Συνεντεύξεις -Παρουσιάσεις Α3

  • Thread starter A3970
  • Ημερομηνία δημιουργίας

A3970

Economy-Class-Member
Εγγραφή
28/10/2013
Μηνύματα
221
Likes
121
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
VRD
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Εδώ η απομαγνητοφώνηση της συνέντευξης/Παρουσίασης της ΑEGEAN.

Πολλά τα ενδιαφέροντα. Ιδιαίτερα ότι ο Ευτ. Βασιλάκης ξεκάθαρα λέει ότι ακολουθούν το "μοντέλο" της TΚ. Επίσης ο ίδιος αναφερόμενος στις βάσεις της εταιρείας ΔΕΝ συμπεριέλαβε τη Θεσσαλονίκη (οπότε δεν ήταν τυπογραφικό λάθος στο δελτίο τύπου) :wall: . Και τέλος άκρως ενδιαφέρον πως πτήσεις που ξεκίνησαν ως charter μετατρέπονται με τα χρόνια σε τακτικές.
 

Attachments

  • INTERVIEWAEGEAN_18112014.doc
    178,5 KB · Προβολές: 284
Είσαι βέβαιος; Εγώ πάντως την είδα τη Θεσσαλονίκη. Επίσης πουθενά δεν διάβασα για μοντέλο ΤΚ, άλλωστε γνωρίζουν καλύτερα ότι είναι αδύνατον να την αντιγράψουν για τους γνωστούς λόγους. Απλά, αφού εκθείασε τον τρόπο που δουλεύουν οι Τούρκοι όλο το σύστημα αεροπορικές-αεροδρόμια-τουριστική πολιτική, είπε με τρόπο ότι θα προσπαθήσουν να κλέψουν μερικούς επιβάτες, και καλά θα κάνουν.

Γενικά είπε ενδιαφέροντα πράγματα ο Ευτύχης ενώ και οι δημοσιογράφοι έκαναν ωραία ερωτήματα, μου φαίνεται ότι πλέον έχουν ανέβει επίπεδο, τουλάχιστον οι 4-5 που ασχολούνται και ξεχωρίζουν. Εύγε :cool:
 
Η Θεσσαλονίκη όντως λάθος. :4:
Ωστόσο για την ΤΚ και την Κωνσταντινούπολη λέει
Αυτό που έχουν κάνει οι Τούρκοι είτε αφορά τις αεροπορικές τους εταιρείες, είτε αφορά το αεροδρόμιο τους, είτε την τουριστική τους πολιτική, πραγματικά πρέπει κι εμείς να κοιτάξουμε μερικά πράγματα και εμείς στην Aegean τουλάχιστον αυτό κάνουμε.

Είναι πιο γενικό γι'αυτό και έβαλα τη λέξη μοντέλο σε εισαγωγικά. :great:
 
Επιμένω και εγω ότι η Θεσσαλονικη δεν αναφέρθηκε πουθενά...Ορίστε και το δελτίο τύπου που περιγραφει αναλυτικά την συνεντεύξη..Αμα τη δειτε πειτε μου και μένα...

http://el.aegeanair.com/i-etaireia/graf ... /?prid=501
 
Θα σε μαλώσω, την απομαγνητοφώνηση δεν τη διάβασες; Την ανέβασαν και στη σελίδα τους αυτούσια, δε χρειάζεσαι κειμενογράφο
Η Aegean είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία στην Ελλάδα, η οποία έχει αναπτύξει βάσεις σε όλη την Ελλάδα. Έχουμε αυτή τη στιγμή οχτώ βάσεις στην Ελλάδα, είναι βάση φυσικά το Ηράκλειο, είναι βάση τα Χανιά, είναι βάση η Ρόδος, είναι βάση η Κως, η Καλαμάτα, η Κέρκυρα και η Θεσσαλονίκη. Και βέβαια έχουμε και στη Λάρνακα. Φυσικά αυτά εκτός Αθήνας.

