AirNamibia έγραψε:Εύχομαι και η Α3 να αποκτήσει φροντιστές,

χορτάσαμε από Barbie’s.
Σε δύο πρόσφατες πτήσεις μου με την Αιγαίου υπήρχε ένας φροντιστής σε κάθε πτήση. Οπότε ίσως να μην χρειάζονται υπερβολές. Γεγονός είναι ότι θα μπορούσαν να υπάρχει καλύτερη αναλογία αεροσυνοδών προς φροντιστές. Προσωπικά, θα ήθελα να βλέπω τουλάχιστον 2 φροντιστές ανά πτήση.
Μεγαλύτερη ( καί όχι θετική ) εντύπωση μου έκανε ότι και στις δύο μου πτήσεις η Αιγαίου μου θύμησε παλιά ΟΑ ( όσον αφορά τα πληρώματα ). Αν και μου αρέσει η εταιρία, παρατήρησα και στις δύο περιπτώσεις ψυχρή και απόμακρη εξυπηρέτηση και χαμόγελα με το στανιό.
Ειδικά σε πτήση με Α321 στην Αθήνα με το αεροσκάφος τίγκα στους Αμερικανούς, μου έκανε κάκιστη εντύπωση που νεαρό παιδί λούστηκε με νερό από μπουκάλι που έριξε κατά λάθος η αεροσυνοδός από το αμαξίδιο. Αρκετό νερό ώστε το μπλουζάκι στον αριστερό ώμο να έχει κολλήσει και να έχει γίνει ένα με το δέρμα.
Η αντίδραση της αεροσυνοδού; Έβαλε το μπουκάλι πάνω στο αμαξίδιο και συνέχισε να το σπρώχνει προς την αρχή της οικονομικής θέσης. Ούτε καν να προσφέρει μια πετσέτα ή να πει μια επαγγελματική έστω συγγνώμη στο παληκάρι.

Ευτυχώς το παιδί και όλη του η οικογένεια ήταν σε holiday mood από την αρχή και μάλλον το διασκέδασαν...
Υπερασπίζομαι πολύ την Αιγαίου σε αυτό το φόρουμ αλλά ειλικρινά σε αυτές τις τελευταίες μου πτήσεις δεν είδα τίποτα που να δικαιολογεί τις πολύ καλές κριτικές που εισπράττει...
