λεφτά να ξεβάφουμε.
Λίγο ποιο κοκκινάκι πρέπει να μπει στο βάψιμο των α/φ.


Γιατί TheGianneto <… την θεωρώ περισσότερο "marketing trick"....Too Good do be tru?..... >
Ποιός έχει λεφτά στην περιοχή.;… ποιος επεκτείνεται σαν καταιγίδα;
 
Re: Aegean marketing

Με τα δεδομένα που έχουμε δεν βγαίνει αποτέλεσμα ρε παιδιά πια εταιρία πετάει στην Αθήνα μόνο 2 χρόνια και έχει και δρομολόγια από την Θεσσαλονίκη? Η Hanum Bourek δεν είναι γιατί πετάει στην Αθήνα χρόνια ολόκληρα εκτός αν αυτός που το έγραψε είναι άσχετος ή απλά είναι ράδιο αρβύλα!! Μπορεί να είναι και η μαμά Lufthansa δεν ξέρεις (αν τα δεδομένα είναι λάθος)! :shock:
 
Re: Aegean marketing

Μήπως είναι η cyprus?
 
Είναι οι Κ.Α πολυεθνικός κολοσσός?? :?
 
Αν και ηθελημένα :?: πάει να μας μπερδέψει λιγάκι το άρθρο, μια εκδοχή είναι να αναφέρεται στη Star Alliance που κλείνει 2 -επίσημα- χρόνια στην Αθήνα ενώ η ΤΗΥ ξεκίνησε πρόσφατα στη Θεσ/κη. Η λέξη "ταμπού" που χρησιμοποιείται ταιριάζει σε ελληνοτουρκική συνεργασία αλλά πλέον και σε ελληνογερμανική...
:rolleyes:
 
Πάντως, οι σχέσεις των Τούρκων με την Αιγαίου, δεν είναι και οι πιο θερμές. To δρομολόγιο της Αιγαίου για Πόλη δεν πάει καθόλου καλά και φαίνεται πως κρατιέται για λόγους πρεστίζ. Αν ήθελαν να το "ξεφορτωθούν", θα μπορούσαν προ πολλού να ζητήσουν τη βοήθεια της "Συμμάχου" με ένα code share. Αν όντως ισχύει το άρθρο -διατηρώ επιφυλάξεις για ό,τι δημοσιεύεται στα διάφορα σάιτ της ίδιας κατηγορίας- τότε η THY, η Swiss και η Lufthansa είναι οι μόνες που πληρούν επί το πλείστον, τα στοιχεία του μεγαθήριου που "φωτογραφίζει" το άρθρο. Δε στέκομαι στα "δύο χρόνια στην Αθήνα". Το θεωρώ τελείως αναξιόπιστο ως δεδομένο.
 
Την βλέπω να βάζει στη σελίδα της Lufthansa Group! :wall:
 
Δεν θα μου κάνει εντύπωση εάν δημιουργηθεί και κάποια νέα βάση με το καινούριο προσωπικό βέβαια να υπάγεται στις νέες εργασιακές ρυθμίσεις στην Ελλάδα.
Με αυτή τη λογική, και η LH/SR θα έχει μια νέα φθηνή βάση εντός ΕΕ, ακόμα και η Ryanair να δημιουργήσει loco συνθήκες εργασίας, όσο για τις oriental, θα έχουν ένα προσιτό βήμα στην ΕΕ. Απλά μια άλλα προσέγγιση, παρακαλώ να μην ξεκινήσει πολιτική συζήτηση.
 
Top