Το δελτίο τύπου επίσης δεν αναφέρει γρι απ' τα λεγόμενα του Ευτύχη για ΤΚ κ Τουρκία άρα δεν είναι η συνέντευξη αναλυτικά.
...χωρίς ισχυρό κόμβο η Aegean στην Αθήνα, και το έχουμε πει πολλές φορές ότι ο μεγάλος μας ανταγωνιστής είναι η Κωνσταντινούπολη. Αυτό που έχουν κάνει οι Τούρκοι είτε αφορά τις αεροπορικές τους εταιρείες, είτε αφορά το αεροδρόμιό τους, είτε την τουριστική τους πολιτική, πραγματικά πρέπει κι εμείς να κοιτάξουμε μερικά πράγματα και εμείς στην Aegean τουλάχιστον αυτό κάνουμε...

Όσο για το περιβόητο δελτίο τύπου που απουσιάζει η Θεσ/κη, μια προσεκτική ανάγνωση νομίζω μπορεί να εξηγήσει γιατί απουσιάζει
Η αύξηση των πτήσεων θα είναι εντονότερη το 2015 από την κύρια βάση της Αθήνας και το Ηράκλειο, αλλά θα αφορά και τη δραστηριότητα και από τις άλλες 6 βάσεις της εταιρείας (Ρόδος, Κέρκυρα, Χανιά, Κως, Καλαμάτα & Λάρνακα).
Όπερ, η Θεσ/κη μάλλον δεν θα δεί αύξηση πτήσεων ή αν δεί θα είναι άσχετες με τον εισερχόμενο τουρισμό. Πάντως, λογικά, κάποια στιγμή θα ανακοινωθεί/παρουσιαστεί χωριστά το πρόγραμμά της.
 
Ανέβηκε η χθεσινή συνέντευξη Βασιλάκη στη Λευκωσία, γενικώς λέει ενδιαφέροντα πραγματάκια αλλά δεν βγαίνει και καμιά είδηση.

:arrow: http://el.aegeanair.com/i-etaireia/graf ... /?prid=514

Δύο παρατηρήσεις, πρώτον έχασα το μέτρημα πόσες φορές αναφέρθηκε η Ryanair (ή η Ιρλανδία) και δεύτερον δεν αντιλαμβάνομαι το σκεπτικό της επέκτασης προς μέση ανατολή. Πιθανώς να θέλει να ταίσει τις πτήσεις για Ευρώπη ωστόσο το ίδιο δεν επιχειρεί και στην ΑΤΗ; Βλέπει κανείς κάτι διαφορετικό; Υπάρχει αρκετή p2p κίνηση για να διακαιολογήσει τέτοιες πτήσεις; Να είναι η απειλή της FR;
 
Να σταθώ σε κάτι ακόμα
Συνολικά οι διαθέσιμες θέσεις που θα βάλουμε στην αγορά θα φτάσουν το 1,5 με 1,7 εκατομμύρια Μάρτιο με Μάρτιο αν θέλετε, δηλαδή το πρόγραμμα που σας παρουσίασα εάν το πάρουμε σε μια ετησιοποιημένη βάση μαζί με τις όποιες αυξομειώσεις έχει χειμώνα-καλοκαίρι συνολικά θα μας παράξει περίπου 1,5 εκατομμύριο θέσεις το οποίο είναι σχεδόν ένας τριπλασιασμός αυτού που μέχρι σήμερα είχαμε στην κυπριακή αγορά.

Και βλέπετε ότι φυσικά εάν υπολογίσετε ότι περίπου κάθε αεροπλάνο είναι λειτουργικό ρίσκο 22 με 25 εκατομμύρια ευρώ καταλαβαίνετε ότι μια επένδυση συνολικά τεσσάρων αεροπλάνων αντιπροσωπεύει ένα ετήσιο κόστος και τζίρο το οποίο πρέπει να κινείται γύρω στα 80 με 100 εκατομμύρια και αυτό καταλαβαίνετε πια ότι γίνεται μια πάρα πολύ σοβαρή και μια πάρα πολύ δεσμευτική παρουσία για εμάς εδώ.
100 εκατ. ευρώ / 1.500.000x75% = κόστος/επιβάτη + διάφορα τέλη (π.χ. 26ευρώ χρέωση LCA/επιβάτη) = μέση τιμή εισιτηρίου για break even

Σωστά;
 
Συνέντευξη Ε. Βασιλάκη στο Βήμα

Ενδιαφέρουσα η συνομιλία του Βήματος δια του δημοσιογράφου Κου Χεκίμογλου με τον Κο Ευτ. Βασιλάκη. Στο θέμα των α/δ δεν φαίνεται να έχει ιδιαίτερο άγχος για το ποιός θα τα λειτουργεί αλλά πώς και πόσο. Προτείνει και καποια πράγματα για την επιμήκυνση της σεζόν που τουλάχιστον σε τοπικό επίπεδο τα φωνάζουμε χρόνια τώρα ενώ θεωρεί ότι το α/δ της Αθήνας διαθέτει υποδομές για το μεγάλωμα της κίνησης.

Εκεί όμως που θέλω να σταθώ, και διορθώστε με αν κάνω λάθος, είναι στο ότι πρώτη φορά εκφράζεται δημόσια τούτο
Ο ίδιος ομολογεί ότι η Aegean βλέπει ρόλο για τον εαυτό της στη συγκέντρωση της αγοράς. «Oταν είδαμε μια ευκαιρία στις Κυπριακές Αερογραμμές, κινηθήκαμε. Βάλαμε αεροπλάνα, καλύψαμε 14 προορισμούς και η δραστηριότητά μας ξεπέρασε σε μεγέθη τη Cyprus των τελευταίων ετών» σημειώνει.

«Σε αυτή τη συγκέντρωση πρέπει να συμμετέχουμε είτε αγοράζοντας είτε συμμετέχοντας ως τμήμα σε ένα μεγαλύτερο σχήμα» εξηγεί.
και αναφέρομαι στις 8 τελευταίες λεξούλες της παράθεσης. Μπορεί να είναι απλά φαντασιώσεις, που δεν το νομίζω διότι δεν είχαμε τέτοια δείγματα γραφής στο παρελθόν, μπορεί όμως και κάτι να παίζει;;;; Δεν μπορεί ο πάντα μετρημένος υιός Βασιλάκης ξαφνικά να πετάει αυτό. Οπότε, μιλάμε απλά για μια φιλοδοξία ή για κάτι απτό;

Όπως και να έχει, ο Χεκίμογλου το ξεκίνησε, αυτός θα πρέπει να το ξετρυπώσει :cool:

Το πλήρες άρθρο
:arrow: http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=742903
 
Δεν ξέρω αν αναφέρθηκε ήδη αλλά το διάβασα σήμερα στο Greek Air News στο facebook:

Η Έλενα Κουντουρά «κάλεσε» την Aegean Airlines να γίνει υπερατλαντική.

Η αναπληρώτρια υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου της Aegean, κάλεσε την ελληνική αεροπορική να… κοιτάξει πιο μακριά: να διεξάγει υπερατλαντικές πτήσεις.
«Εδώ έχω να κάνω και μία παράκληση στον κ. Ευτύχη Βασιλάκη, να δει και το θέμα το υπερατλαντικό. Έχουμε πραγματικά μία πολύ μεγάλη ανάγκη να ενώσουμε, όχι μόνο τους τουρίστες και τους επισκέπτες με απευθείας πτήσεις από Καναδά, Αμερική, ενδεχομένως Κίνα, Αυστραλία, αλλά και τους ομογενείς μας.

Πάλι καλά που έχει φαλιρίσει η Ολυμπιακή δηλαδή, αλλιώς πάλι βόλτες στο Τόκιο θα πλήρωναν μερικοί... Η κυρία υπουργός ίσως να κλείσει καμιά τρύπα στα στέγαστρα των αεροδρομίων που μπάζουν και μετά να ζητήσει υπερατλαντικά και Αστόριες. Πλήρωνε Ευτύχη να μαζέψουμε ψήφους :rolleyes:
 
Top